Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gekkoXT
senior tag
Van egy új élményem Canon márkaszervizzel kapcsolatban.
Míg a soromra vártam, a szakember épp telefonon adott felvilágosítást, amiből én már mindent meg is tudtam előre, de azért nekem is korrektül elmondta az alábbiakat.
Tintasugaras nyomtatót csak garanciális időn belül érdemes szervizeltetni.
Utána 3 dolog okozza a fő hibákat:
- Nyomtatófej 25-30eFt
- Tápegység 10eFt
- Alaplap 30eFtEzek megközelítőleges árak.
Tehát a félhivatalos vélemény az, hogy a tintasugaras nyomtató nem javítható készülék.
Elvittem az én nyomtatás közben örök álomra szenderült ip 4950-es nyomtatómat, raktak bele egy új tápot (konkrétan 20 másodperces meló), kivették a fejet és mivel ezután sem ment, valószínűleg alaplap hibás lett, ami ugye 30 ezer lenne, de minek.
Lézer nyomtatók inkább javíthatónak vannak tervezve.
Zárójeles tanács: Ha sokat nyomtatsz a tintasugaras nyomtatóddal, akkor el kell érni, hogy gari időn belül menjen tönkre. Személyes kreativitáson múlik, hogy hogyan.
Tehát a végkövetkeztetés: Ha garanciális időn túl elromlik a tintasugaras nyomtatód, akkor az azzal egyenértékű, hogy mehet az elektronikai hulladékgyűjtőbe és vegyél újat. Ennyi. Nincs más opció.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest