Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • balazs025

    senior tag

    válasz opr #7859 üzenetére

    Nem a játékok hiányára utaltam kivételesen. Hanem, hogy kb. bármilyen infómorzsa is szivárog ki a nagyobb projektek esetében, az mind negatív. Pl.: ami a 343 körül zajlott/zajlik vagy az Initiative helyzete. De ott van az Avowed, amiről Schreier írt. És bár ő néha szeret túlzásokba esni, de többségében valós infói vannak.

    Az tény, hogy a kisebb szerelem projektekben most erősebbek, de azok többsége nekem nemigazán jön be. Mondjuk ez már egyéni szociális probléma.

    #7863Bad Pritt
    Na az Everwild-ot el is felejtettem, mondjuk a MS is tesz róla. De a Fable-ről se tudni semmit, valamint idén már remélhetőleg tényleg megjelenik a Forza, de azt se kapokodják el.

    [ Szerkesztve ]

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz opr #7859 üzenetére

    Hát azért tendenciák látszanak: az original stúdióikat hagyjuk, azok csinálnak... valamit (bár az egy baromi érdekes kérdés, hogy a The Initiative mégis mit művel fél évtizede, vagy hogy a Rare-nél készül-e az Everwild), de nézzük a One érában történt felvásárlásokat.
    InXile: 2018-ban került az Xboxhoz, előtte 2-3 évente dobták ki a játékokat, 2020-as a Wasteland 3, most nem tudni, mit csinálnak.
    Obsidian: 2018-as vásárlás, mindig is ezerarcú stúdió volt, viszont amellett nem lehet elmenni, hogy 2015-2019 között négy teljes értékű, közepes vagy nagyobb rpg-t dobtak piacra a kisebb projektjeik mellett, a felvásárlás óta Gorunded és Pentiment jött tőlük.
    Double Fine: 2019-ben került a családba, előtte rengeteg kisebb projektjük is volt, a Psychonauts 2 most lesz két éves, szóval akár dolgozhatnak is valami nagyobb dolgon.
    Ninja Theory: 2018-as vásár, Hellblade II majd jön, mindig is sokat foglalkoztak egy-egy játékkal.
    Compulsion Games: 2018-ban vették meg, 2018-as a We Happy Few, azóta semmit nem tudni róluk.
    A Bethesda stúdiók munkájára meg majd most lesz kihatással a felvásárlás igazán, kipörgött a Deathloop, Ghostwire Tokyo, Hi-Fi Rush meg majd a TES Online kieg, Redfall és Starfield és ezután jöhet a kérdés, hogy mire van keret, lesz-e pl. új Doom, elkészül-e az Indiana Jones játék, stb.

    Szóval na... olyan know-how van a Microsoft zsebében jelenleg, ami ép ésszel szinte felfoghatatlan, olyan stúdióik vannak, amik a legtöbb létező zsánerben maradandót alkottak korábban és az állandó kérdés, hogy vajon mit művelnek?

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • KKaresz45

    senior tag

    válasz opr #7859 üzenetére

    Honnan tudjuk, hogy nem sikerul menedzselniuk oket? - Én inkább megfordítanám a kérdést, miből gondoljuk hogy megtanultak stúdiókat menedzselni? Van bármi ami erre utal? Nem gonoszkodni akarok, komolyan kérdezem.

  • _drk

    őstag

    válasz opr #7859 üzenetére

    Nem hiába kell nekik az AB, nagyon rosszul állnak. De szerintem most a Sony se áll sokkal jobban már, 2 nagy húzócímből ami cross gen és PS5 megjelenésre volt tervezve tavaly nagy nehezen megjelent. Ezekből max még valami DLC lesz a generációban, nagyon jó esetben megint crossgen PS6-al. De ilyenkor fájdul meg a fejem, hogy már PS6ról beszélünk.

    Az Xbox persze még viccesebb a te leírásodból, hogy hiába a 18-as kezdés majd csak a következő generációra lesz belőle valami, tehát már most 10+ évekről beszélünk.

Új hozzászólás Aktív témák