-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából a DP a DX11-ben követelmény, de nem hiszem, hogy sokan fogják használni. Amúgy a fejlesztő dönthet, hogy SP vagy DP számítást alkalmaznak. A játékokban többnyire SP-t fognak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Szerintem úgy értette, hogy x86 utasításkészlettel ellátott GPU, mint amilyen a Larrabee is lesz. Más kérdés, hogy ez nem mostanában reális...
(#3557) r1E3S3E7T: Én is hasonlóan gondolom, mert annak idején azt mondta mindenki, hogy az evergreen család mekkora királyság lesz DX11-re, cserébe nem para, ha GPGPU téren nem villog. Erre az nV meg előjön egy olyannal, ami még DX11-ebb, és még GPGPU téren is brutális. Legalábbis a hírek szerint.
Szóval érted. Ha meg lehet csinálni egyben a kettőt, akkor az AMD féle "csak egyikben vagyok jó, de abban sem annyira" megoldás nem biztos, hogy nyerő...
Persze, ez még csak találgatás, mert tudtommal senki sem tudja biztosra a Fermi teljesítményét, fogyazstását, de még a pontos magméretét sem, vagy lemaradtam valamiről?
És akkor még nem esett szó a gyártási költségekről, ami lazán jelentheti az AMD stratégiájának helyességét. Majd a tesztek (és a fejlesztők) eldöntik.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
9950es
aktív tag
Biztosra vehető hogy nextgen konzolokban nem lesz fix API , legfeljebb addig megállapodnak vmi fix tesszelációs folyamatban , ez az egész csak arra jó hogy megmentsenek vele hasznos memóriasávszélt, ugyanis a sávszél nem nő olyan mértékben mint a Tflop, felesleges belemagyarázni 3d-t meg stb-t.
120 fps or GTFO :D
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Maradjunk annyiban, hogy az Intel nem is akar peren kívül megegyezni. Jensen csak kifogásokat keres a perben, hogy miért hagyták ott a chipset piacot. Ha annyira érdekelné ez őket, akkor nem csak egy GPU lenne az Ion 2. Az NV teljesen realista, a rendszerszintű integrációval nem tudnak mit kezdeni, de ezt nem lehet bevallani, mert világos lenne mindenki előtt, hogy az NV PC-s piaca folyamatosan szűkül. Ezért született meg a Tegra. Teljesen tudatos a PC-s bizniszük leépítése, csak ráfogják a csúnya Intelre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bármit lehet bővíteni. A DX11 egyelőre kimerül a compute shaderekben, és a karaktertesszellációban.
Az AA az analitikus ez még a scan konverziónál egy egy pixel vékony gradienst von a poligon köré. Ez növeli a képminőséget. Maga az eljárás szuper mintavétel alapú, de a fill-rate igénye kisebb. A fő szempont pedig, hogy kompatibilis a Deferred Shadinggal.
Az AA-t jelenleg ebbe, vagy az AMD compute shaderes irányába lehet vinni. Mindkettő képminősége hasonlóan kiváló, és tökéletesen működnek Deferred Rendering mellett. A különbség, hogy az Analitikus AA nagyobb erőforrásigénnyel rendelkezik, viszont nem kell hozzá DX11-es GPU. Az AMD algoritmusa nagyon kevés erőforrásba kerül, de compute shader 5.0-ban van írva, így a DX11 támogatása elengedhetetlen hozzá.
Van még esetleg a Multisample Acces, amit a DX10.1 vezetett be, ez jár a legkevesebb erőforrással, de a textúrákon nem működik.proci985: Remélhetőleg ez csak pletyi, mert ha a Tesla kártyák TDP-jét az utolsó pillanatban 50 wattal megemelték, akkor búcsút mondhatnak az eddigi megrendelőknek. Hasonlóan járhatnak, mint az első generációs Tegra esetében. Bekamuzták az alacsony fogyasztást, és mire odaért a lapka, rögtön dupla annyit mértek a gyártók. Szerintem többet ezt nem játsszák el. Egyszerűen felesleges magukkal kibaszni, a rendszereket TDP keretre készítik fel, a megrendelőknek egy utolsó pillanatban befutott +50W/Fermi maga a pokol.
GuB3Ra: Mivel a single és a multi részt két külön csoport készíti, így kivitelezhető, minden probléma nélkül. A grafika más lesz. Nem először látunk ilyet. Ott az új Wolf.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak az AMD támogatja normálisan (autoLOD) az SSAA-t, de ők is csak a DX9 esetén. Nem igazán szeretnék ha erre menne el a fejlődés. Nem is lenne jó, hiszen sok teljesítményt zabál az eljárás.
A 32x-es TAA az MSAA alapú, nem fog sokat érni. Az MSAA-bak már nincs jövője, nem lehet megoldani a megfelelő működését. A fejlesztőknek kell gondoskodni a motorra szabott szabványos AA-ról.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bluegene
addikt
miért kihaló? szerintem az 1280x1024 a legelterjedtebb a mai napig
ráadásul újonnan is lehet kapni ilyen monitorokat
16x SSAA-t és ez bizony zabál. nekem a 4XAA elég, a efelett már alig látható javulás, viszont lassítja a játékot, sztem már a 8xAA se sokkal jobb, próbáltam
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
TTomax
nagyúr
Hatalmas nagy marhaság....eszedbe se jusson... viccen kivül... én is gondolkodtam hogy veszek még egy GTx280-at a mostani mellé,de aztán letettem volna pedig minden készen áll rá...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valamilyen szinten mindegyik játék konzolport, de a DX11-esek ki vannak tupírozva. A BattleForge viszont csak PC-re van az tuti nem port.
Most volt nemrég egy hír egy 2 GB-os Sparkle GeForce-ról. Az jó lesz szvsz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fsb1000
nagyúr
Én megbocsátom neki ezt a hitványságot, mivel évek óta ez az egyetlen játék ami nekem olyan élményt nyújt, hogy rendszeresen játrszom vele.
Egyébként van XBOX360-unk is, nehogy azt hidd hogy azon jobb, vagy hitványtalanabb....
(mindkét platformon legális, mert csak multizom - szóval nem a törés miatt akad)
PC-n sokkal jobb a látvány, az XBOX nem igazán bírja az 1920x1080-at hiába van ráirava. -
Bluegene
addikt
ha tripla GTX 285 SLI-d van érdemes eladni mind3mat és venni egy erős Fermit vagy 5970-est, ami stabilabban tud hasonló teljesítményt
ki tudja még kis zsebpénzed is marad
a tripla SLI-nek rossz a hatásfoka, még a sima SLI-nek talán van értelme
azonkívűl nagyon melegszenek, láttam egy youtube videót trubitar-ét ahol a tripla SLI-ből az egyik meghalt crysis alatt
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
GuB3Ra
aktív tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 3D-hez semmilyen dedikált motyó nincs egyetlen chipben sem. Ami driver oldalról érvényesül az a Quad Buffering, de ez szoftveres.
(#7303): Arról kérdezhettek, mert nem sokat tudok. Ami biztos, hogy megvolt a GF108 tape-outja. Ettől függetlenül nincs méretre és paraméterekre vonatkozó infó. A GF104 is elvileg készül, de erről már tényleg nincs semmi infóm, még a tape-outról sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DeckardCain
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
9950es
aktív tag
Az ID softwaret 100 millió zöld gurigáért vette meg a zenimax, az a sehonnai bethesdás akárki.
Namost, állíítólag az nvidia most kap 1 milliárdnyi zöld gurigát az inteltől mint fájdalomdíj a chipset biznisz miatt, kérdés mire költik???
Én fejlesztőket vennék, és / vagy komplett stratégiai megállapodásokat eszközölnék.
120 fps or GTFO :D
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A pénz nem minden. Az ID az NV-nek nemet mondott volna, mert egy olyan platformra kellett volna fejleszteniük, ami még nem is létezik. Az NV meg nem hagyná, hogy multiplatform cím legyen az ID új fejlesztése. Ez érdekkülönbség. Nincs az a pénz, ami ezt áthidalja.
Az lenne a fontos, hogy az Intel odaadja-e az x86 licencet. Ha nem, akkor meg kell gondolni a VIA felvásárlását, ha ez nincs tervben, akkor biztos, hogy nem lesz PC-s platform, és az NV inkább az ARM-mal számol. Most alapvetően olyan helyzet van, hogy az Android egy nagy dobás lehet a mobil fronton, és ez ellen nincs semmije az Intelnek. Egy épkézláb oprendszer van a MeeGo, de nem kérdés, hogy az Android nagyobb támogatásra tesz majd szert. Ezért nagy ötlet a Tegra rendszerekre építeni, mert nem az Intel az ellenfél. A GeForce-ot el kell vinni addig, amíg lehet aztán dobni kell. A Tegra átveheti a szerepét. Az alapprobléma a PC-s platform hiánya, és azt csak egy licenc oldaná meg, de az is csak félig, mert hardver az nincs, csak lehetőség a hardverre. Most nekikezdenek, 2014-re tudnak egy chipet előhozni, ami nagyon nagy késés. Így semmi értelme az egésznek. Az Intel is azért egyezkedhet, mert a kritikus időszakot kibekkelték, és most már nem számít, mit csinál az NV. Odadobják a bánatpénzt, mint az AMD-nek, de a győztes megint az Intel, mert kipakolta őket a PC-ből. Persze a jövőben a tablet és az ARM nagy kérdés lehet. Már most elég gyors az ARM adaptálása, így a PC-s platform hiánya gyakorlatilag nem jelent problémát. Sőt az Intel és az AMD lehet gázban, hogy nincs ARM-os platformjuk. Itt amúgy kevésbé a hardver a probléma. A szoftver kérdéses. Az Androidnak béna az x86-os portja, a Win 7 kicsit sem a tabletekbe való, míg a MeeGo-nak nincs akkora támogatása, mint az Androidnak. A Win 8 beleköphet ebbe, de addig nem sok esélyt látok a többi OS-nél.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolpiac nagyon más. Főleg az MS és a Sony helyzete. Nekik van kimeríthetetlen kasszájuk finanszírozni a terméküket. Az Xbox project összességében veszteséges és a Kinecttel válhat nyereségessé. A PS3 is veszteséges, de a Move ott is meghozhatja az áttörést. Ide kimeríthetetlen anyagi fedezet kell, mert csak hosszútávon jön az eredmény.
A mozgásérzékelés egy egyszerű jelenség eredménye. A Wii megmutatta, hogy erre van tömeges igény. A hardcore közösség eltörpül a casual réteg mögött.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Xbox Series X|S
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Háztartási gépek
- Gumi és felni topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...