Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz FoLey-v #88741 üzenetére
Pedig szokott lenni jó, facebook csoportban is ki lehet fogni 1-2 szép példányt, még én is gondolkodtam rajta, bár nálam a kombi a szívem csücske és azt is vettem végül.
Azért egy Vectra vs astra vonalon erősen a Vectra felé húz a mérleg ha a felszereltséget, minőséget nézzük.
Itthon is lehet találni jókat de a tapasztalat az, ha nézem minden nap többször a hahut, akkor gyorsan lemaradsz ezekről, volt olyan autó amit 3 óra után a meghirdetés után el is adtak, jó pár ilyenről lemaradtam mert a munkahely miatt nem tudtam egyből menni megnézni. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #88756 üzenetére
Igen, én is így néztem minden hajnalban 4 körül jött a mail a friss hirdetésekről, meg kb félóránként óránként néztem én is a hirdetéseket, hogy miket töltöttek fel.
Kell hozzá szerencse, meg pl én csak pesti hirdetéseket néztem, nem akartam vidékre menni, még ha jónak is tűnt a hirdetés, meg alvázszám és rendszám alapján próbáltam minél több infót kideríteni, pl pontos felszereltség, km óra állás (volt olyan autó ami első napjától visszakövethető volt - el is vitték 2-3 nap alatt).
Szóval nem reménytelen, de tény hogy macerásabb.
Németbe szívesen mentem volna, de se ismerős nincsen kint, se németül nem beszélek, így eléggé halott ötlet volt pedig néztem kint is autókat 1-2 nagyon bestbuy vételnek tűnt, csak a fentiek miatt nem tudtam volna elhozni leginkább a német nyelv hiánya miatt. -
F_Gergely
őstag
válasz adorjant #88782 üzenetére
5 évig volt a B vectrában led volt a rendszámtáblánál és a helyzetjelzőben, igazoltattak is többször, műszakira is így ment sose szóltak érte, és igazoltatásnál se genyóztak udvariasak, meg jófejek voltak.
A kipufogó miatt inkább paráztam de azért se szólt soha senki.
C-ben ugyan így ledes lesz, csak még nem álltam neki szétszedni(#88794) Zolabol
Megakad az ablakod azért engedi vissza.
Tesco-ban vagy máshol lehet kapni autóhoz való szilikon spray-t. Olyat vegyél és oldalt a sint amiben fut az üveg jól fújd be körbe végig az egészet.
Után menni fog rendesen.
Valahol megszorul/akad akár kosztol is és a becsípődésgátló ilyenkor visszaengedi az üveget.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Zolabol #88802 üzenetére
Ez komfort funkció, sajnos külön ki be kapcsolni nem tudod - nekem is volt ilyen a Vectrán, én imádtam ,hogy felhúzza magától az ablakot bezáráskor, viszont cserébe nyáron nem tudtam picit sem leengedett ablakkal hagyni mert felhúzta.
Maga a funkció az ablakemelővel van összekötve, tehát ha komfortban van akkor záráskor felhúzza ha nincs akkor nem. Komfort = ha 2 másodpercig nyomva tartod a gombot (le vagy fel) és elengeded akkor az ablak megy tovább magától végállásig.
Ha leveszed az akksi sarut majd vissza akkor után újra kell tanítani a végállást mindegyik ablakemelőnél.Tehát csak így tudod "kikapcsolni".
Viszont én a helyedben inkább a szorulást nézném meg. Valószínűleg azért engedi vissza mert mikor bezárod még picit mehetne fel feljebb az üveg ezt ő érzékeli és tolná is feljebb de megakad így visszaengedi - nekem is volt ilyen nem kell megijedni, nincsen nagy baj.Amit én csináltam:
Szilikonnal azt a szövetsínt amiben mozog az üveg szépen tocsogósan jól be kell fújni szilikonnal, majd az üveget végállástól végállásig gombbal le fel mozgatni kb 2-3.szor. Utána jó lesz.
Ha mégsem lenne jó, akkor vedd le a sarut, tedd vissza és tanísd fel újra az emelőket.
Működni fog -
F_Gergely
őstag
Na ez mondjuk nekem is uj, nekem is volt amikor elfelejtette, de akkor a komfort se mukodott tehat az ablak se volt automata es bezaraskor se huzta fel.
Ott valoban az ujratanitas segitett.
Mondjuk en amugy is kb fel evente atfujtam szilikonnal, tel elott azert hogy ne fagyjanak be az ajtok, nyaron meg hogy a por es dzsuva miatt jobban, konnyebben mozogjon az ablak. -
F_Gergely
őstag
válasz Zolabol #88826 üzenetére
Ez sok minden lehet, mivel a relé kattan így azt mondanám az rendben van.
Lehet kábel törés/szakadás a kasztni és a csomagtér ajtó közötti gumicsőben (minden ilyen autónál ez típushiba) vagy lehet ablaktörlő motor hiba is.
Nekem mindkettő volt, először a kábelköteg szakadt el, majd rá 1-2 évre maga a motor ment tönkre.
A hibát úgy tudod kirázni, hogy szétszeded az ajtót, lehúzod a motorról a kábelt és rámész.
Bekapcsolod a törlést, és nézed a kábelt multival, vagy próbalámpával hogy megvan e a 12V. Ha nincs akkor kábelszakadás, ha megvan akkor nagy valószínűséggel a motor térdelt le. Én 3 ezerért vettem bontottat a sajátomba utána nem volt vele gondom. -
F_Gergely
őstag
válasz pockhome #88853 üzenetére
elméletben át lehet tenni, de annyir macera, hogy érdemes olyat nézni amiben benne van az ablakemelő meg az üveg.
Én vectrában szenvedtem vele, de nagyon utáltam, aki rutinos biztos gyorsabban halad vele, de nekem kb fél napom ráment.
És igen, ami szegecselve van azt le kell fúrni....
Szerintem olyat vegyél ami komplett és nem kll pakolgatni bele a cuccokat. -
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz Magnum_ #89075 üzenetére
Most néztem a vectrához pár cuccot de gyári kb semmiből nincsen, meg sok cuccnál azt irja nem elérhető, nem rendelhető.
Fékeket kell majd cserélnem áprilisban, az pl nincs nekik gyáriban, Cromaxban meg 31 a teljes szett előre.
De majd még nézelődök, de egyelőre nem nagyon találtam olyat ami miatt megérné ott vásárolni. -
F_Gergely
őstag
válasz ArthurShelby #89209 üzenetére
Szia,
Nekem is ilyen a váltóm (M32) hogy első indulásnál hidegen, az 1-est vagy a rükit alig akarja bevenni, de a többi fokozatot szépen veszi elsőre is. Ha már elindultam az autóval utána hiba nélkül veszi az 1-est is meg a rükit is.
B vectránál ugyan ez volt. De bízom benne ez itt is normális jelenség.(Nekem annó azt tanácsolták hogy indulásnál először tegyem 2-be és utána toljam át 1-be akkor ilyen probléma nem tapasztalható.
-
F_Gergely
őstag
Na ha minden jól megy és patent, akkor holnap végre kész lesz az autó.
Komplett vezérlés csere, vízpumpával minden sallangal, stab pálcák csere, meg kap új féket elöl (ezen meglepődtem hogy 300+ mm az első tárcsa is)
A kopogásra a szerelő se jött rá, majd beszélek Danival aztán kiviszem hozzá fülelje meg mi a franc lehet.
A másik hang nem tudom megszűnik-e szerelő nem hallotta én igen, kérdés az is maradt-e ha igen Danival majd megnézetem azt is.
Lassan csak rendbe lesz -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #89576 üzenetére
Én ezért adtam el a vectrát tavaly, embertelen módon rohadt, csak a kasztni plusz telifény 400-500 ezer körül lett volna, az egész autó nem ért annyit.
Most a C vectrán is van egy két kavicsfelverődés de ezeket még lehet kezelni. A B az nagyon rohadt, műszakin is úgy ment át 2 évvel ezelőtt hogy ez az utolsó, mert szétporlad.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Sziasztok,
Valószínűleg a pénteki talin nem leszek ott mert 16 órára megyek futóműveshez, és a pénteki csúcsban valószínűleg esélytelen lesz átautóznom a 19 kerületből dél budára.
-
F_Gergely
őstag
válasz Magnum_ #89761 üzenetére
Ez bekötés kérdése, alapértelmezettként ha nincs gyújtás nincsen bekapcsolt fogyasztó. (kivétel a világítás meg ilyesmi de az más).
Nekem a rádió is úgy van, hogy ha leállítom az autót még megy de ha kihúzom a kulcsot akkor kikapcsol.
Szivargyújtó alapértelmezésben csak gyújtáson/járó motornál működik amúgy nem, ha mégis működik akkor át van kötve és az nem gyári. -
F_Gergely
őstag
válasz E.Kaufmann #89776 üzenetére
Igen az újakban már állítható a vectrában is, nem kell külön kábelezni.
Menüben lehet állítani. -
F_Gergely
őstag
válasz kisapa #89784 üzenetére
Igen, de igazából be lehet rakni egy kapcsolót és átkötni fix-re utána meg a kapcsolóval tudod ki-be kapcsolni gyújtástól függetlenül. Ez igazából nem nagy meló, csak a kapcsolót kell valahova rakni, én pl az erősítő ki-be kapcsolását a B vectrában a kipörgésgátló gombjára kötöttem be, így teljesen gyári volt a kinézet
-
F_Gergely
őstag
válasz farkas-j #89802 üzenetére
Szia,
DEPO-t tudom ajánlani nekem az volt a vectrában, ellenben a TYC-et nem ajánlom (azt cseréltem DEPO-ra), beállíthatatlan, és borzalmasan gyengén világított.
DEPO lámpával én nagyon megvoltam elégedve, osram izzóval hibátlan volt, én nagyon szerettem, 5 évig használtam, semmi bajom nem volt vele.
Közvetlenül a DEPO-nál szerintem a legolcsóbb, én is náluk vettem. -
F_Gergely
őstag
válasz FoLey-v #89917 üzenetére
Alvázszám alapján meg kell nézni az autó gyári felszereltségét.
Ha ott nincs fényszórómosó akkor csak a lökős olyan. Ha van akkor pedig a motort cserélném első körben az szokott bedögleni B vectrán nekem is cserélnem kellett mikor megvettem az autót, mert nem működött. -
F_Gergely
őstag
válasz ntomka #90091 üzenetére
Nem-e? Gondolj csak bele a 2000 évek elején hány VW/Audiban volt navigációs fejegység ugyan így lenn.
Biztos volt más típusnál is de most ezek jutottak egyből eszembe.
Igazából ha színben oké akkor nincsen vele bajom, szépen beleillik a környezetbe.
Sajnos mivel az opel fejekből kispórolták az USB opciót, és adapterrel is csak félmegoldás azt használni, szerintem nagyon jó egy ilyen droidos fej, csak nehéz kifogni azt ami tényleg jó. -
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz farkas-j #90104 üzenetére
Én nem vagyok a chiptuning ellen, csak nagyon sok helyen eszetlenül az autó műszaki paramétereit figyelmen kivül hagyva húzzák a motort, illetve nem mérik padon az autót.
Csak egy példa:
Rengeteg 1.9DTH motort húznak túl annyira hogy a nyomaték 400 felett van. Nagyon szép és jó csak a váltó meg 400 nm-t bír el max. A usernek megcsinálják és mutogatják hogy húúúú de király csak pár 10 ezer km múlva széthullik a váltója. Féltengelyről miegymásról nem is beszélve.
Szóval lehet ezt jól és korrektül csinálni, megnézni mekkora terhelést bír el az autón lévő váltó, kuplung, féltengely miegymás, és ezek figyelembevételével lehet mókolni.
És mérjenek padon elötte, utána, és mutassák számok azt amit csináltak nem pedig "érzem a különbséget" hanem legyen leírva, mérve. Akkor oké.
Rengeteg autó hullik szét mert eszetlenül túlhúzzák őket, mert fogalmuk sincs a laptop mögött, hogy az adott autó adott alkatrészei mekkora terhelést bírnak el. Nem véletlenül szokták pl.: keválorztatni a kuplungot, mert amúgy elnyalódna pár 10 ezer km alatt. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #90424 üzenetére
De ezeket nem irta, hogy van benne
Mondjuk üléshűtést mindkét oldalra beszerelhető csak kell egy angol donor
Kulcsnélküli indítás, bejutás, sávtartó, parkasszisztens, holtérfigyelő meg nekem már túlbonyolított felesleges cucc. Céges autókban van állandóan sípol meg villog minden szarért hogy túl közel mentem az előttem lévőhöz meg ütközésveszély tosznám ki az egészet a csába -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #90426 üzenetére
Elég megalomán vagyok, nyilván a kényelmi dolgokat könnyen megszokom, céges autókban van, de engem inkább zavar.
De az adaptiv tempomatért nagyon csorog a nyálam, az egy baromi jó dolog. Kulcs nélküli bejutás - erről mindig egy haver jut eszembe, nincs az ajtón zárbetét, elektronikával nyitja az ajtót. Kérdezem tőle ez szép és jó de h az bedöglik hogy nyitod ki? Vakarja a fejét, rámnéz, elcsukló hangon mondja, hát akkor sehogy.... Na ez az ami nem kéne, igenis legyen rajta mechanikus zár, amivel be tudok ülni az autóba ha bedöglik az elektronika. -
F_Gergely
őstag
válasz _seth_ #90429 üzenetére
Ez így korrekt, grat hozzá, azért kicsit irigykedem is.
Otthon a passatban van elektromos kézifék, én mondjuk nem rajongok érte, drága és felesleges extra, viszont a visszagurulás gátló baromi jó dolog.
Napfénytetőt továbbra is irigylem mindenkitől dehát kombiknál ez valamiért ritka....
19 col? Nekem a nyári gumi 18 col gyári felnin, hát szétrázza a seggem a magyar utakon, én biztos hogy cserélem majd 17 colra ha elkopik. Bár a szerelő még a 45-ös gumira is azt mondta traktor gumi, neki 30-as gumi van az autóján -
F_Gergely
őstag
válasz Chiftain #90434 üzenetére
Termosztát, ezt a dizel bullshit dumát bírom, hogy "dizel nehezen melegszik" meg a "dizel ilyen". Aki ezt mondja életében nem volt dízel autója.
Ilyen melegben (értsd 18-20 fok) pár km alatt már 85 fokra stabilan be kéne álljon.
Valószínűleg termosztát hiba, enyém is rossz csak szerelőnek hiába mondtam cseszett kicserélni mikor ott volt az autó. -
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #90440 üzenetére
Nekem a B vectra -20 fokban is másfél km után már meleget fújt és nem volt benne külön rásegítés. Reggel ha beindítottam elszívtam egy cigit mire beültem már langyos levegőt fújt.
85 fokot nagyon maximum 10 km alatt érte el de akkor volt -20-25 fok kint és ment a fűtés ezerrel. Nyáron pár km alatt fixen beállt 85 fokra.(#90459) Chiftain
80 fok még nem gáz, nekem is rossz a termosztátom, mondjuk nekem simán fel megy 90-95 fokra is de után vissza is hűl gyorsan. Nem kell aggódni, de vedd a listádra és cseréltesd ki. Aki kukacoskodik igaza van mert az óracsoporton lévő mutató meg a diag által kijelzett hőfok valóban eltér egymástól, 2-3 fokot. Ez gyakorlatilag lóf@sz de tény a kettő nem ugyan az. De a különbség minimális.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen