-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
-
fLeSs
nagyúr
válasz Jim Tonic #25874 üzenetére
Sikerült annyira leszedni a huzatot, hogy belelássak, viszont nem látok semmit ami el lenne törve, ellenben a szék bal oldala még mindig kotyog.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
válasz Jim Tonic #25874 üzenetére
Tudom fárasztó vagyok, de készítettem két képet hátha látsz rajta vmit.
[link]Az elsőn balra, a másodikon jobb oldalt van az a rész ami kotyog.
szerk: ja és egy kis műanyag vmit szedtem ki az aljából ami viszont el van törve. De nem ez a baj, mert ez ahhoz túl pici.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
hdman
őstag
válasz Jim Tonic #26024 üzenetére
Pilot Alpin nagyon jó, nálunk a Grande Punto-n volt 15"-os, tökéletesen elégedett voltam vele, amig totálkárra nem törték
Nyárra nekem is kell valami gumit vennem 225/45/R17 méretben.
A fogyid marha jó
Milyen izzitógyertyát tervezel? Én nemrég vettem 4 bosch-t, elégedett vagyok velük.
Január 3.-án megyek az ajánlott szerelőhöz, kiváncsi vagyok mit mond
Sopron city :)
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #26056 üzenetére
16-os kerékkel, matchbox motorokkal annyi.
ráadásul sok minden mástól is függ, mert nekem elektronikusan a vauxhall vectra gépkönyve van meg, és az is más adatokat ír, mint amit emlegetett. automata váltó esetén 0.1-gyel magasabb nyomást ír elő. mindezt kis terheltség esetén.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
diablo1984
veterán
-
realmadrid
aktív tag
válasz Jim Tonic #26137 üzenetére
Én is csapágyra tippelek, másik oldalon volt, aki lánchangra esküdött. Nem tűnik annak, youtube-on vannak lánchangos Z14XEP videók, de azoknak más hangja van. Ez olyan, mintha szárazon mind a két tenyeredet összedörzsölöd körkörösen, erősen. Ez jutott most hirtelen eszembe. Szóval olyan súrlódós, száraz, fémes hangja van.
A sas nem vadászik legyekre
-
zolikaDB
veterán
válasz Jim Tonic #26188 üzenetére
Akkor kalandra fel. Be ne mérgesedjek, mert a kikímélt, állandóan időben, és a legjobbat megkapó Astra megy a lecsóba, és hozok egy ilyet.
A rohadással nem vitázok, de bajor/frank-sváb vidéken láttam csodákat.
A turbót nem tudom, párnál láttam - mert figyelem ezeket-, h új turbó.
Gondolom, ezekben van kettőstömegű is, nemde?![ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #26223 üzenetére
"Warez”: a szerzői és szomszédos vagy egyéb vagyoni jogok (vagy általában jogszabályok) által védett bárminemű szoftver / adat / képanyag / hanganyag / filmanyag / stb. jogosulatlan használatának elősegítése (információ megadásával, linkeléssel, bárhogyan); segítségkérés, használatra buzdítás (például: szoftver illegális regisztrációjához, működéséhez szükséges kód vagy azt kijátszó eljárás; elektronikus készülék szoftverének jogellenes megváltoztatása, kijátszása, megváltoztatása a szolgáltatótól való függetlenítéshez, fájlcserélő oldalak meghívói)."
Ez a warez az oldal szerint. Amíg nincs szó az opcom szoftver feltöréséről, működéséről, letöltéséről valamint arról, hogy hogyan kell az opcom kínai változatát elkészíteni addig nem warez a szabályzat szerint + árulni sem szabad (ennek ellenére ilyet is lehet találni az oldalon: [link], fél éven át upolta...).
Egyébként még kapható az eredeti változat? Az utolsó akciójuk 2011 év végén volt, a szoftver sem frissült már lassan 2 éve, egyébként maga a szoftver ingyenesen letölthető.Mit értesz az alatt, hogy nem kommunikál az ECU-val? Hiszen mindent az ECU-ból vagy azon keresztül olvas ki, 96-tól a legújabb autókig mindegyikkel működik. A hibakód pedig kivétel nélkül mindegyik opellel esetleg saabbal olvasható és törölhető de ennél komolyabb feladatokra is képes.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #26229 üzenetére
Az eredetinek frissíthető firmware van és teljeskörűen kezeli az opeleket, ezzel szemben a klónnak nem frissíthető és nem is működik minden funkció. Azonos firmware azonos hardvert igényelne és ha azonos lenne akkor a gyári szoftverrel is működhetne de nem működik vele. A klón ismeri a kwp és can bus szabványokat amiket még másik félmillió diagnosztika is ismer. Hozzátéve, hogy az opcom szerint is teljesen más és legfőképp gagyi cucc a másolat ami az övékkel nem egyezik így csak az jön ki, hogy hasonló burkolatba egy másik cucc van, mivel a másolatnak saját driver kell tehát az sem egyezik az sw sem egyezik így nem látom, hogy lehetne másolat a hardver része. Az pedig, hogy kívülről akár rá is írák, hogy op-com, de ahogy láttam már van amelyikre csak opel van ráírva tehát visszatérve még ha rá is írják is mi történik? Tekintve, hogy a ph is tele van a samsung feliratos klón telefonokkal.... Ez kicsit olyan, hogy lehet üldözni de ha közben más klónról még teszt, logout cikk, külön topik is van akkor talán annyi más eszköznél is belefér, hogy le lehessen írni, hogy egyáltalán létezik és működik a hibakódok olvasása és törlése valamint más funkciók egy része is, pláne akkor ha már úgyis ki volt tárgyalva itt többször is. Olyat már láttam, hogy ECU-t olvastak ki majd írtak vissza.
Egyébként ezt nem én írtam: [link]
Tekintve, hogy neked eredetid van, lesz még hozzá később új szoftver vajon? Szervizes ismerősömnek eredeti változata van és csak az utolsó előttivel hajlandó működnie, nálad gond nélkül ment az átállás a c-sre?
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
davee_92
csendes tag
válasz Jim Tonic #26229 üzenetére
"Olvasni tudja, írni nem. Hidd el, láttam."
Személy szerint nekem szenzor adatok realtime követésére és hibakód kiolvasásra/törlésre kell, ezek működnek vele, mivel nekem egy egyszerű NZ-s Corsa B-m van így többet eleve nem tud.
Egyébként G Astra tanítást is láttam már vele, így az sem teljesen igaz, hogy írni nem tudja, csak nem mindent valószínűleg.
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
F_Gergely
őstag
válasz Jim Tonic #26321 üzenetére
Elvileg van ulesfutesem, a konzolon ott a kapcsolo, ha benyomom vilagit, de az ulesfutes nem mukodik. Vettem uj ulest ami futheto, csak nem tudom melyik az ulesfutes csatlakozoja. (Ismerosnek ugyan ilyen kocsija van es szeretnenk tudni hogy neki bevan e kabelezve es csak kapcsolo kell).
-
hdman
őstag
válasz Jim Tonic #26320 üzenetére
- szivósor+tömítés
- hosszbordás szij
- gen. szabadonfutó
- olaj ( L Moly)
- összes szűrő ( Mann )
- munkadij~ 2 kiló.
Valamit lehet kihagytam. Lehet az EGR is dugózva lesz, azt még megbeszéljük. Jövő pénteken viszem, addig nem is használom.
Ezen kívül szerintem lassan egy kettőtömegű+ kuplungcsere is kinéz...
Mondjuk lassan már minden fő elem cserélve lesz
Sopron city :)
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #26325 üzenetére
szasz, csak neked, csak most
30 dízel C veki kombi kicsit már bontva, mindenestől 290 ezer ft
-
-
F_Gergely
őstag
válasz Jim Tonic #26355 üzenetére
A motorhaztetot felnyitva nem is latszik semmi (egy keves olaj volt a turbo burkolatanak a tetejen) , alulrol nezve viszont tiszta olaj minden. Azt meg nem tudom pontosan honnan folyik, de ha jol lattam ott folyik ami a turboba megy cso. De annyira olajos minden hogy ezt is csak tippelem, en azt hittem a motor engedi az olajat, de a szerelo azt mondja a turbo.
-
nagyúr
válasz Jim Tonic #26410 üzenetére
750rpm, 4 henger 60 perc
750×4×60=180000 robbanás 900ml üzemanyagból?
Igen, simán lehet, +20 °C levegő hőmérsékletnél, full üzem meleg motornál, nem amikor a vízhőfok beállt, mert az még nem üzem meleg.Én néztem félre, mert amiről beszéltünk, az nem a hidegen járatás télen,
amikor ez az érték simán 2-2,5×, amíg be nem melegszik."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
INMOTEP
őstag
válasz Jim Tonic #26940 üzenetére
Inditóztam de semmi ,most raktam fel másodjára az akkut tölteni mert lemerült .... Közben leszedtem az üzemanyagszűrő tetejét kivettem a szürőt és az alján van egy kis gázolaj ,valamit már kezdett ezekszerint felszivni de nem megy neki ..... megpróbálok szerezni valakitől egy kis gázolajat bele és felöntöm hátha .....
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Jim Tonic #27034 üzenetére
Én meg nem köntörfalazok, az enyém bekap simán 8 litert, ha óvatos vagyok, de nemrég meghajtottam párszor hegyi utakon, városban is, valamivel 13 liter fölé jött ki a 150km átlaga De leszarom, mert érzem olyankor, hogy élek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #27034 üzenetére
az én véleményem is ugyan ez
Hihető az adat, ha emberünk folyamatosan a kamion mögötti szélárnyékban séta kocsikázik 90-el. Én tekerem neki rendesen (GPS-szerint) 140 és felette, általában ülünk is benne 3-4-en +csomagok. 8,8-9.5 benzinből, 11-11,5 gázból Ingolstadt Szeged. X20XEV fene se tudja mennyi km motorjában.[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #27037 üzenetére
Bírom bírom, hál istennek, értékelik a szorgalmat errefelé. Minden 2. hétvégén otthon vagyok 4 napra, meg nagy ritkán kapok 1 hét szabit, így viszonylag elviselhető.
Gáz motyót neeem, az maradt a helyén, újat kapott, AC STAG ISA2, Valtek injektorok, meg egy nagy pótkerék tartályt. Mire kerítettem 5X110-es makókereket, na az nem volt egyszerű. Kicsit azért kellett igazgatni a beszerelő műhely beállításait, de eddig jól vizsgázik. Csak azt a fránya olajat ne enné ez a motor, rettentő idegesít. 1 litert el nyel 2,5-3 ezrenként.[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
-
bzoley
veterán
válasz Jim Tonic #27062 üzenetére
Még nagyon nem volt időm több helyen megfigyelni, ma vettem észre. Üresben nem néztem, úgy néz ki, mindegy neki, hogy gyorsulok, vagy csak gurulok, szóval nem terhelésre. Induláskor általában teljesen alá van tekerve, az nem jelez semmit. Az előbb dobtam fel a nyári gumikat, a levegőben üresben megforgattam, semmit nem hallottam. Az egyik első télin volt egy kis ragacs, apró törmelékkel, ami kicsit púpos volt, de nem hiszem, hogy ez okozta. Majd figyelem tovább.
Legkevésbé a mechanikus hibákat nem csípem, motorhibát könnyebb megbarkácsolni -
nagyúr
válasz Jim Tonic #27097 üzenetére
A Shell V-Power Nitro+ Diesel-t próbáltad már? 1 teli tank és érezhetően jó lesz, többet ér az ilyen spuri meg STP-nél.
Nekem benzinesnél volt hogy elment az erő, fél évig vittem szerelőhöz, de mindegyik elhajtott, aztán a Nitro+ kitisztította. Sokat nem vesztesz vele, ha kipróbálod, 5-600Ft-tal több egy teli tank, a spuri meg egyéb adalékok ennél drágábbak.
A Shell ezt írja a Nitro+-ról:
"Egy új, erőteljesebb tisztító technológiára épül, így gyorsabban és hatékonyabban tisztítja a diesel üzemanyag-befecskendező rendszereket, - beleértve a legújabb generációs diesel motorokat (úgy tervezték, hogy megfeleljen az Euro 5 követelményeknek). Ezen felül a motor teljesítményének helyreállítására és fenntartására is megoldást nyújthat, az aktív motorvédelem révén; korrózióvédő elemeinek köszönhetően pedig az üzemanyag rendszer korróziómentességét is segíti.""Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa