Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ÁdiBá #89931 üzenetére

    Már nem igazán van olyan, hogy CrossFire és SLI. Az új generációs API-k ezeket a lehetőségeket nem támogatják. Van pár általános több GPU-s lehetőség, így a fejlesztők dönthetik el, hogy működik-e a több GPU a rendszerben. A meghajtó oldaláról nem lehet tenni semmit, mert nincs kernel driver.

    (#89932) VTom: Az a baj, hogy nem is lehet tenni semmit. Annyira sok az interframe kommunikáció a különböző temporális technikák miatt a mai címekben, hogy a CrossFire/SLI-féle kényszerített megoldással tehetetlenek az érintettek. Ez a buli megdöglött. Ellenben a DirectX 12 és a Vulkan is tartalmaz olyan lehetőségeket, amelyekre a fejlesztők tudnak írni egy saját megoldást, vagyis maga a több GPU létezik, csak nem a meghajtó oldaláról.

    Azt is figyelembe kell venni, hogy az egyetlen API, ahova az kellene az a DirectX 11. Az OpenGL-t ugye már nem támogatják a játékok, de a Microsoft pár napja adta ki a DirectX 12 futtatási környezetet Windows 7-re, és sokkal olcsóbb egy DX12-es játékot arra visszaportolni, mint DX11 módot írni hozzá. Tehát innentől kezdve jobban megéri a fejlesztőknek a DX11 támogatását teljesen megszüntetni, mert már van mód a megírt DX12-es kódokat futtatni Windows 7 operációs rendszeren. Végeredményben jobb teljesítményt kapnak, és olcsóbb a PC-s port.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák