Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz KRoy19 #13459 üzenetére
Lehet, hogy az RMA-t nem fogadja el a gyártó?
Az nVidia ugyebár már kijelentett olyat, hogy ez főleg User Error, tehát adott esetben a gyártó (vagy kereskedő, függően attól hol intézi a user az RMA-t) hivatkozhat arra, hogy édes fiam, ezt egyszerűen nem dugtad be rendesen, szóval a Te hibád, sajnáljuk.
A másik lehetőség, hogy eleve 3rd party kábelt használtak, és ezt be is vallották (hiszen lefotózni a gyári kábelt nem tudják olvadtan, mert nem az pusztult meg...), így itt is ugrott a gyári garancia.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Kupon kunyeráló
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Revolut
- OLED TV topic
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- LEGO klub
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen