Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #24449 üzenetére

    Hivatalosan a Vulkan is be van építve a 4.20 óta, csak nem minden effekt működött rajta. Most már a 4.22-vel ezt a szintet is eléri, vagyis tudásban hozza a DX11 path szintjén. A DX12-t felülmúlja. Ennek ellenére Windowson még mindig nem a Vulkan a default, hanem a DX11. Ennek valószínűleg köze van ahhoz, hogy sebességben azért a Vulkan sem annyira áttörő a DX11-hez képest, hiába az új RHI. Persze a DX12 path tempóját veri, de az valószínűleg javul, ha az új RHI rétegre ezt is ráoptimalizálják, csak gondolom nem volt erre már elég idő, mert a Vulkan lesz a default, és az a fókusz. Egyelőre még mindig a DX11-en a legjobb a sebesség, de a Vulkan van annyira közel, hogy egy verzió múlva beelőzze. A DX12 nagyon messze van, csodák persze lehetnek.

    A default path annyiban számít, hogy azon működik minden a legjobban, stabilitásban, sebességben, stb. Ha eltérsz tőle, akkor különböző problémákba futsz. De ettől eltérhetsz, tényleg, az Epicet nem zavarja csak ne számíts teljesen problémamentes működésre. Annak nagyon fognak örülni, ha a fejlesztők elkezdik ezeket használni. Az számukra csak több adat, így ha egyszer ezek a képességek defaultak lesznek, akkor jobban fognak működni. Nyilván ez az értelme annak, hogy nagyon hamar hoznak támogatást erre-arra. Egy-két évig lehet kísérletezni, és amikor már megért egy-két verziót, akkor kvázi egy production ready, vagy ehhez közeli feature lesz belőle. Ha nem így csinálnák, akkor tovább tartana a production ready szintű támogatás elérhetővé tétele.

    A személyeskedő hangnemet pedig próbáld visszavenni, mert ez egy kulturált fórum. Ne zülleszd le kocsmai szintre, csak azért mert az a hazai pályád! Előre is köszönöm! :R

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák