Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Puma K #89546 üzenetére

    A Navi esetében a CU eleve nem igazán értelmezhető, de még ha az is lenne, akkor is 4 SFU van egy SIMD mellett nem pedig 1. De igazából tényleg nem értelmezhető így. Hiányos a leírásuk is, mert nem jelölték a load / store-t az AMD-nél.

    A Turing SM pedig nem felel meg egy RDNA CU-nak, inkább egy WGP-nek.

    Hát jól kevernek dolgokat. Mi köze például az ACE-nek a háromszögek feldolgozásához? Nem igazán látszik, hogy felfogják mi egyáltalán az ACE.
    A primitive és a mesh shader csak az elvben hasonlít. Az azért nagy különbség, hogy a primitive shader automatikusan működik, míg a mesh shader nem tud működni vertex és geometry pipeline-okkal. Tovább nem bírtam.

    Szerk.: Ja látom, félreértették a diát, és azt hiszik, hogy az ACE, a CGP és a PU összefügg. Valójában nem, azok csak azért vannak egy dián, mert mindegyik grafikai előrelépéseket kapott, és erről így számolt be az AMD. Valójában nincs közük egymáshoz, de ezt elmondták amúgy a briefingen is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák