Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
Csak fölösleges kiadást csinálsz magadnak...
Szerintem a garanciáddal mennyire foglalkoznának ha baj lenne? Szerintem a gondolatát is felejtsd el az üzletnek"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
nagyúr
válasz Csavez™ #9679 üzenetére
Viszont annak legalább örülhetünk, h ebben a játékban tudjuk használni a DLSS-t. Ezt a felbontást szerintem nem sok játék támogatja. Remélem, h a CP is fogja!
Más: Téged nem zavar, h a térképet (illetve a HUD többi részét) nem lehet behúzni a kijelző széléről? Nem értem, h ezt az opciót miért hagyták ki?! Nálam az RDR 2 is ilyen sajnos. Bár ott egy kis trükközéssel sikerült megoldanom, de közel sem lett tökéletes.
Én kicsit rosszabb eredményeket kaptam ugyanezzel a beállítással:
Illetve csak poénból kipróbáltam DLSS nélül is:
[ Szerkesztve ]
-
Nandusz
csendes tag
Így van. ÉS 2160p-ben pedig mégjobban kidomborodik az előnye. Ott gyakori a 2,5x, 3x-el gyorsabb eredmény is.
venom8888: Nyilván ha 200 fps-ről beszélünk akármilyen felbontásban is, ott már nem a GPU a szűk keresztmetszet.Ezért nyilván nem lesz 400 fps a 3080 alatt sem. Tehát az előnyét inkább a magasabb felbontásokban lehet észlelni.
[ Szerkesztve ]
GIGABYTE Z370P D3 | i9 9900K | EVGA FTW3 ULTRA 3080Ti 12G | 32GB DDR4 | Acer Predator XB323UGP |Kingston 240G+500G SSD+500G M.2 SSD | Win10x64 | Gigabyte P850GM 80+ Gold | PS4 Pro
-
Nandusz
csendes tag
válasz venom8888 #9709 üzenetére
Nem tudom. De egy dolog biztos. Ez a kártya inkább a 4K-ban mutatja meg az erejét. Tehát pl. ahol a 1080 Ti csak eldöcög 25 fps-el, ott ez a kártya hasít 60-al. Az alacsonyabb felbontásoknál közelítenek az értékek, de persze még mindig mindenhol a 3080 magasan veri a korábbi kártya mezőnyt.
GIGABYTE Z370P D3 | i9 9900K | EVGA FTW3 ULTRA 3080Ti 12G | 32GB DDR4 | Acer Predator XB323UGP |Kingston 240G+500G SSD+500G M.2 SSD | Win10x64 | Gigabyte P850GM 80+ Gold | PS4 Pro
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bulikavagyok #9706 üzenetére
Nagy kár, hogy a DLSS ebben a játékban nem működik tökéletesen. Ezt magyaráztam korábban, hogy a neuronhálón sok múlik, és hiába működik jól egy kevés tartalmas Death Strandingben, itt azért van tartalom rendesen, ami megfekszi ám a rendszer gyomrát. Ezen a képen például az omladozó téglafalnál nem vágta a neuronháló, hogy mit kellene vele csinálni.
Ennyi erővel a 20 GB-os textúrapackot is felesleges volt kiadni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
edward2
addikt
-
Phoenixres
junior tag
válasz worxland #9718 üzenetére
Ez már rtx 3090 ár az igen.
Corsair 850W TX850M Cooler Master MasterCase Asus TUF GAMING B550-PLUS H500 Kingston 2x16GB DDR4 3200MHz HyperX Predator AMD Ryzen 7 3700X Be quiet! Dark Rock Pro 4 Kingston A2000 1000GB Adata SX6000PNP 512 GB WD EZEX 1 TB Acer Nitro XV272UPbmiiprzx Gaming RTX 3080 GamingPro
-
clade
csendes tag
üdv all
Tegnap frissítettem vga drivert 3080 on.
azóta random netezés közbe 2x chraselt a gép eddig.
nem kék halál csak szimplán beáll a kép és ujra indul.
Valaki esetleg tapasztalt hasonlót ?
azért gyanakszom a driverre mert eddig ilyen sosem volt. -
holafejem
újonc
https://www.playitstore.hu/egyeb/kiegeszitok/asus-tuf-rtx3080-o10g-gaming-nvidia-10gb-gddr6x-320bit-pcie-videokartya-90yv0fb1-m0nm00 Nekem ennyit nem ér, de hátha valaki lecsapna rá. 411.889 Ft ASUS TUF
[ Szerkesztve ]
-
holafejem
újonc
válasz ForRedGlory #9723 üzenetére
Vágesz vágesz, többek között ezért sem venném meg. De mást érdekelhet
-
Zorel
senior tag
-
Rison77
senior tag
Horizon Zero Dawn-t próbált már valaki 1440p-n Ultimate beállításokon játszani? Nálam valamiért folyamatosan droppol a vga. Power limitbe nem ütközik, mert 360W volt a max peak. Kb így néz ki pár perc játék után.
-
Phoenixres
junior tag
válasz Rison77 #9731 üzenetére
9600k nem elég etetni egy ekkora vga-t mint egy 3080.
Corsair 850W TX850M Cooler Master MasterCase Asus TUF GAMING B550-PLUS H500 Kingston 2x16GB DDR4 3200MHz HyperX Predator AMD Ryzen 7 3700X Be quiet! Dark Rock Pro 4 Kingston A2000 1000GB Adata SX6000PNP 512 GB WD EZEX 1 TB Acer Nitro XV272UPbmiiprzx Gaming RTX 3080 GamingPro
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Rison77 #9731 üzenetére
Mert azokban a beeséseknél a GPU-nak el kell mennie a rendszermemóriáig az adatért. Nem tudsz vele mit csinálni, mert az NVIDIA nem a VRAM-ban definiálja a host koherens memóriatípust. A nagyobb adatmásolások így eléggé fájnak, és ez bizonyos időközönként bezakóztatja a sebességet. Próbáld visszavenni a beállításokat, hogy kisebb adatmennyiséget kelljen másolni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Phoenixres
junior tag
válasz Rison77 #9731 üzenetére
Plusz súlyos sebezhetőségeket fedeztek fel intel processzoroknál. Akár az egész gép irányitását átvehetik hackelt mikrokódokkal. Az a sok patch sok sebességet kivett a régebbi intel procikból + min fpsek 9900k val nem olyan jók mint pl egy 3700x-el mindennek oka van.
Corsair 850W TX850M Cooler Master MasterCase Asus TUF GAMING B550-PLUS H500 Kingston 2x16GB DDR4 3200MHz HyperX Predator AMD Ryzen 7 3700X Be quiet! Dark Rock Pro 4 Kingston A2000 1000GB Adata SX6000PNP 512 GB WD EZEX 1 TB Acer Nitro XV272UPbmiiprzx Gaming RTX 3080 GamingPro
-
Zorel
senior tag
4K maxon sem csinálja ezt nálam. Próbálom teljes mértékben ignorálni a hozzászólásaidat a legtöbb topikban, de néha nagyon nehezen tudom megállni, mert...és kérlek legalább itt ne kezd el, ezt a koherens memória bullshitet, csak azért mert az AMD máshogy kezelni vagy inkább írd le helyette hogy vegyetek AMD-t mert az a menő és akkor elkerülöd azt hogy egy hiba kapcsán teljesen félrevezeted az embereket. 10-ből 1 embernek nem ok, biztos a koherens memó miatt van, mert nem a VRAM-ba van...kb minden komolyabb játéknál probléma lenne ez ha valóban ez lenne a hiba oka...Arról nem beszélve hogy az AMD a 256MB-s partícióval sem tud folyamatosabb játékélményt biztosítani, de tudom majd egyszer a messzi messzi galaxisban... Köszi!!!
[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Reméltem a nagy 3070 start,és a "hatalmas" készletei miatt páran lemondanak 3070-ről.
De nem sokat változott 3080 előrendelési számom.
Majd talán következő pénteken.
Addig meg el leszek 3070-el,vagy elcserélem,ha valakinek kéneAvatar
-
warcat
veterán
Új kilopnivaló a +500€ felárral árult kártyák mellől :
EA: It's in the crate!
-
Pug
veterán
válasz Rison77 #9731 üzenetére
En ezt talaltam a problemadra, hatha segit:
I couldn’t run the game at a locked 60 FPS at all all day. Even at 1440p it would drop below that with low GPU usage and stutter a lot. Also experienced texture corruption (which other redditors helped me fix).
After hours of tweaking I was eventually able to get it running very close to flawless. Locked 60 at 4K/80% scaling, High settings + medium reflections, almost* no stuttering, working Gsync/VRR (super smooth during minor 3-5 FPS drops, like when it rains).
Before: https://imgur.com/gallery/Wh2PXKr
After: https://imgur.com/gallery/QtFrd4S
Specs: Ryzen 3800X, 2080 Super, 16 GB DDR4, SX8200 NVMe, 451.67 drivers, W10 2004
Turns out the game doesn’t like any kind of outside interference and has a few quirks of its own. It’s very, very finicky.
Nvidia Ansel overlay (sharpening filters, etc) caused low GPU use and big FPS drops. Turned off.
Windows 10 background game recording drops performance up to 10% in my system and increases stuttering. Turned off too.
In-game Vsync can also tank performance. Better enable in CP.
In-game Anisotropic setting doesn’t work. Nvidia CP setting for AF caused texture glitches. Turning on AF via Nvidia Inspector works fine. Alternatively, try resetting the shader cache after setting AF in the CP (delete PSOCache.bin in [game install location]\LocalCacheDX12 folder)
Finally, and this is a big one: game seems to hate Full Screen Optimizations (Google it). Turning it off in the .exe Compatibility settings eliminated most of the stuttering for me.
Bonus: game has a weird bug in 4K displays (noted by Digital Foundry). When you launch in full-screen, it’s in half-resolution and requires switching to and back from borderless. But I noticed this bug doesn’t happen at all if I set refresh rate to 59 Hz instead of 60 Hz. It’s super odd, but did it for me. YMMV
stuttering: can still happen very briefly and occasionally during fast traversal in dense areas. I can lower graphics a touch and eliminate it entirely, but it’s so minor now I don’t mind.
Now that’s a lot of steps to go through just to get this game running properly (while any other game in the system runs fine), and I hope it gets patched soon, but in the meantime this helped me get a good experience.
YMMV of course, but if you’re struggling with performance like so many of us did, go through these steps and make sure you have everything set accordingly. Doesn’t hurt to try.
Edit: removed mention of RTSS frame limiter, it doesn’t hurt
performance. Updated tip on setting Anisotropic filtering. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy szóval sem írtam semmit az AMD-ről. Te kevered ide. A probléma pedig létezik a Horizon Zero Dawn alatt, hiszen ha nem menne viszonylag sokat a RAM-ba adatért, akkor nem nyerne 7-8%-ot átlagban a PCI Express 4.0-tól a 3.0-hoz képest. Ennek az előnynek része az is, hogy ezek a nagyobb adatmásolások is hatékonyabbá válnak, így a visszaesések mértéke csökken. Ettől persze még nem tűnnek el teljesen. Alapvetően tehát a játék dizájnjával van a baj, az használja eléggé speciálisan a gépeket.
#9744 Zorel : Attól, hogy 256 MB-ot az AMD definiál a VRAM-ban, adatmásolása még ugyanúgy lesz, mert így meg a CPU megy a VRAM-ig, és nem a GPU a system RAM-ig. Ez nem olyan dolog, hogy ultimate szinten valami jobb rosszabb, hanem az a probléma, hogy PC-n nincs egységes memória, és vagy a CPU-nak, vagy a GPU-nak át kell mennie a PCI Express buszon az adatért. A probléma pedig ez, nem az, hogy hova rakod a host koherens adatokat. Valamelyik részegység mindenképpen nagyobban utazik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Zorel
senior tag
"mert az NVIDIA nem a VRAM-ban definiálja a host koherens..." ez ugyanaz! Ezzel jelezted, de az AMD (úristen ÁÁÁÁMMDÉÉÉ!!!) pedig igen. Szóval hagyjuk, és még egyszer mondom NEM ez a probléma oka, mert nagyobb felbontás esetén sincs ilyen gond ennél a játéknál. 4k maxon sincsenek ilyen beesések, de megnéztem 2k-ban és ott sincs...
-
Danex
addikt
válasz KillerKollar #9746 üzenetére
Ezek nem uj gen ryzennel készültek es új gen radeonnal. Azok tudják jobban ezt kiaknázni
-
edward2
addikt
válasz Phoenixres #9732 üzenetére
Fenéket nem elég.
-
warcat
veterán
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
Új hozzászólás Aktív témák
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...