-
GAMEPOD.hu
Modst3R fórumtársunk részletes cikke: [link]
2016 májusában az nVidia bemutatta a(z) GeForce GTX-1080 és GTX-1070-es újgenerációs termékét, ami már a Pascal architektúrára épül. A GP104-es maggal van dolgunk, ami fölfogható a GP102 kistestvérének, erre épül majd a Quadro P5000-es termékük is.
A teljes GP104 2560 CUDA maggal rendelkezik, azonban ennyi csak a GTX-1080-ban aktív, a GTX-1070-nek 1920 aktív egységgel kell gazdálkodnia. A lapka mérete: 314 mm², TSMC gyártja 16nm FF+ -on.
Figyelem! Ezek az órajelek csak a Founder's Edition-re vonatkoznak, ettől a különböző gyártói, ún. custom kártyák eltérnek, a fogyasztás szintén eltérhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lidl
senior tag
Hali,
visszaolvasva sem teljesen világos, hogy mi történik nálad, de ez utóbbi írásod alapján kicsit hasonlít ahhoz, ami nálam volt, de eddig még csak egy játéknál.
Régebben leírtam a hibát, de beírom még egyszer.
Én mindig V-Sync-kel játszok (60Hz). Ezért többnyire nem pörgeti a gép a VGA-t. De ha kell, akkor magasabbra ugrik az órajel. (szóval ez nem hiba, szerintem, ahogy brd írta korábban várakozik a szinkronra a VGA).
Viszont az Elder Scrolls Online esetén azt tapasztaltam, hogy hiába kellene neki kakaó, nem emeli fel az órajelet a VGA, ezért leesik az FPS is. Ez csak pár perc játék után kezdődik, az elején minden jó.
Képzeld úgy, hogy bent állsz egy folyosón, szűk falak, nincs sok minden amit meg kell rajzolni, és a VGA-nak max 1200 MHz kell, hogy kirajzolja 60 FPS-sel a képeket.
Kimész egy ajtón, ahol egy nagy tér van sokkal több megjelenítendő elemmel.
Elméletileg ilyenkor fel kellene emelnie az órajelet, hogy fel tudja dolgozni a több elemet, de nem teszi, ezért az FPS esik vissza. És csak újraindítás után lett megint jó, pár percig.Ezt csak úgy tudtam kiküszöbölni, hogy az nVidia kontrol panelban a teljesítményt maximumra raktam. (3D settings / Power Management mode).
Persze ekkor maxon tekeri a GPU-t de nem volt teljesítmény esés. (be lehet állítani, hogy ez csak bizonyos exe indításakor aktiválódjon)
Nekem nincs meg a The Division, szóval nem tudom, hogy ott van-e hasonló anomália. Vagy esetleg az akkor driver+program együttállás miatt volt probléma. (már 2-3 hónapja nem néztem az ESO-t)
De egy próbát megér, hogy hátha megjavul.Köszi
Lidl[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
válasz HussarF #20086 üzenetére
Szerintem igaza van, Vsyncnél nem lesz jobb a Fastsync, de minél több az FPS annál inkább közelíti minőségben a VSyncet úgy, hogy közben kisebb az inputlag. Tearing ugye egyik esetben sincs. Doomban pl. ha jól emlékszem Vsynccel van ugye állandó 16msec frametime, Fastsynccel meg megy 5msecre is, nyilván FastSyncnél ez változik. Mondjuk Witcherben, ahol inkább 60 FPS - hez van közel az átlag, és nem annyira számít az inputlag ott érdemesebb a Vsyncet használni.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
ÁdiBá
addikt
Sziasztok! Normális jelenség az hogy IDE állapotban a videokártyán nem forog a ventilátor?
(#20106) Scholes9 Évek óta csak referenciát használtam...
[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
válasz Ragnar_ #20103 üzenetére
60 fps alatt vsync=fastsync
60 fps felett viszont a fastsync olykor frissebb képkockát dob be, mint ahogy a vsync tenné, ezért a képkockák folytonossága egy kicsit darabosabbnak tűnik. De amit látsz, az közelebb lesz az aktuális állapothoz (magyarul kisebb az input lag). Van ahol ez számít, van ahol nem. Preferencia kérdése.
Lehet én is átállok inkább VSync-re, csak driverből kényszerítem, hátha úgy jobb. -
Dani46
tag
Sziasztok megjött a strix 1070 em,tudtok mondani afterburner tuning beállítást?neki álltam power limit 120% temp 92,+100 mhz gpu fesz emeléssel beledöglik,fesz emelés nélkül megy +100 mhz en vagy csak szerencse volt, tovább viszont sehogyan nem tudom húzni ez olyan 2025-2030 körüli boos-t ot jelent ez fölé sehogy se tudok menni pedig ált ezek a kártyák tudják a 2100 et,ennyit tud?ennyit tudott a ref 1070 em is.
-
-
brd
nagyúr
Nem tudom, nálad mi történik, de előfordulhat az, hogy a CPU nem tudja ellátni adattal a VGA-t, ezért az malmozik, és ezért nem ugrik feljebb az órajele sem. Persze amit írsz, az alapján nálad inkább bugos a terhelés alapú órajel növelés, vagy az említett játék okoz valami gondot; nekem az nincs meg, de az általam futtatott játékoknál eddig még nem láttam ilyen problémát (ahol nem gond az input lag, ott VSync on-nal játszom úgy, hogy lehetőleg mindig legyen min. 60 FPS, így hamar észrevenném, ha akadna).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz HussarF #20089 üzenetére
Nem a teljesítmény visszafogás miatt van az, hogy megakad, hanem azért, mert ha nem tudja időben elkészíteni a következő képkockát a rendszer, mielőtt bekövetkezik a kijelző frissítése, akkor kénytelen az előző képkockát kitenni újra és ezt érzékeljük úgy, hogy megáll a mozgás egy pillanatra. Ameddig a képkockán dolgozik a VGA, teljes sebességgel teszi azt, de a kihasználtságnál azért látsz 100% alatti értéket, mert az egy időtartam alatti kihasználtságot jelent (ugyanúgy, ahogyan pl. a CPU használatnál látni). Tehát ha mondjuk 1 másodperc alatt fél másodpercig 100%-on teker, fél másodpercig pedig 0-n, akkor a kihasználtságnál 50%-ot fogsz látni (ez egy elméleti helyzet, a gyakorlatban ilyen persze nem igazán fordul elő, csak így könnyebb megérteni).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz szasanyi #20096 üzenetére
Ezt nem mindenki veszi észre, van, akinek elég a 30 FPS is. Én pl. még aközött is látom a különbséget ha egy játék 60, vagy 72 fix (VSync) FPS-sel fut. Persze nem a képkockákat tudom megszámolni (az úgy 10 felett esélytelen ), de látni a mozgáson, mennyire sima.
The only real valuable thing is intuition.
-
Csakhogy én nem erről beszéltem. Hanem hogy ha vsync nélkül menne 80 fps-t, egy helyen meg beesne 61-62-re, akkor úgy tapasztaltam, hogy vsync on-nal lehet ,hogy beesik 60 alá. Mintha azért, lenne, mert alacsonyabb órajelen pörgeti vsync mellett a gpu-t és nem tud elég gyorsan felkapcsolni, ha szükséges.
(#20116) brd
Az, hogy mennyire sima, az csalós. Fastsync-cel a 80-90 fps nem olyan sima, mint a 60[ Szerkesztve ]
-
brd
nagyúr
válasz HussarF #20107 üzenetére
60 fps alatt vsync=fastsync
Nem egészen. 60 Hz-es kijelző esetén ha a frametime tartósan nagyobb lesz, mint 16.666... ms, de kisebb, mint 33.333..., akkor VSync esetén feleződik az FPS (azaz 30 lesz), mert csak minden második kijelzőfrissítésre tud egész képkockát szolgáltatni a rendszer (képkocka számítás elindul, jön egy kijelzőfrissítés, akkor még nincs kész, ezért az előző képkocka jelenik meg rajta, aztán befejeződik a számítás, a VGA pihen, majd jön a frissítés, kikerül a kép, VGA elkezd dolgozni a következő képkockán, jön a kijelzőfrissítés, kép még nincs kész, ezért az előző marad ott és így tovább, tehát minden második képfrissítésre jut egy új képkocka). FastSync esetén ez úgy módosul, hogy nincsen várakozás, ezért pl. fix 45 FPS-es számítási kapacitás (frametime 22.222...) esetén (ez nyilván elméleti, ennyire nem stabil a frametime, de könnyebb megérteni) 4 kijelzőfrissítésre 3 képkocka jut. (A kijelző 16.666... ms-onként frissül, a képkockák pedig 22.222... ms-onként készülnek el, 66.66666-nál pont találkoznak, azaz 4 kijelzőfrissítésre 3 képkocka jut). Vagyis 4 frissítésenként 1 frissítés idejére az előző képkocka marad ott, a többiben változik a megjelenített kép (ha így nem világos, pl. egy táblázatkezelőben ki kell jelölni 12 oszlopot, az első sorban 3 cellánként egyesíteni kell a cellákat, ezek a cellák lesznek a képfrissítések között eltelt idő, a második sorban pedig 4 cellánként, ezek cellák lesznek a képkockák számítási ideje; ahol a felső sorban látott két függőleges vonal közé az alsó sorban esik egy vonal, ott új kép rajzolódik ki). Persze nem tudom, így működik-e a valóságban, nem próbáltam, de ha külön nem programoztak valami mást a kijelzőfrissítés feletti frametime-ra Fast Sync esetén (mint pl. az Adaptive Sync-nél), akkor így kellene működjön.
The only real valuable thing is intuition.
-
Jack@l
veterán
Az első pár sor az merő hülyeség. (tovább nem is olvastam)
Kirendereli a képet és vár amíg kattan egyet a monitornál a sync. Onnantól számolja a következőt a bufferbe. Ez a vsync.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Lidl
senior tag
Szerintem a játék volt bug-os, vagy a driver+játék együttállás. Azóta frissítettem már drivert, de nem próbáltam az ESO-t. És sehol máshol nem találkoztam még ilyennel.
Előtte R9 280X-em volt, majd GTX970, de mindig V-Sync ON-nal játszom és többnyire megvolt a 60 FPS. Ha nem akkor meg nyomta a VGA, ahogy a csövön kifért.
De olyan még sehol máshol sem volt, hogy ne működött volna a terhelés alapú órajel növelés.
És azóta is V-Sync-kel játszom és minden rendbenKöszi
Lidl -
brd
nagyúr
válasz HussarF #20117 üzenetére
Lehet, hogy így van, de könnyű ellenőrizni, fixálni kell az órajelet és úgy megnézni az adott jelenetet, hogy megakad-e. De azt is simán el tudom képzelni, hogy egy-egy frame-re megnő a frametime 16.666... fölé, még max. órajelen is, ilyenkor VSync esetén mindenképpen megakad a kép, ami egyenlő azzal, hogy beesik 60 alá a másodpercenkénti képkockaszám. VSync off esetén pedig nem vár egyáltalán, így a másodpercenkénti képkockaszám 60 felett maradhat, annak ellenére, hogy pár frame nem készült el 1/60-ad másodperc alatt (mert néhány meg ennél hamarabb elkészült, így az átlag nagyobb lesz). Vagy azt is lehet, hogy valamilyen programmal, ami rögzíti a frame time-ot (Fraps talán?), ott rögtön kiderül a turpisság. Maga az órajelváltás egy viszonylag gyors folyamat, ha nem bugos, azt nem igazán lehet észrevenni a megjelenített képen.
The only real valuable thing is intuition.
-
Lidl
senior tag
Szerintem azért nem így van, mert a monitor nem azt jeleníti meg, amit a VGA éppen számol.
Azt olvastam, hogy 2 vagy 3 buffer van (most csak beszéljünk 2-ről), amiben a képkockák tárolódnak.
Az egyik az, ami kimegy a monitorra, amikor sync jel érkezik. (legyen monitor buffer)
A másik az, amiben a VGA számolja a képkockát (legyen kép buffer)
Amikor jön a sync jel a monitorról, akkor a VGA kiteszi a monitor bufferben lévő képet a monitorra, de közben számolja a képet a kép bufferben.
Ha elkészült a kép, de még nem volt sync jel, akkor kicseréli a két buffert. Ha jön a sync jel, akkor a monitor bufferben már az új kiszámolt kép van.
Ha nem sikerült kiszámolnia (tehát lassabb, mint a monitor frissítése) akkor újra az előző kép kerül ki a monitorra. De közben nem pihen a VGA, hanem számolja a következőt.
Ha kész (már biztosan kész lesz a következő sync előtt), akkor megint cseréli a buffereket, és a következő sync jelnél már az új kép kerül ki a monitorra.
És így tovább.
Tehát ha a frame time 16,666 ms és 33,333 ms között van, akkor nem minden második kép kerül csak ki, hanem mindegyik, csak nem minden sync jelnél kerül ki képkocka (hiszen alacsonyabb az fps mint 60).
Ha jól tudom, akkor 3. buffer az Adaptive V-Sync-nél játszik (de ebben nem vagyok teljesen biztos)Köszi
Lidl -
Jack@l
veterán
Ennyit csinál amit odaírtam. Nincs fps felezés 60 alatt, csak akkor ha buta a játékmotor és a mozgásokat csak 60 vagy 30 fps-el tudja számolni.(de ez már rég nem vsync terület)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Fast sync, meg ha jól olvastam olyan hogy nem a bufferből szedi ki a képkockákat, hanem elkülönít egy kockányi egyéb buffert és azt rakja ki ami a legfrissebb. A monitoron csak 60 képet fogsz látni, de az fps mérő az pörög többet. Viszont ha kissebb az fps 60-nál, és éppen nincs még kész az aktuális kép akkor ugyaazt tolja ki mint azelőtt. 59 fps-nél megy 59-ig folyamatosan, aztán lesz 1 duplázott frame.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
hajbel
addikt
válasz VoidXs #20111 üzenetére
A fejlesztő gyakrabban frissíti a játékot, mint ahányszor a drivert optimalizálják a hozzá. Nem lehet, hogy optimalizáltabb élményt kapsz ha játékból kényszeríted az élsimítást, mert esetleg feleslegesen erőforrászabáló és nem látszódó helyekre is rátolja a driver?
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
rottenbull
senior tag
En, igy 2017-ben, mittudomen hany evvel a grafikus gyorsitok megjelenese utan, ugy erzem, hogy a G-Sync az az irany, aminek mar regen el kellett volna terjedjen. Also hangon is gyokersegnem tartom, hogy az evtizedek ota egy helyben toporgo megjelenitokhoz kell alkalmazkodjon a videokartya mindenfele buveszkedessel. Nagyon elkeserito a kijelzo gyartok felol ez a hozzaallas.
En megvarom az elso jobb HDR-es moncsikat, es azokbol tuti, hogy G-sync verziot veszek.
Remelem addig meg fejlodik a G-sync is egy kicsit. -
brd
nagyúr
válasz Jack@l #20125 üzenetére
Akkor olvasd el kérlek a VSync működését, mert nem értetted meg! Amit láthatsz a gyakorlatban és azért gondolod, hogy nincs felezés, az 2 dolog miatt lehet. Az egyik az az, hogy amikor te azt gondolod, hogy beesik 60 FPS alá, az nem feltétlen azt jelenti, hogy egy teljes másodpercre 16.666... fölé nőtt a frametime, hanem esetleg csak pár frame erejéig. Ilyenkor 1 másodperc alatt lehet magasabb az FPS mint a frissítés fele (ezért írtam én is, hogy tartósan 16.666 fölé nő a frametime). A másik az lehet, hogy aktív a Triple Buffering. Ilyenkor nem kell várnia a gépnek egy kép elkészülte után, hogy bekövetkezzen a következő képfrissítés, hanem elkezdhet dolgozni a következő frame-en a Triple Bufferbe.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
De közben nem pihen a VGA, hanem számolja a következőt.De, VSync-nél, és két képbuffernél igen, pihen (Triple Buffernél elkezdheti a harmadikba számolni a képet). Ha szerinted nem, akkor szerinted hol rakja össze a képkockát? Az aktuálisan megjelenített bufferben nem, mert azt küldi a kijelzőre a VGA, a másikban pedig már kész a következő képkocka.Bocs félreolvastam.
Tehát ha a frame time 16,666 ms és 33,333 ms között van, akkor nem minden második kép kerül csak ki, hanem mindegyik, csak nem minden sync jelnél kerül ki képkocka (hiszen alacsonyabb az fps mint 60).
Igen, mindegyik kikerül, de ez pont minden másodikra fog megtörténni, mert képet csak akkor kezd el számolni, amikor éppen buffer csere volt (mert akkor lesz üres az egyik, ahová dolgozhat) és azt soha nem fejezi be a következő esedékes csere előtt (ami ugye nem fog megtörténni, mert a másikban még számol). Ezért mindig le fog futni egy képfrissítés az előző buffer tartalommal, így pontosan feleződik az FPS. A Triple Buffer ezen úgy segít, hogy amikor végzett a képpel, akkor nem kell megvárnia a képfrissítést, hogy kiürüljön az egyik buffer, hanem egy harmadikba kezdi számolni a képet.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
-
Jack@l
veterán
Nekem elég amit tanultam róla anno Double buffer ugyanaz mint a triple, ugyanúgy várakozik ha betelik, csak még nagyobb lesz tőle az input lag.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Angelo69
senior tag
[ Szerkesztve ]
"Én ilyen egyszerű gyerek vagyok, oxigént alakítok széndioxiddá... semmi váratlan fordulat."
-
Jackalnak van igaza. Triple buffering-gel megy minden normális helyen a VSync már jó sok éve. Nincs szó semmiylen feleződésről. 60 fps alatt nem pihen a VGA, csak felette.
Nem egészen. 60 Hz-es kijelző esetén ha a frametime tartósan nagyobb lesz, mint 16.666... ms, de kisebb, mint 33.333..., akkor VSync esetén feleződik az FPS (azaz 30 lesz), mert csak minden második kijelzőfrissítésre tud egész képkockát szolgáltatni a rendszer (képkocka számítás elindul, jön egy kijelzőfrissítés, akkor még nincs kész, ezért az előző képkocka jelenik meg rajta, aztán befejeződik a számítás, a VGA pihen, majd jön a frissítés,
Itt a hiba a végén. A VGA nem pihen, hanem dolgozik a 3. pufferbe.
[ Szerkesztve ]
-
brd
nagyúr
válasz Archttila #20132 üzenetére
Nem mindig. Növeli az input lagot, ill. több memóriát igényel a VGA-n (bár ez a mennyiség ma már nem tétel). Akkor van értelme, ha VSync On és a frametime nagyobb lesz sokszor, mint a kijelző frissítése (60 Hz esetén 16.666...). Ha ez az állapot minden frame esetén fennáll, akkor hiába tudna VSync off esetén mondjuk 50 FPS-t a gép, VSync on esetén 30 FPS lesz a végeredmény.
The only real valuable thing is intuition.
-
Jack@l
veterán
Adjak könyvcímet privátba? Mert hülyeséget beszélsz és nem akarok tovább vitázni veled.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Akkor miről beszélünk? Triple buffering + vsync-nél nincs semmiylen várakozás. De ezt nem is kell külön kihangsúlyozni, kb olyan, mintha azt mondanád, hogy ha van önindító a kocsiban, akkor nem kell kurblizni. Nem kell ezt külön megemlíteni, mutatóban sincs már olyan kocsi, amiben nincs önindító. Ahogy olyan VSync sem, ami nem triple bufferelt
-
brd
nagyúr
válasz Jack@l #20138 üzenetére
Adhatsz, de inkább olvasd el újra, mert úgy tűnik, megkopott a tudás. Esetleg hozhatnál érveket is. Pl. azt leírhatnád, hogy mondjuk 60 Hz és 20 ms-os frametime esetén hová tenné a VGA 2 buffer esetén a számolt képet, amikor a primary buffer tartalma másodszor jelent meg a monitoron a secondaryban pedig ott csücsül a kiszámolt következő.
The only real valuable thing is intuition.
-
Angelo69
senior tag
válasz Angelo69 #20135 üzenetére
És már rendelhető.
"Én ilyen egyszerű gyerek vagyok, oxigént alakítok széndioxiddá... semmi váratlan fordulat."
-
Jack@l
veterán
Értem már mit akartál mondani, csak nem életszerű hogy mindig 20 ms-ig tartson egy kép, öszevissza ingadozik az idő. (és akkor már rég nem 30 fps megy ki)
Triple bufferrel is ugyanaz a helyzet, ott is ha több a frametime, akkorbetelikkifogy és ugyanúgy várni fog a következőre, csak 1 képfrissítést ki tud bekkelni, mert van kész anyag a kezében.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-
Scholes9
nagyúr
válasz rottenbull #20129 üzenetére
Amíg ilyen felára van a G-syncnek, addig nem nagyon fog terjedni
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
brd
nagyúr
válasz HussarF #20140 üzenetére
De az sem ideális megoldás, mert némileg növeli az input lagot (mondjuk a VSync jobban, de ez még arra jön rá pluszban, ez így együtt már zavaró lehet), ill. okozhat megjelenítési problémát néhány programnál (de ez ma már kevésbé jellemző). Ezek miatt is lehet kikapcsolni.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Jack@l #20143 üzenetére
A végén még egyetértünk. Hogy életszerű, vagy nem, az más kérdés, de érthetőbben akartam leírni, ezért tettem egyszerűsítéseket. Ha valaki FPS-ül ért csak, akkor nehéz neki elmagyarázni, hogy az egy másodpercre átlagolt érték, mert a valóságban a frame-ek szintjén alakul a kiszámolt képkockák száma. Az FPS csak egy másodperc alatt kiszámolt képkockaszám, amely idő alatt ha csak néhány frame ideje volt nagyobb a képfrissítésnél, akkor nagyrészt megfelelő volt a frametime, így persze nem feleződik az FPS, VSync on esetén, mert csak pár frame lesz megduplázva.
The only real valuable thing is intuition.
-
Scholes9
nagyúr
-
szasanyi
félisten
válasz rottenbull #20147 üzenetére
Kétféle ember nem vesz G-sync monitort: az egyik nem tud-, a másik nem akar annyi pénzt kifizetni érte. Te ideális helyzetben vagy ha mind2 együtt van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Escape from Tarkov
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Politika
- Óra topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya