-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Atomgeszi #61653 üzenetére
fél milláért még olcsó is! viszonylag fiatal, gázos(az maga 200+), erősnek nem erős, de a-ból b-be elvisz, igaz fehér folt nem lesz a gatyádban az élménytől, de (bár sokakkal ellentétben) szerintem nem annyira élhetetlen motor! a 3 hengeres ezres suzukinak ha van létjogosultsága, akkor ennek pláne!
-
diablo1984
veterán
válasz samu76 #61752 üzenetére
ja, arra! gépen rá kellene nézni, hogy fals értéket nem kap-e valahonnan, hiba nincs-e benne. vezérlés is a helyén van-e, de gondolom ha a szerelő motort tud felújítani, akkor a vezérlést is össze tudja rakni! egyszerű technika ez a motor túl sok gond nem lehet vele...
-
diablo1984
veterán
-
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #62144 üzenetére
nem tudom, hogy ez még az olajevős 1,6-os motor, vagy az csak a g-re volt jellemző?
balesetmenteset hozzá! -
diablo1984
veterán
ez egész jó vételnek tűnik, bár szöveges leírás nincs hozzá, de képről szép példány, itthon rendszámozva 1 milla fölött kicsivel meg is állna....
-
diablo1984
veterán
válasz mindthecrap #62186 üzenetére
nem, csak kevés. hogy mitől, inkább attól verne a víz ki....
-
diablo1984
veterán
válasz mindthecrap #62188 üzenetére
önthetsz rá desztvizet, vagy fagyállót, attól függ, hány fokos most. de nyáron nem árt még az a + szűk liter lötty is vele, mikor jobban tud melegedni az autó....
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #62285 üzenetére
mennyiért sikerült egyébként megkaparintani? magyarországi autó?
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #62319 üzenetére
sejtettem, ott körül mennek ezek! nem kevés lóvé, de gondolom kívül-belül újszerű!
-
diablo1984
veterán
válasz gerisz23 #62396 üzenetére
Akkor meg az mièrt nincs a szervízkönyvben, mert van ott is pecsèt nèlküli beírás is! Így meg bárki mondhat bármit, de az a kocsi nem azt kapta amit kellett volna! Fater is ilyen, 4 èv után kèrdeztem èn is tőle, hogy mikor volt olajcsere a passatban, mondta, hogy mèg nincs meg a 10ezer, 4 ève volt utoljára.... 10èves vezèrlèssel(22 ezer volt benne 10 èv alatt), következő hèten lecserèltette a vezèrlèst az olajat, szűrőket, 120ezret sikerült otthagynia. A fèkolajat is kèrdeztem tőle pár hete, mondta mikor vette, akkor csibálták a fèket, az asszem 2004ben volt.... Mondjuk nem használják, de az is minimum 12 èves....
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #62436 üzenetére
Èn a benzines lagunára vettem ilyet, borzasztó petpalackból szőtt valami, mindenre jó, de semmin sem áll jól igazán. Vissza is vittem, visszakaptam az árát....
-
diablo1984
veterán
válasz kszabolcs82 #62495 üzenetére
ebben olajos az okoskerék? ennek nincs csereintervallum előírva?
-
diablo1984
veterán
szerintem csak a nútjában van a tömítés, nem ragasztott, csak bele van a résbe téve....
(#62904) Szada85: én pl az olajszűrőt kézzel+smirdli párossal szoktam feltekerni(van leszedő szerszámom is, de annyira univerzális, hogy még egyik autómhoz sem fértem a szűrőhöz vele, mindig akadt valahol, viszont van nőgyógyász kezem(hosszú vékony ujjakkal ), levenni így ha nem jön, akkor áttolom rajta a nagy csavarhúzót és úgy kitekerem(na akkor leszek segglyukig olajos). az olajszűrőt persze feltöltheted olajjal, de mivel a blokk oldalán van fektetett pozícióban, így míg tekered felfelé kifolyik belőle a cucc, előny, hogy az legalább tiszta olaj, de az is épp oda folyik mint a használt(blokk illetve kézen át a likig végig). így ezt a dolgot nem ajánlom, csak ha állított elhelyezésű s szűrő mint egy teherautón....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #62906 üzenetére
mit akarsz mihez keverni?
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #62911 üzenetére
jó olajat kell venni és abban benne van!
-
-
diablo1984
veterán
válasz Criton #63517 üzenetére
a súrlódás nem esetleg a fék? elég hűvös-párás idők vannak mostanában, állás közben a betét úgymond nyomot hagy a tárcsán, ami az első fékezéskor le is múlik róla, de addig "akad". nekem is mostanság csinálja, első fékezés után elmúlik!
a fagyállóhoz: ha megfelelően van légtelenítve a rendszer és nem folyik sehol, akkor valszeg hengerfejes a gép! olaj tiszta benne, nem nézted?
-
diablo1984
veterán
válasz Criton #63520 üzenetére
lehet úgy is hengerfejes simán, akkor a "tűztérbe" jut be a víz, ha nagyon kopik, akkor lassan látszani is fog a füstjén, hűvös időben majd látszik a fehér füst(gőz).
kell hozzá egy hengerfej tömítés, új hengerfej csavarok, hengerfej síkolás(ha jót akartok ez a minimum)+ munkadíj. ez kb 80-100ezer ft.
bentre sem folyik a kárpit alá a hűtővíz? inkább legyen lyukas a fűtőradiátor mint hengerfej....
-
-
diablo1984
veterán
válasz Criton #63569 üzenetére
úgy legyen!
de ha valami nem hagyja el a vizet és nem folyik be a kabinba, akkor az csak a csövön távozik. ha a tartály/cső csere megoldja a dolgot, akkor max nem láttátok, hogy hol folyik el, de elfolyt, ha valamiből ennyire kopott a víz, akkor hidegen látszódnia kellett volna, mert akkor még nincs gőz és hő!
majd meglátod, hogy mi nyekkent, de túl sok hiba nem lehet(mondom én úgy, hogy ősszel vettem egy nagyon hengerfejes autót és én sem akartam elhinni, pedig csúnyán az volt, csak nálam a kompressziót tolta a vízbe dízel révén, állóhelyben folyt be a víz a hengerbe)
-
diablo1984
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Windows 11
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Max
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest