Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
válasz diablo1984 #27503 üzenetére
apropó, múltkor pont egy másik vectra c kombi mellett álltam azon is pont ugyanaz a méretű gumi volt, de az enyém alacsonyabbnak tűnt, és mintha a sárvédő is jobban tele lett volna. kérdés: honnan tudom meg, hogy esetleg valami ültetés, ne adj isten sportfutómű(gyári) van a kocsi alatt?
-
diablo1984
addikt
válasz diablo1984 #27500 üzenetére
ez a fajta felni ET49-es, az acél meg ET35...
va, ahogy nézem nem kizárt, hogy B vectra gyári felni, azon van et49-es felni.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
aki takarékoskodni akar és azért vesz kocsit, nem egy V6 3,2-essel kezdi, maradjunk annyiban....
zolikaDB: szélesítő kizárt, széles felni, vagy kisebb et a nyerő, abból jelenleg keveset találni, omega felni is jó lehet ET alapján rá, de abból is van pocsék, nem is kevés!
-
diablo1984
addikt
válasz bambano #27515 üzenetére
ja, csak mindenki 5-6 literből vagy még kevesebből ki akar jönni, az olajcserén kívül mást nem akar rákölteni, de ezek használt autók, bármelyikben benne lehet egy fullos motorgenerál, egy sor injektor csere, bármi, ami egy vagyonba kerülhet! na ezzel kalkulálj ha tudsz, mert a többség használt autót úgy vesz, hogy reméli, hogy nem b@sszák át!
amivel használt autónál számolni lehet az a fogyasztás, mert dízelnél sem feltétlen kell ráverni a motorjára 1 millát, de akár a benzinesre is rá leher verni nem keveset! kopó alkatrészek mindegyikben vannak, tehát az adott.
mit kellene cáfolni, sokat eszik az tuti! 1,35milláért meg nem éppen takarékos ár, átírni is egy vagyon, aki spórolni akar és a-ból b-be akar eljutni, az vesz kisköbcentis benzinest, amibe esetleg ha úgy ítéli, hogy megéri beletolja a gázt oszt csá!
ja az ilyen olyan kalkulátorok meg neked ez éri meg dolgok miatt vannak sokan otthon nélkül, mert akkor azt mondták a svájci frankos hitel megéri....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz bambano #27523 üzenetére
nem tudom, az egész egy belinkelt signumból indult ki 1,35milláért, én akkor a kombimmal nem fizettem felárat, 1,3milláért vettem, ezért is írtam, hogy ha az bestbuy és takarékos, akkor hajrá!
neked aztán bármit is lehetne magyarázni, felesleges, de hogy egy 11 éves V6-os keveset egyen, az vagy úgy mégy vele mint öregapám, vagy kamu! ezt győzködéssel sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudod bennem, de nem is lényeg, szerintem olyan használattal, ahogy azt normál körülmények között használná az ember, mint mondjuk én a vectrát, az 10 alatt sosem jönne ki az tuti! én szeretek vele menni, nem azért van 150lovas dízelem, hogy a szívó golf2-es alázzon és egy v6-ossal is szégyen pöcsölni mint egy nyugdíjas....
de ízlések és pofonok, ez már a második csörténk, még egyszer nem veszem fel a kesztűt, maradjukn annyiban, hogy a hirdetés volt a téma oszt csókolom.
Calogero: most néztem, az elmúlt 922km statisztikáját, amiben egyszer voltam fent Pesten, a többit a városban használtam, télen melegítettem a verdát, stb, így 62 liter dízel fogyott, 29km/h-s átlag sebesség mellett! most haverhoz átnéztünk újvárosra, 90-es óraállásnál tempomattal a kocsi 3,8-4,2 liter fogyasztást mutat, de mégsem mondom, hogy 4 litert eszik a kocsi! lehet vele olyan etapokat csinálni, de nem életszerű! mátol az én kocsim is annyit eszik, mint a VW Lupo, az is beéri 4-ből, az enyém is!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz diablo1984 #27537 üzenetére
tudom, ez nem mérvadó, de akkor trollok a totalcaros srácok is!
-
diablo1984
addikt
akinek kell az autó mondjuk munkához és takarékoskodni akar, az nem 3,2 V6-ban gondolkozik! akinek meg olyan van és patthelyzet(ment a szekér régen, de kicsit soknak tartja fenntartani most, eladni nehéz...) de járni kell vele, az belerakja a gázt oszt csókolom!
még, minden emelkedik, lehet 5 év múlva már nem fogja annyira megérni, manapság minden így van, ami jó az drágul.....
-
diablo1984
addikt
válasz adidas4death #27562 üzenetére
ez képek alapján jóal többet ment mint 124 ezer km! amúgy is hihetetlen lenne, de a kormány bőre is tükör a váltózsák cafatokban és akkor még közelről nem is láttam! még az sem kizárt, hogy a duplájától is több lehet benne, de ahol már így tekergetik az órát, inkább nem vennék még levegőt sem....
-
diablo1984
addikt
válasz F_Gergely #27614 üzenetére
ez szép szállóige, de mivel ez osztrákból jött, így az előéletéről valszeg semmit sem lehet tudni, így állapotra mit nézel? szép tiszta a külseje? a váltózsák szétfoszlott, ez nem túl szép, lehet van benne 300e km, akkor a motor sem megy még ennyit, az, hogy aki árulja 124e km-re tolta vissza sem korrekt, de akkor miért is akarnád megvenni? képekről hirtelen ennyit látni, de valszeg tudnék belekötni az állapotába is személyesen, akkor jönnek a nepper dumával, hogy ez használt, újat kell venni.....
passatot mikor kerestem, vagy 40et megnéztem, ami messzebb volt kikérdeztem direkt, hogy javítás, rozsda, stb, persze semmi, elkocsikáztam 250km-t és egy narancsbőrösre fújt rommátört szar motoros fos várt, nyílván megérte elmennem megnézni! ez volt az utolsó amikor eldöntöttem, hogy passat kilőve, mert fost adnak arany áron, utána fiatalabbat néztem volna belőle, de még arany árabb és a tipikus betegségei, majd a sosekOPEL-nél kötöttem ki, mert nagyobb mint a passat, megy mint a disznó, semmi füst, takarékos, viszont az összerakása igénytelenebb, ez cincog, kopog belül, anno az escortomban voltak ilyen zörgések, berezonálások, borzasztó, de legalább jónak tűnik kívül-belül, csak jó volna már lemosni!
gban: nem feltétlen kereskedő, lehet ügyeskedő kupec, de a passatokat is mikor néztem, osztrákból csak fos állapotúak voltak kivétel nélkül, lerohadtak, elhanyagoltak! németből lehet jót kifogni, de passatból amit kerestem már ritka manapság, kipucolták már németet ezekből. osztrákban nem drágák már ezek, meg közel is van, így kiugrik, megvesz, hazagurul,(visszapörget), hirdet, a vevő meg állítsa forgalomba(vagy segít plussz pénzért). nem akarom ezt a hirdetést lehúzni, nyilván mert sem a kocsit, sem az eladót nem láttam, de sajna ezt tapasztaltam mikor 3 hónapig autót kerestem. én akkor külföldi autóra voltam rákattanva, bár néztem hazait is, na abból is volt pár "gyöngyszem" a hibátlan törés és rozsdamentes változatból(és élőben egy olajkupac volt, aminek a tetejébe épített egy vedér gitt is rohadt már lefelé....). szóval nem minden a külső állapot, főleg egy 10év fölötti dízelnél, mert lehet valami csicsa, ha a motor többe kerül mint a körítés és ezekre lehet bőven lóvét ráverni, ha beüt a dolog és ha már valami képről is gyanús, akkor én nem kockáztatnék! pedig egy váltózsák nem összeg, a kormányt is át lehet húzatni, de költség és nehogymár, egyszerűbb op-commal átírni a km-t és az már felér egy optikai tunninggal!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz #81556480 #27622 üzenetére
hát na, ami a képen átjött hirtelen az ez! de ami csalóka, forgalomba helyezve azért már nem annyira 4kiló, de ezt és az ilyet látni kell személyesen, mert képeken nem tűnik csúnyának, de sokszor belefutottam én is a jó beállítású képekbe, személyesen meg egy rozsdakupac volt, csak messziről jó szögben fotózva nem is látszott, a sötét szín meg eleve takar! én is azt untam meg a keresgélés során, hogy csak fogyott az üzemanyag(fater passatjaval jártam az országot), de mindig csalódás ért, ami meg szebbnek tűnt(volt benne belefújás, de nem volt leütve), na az az átlagtóól 4kilóval volt drágább, annyiért már jóval újabbat is lehetett venni! így jött képbe egy ismerősöm focusa, mert fiatal és 136ekm-es, de mikor mondtam, hogy kellene biztosra hirtelen emelkedett az ára 100e ft-al, mert nem lett annyira eladó, majd a vectráról olvasgattam, vannak pípushibái, de egy pdtdi-s passatnak is ha valaki beleválaszt, akkor bizony annak is nem kevés! meg az opelhez a gyári alkatrészek sem vw árban vannak, meg tényleg jó állapotú volt a vectra, meg ahogy ez megy, beszartam!
-
diablo1984
addikt
válasz zolikaDB #27676 üzenetére
igen, csak ezeknek a nagyoknak is az et-jük 40 fölötti, igaz, hogy szélesebb gumi kell rá, de akkor is bentébb indul! nekem kinnt van még hely. amúgy azért vettem, mert az acélfelni, amin a téli van most, na azon ősszel még a nyári volt és felniket kerestem alá! hát találtam.....
amúgy a gyári acélfelniével sem néz ki rosszul, az et35 és 15", ezzel az aluval csúnyább, de alu!
jaja, vectra B és astra G alá való ez a felni!
mod: ezzel szemezgetek: [link] ilyet láttam H astrán, azon vadul nézett ki, az et száma is rendben!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz zolikaDB #27685 üzenetére
ja, csak 5x112,5-ös a lyukosztás, én nem akarok tehermentesítőkkel és mindenféle extra csavarokkal bajlódni, van annyi szép opel felni a világon, hogy azokat erre gyártották!
a másik amiért tartok a 17-18"-osokról, hogy ahogy olvasgattam a toronycsapágyat gyilkolják a c vectrában a nagy felnik, amúgy is egy szar konstrukció, valami műanyag házas valami, de a nayg kerék meg még hamarabb kinyírja állítólag! nekem elég egy szebb 16"-os is alá, amit linkeltem azzal szerintem szép lehetne, mert pl az et35-ös acéllal sem okádék, pedig az is csak kintebb van, semmi extra!
-
diablo1984
addikt
mert, mi a bajod vele?
Calogero: tudom, hogy astráé, et szám megfelelő, az astrán is jól néz ki! őszintén van vectrára is szép gyári felni, nekem az 5 széles küllős tetszik, de azt most nem láttam sehol, igaz az asszem 17"-os!majd meglátom mi lesz, most a nagy et miatt a felni centírsúlyába beleért a kézifék kötél! felni le, odébb hajt és már nem ad ki hangot!kb 2mm-en múlt, de ez is az et szám miatt volt....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz akos86 #27706 üzenetére
mint a fórumtárs is írta, nem valószínű a 6 literes fogyasztás elérése. sok minden függvénye lehet a magas fogyasztás, nem feltétlenül a technika hibás, lehet a benzin is "gyengébb", lehet te kezeled sportosabban az autót, passz! ha a kocsit érzed hibásnak, olvastass rá az agyára, hátha kidob valami rendellenes adatot.
-
diablo1984
addikt
válasz F_Gergely #27735 üzenetére
nem te voltál aki úgy vette a kocsit, hogy olcsóér, mert tudtad, hogy kicsit költeni kell rá? mert így akkor ez a városi legenda is megdől, tehát amin látszik, hogy költeni kell, az olyan minden részében!
de ahogy olvasom, te aztán tényleg belenyúltál a tutiba, mennyi km van abban a kocsiban, hogy ennyire szétment minden benne? mert nem kizárt, hogy egy életet kiszolgált már.....
ja, és a motorfelújítás nem az adagoló felújításánál kezdődik, az sallang, csak a fűzött blokkra ha ráversz 4kilót, na az a felújítás!
hdman: részvétem! látom így a nyári felnidet, nem rossz, de azért a vectra alatt ez is furcsán mutatna! ez hanyas et-jű? luk az jó márka, nem egykét gyár gyárilag szereli az autóit vele! viszont az ilyen apródos dolgoknál valahogy bizonyosodj meg róla, hogy gyárik, nem átmatricázott, átcsomagolt kínai szarok....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz diablo1984 #27747 üzenetére
ja a cég valszeg nem kínaival seftel, csak az apródos, racing-bazásos utánvétes dolgok miatt írtam.
nekem pl laptop helyett jött ágynemű laptop árában!
-
diablo1984
addikt
válasz Remekelek28 #27749 üzenetére
igen van, vagy réz alátét vagy gumigyűrő van alatta, aminek nem tetszett a levétel és visszarakás! azt húzogathatod nem lesz jobb, kivesz, olaj kifolyat és visszarak a megoldás(olaj vagy visszaönt, vagy csere)
-
diablo1984
addikt
válasz Remekelek28 #27753 üzenetére
itt keress rá, hátha van infó róla, de a gyári is bele párszázas, kár próbálkozni, mert ha nem jön be akkor megint kezdhető elölről a procedúra.
F_Gergely: 320e km-nél lehet reális, hogy bármikor tönkremegy ez meg az, arra lennék kíváncsi, hogy az előző gazdájának mi volt a véleménye a kocsiról! én mikor a passatot vettem akié volt, azt mondta, megbízható kocsi, semmi baja sem volt, olajcserén kívül nem kellett sosem csinálni rajta semmit......1milla fölött költöttem rá a hanyagolására.....még a motornak is válla volt, de csodák csodájára még így is ment mint az állat, -20ban is indult, csak ette az olajat, de mégcsak nem is kék füstösen! na az volt nekem a tanulópénz durván! szerintem te is tartsd meg, ha már ennyit rátoltál, hajtsd pár évet és majd ha akkor nagyon unod, akkor add el! nekem 5 évig volt meg a passat, már a 2. évben rávertem a vételárát....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz F_Gergely #27759 üzenetére
nyugi a c vectra is kritikán aluli rezgéseket generál! nekem is 2 év után megállt a pénzbelefolyás, utána már ki tudta várni a műszakikat, nem volt gond vele, csak elszállt az idő, meg a tüske a szívemben ott maradt, hogy annyi léből milyen autót lehetett volna venni!
amúgy a szerelő is fizetésből él, a fizetést munkáért kapja, namármost te sok munkát adsz neki, tehát hordod neki a dellát! lassan új a kocsid, utána felejtsd is el!
-
diablo1984
addikt
válasz F_Gergely #27762 üzenetére
nem úgy értettem a szerelő elfelejtését, hanem hogy nem lesz több gond a kocsival! majd karácsonykor viszel neki egy üveg pezsgőt na!
amúgy tényleg a tdi passatokról is csak jókat hallani, faternek ugyan olyan van mint ami nekem volt, abban még jó a motor, bár míg autót keresve furikáztam vele, abban az enyémhez képest gyengébb volt és torpant, meg hát mások az igényeink, arra a kocsira is rávernék 100-200at és még meg sem látszana rajta, pedig abban tutira 230e km van, nem is piszkálnám a motorját! én anno mellé nyúltam, pedig még felárasan is vettem(állapotra veszünk autót elv alapján), mert szépen egyben volt, csak mint utólag kiderült, csak kicsípték....
-
diablo1984
addikt
válasz F_Gergely #27764 üzenetére
számomra is meglepő a c vectrában a rezgések, holott ebben minden benne van amit kerülni kell egy autóban(kettős tömegű lendkerék, részecske szűrő, injektorok), mégis zizeg az első ajtókban valami, de eddig nem jöttem rá mi, hangra durván műanyag, de akármit is fogok le rajta nem csillapodik.olyan mint egy műanyag darab egy tálban, amit rángatnak. ez kissé bassza a csőrömet mert nem egy 100x összelegózott autóról van szó, meg nem is az alsó kategória.....de tré minőség, csak menjen és ne kelljen rá költeni!
-
diablo1984
addikt
válasz Calogero #27766 üzenetére
g astrában láttam, hogy nem a legjobb minőségű műanyagokat használja, na azokon látszik a használatra termett egyszerűség, beokádva az olcsó műanyag egyszerű formában oszt kész. a vectrában kicsit szebb, igaz a minden szürkében nem nagyon tűnik fel ez, de a fa berakásos bézs belű, na az csínos, csak amit én néztem anno az egy rommátört példány volt....de szép.
még az elején fel sem tűnt, hogy zörög, csak miután felszállt a lila köd....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz davee_92 #27862 üzenetére
asszem a racing bazáron láttam a monokróm fullost 10k-ért, mert lehet nekem is kell egy, mert a gyári az enyémbe elkezdett pixelhibásodni, és terjed! olyan mintha a háttérben lenne a gond, de már kitakarja lassan a hőmérsékletet, meg a dátumot is!
hogy op-com, vagy tech2 kell-e hozzá, szerintem tech2, mert az agyához kell társítani, ahhoz az op-com szerintem kevés!(a BC bekapcsolásához is kevésnek bizonyult nálam)
INMOTEP: valahogy csak kijön, mert a műanyag elemes módozat miatt, gondolom, hogy az opelnél üléscserével nem jár a légzsák csere!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz davee_92 #27864 üzenetére
a díszléc lepattint és alatta vannak a csavarok amivel ki lehet szedni a középső részt! nekem pont azok világítanak állandóan, nem kihagy, de az a durva, hogy terjeszkedik! olyan mintha a kijelző hátulját nyomná valami, de passz! nem hekkelem, mert ezekről bármit leszed az ember és véletlenül ráadja a gyújtást, a can azonnal hibának tolja és lehet menni töröltetni, párosítani, stb!
-
diablo1984
addikt
a c vectrának a motor utáni részen van egy kipufogócső rögzítő bilincse, ami hozzárögzíti az alvázhoz a csövet, az első dob(vagy katalizátor előtt), egy egyszerű vasdarab, semmi rugalmasság. na ezt keresném, de az alkatrész keresőben sehol nem akadok rá, az enyémen el volt törve, hegesztettem, de megint eltört és bizonyos fordulatoknál berezonál cincogva!
valaki meg tudja nekem mondani, hogy hogy találok erre? vagy volt már valakinek dolga ezzel?
-
diablo1984
addikt
Ezt tudja a száguldó halottaskocsi, Hajdúböszörmény-Karcag oda-vissza, tempomat 95(visszafelé pályán megzavartam, erre a lelkem elkezdett részecskeszűrőt regenerálni, na azt vagy 10 kilóméteren csinálta az első hosszabb állásomig- 2-3x-os fogyasztást produkál ilyenkor, állva is 3,6l/h). odafelé még 4,2 volt a fogyasztás, vissza a pályás résztől és a regenerálástól tolta meg kissé....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest