-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #94128 üzenetére
Oh, pedig az jó cucc volt, egy olyanra én is beneveznék jó áron!
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #94137 üzenetére
J-ben nagyon nincs más, ami benzin és szívó, max az 1,4 101 ló, ami max az okoskerék nélküliség pozitívumát hordozza, mást nem.
-
diablo1984
veterán
H astrában a tükörfűtést mi kapcsolja? Milyen felszereltségi szinttől van benne függönylégzsák?
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #94265 üzenetére
Elvileg egy generációval korábbi opel motorral szerelt, mint ami akkor volt divat, semmi twinport, semmi változó szelepvezérlés. Haveréknak chevi tacuma van 1,6os motorral(ugyanaz mint a lacettinél) visszatérő gondja, hogy itt-ott szivárog belőle az olaj, kikeményednek a tömítései, bár nem mai darab az sem, egyébként más baj nincs velük a magasabb fogyasztáson túl, de az a kökorszaki motoroknak köszönhető.
-
diablo1984
veterán
válasz espada99 #94954 üzenetére
A szerelőd hülye, ilyenkor már gépzsír kell bele, nem olaj!
De a viccet félretéve: a szerelőd hülye, ebben a motorban 15w-s olajnak semmi keresnivalója sincs, nem 100as skoda ez, vagy zil! 5w30-as olaj jár bele, a 10w40-ért is akasztás járna a szolídabb fajtából de a 15W-s olajért én ráejteném az emelőről az autót!
-
diablo1984
veterán
válasz espada99 #94959 üzenetére
Láncos motornál(másnál sem) nem éri meg vastagabb olajat használni, mert a láncot is kenné az olaj és ha az a fos olajtól kopik, akkor csörög mint állat, de azt már olajcserével, vastag olajjal, ráolvasással, woodoval nem lehet megfogni, csak vezérlés cserével!
nekünk ugyanebben a motor van a h asránkban lassan 270e km-el, 5w30.as olaj van benne most is és nem eszi. Igaz, hogy a twinport csattog a szívósoron(ez a műanyag szar ilyen, majd egyszer meg lesz csinálva), de jön-megy teszi a dolgát. -
diablo1984
veterán
Würtemberg lenéscsillapítóról mit lehet tudni? A h astrában a tipikusan rohadó toronycsapágy harangot ki akarom cserélni, de nem igazán akar az anya lejönni, így fel kell készülni, hogy a teleszkópok is rámennek a bulira...
Vagy valakinek van tippje, hogy a teleszkóp tetejéről hogy menthető le a rárohadt anya? -
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
Térdig hóban, vagy lefagyott jégen nem megy fel a sima mezitlábas autó a hegyre, és tükör jégen télivel sem áll meg ha eszetlen. Latyakban egyértelműen jobb a téli a sok lamella miatt, valamint a száraz, de hideg aszfalton is a lágyabb keverék miatt. Természetes, hogy az évszaknak megfeleló gumi jobb a szezonokban, a 4 évszakos komprommisszumokkal jár, mindig is azzal járt. Aki meg kezdő, az meg nem a gumi mizéria választja meg, hanem hogy mennyire alázatosan áll a többi közlekedőhöz, a technikához és a körülményekhez.
Nálunk az én autómon van téli-nyári gumi, mert zsír új télivel vettem az autót és nem akartam elkótyavetyélni és ez az autó a családi nyaralós, függetlenül, hogy az asszony az övével többet megy éves szinten(munkába jár vele). -
diablo1984
veterán
Én próbáltam j kombit 1,6 116lovas motorral, kicsit lomha, de használható. De ne felejtsük el, hogy volt ebben a kasztniban 1,4 benzin is 100 lóval. Én jelenleg egy kombi autót nyüstölök, majdnem 1,3t és 80 lovas az 1,4-es motor benne, de elvagyok vele, nyaralni is azzal mentünk, túléltük, utánfutózni is lehet vele menni...
Én simán venném a j-t 1,6 benzinnel.. -
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz body007 #97661 üzenetére
A gyorsításokon és kigurításokon múlik sok minden, ha racse stílusban vezetsz, akkor lassíthatsz motorfékkel az épl nem látszik rajta.
Most naptár szerint is tél van, csak városban nálam is 9 körül fogyaszt az autó rövid távon, de ilyenkor is ha van egy kis főűt, akkor 7,5re lemegy vegyesben... -
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #97975 üzenetére
A0-át tudod megadni, mert a casco bonuszára kíváncsiak és az astrán szerintem nem volt cascod! Amúgy nincs a kötelező besorolása hatással a cascodra...
Jelenleg A0-ás az sx4, ha az astra elmegy akkor a bónuszt át tudod vezetni, de casco-s előzményed nincs, így csakis az alapról tudsz indulni. -
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #97977 üzenetére
nem tudom, hogy melyik kalkulátort próbálod, de én mikor 4 éve kötöttem casco-t, akkor nem volt ilyen kérdés, hogy a kötelező érdekelne volna, igaz én akkor kötelezővel együtt kötöttem, így akkor a kalkulátor azt is tudhatta, hogy "hanyasban" lesz a kötelező.
Ha zavar a 20ezres difi, akkor várj addig amíg az opel el lesz adva és a b10 átíratva rá. Valahogy nem rémlik, hogy egy időhöz lenne kötve a casco is a kötelezőhöz, így azt bármikor meg lehet szerintem kötni az autóhoz.Sima SX4-es vettél?
-
diablo1984
veterán
válasz ArthurShelby #98033 üzenetére
A kézifék attól is tud féloldalas lenni, ha az egyik oldalt az automata állítója nem működik vagy beáll a bowdene. Tehát ne húzd ki magad, hogy épp oly szar tud lenni mint egy bmw-n, mert minden ami kézifékkel rendelkezik tud ilyet, ez hiba, nem tulajdonság.
De tényleg komoly vizsga ahol a kikötött egr nem hiba... -
diablo1984
veterán
válasz ArthurShelby #98052 üzenetére
Nem, a műszakilag legyen rendben az nem az, hogy legyen jó a motor, mert ha meg kell állni, akkor nem egy jó motortól fogsz időben, vagy a kanyarban felborulni. A megfelelő műszaki az autó összesége, fék, futómű, lámpák, átlátható üvegek, a megfelelően működő biztonsági berendezések, jó gumik, stb összessége.
Az, hogy az egr ki van iktatva, max neked jó, a környezetnek kevésbé, lásd az egr működésének elvét.
De tény, hogy nem akkora kihágás, mint mikor a gondos gazda árulja a megbecsült dízel autóját, friss műszakival kiütött dpf szöveggel.... Amibe az egr-t belerakták az úgy a gyári, ahol az már gondot okoz, akkoz az csak hibás, aminek a javítás az ellenszere, nem a kiiktatás. -
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #98357 üzenetére
Tudod mi a hirdetéseddel a baj? Ha elfogadsz pár tanácsot, akkor kellene a belsejéről is kép(hogy lássák, hogy nem raj verda, vagy munkásautó), csomagtartóról, motorról is, valamint a külsejéről a rozsda folyást le kellene pasztázni, mert messziről is visít(nem átcseszés, csak kozmetika kicsit, hogy a képekről ne az jöjjön le, hogy drága lesz a javítás) , hogy a tankbeöntő és a küszöb(ajtók alja? ) rohad és ha már a képen ennyire látszik, akkor élőben gondolom még fájóbb lehet. Azt szövegben kiemelheted, hogy még gyári kasztni, nem javítgatott, gyári motor ami nem füstöl, nem eszi az olajat valamint a kilóméter spirál csere teljesen felesleges bele.(azt sem írod bele ha kitakarítod).
Tényleg nem kioktatni akarlak, de az elmúlt 10 évben elég sűrűn váltottam az autóimat, kb már rájöttem, hogy mit kell egy hirdetésben írni és milyen képeket kell felrakni. -
diablo1984
veterán
válasz mephi666 #98378 üzenetére
Csak egy ilyen f astránál 200körül van egy komplett lakatolás festéssel és akkor 4-6 évig nem jön elő, de nem lesz olyan tartós mint a gyári volt. Plussz alváz-üregvédelem is elfér rajta, ha már csinálva van, az is 80e. Ha tényleg mindene csipás, akkor a következő műszakiig valakinek ezt is ki kell majd pengetni, valszeg ez tartja vissza az érdeklődőket(mert a képen is látszik).
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Formula-1
- Reklámblokkolók topikja
- Lightyear - befektetési app
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Escape from Tarkov
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen