Új hozzászólás Aktív témák

  • warcat

    veterán

    válasz KillerKollar #3196 üzenetére

    Úgy, hogy nem foglalkozik vele,emlékeim szerint bérelt szolgáltatás a szervíz itt, meg egyébként is szakember kell hozzá mert javítják amit lehet.
    A warranty résznél le is van írva, MSI és Asus garantáltan így működik, egyénnel csak akkor foglalkoznak ha megszűnt a bolt, továbbá a gyártói garanciális időszakban ha van még a boltin túl.

    Semmi problémát nem okoz, én amit most gariztattam, boltnál jelzett probléma után első körben "elmentem" virtuálisan emailben az olasz Asus supporthoz ahol a kártyát vettem a probléma leírásával, ők visszaküldtek a válaszemailben(48 órán belül válaszolnak a vállalásuk szerint és így is volt) a kereskedőhöz a levelükkel és a webticketem számával, hogy nyugodtan hivatkozzak erre a levélre, és arra tényre, hogy a vásárlástól számított két évig a bolt intézi Asussal az RMA-t.
    Bolt ezután elfogadta a kártyát, küldött nekem azonosítót és ment simán külföldi csomag GLS-el amit ugyanúgy feladhatsz otthonról futárral, vagy csomagautomatával, vagy csomagpontból, zéró hátrányt jelentett, hogy "jajj nem itthoni".
    Úgyis megy külföldre.

    EA: It's in the crate!

Új hozzászólás Aktív témák