-
GAMEPOD.hu
Modst3R fórumtársunk részletes cikke: [link]
2016 májusában az nVidia bemutatta a(z) GeForce GTX-1080 és GTX-1070-es újgenerációs termékét, ami már a Pascal architektúrára épül. A GP104-es maggal van dolgunk, ami fölfogható a GP102 kistestvérének, erre épül majd a Quadro P5000-es termékük is.
A teljes GP104 2560 CUDA maggal rendelkezik, azonban ennyi csak a GTX-1080-ban aktív, a GTX-1070-nek 1920 aktív egységgel kell gazdálkodnia. A lapka mérete: 314 mm², TSMC gyártja 16nm FF+ -on.
Figyelem! Ezek az órajelek csak a Founder's Edition-re vonatkoznak, ettől a különböző gyártói, ún. custom kártyák eltérnek, a fogyasztás szintén eltérhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
speed471
aktív tag
Nem vagyunk egy vélményen ez így van jól.... Tartsuk tiszteletben egymást én nem álltam neki személyeskedni
Még mások tolják a 1000w tápokkal nálam 550w kihajtja a gépem de mind1. Amúgy se ebbe a topikba való!!Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."
-
Ragnar_
addikt
Ha jól rémlik régebben valamelyik VGA generációváltáskor volt olyan (mikor a külön tápvezetékek megjelentek a VGA-khoz) hogy a táp vmelyik ágának 20A-nél többet kellett leadnia ahhoz, hogy stabil legyen bizonyos nagyobb fogyasztású VGA-kkal, de mikor elterjedtek a típusok, meg a tápgyártók is átálltak, már nem nagyon kellett azzal se foglalkozni, csak, hogy legyen rajta a típusnak megfelelő VGA tápcsati.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
speed471
aktív tag
Nem megyek méregetni hiszen van multid, nyílván ahogy én a megfelelő topikba felraksz tesztet!!
Térjünk vissza a vga-k ra részemről lezártam!
Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."
-
TTomax
nagyúr
Azok csak bios editorral modosithatóak,ezeket hivjuk P-statenek.Általában magasabb órajelre/feszre vannak belöve mint amire általában szükség van,hogy minél több gpu megfeleljen.Sokat lehet rajtuk csiszolni,de ez kártyánként változó nyilván attól függ mennyire jó a gpud.Sajnos a Pascal bios editorokban nem vagyok otthon ha egyáltalán létezik már ilyen.Ha otthon vagy angolból akkor inkább külföldi forumokon nézz szét,több a "power" user,jobban képben vannak.Talán ide járnak a legtöbben [link].
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Modst3R
senior tag
Nem feltétlen mert ilyen alapon csak evga és msi kártyákat lehetne húzni, de valahányszor ki akarom probálni a programot mindig az a vége h afterburmer, csak gondoltam azért egy ilyen cég fejlödött vmit szoftveresen is...hát nem
️Anna (sajnos a felhasználó nevem nem tudom módosítani.)
-
VoidXs
nagyúr
Feladatkezelőben jelenleg 42 nap az indítás óta eltelt idő. Néha olyan sokáig nem kapcsolom ki a gépet, hogy egyszerűen fogja magát, és kékhalál vagy bármi nélkül újraindul. Ez kb. 3 hónap után szokott megtörténni. Este mindig alszik, driverfrissítésekkor nincs újraindítva, semmi probléma.
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
Sugomotor
újonc
Látva a te eredményedet és megnézve még egyszer a többiekét, igazad lesz meg haveromnak is, aki erre tippelt. Pedig le mertem volna fogadni, hogy az az olvasás és írás a GPU és a VRAM között zajlik, csak ugye ott bukik ez, hogy az 1060, 1070 és 1080 mind 12 ezer körül kap pontot.
Lemérem ezzel a Heavennel én is.Szerk.:
PCIe x16 v2.0 = 8 GB/s (8b/10b kódolás és overhead miatt ~ 6 GB/s) stimmel
PCIe x16 v3.0 = 15.754 GB/s (128b/130b kódolás és overhead miatt ~ 12 GB/s) stimmel[ Szerkesztve ]
Kawasaki, Suzuki, Honda, Yamaha sport- és túramotorok 400 cm3 felett
-
Scholes9
nagyúr
1'5 hét alatt az a tapasztalatom, hogy van ahova kevés maxon, van ahova meg még sok is. Elég nagy a szórás. Ahogy korábban leírtam 60 fps-re szoktam belőni a grafikát WQHD-n, de vannak játékok amikben pl 1080-nal sincs meg a 60 fps full HD-n, ez a játék hibája nyilván, ezzel sokat nem lehet kezdeni Egyes játékokban kisebb kompromisszumokkal azért bőven használható a 1070 WQHD-n, de ez valóban a minimum kártya, ez alá biztosan nem mennék ezen a felbontásban. Az nyilván elég nagy baromság lenne, ha visszamennék full HD-ra, megszoktam már a nagyobb felbontást A 4K meg még nagyon a jövő zenéje
Vigilante: privátban küldd el kérlek
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
s4hu|SyD^
addikt
Én is arról beszéltem anno , hogy ha valaki aktuális játékokkal játszik nem biztos, hogy elég az 1070 ultrán mindenhol. Sajnos ez tény. Viszont az 1080 meg túl drága ahhoz a plusz 15 százalékért. Inkább visszavedzek 2 csúszkát picit és fix 60 fps vsync-el. Ezért nagyon nem is erőltetem még a wqhd monitort sem nemhogy a 4k-t.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
Vigilante
őstag
Értem, és köszi, csak nem fagyunk ki ettől.
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
CriticalHit
őstag
brd: Nem olvastam sehol, hogy "veszélyes" lenne az Avira. Nálam még nem törölt de karanténba már többször küldött fájlokat. A Bitdefender-el együtt többször nyert összehasonlító teszteket, sőt díjakat is.
Puma k: CPU, illetve nálam a HDD-t is folyamatosan kerregtette.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
szabog4
aktív tag
Nem 187.000-ért vettem. Miután megrendeltem ment fel az ára ~30k-val.
Prioritást élvezett a 3 hűtő és a minél magasabb órajel. 3D-re és videóvágásra kell az erő. (1080 sajnos túl drága még [nekem ].)
Magasabb órajelen üzemel alapból.
Nagyobb tuningot is bír (talán).
Minőségibb anyaghasználat (talán). (Nincs coil whine, mint pl. a gigabyte-nál. Fórumra írtakból szűrtem ezt le.)
Egyedi rajta a nyák is. (Plusz gyártási költség.)Inno3D Ichill 4x tetszett nagyon formatervileg, de arról lebeszéltek, utána ez volt, ami nagyon megtetszett.
daveoff: Lehetséges. Belülről max. Még nem néztem meg, megmondom őszintén. Megnyomtam, tehát beljebb toltam a ventit, ergo jobban kellett volna kaparnia.
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
1440p-n?
Na mindegy is, valószínűleg ez a játék hibája.Viszont van egy dolog, ami tényleg probléma. Amikor benyomom a gépet, akkor elsőre a videókártya nem adja le a megfelelő teljesítményt, vagy nem is tudom, hogy fogalmazzam meg. Általában belépek a játékba és ilyen 20 fps-ek körül döcög. Újra kell indítani és utána megy normálisan. Úgy szoktam most már, hogy elsőre mindig elindítom a heaven-t és ha 20 fps körül mozog a várható 80 helyett az elején, akkor már lövöm is ki és indítom újra. Sajnos, nagyjából mindig ez van. Egy újraindítás után épül fel rendesen. GPU-Z-vel nézem, az órajelek megvannak, igazából semmi olyasmit nem veszek észre, ami erre utalna. Úgy gondolom, hogy valami szoftveres lehet, de az biztos jelent valamit, hogy mindig elsőre csinálja és egy újraindítás hozza rendbe
Mi lehet a probléma? -
hajbel
addikt
Én pl. használtan vettem 4,5 év garanciával, 330 fontért. Ha a windforceodat az AMP Extreme alapórajelére húznád, lenne hangja és/vagy hője rendesen. Ne felejtsd el, hogy a Zotacnak kb. 250 MHz-el magasabb a boost core órajele és a memória is valamivel magasabb. Az egyik - ha nem a - leghatékonyabb hűtés, ami egyébként a leghalkabb a ligában.
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
hajbel
addikt
Teljesen jól látod. Újan én sem vettem volna ilyen kártyát, valószínűleg az olcsóbb MSI-t vettem volna. Az 5 év garancia majd akkor fog jól jönni amikor el kell adni 1-2 év múlva. Nyugodtabb szívvel veszi majd meg a leendő tulaja, ha 3-4 év garancia van még rá.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Jack@l
veterán
Gondolom elég addig felrakni amig beaktiválod a játékot...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Nem jól látod szerintem. Én tegnap próbáltam ki ezt a Fast Sync dolgot és nagyon bejött.
(egy-egy képkocka megalkotása kevesebb idő, mint ami a kijelző függőleges frissítései között eltelik), mindig ugyanannyi idő telik el a 3D-s alkalmazás által alkotott történés mintavételezései között, így a mozgás sima lesz. A Fast VSync-nél pedig az történik, hogy a VGA folyamatosan számolja a képkockákat ahogyan tudja, majd ebből azt teszi ki a kijelzőre, amelyik az utolsó kész képkocka volt a kijelző frissítésének elkezdésekor, a többit eldobja.
Ugye arról az esetről beszélsz, amikor a VGA 60 fps felett dolgozik. Ez azt jelenti, hogy minden képfrissítésnél új képkocka kerül fel. A mintavételezési idő tehát ugyanúgy 1/60 sec, annyi időnként mutat újat.
-
Végiggondoltam és mégis csak igazad van ezzel. nekem viszont az a problémám a VSync-el, hogy emiatt az említett teljesítmény visszafogás miatt problémákat tapasztaltam, amikor alapból is 60 fps körül bír számolni a kártya, mert megbicsaklik néha egy kicsit, amikor már növelni kéne a teljesítményt, hogy maradjon a 60.
-
Csakhogy én nem erről beszéltem. Hanem hogy ha vsync nélkül menne 80 fps-t, egy helyen meg beesne 61-62-re, akkor úgy tapasztaltam, hogy vsync on-nal lehet ,hogy beesik 60 alá. Mintha azért, lenne, mert alacsonyabb órajelen pörgeti vsync mellett a gpu-t és nem tud elég gyorsan felkapcsolni, ha szükséges.
(#20116) brd
Az, hogy mennyire sima, az csalós. Fastsync-cel a 80-90 fps nem olyan sima, mint a 60[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Az első pár sor az merő hülyeség. (tovább nem is olvastam)
Kirendereli a képet és vár amíg kattan egyet a monitornál a sync. Onnantól számolja a következőt a bufferbe. Ez a vsync.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Lidl
senior tag
Szerintem a játék volt bug-os, vagy a driver+játék együttállás. Azóta frissítettem már drivert, de nem próbáltam az ESO-t. És sehol máshol nem találkoztam még ilyennel.
Előtte R9 280X-em volt, majd GTX970, de mindig V-Sync ON-nal játszom és többnyire megvolt a 60 FPS. Ha nem akkor meg nyomta a VGA, ahogy a csövön kifért.
De olyan még sehol máshol sem volt, hogy ne működött volna a terhelés alapú órajel növelés.
És azóta is V-Sync-kel játszom és minden rendbenKöszi
Lidl -
Lidl
senior tag
Szerintem azért nem így van, mert a monitor nem azt jeleníti meg, amit a VGA éppen számol.
Azt olvastam, hogy 2 vagy 3 buffer van (most csak beszéljünk 2-ről), amiben a képkockák tárolódnak.
Az egyik az, ami kimegy a monitorra, amikor sync jel érkezik. (legyen monitor buffer)
A másik az, amiben a VGA számolja a képkockát (legyen kép buffer)
Amikor jön a sync jel a monitorról, akkor a VGA kiteszi a monitor bufferben lévő képet a monitorra, de közben számolja a képet a kép bufferben.
Ha elkészült a kép, de még nem volt sync jel, akkor kicseréli a két buffert. Ha jön a sync jel, akkor a monitor bufferben már az új kiszámolt kép van.
Ha nem sikerült kiszámolnia (tehát lassabb, mint a monitor frissítése) akkor újra az előző kép kerül ki a monitorra. De közben nem pihen a VGA, hanem számolja a következőt.
Ha kész (már biztosan kész lesz a következő sync előtt), akkor megint cseréli a buffereket, és a következő sync jelnél már az új kép kerül ki a monitorra.
És így tovább.
Tehát ha a frame time 16,666 ms és 33,333 ms között van, akkor nem minden második kép kerül csak ki, hanem mindegyik, csak nem minden sync jelnél kerül ki képkocka (hiszen alacsonyabb az fps mint 60).
Ha jól tudom, akkor 3. buffer az Adaptive V-Sync-nél játszik (de ebben nem vagyok teljesen biztos)Köszi
Lidl -
Jack@l
veterán
Ennyit csinál amit odaírtam. Nincs fps felezés 60 alatt, csak akkor ha buta a játékmotor és a mozgásokat csak 60 vagy 30 fps-el tudja számolni.(de ez már rég nem vsync terület)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-
Jack@l
veterán
Nekem elég amit tanultam róla anno Double buffer ugyanaz mint a triple, ugyanúgy várakozik ha betelik, csak még nagyobb lesz tőle az input lag.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jackalnak van igaza. Triple buffering-gel megy minden normális helyen a VSync már jó sok éve. Nincs szó semmiylen feleződésről. 60 fps alatt nem pihen a VGA, csak felette.
Nem egészen. 60 Hz-es kijelző esetén ha a frametime tartósan nagyobb lesz, mint 16.666... ms, de kisebb, mint 33.333..., akkor VSync esetén feleződik az FPS (azaz 30 lesz), mert csak minden második kijelzőfrissítésre tud egész képkockát szolgáltatni a rendszer (képkocka számítás elindul, jön egy kijelzőfrissítés, akkor még nincs kész, ezért az előző képkocka jelenik meg rajta, aztán befejeződik a számítás, a VGA pihen, majd jön a frissítés,
Itt a hiba a végén. A VGA nem pihen, hanem dolgozik a 3. pufferbe.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Adjak könyvcímet privátba? Mert hülyeséget beszélsz és nem akarok tovább vitázni veled.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Akkor miről beszélünk? Triple buffering + vsync-nél nincs semmiylen várakozás. De ezt nem is kell külön kihangsúlyozni, kb olyan, mintha azt mondanád, hogy ha van önindító a kocsiban, akkor nem kell kurblizni. Nem kell ezt külön megemlíteni, mutatóban sincs már olyan kocsi, amiben nincs önindító. Ahogy olyan VSync sem, ami nem triple bufferelt
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával