Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #44802 üzenetére

    Igen, csak a Snowdrop 2-ben nagyon sok új dologra adott lehetőséget, hogy el tudták hagyni a DXR-nek azt a nagyon korlátozó részét, ami miatt ma egy csomó játék ilyeneket nem is csinál. Ha mindenki sorban rakná át compute shaderre a bejárást a fixfunkciós hardverről, akkor máshol is lehetne ilyet csinálni. De egyelőre a legtöbb játék a fixfunkciós, beépített hardvereket használja bejárásra a DXR API-n keresztül. Emiatt a Snowdrop 2 egyedi, mert az Ubisoft hajlandó volt kikerülni az API-nak a problémás részét, ami azokat a limitációkat hordozza, ami miatt nincsenek ilyen újítások. Vagy alternatív megoldásként szabványosítani kell a régóta parlagon heverő traversal shadert. A Snowdrop 2 is ezt csinálja csak compute shaderrel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés