-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #58062 üzenetére
a cr-t nagyon dícsérik a pd után, vagyis nekem az rémlik, hogy mióta a vw beállt a sorba a közös nyomócsővel, azóta nem jellemző rá a motorikus hiba. az meg hogy mennyire euro 5 az euro 5 gondolom magyarban a kutyát sem zavarja!
w333: a valóságtartalmaknak utána járni kemény dió, azt hogy valaki állít valamit km óra állás terén az még nem bizonyíték, kinntről hozott autóknál meg ellenőrízhetetlen! de ha még sok-sok km is lenne benne, akkor sem biztos, hogy bajuk lenne, csak időben megkapják amit meg kell és akkor tényleg a világból is kimegy! de ezt, hogy időben szervizelték-e és a belevaló cuccokkal, szintén nem lehet kiderítani, reménykedni lehet....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Kicker #58068 üzenetére
EGR szelep(kipuffgáz visszavezető) amit írtál is, az is tud ilyeneket csinálni egy kis sárga motor ikon kíséretében a műszerfalon. van úgy, hogy a tisztítás már nem elég neki és ki kell cserélni a szelepet!
de akár lehet üzemanyag pumpa is, nem juttat elég anyagot a motornak.
a benyomott kuplungnál azt érted, hogy ha benyomjátok a kuplungot felemelkedik az alapjárat 2000re? amúgy az alapjárat ingadozás mennyire stabilan jelentkezik, vagy van mikor csinálja és van hogy órákig, napokig nem?
-
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #58199 üzenetére
nyugi a full gyári nem szétbugázott percenként szétszedett c vekim is télen rezonált bentrről a kárpit alól, az mondhatni opel betegség!
amúgy ezzel, hogy feladtad tudod, hogy megdöntöttél egy teóriát! anno mikor vetted a vectrát, akkor írtad, hogy veszel egy rosszabb állapotút apróért és rendbe raksz rajta mindent, mint hogy egy jobbat vennél drágábban.... tehát számodra is kiderült, hogy az olcsóbb az drágább sokszor....
mint a fórumtárs is írta, b6-os passatot ennyiért szerintem fost kapni, de szerintem előszőr nézz meg pár 1,5 millást, mielőtt eladod az opelt, nekem úgy sikerült elvenni a kedvem a passatoktól, hogy a középáron lévőkből megnéztem sokat(2-3 hónapig kerestem), rengeteget és csak fos, trágya, gané állapotúak voltak és azokat is hibátlannak hírdették! 1 perc nézés után 10 percig tudtam volna a hibáit sorolni..... szerintem tényleg nézz meg párat, hogy rájöhess, ami neked van, az a kisebbik rossz.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Calogero #58393 üzenetére
ez vajon az ebesi cég? én is mikor kintről akartam autót hozatni, ők készségesen hozták volna és helyezték volna forgalomba, amiket hírdettek hónapokig autókat nem is volt már meg, pedig csali áron volt kirakva, oda mentem, mondták hogy nincs, de hoznak nekem fasza állapotút. mondtam neki, hogy előtte szeretem megnézni, hogy mit veszek, addig egy fillért sem tolok a bizniszbe.....nem tetszett nekik.....
-
diablo1984
veterán
válasz bandi0000 #58520 üzenetére
a műanyag borítású talán a vezérműszíj, ha az csúszik, akkor az a motor már a méhben lenne, vagy borsodban kupakokat öntenének a testéből, ennek megfelelően arra bármit fújni finoman szólva iss butaság, reméldd, hogy nem rágja meg a szíjat a cucc, mert akkor az első gondolatom azonnal ideális lehet.....
a másik a hosszúbordás szíj, az tudhat csúszni(ha árulás van a rendszerben), azt is fújkálni nem megoldás, vagy a feszítőn kell állítani, vagy a szíjat kell cserélni..... -
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #58565 üzenetére
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #58581 üzenetére
a hahun bemutató autókat sedanban 3,9 milláért is adják.....
(#58580) Directors : kiegyenlítő kupak max nem szellőztet ki, ha már felmerül ez is mint hiba, akkor készülj arra, hogy valszeg hengerfejes a gépsárkányod! teszteld, hogy a ventit be tudod-e röffenteni, mosd ki a hűtődet kívül belül(vízkő, ilyesmi lerakódhat benne), ha felmelegszik a víz, ne állítsd le a kocsit, hanem full fűtésen és full fűtésventi fordulaton járasd a verdát, különben megkukkan. lehet a ventid nem kapcsol, lehet a hűtőd nem átjárható, lehet hengerfejes a sas.... ha 100 fok környékén érzed a csövön, hogy bugyog, akkor az bizony forrik, illene a ventit valahogyan működésre bírni.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Directors #58615 üzenetére
azt csak úgy tudod, ha kimosod utána a rendszert, tiszta vízzel járatod, majd azt is kiengeded, utána megint tiszta vízzel, párszor ezt eljátszod és annyira felhígul, hogy ott sem lesz már! csak arra vigyázz, hogy meleg motorra ne önts hideg vizet, mert jó nem sülhet ki belőle!
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #58638 üzenetére
anno mikor a passatot hírdettem, gondoltam nem lehet probléma az eladással millión felül költöttem rá, a motorban 30e km sem volt a totális felújítás óta, futómű, fékes szintén újak voltak, minden működött rajta, szép állapotú is volt, ment mint a villám, friss műszakis volt, akkor lett frissen féltengely cserélve meg 1-2 apróság, 273e km volt benne. leírtam a hírdetésben mindent a-z-ig, a kutya sem hívott fel, 1 hónap után átírtam a szöveget, hogy minden szuper, megkímélt, működő extrákkal és jött is rá az érdeklődő! tehát a lényeg, hogy egy 18 éves fosról nem azt akarja hallani az emberünk, hogy minden fel van benne újítva, hanem azt, hogy 18 éve megbontatlan minden, sőt még Günther fingjának a szaga is terjeng benne..... taszítja az embereket az, hogy egy vagyont költ a tulaj az autóra és töredékéért árulja....
végül tőlem egy nepper vitte el, lealkudta a béka segge alá, magánemberek jöttek, kipróbálták, cigánykodtak mindenen..... a nepper jött, kipróbálta, mondta, hogy ennyit adna érte és majd akkor kapok papírt, ha majd ő eladta..... és eladta 1 héten belül, fingom sincs hogy csinálta, de eladta!
-
diablo1984
veterán
válasz honda 1993 #58696 üzenetére
c vectra ára motorizáltság és felszereltség függő, jellemzően annyinál kezdődik a kínálat alja amit írtál.....
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #58706 üzenetére
semmi extra, csak kozmetikában tér el a szögletesebb lámpástól, műszakilag nem!
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #58709 üzenetére
astrához képest a vectra természetesen nagyobb, a c veki kombi borzasztóan nagy csomagtartót rejt, már zavarba ejtő a nagysága. az alkatrész ára forma-forma, hisz ez is opel, nem űrrakéta!
-
diablo1984
veterán
válasz bandi0000 #58866 üzenetére
felújítás. vidd el egy villanyoshoz, mutasd meg neki!
nekem is a toyotában ilyen, télen csipogott inkább, most nyáron többnyire hallgat, nem egyik napról a másikra fossa össze magát, de nem illik sokáig húzni, mert a generátort is picsára vághatja ha lóg benne a csapágy....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz bandi0000 #58871 üzenetére
az nem árthat neki. elviszed egy villanyoshoz, az megmondja, hogy generátor-e. ha görgő lenne csapágyas, azt szíjcserekor kiszúrtátok volna. vízpumpa is dettó adta volna magát szíj nélkül. generátor alattomos tud lenni, mert nem biztos hogy érezni lehet hogy csapágyas, csak ilyen villanymotor hangot produkál. nálam is a yaris motorhangjához képest hangosabb mikor rájön a hoppáré....
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #58920 üzenetére
kettőstömegű nem megy szét a benzinesben? a főnököm 70 ezret futott 3 éves 1,4 tsi turanjában valami 270ezerért cserélték, mert szétment! és a szívósort szépen kőkeménnyé tudja a tsi kokszolni, ez még keményebb is, mint a dízel korma, gondolom a részecskeszűrő is ugyanazt megkapja..... ne aggódj, nem azért tesznek manapság egy kocsiba ilyen cuccokat, hogy örökké tartson, az a világ már 2000tájékán elmúlt. most az a divat, hogy a kocsi a kihordási idő alatt egy vagyont keressen a szervízének.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz betyar1974 #58939 üzenetére
benzinpumpa nem cigánykodik? ha az nem ad elég nyomáson benyát, akkor fordulaton gyengülhet a gépsas! illetve szűrők terén hogy állsz? levegő és benzinszűrő mikori?
-
diablo1984
veterán
válasz betyar1974 #58944 üzenetére
nem biztos hogy sok, ha erőlködik a vas, akkor is tud sokat enni!
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz andrás47 #58949 üzenetére
én is azt tudom mondani,hogy ilyen fiatalabb dízeleket inkább hosszú távra, rövid távokon előbb-utóbb valami elköszön és az többszázas dolog is lehet.
ezt már én is beláttam, hogy nekem sem való modern dízel, pedig vonz mint legyet a friss kakkantás, de tuom, hogy évi 6000km-hez amiből kb 70% város nem illik a részecskeszűrő+kettős tömegű+egr elkoszolós 1,9 cdti motor(vectra c-m volt), ezért én is eladtam(nem volt kedvem láthatatlan dolgokra többszázakat költeni).
most az asszonynak van a benzines yaris, nekem meg egy kőkorszaki minden szentségtöréstől mentes dízelem(laguna 1 1,9 dti), bár a dízelnek meg volt az ára, megvétel után már majdnem ráköltöttem a vételárat megint.......tehát a benzinest ajánlom, csak minden használt autónál megvan a rizikó, hogy egy trágyadombba lép bele az ember, ez ellen nehéz védekezni, a lekövethető előélet sokat jelent. már h astránál is dízel-benzin árszint az kb úgy jár, hogy a benzines drágább ha nem is sokkal, de ritkább és ez is feltolja az árat.....
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #59335 üzenetére
gázolaj az tényleg jó és kenő hatása is van! fater isuzujában az egyik injektor tömítése megadta magát és belelocsolt az olajba(szelepfedél alatt van ennél, nem kívül). mire észre vette kristálytiszta lett a motor tőle, semmi olajsár, vagy dzsuva, úgy elvéknyodott az olaj, hogy úgy folyt kifelé, mint a víz.....
(#59332) AMD Power:10w40után lehet valós, csak ha kopott a motor jobban hajlamos lehet rá hogy egye.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs