Új hozzászólás Aktív témák
-
hombre[EU]
veterán
opr ->nem biztos,hogy véletlen az amit látunk. a gpu intenzív helyzetekben az sx van elōnyben, míg a cpu limitnél (1080p120) ahol 8ms alatt kell a framet összehozni ott a ps. a zenek elég háklisak a latencyre
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
opr
veterán
válasz hombre[EU] #1751 üzenetére
Miért van cpu limitnél előnyben a ps? Hogy jön ide a memory latency? Valami nagyon elment most mellettem, úgy érzem.
Mentségemre szóljon, két órát sikerült aludni, perpill nem vagyok a legélesebb kés a fiókban, szóval lehet ezért, de abszolút nem tudom összerakni, miről beszélsz."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
kazuma921
aktív tag
Valami tényleg nagyon el van k''''rva a Series X|S gépekkel, vagy API-val, fene se tudja már.
De egyébként az összes létező third party játéknál az a hír jön vissza, hogy a Playstation 5 verziók egyszerűen stabilabban futnak, jobb grafikai részletességgel.
Engem egy kicsit aggaszt a dolog, főleg ha a jövőt nézem. Elképzelhető - ahogy írtátok korábban is- hogy csak a kifejletlen developer kitek miatt muzsikál gyengébben a Series X, de erről semmi hivatalos információ nincs az interneten. Lehet azt mondani hogy "jaj úgy se számít" meg hogy a "casual gamer ebből nem vesz észre semmit" de ettől függetlenül lehet erről beszélni, mert a probléma létezik, és nem tabu.
[ Szerkesztve ]
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
Madwe
nagyúr
válasz kazuma921 #1753 üzenetére
Az adott cím xsxen 4kban fut, psen viszont rtvel gondolom fhd vagy 1440p.
egyébként miért aggaszt, ha mindkettő jó eredményt ad? Max az egyiken kicsitt jobbat, na bumm, ha nincs egymás mellett a kettő nem tűnik fel.
(ok, az observer esetében az rt hiánya nyilván más, de itt egyedi dev döntés volt, nem tudni mi volt a hátterében h egyik helyen a 4k a fidelity mód másikon meg az rt...) -
kazuma921
aktív tag
Nem az zavar hogy a Playstationon jobban fut, semmi gond nincs vele, de nem tűnik úgy, hogy a Series X ne lenne képes arra, amire a Playstation 5. Xbox Series X-en van egy alacsony felbontás + magas FPS mód, és egy 4K alacsony FPS mód. Playstation 5-ön NINCS felbontás mód, alapból magas értékeken van, és a Ray Tracinget lehet külön bekapcsolni. Miért nem tudja ezt a Series X? Mi az indoka? Nem gondolom, hogy probléma lenne erről beszélni. Nem kívánok rosszat egyik oldalnak sem.
[ Szerkesztve ]
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
Madwe
nagyúr
válasz kazuma921 #1755 üzenetére
Ezt max a devek tudják de gyanítom egyszerübb volt az rt-t implementálni a psre mert mondjuk jobb az sdk (tudjuk h az) s kevesebb időt szántak rá. Nyilván nem hw limit van a dolog hátterében.
az sdk meg idpvel kiforrja magát.
(egyébként én a kék oldalt erősítem, de ezt a hol mi hogy fut dolgot ilyen 5-15% eltéréseknél sose értettem h miért jó azon rugózni )
de az adott cím valóban érdekes kérdés, azért az h a komplett rt opció kimarad, furcsa. Nem lepne meg ha idővel belekerülne ugyanakkor. -
VTom
veterán
válasz kazuma921 #1753 üzenetére
Hát, ez érdekes.. Valamit mégis tud akkor a Sony a konzoltervezésről.
A kiadás előtt voltak olyan hírek, hogy a fejlesztők szerint a PS5-re a legkönyebb fejleszteni a valaha kiadott összes konzol közül. Lehet, hogy igazat mondtak?[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
hombre[EU]
veterán
válasz kazuma921 #1753 üzenetére
mérgesek lettek,mert nem vette meg ōket a micro?!
kis stúdió és lehet náluk ennyit számított,hogy az egyik devkit hamarabb meg volt egy stabilabb környezettel
de ez csak kiugró eset az elején, ugyanazt fogják tudni...itt már ilyen pár százalékokat fognak mérecsgélni ebben a generációban annyira hasonló a teljesítményük.
inkább az lesz az érdekes a firstpartyk mit kezdenek a konzolokkal,mert itt már lassan a stúdiók erōforrásai a bottleneck nem a gépek[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Madwe
nagyúr
Az, hogy mennyire könnyű egy adott platformra fejleszteni sokkal fontosabb mint a puszta hw ereje. Ezt a sony a ps3al nagyon is jól megtanulta, s nem véletlen ez Cerny egyik legfontosabb fókusza már azóta, nagyon helyesen!
s volt róla sok cikk h ms ebben kicsit most lemaradt, de idővel biztos javulnak sokat. De azért egy ismert környezetet mindig hamarabb ki is fognak használni, mint egy újat.
(S akkor abba bele se menjünk h a psre hw közelibb egyedi az egész vs ms univerzális megközelítése, ami meghát tudjuk milyen )[ Szerkesztve ]
-
kazuma921
aktív tag
Bevallom, én annyira nem értek ehhez a "Fejlesztői környezet" dologhoz, de az MS azért maradt le ebből a szempontból, mert elbalfszkodták ( ) vagy mert valami olyan újdonsággal álltak elő, ami nem lett úgymond időben elkészítve?
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
Wesder
félisten
válasz kazuma921 #1761 üzenetére
Kb úgy képzeld el, hogy PS5-re fejleszteni kattintgatós szines szagos àbràkkal, Xboxra meg parancssoros, ahol csak egy konzolablak van és a sarokban villog a kurzor.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
válasz kazuma921 #1761 üzenetére
Az MS-nek ilyen teren sokkal nehezebb dolga van, mint a SONY-nak.
A SONY-nak "mindossze" annyi a dolga, hogy egy adott hardware-hez irjon egy olyan SDK-t, amit egyszerre konnyu hasznalni, de ki is lehet vele hasznalni a hardware-t, kifacsarni belole az utolso biteket is. Mar ez is rohadt nehez dolog.
Ezzel szemben az MS-nek, meg kell csinalnia ugyanezt, mikozben atjarhatosagot kell biztositania a PC platformmal, ami egy teljesen mas allatfaj. Ezt elmondani is nehez, hogy mennyire bonyolult feladat. Mar abba is bele szokott torni szinte minden ceg keze, hogy azt megoldja, amit a SONY. Es az MS meg ezt tolja meg egy (ha nem ket) nagysagrenddel komplexitas szempontjabol. Siman el tudom kepzelni, hogy napokig, sot, akar hetekig megy a vita egy-egy komolyabb design dontes korul.
Ezert gondolom ugy, hogy fej-fej mellett lesz a ket konzol a jovoben, mert ha az MS nagyon jol csinalja a dolgokat, akkor csak annyit veszit a teljesitmenybol, hogy kb fej-fej mellett legyen a ket konzol. En bizok az MS-ben, szerintem elobb-utobb kikupaljak a dolgokat, ne iteljunk elore."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Madwe
nagyúr
Csakhogy eddig külön volt xbox sdk meg egy univerzális pc, mobil. Ms akarta az xboxra is ezt ráerőltetni. Az univerzális, mindenen futó kód meg sok minden, de optimalizált sose lesz. Bár biztos van sok ember aki pl egy java hatékony optimalizáltsága mellett érvel, de annak elgurult a gxógyszere
-
Wesder
félisten
Igen, az XDK-t felvàltotta a GDK, amivel lehet PC/Xbox/xCloud-ra fejleszteni. Nyílvàn ez nem lesz olyan hatékony, mint a Sony egygépes SDK-ja, de ugye az MS nem is csak a konzolban gondolkozik.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
Nyilvan, ez management dontes. Akar be is johet, de akar vissza is uthet erosen. Majd kiderul, az biztos, hogy erdekes lesz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
kazuma921
aktív tag
Gondolom így egyszerűbb PC-re és Xboxra is egyszerre fejleszteni a játékokat. Azért remélem, hogy tudják mit csinálnak, és ez hosszútávon nem lesz a konzolverziók járulékos vesztesége. Én tényleg csak laikusként tudok erről beszélni, de érdekel a téma.
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
opr
veterán
válasz kazuma921 #1770 üzenetére
Pontosan. Amugy egy egyszeru, de talan megfelelo analogia az a szerszam.
Az a szerszam, ami mindenre IS jo, az igazabol semmire se jo.
Minel inkabb celszerszam, annal hatekonyabban fogja ellatni a feladatat, viszont annal kevesebb feladatot fog tudni ellatni. Ezek kozott kell megtalani a megfelelo egyensulyt, ami viszont finoman fogalmazva nem trivialis."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
NyMRooD
őstag
PC Guru, de gondolom nem kamu. Tehát az MS is gondolkodik az áremelésen, a többi kiadó meg valszeg xbox-on és pc-n is emelni fognak (vagy már megtették?).
[ Szerkesztve ]
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
Bencus88
nagyúr
Sziasztok!
Van már fent account share videó? Holnap érkezik a ps és ismerős csak este lesz addig mindent szeretnék beállítani. -
l4cz
csendes tag
[link] AC Valhalla teszt XBOX/PS
[ Szerkesztve ]
-
kazuma921
aktív tag
Sejthető volt, ez várható lesz minden third party játék esetében, úgy néz ki.
[Nem tudom ez mennyire damage control, s hogy mi igaz belőle.] A csatorna eléggé Xbox orientált. Én Xbox felhasználó vagyok, és amíg jó grafikát, teljesítményt kapok, nem zavar hogy hol jobb épphogycsak az élmény, inkább csak a miértjére vagyok kíváncsi.
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
Madwe
nagyúr
A sony hasonló szereplő ilyen szempomtból a gamingben mint az apple a telefonoknál - ha a piac igenis megkívánja az emelést akkor ők bele tudnak állni elsőként amit mindenki akar. Ms tette volna meg először akkor a fél internet felrobban tőle s a meme-ektől. (Ami valahol vicc, hiszen ha ms kezdi a saját játékainak emelésével az senkit nem érint kb, hiszen náluk az amúgy day1 gpuba kerül...)
[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
válasz kazuma921 #1781 üzenetére
Ennyi. Az MS ezzel kivédte a sarazàst, mert adhatja 50k-ért is ha Day1 GamePass-os minden jàtékuk.
Az meg hogy 3rdparty mennyiért akarja adni, abba az MS-nek és Sony-nak sincs beleszólàsa.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
-
l4cz
csendes tag
[link] TheVr teszt.
-
Madwe
nagyúr
Ilyen gépigény mellett nem csodálom h recegett xox-en a demo [link]
-
opr
veterán
Az azt jelenti, hogy szépen, ügyesen, időben, valószínűleg csúszás nélkül, terv szerint haladtak vele.
Köszi az infót, érdekes!"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
Ha ez normàlis ütemterv, akkor az Acti/Ubi mit szerencsétlenkedik vele SX-en?
Illetve a DMC sem volt az igazi.
Szerk.
Az jutott még eszembe hogy itt az első dàtum ugye Februàr, a PS5 Devkitet meg talàn màr Szept-Okt. környékén làthattunk. Persze ott nem tudjuk milyen fàzisban volt, de erre azt mondanàm hogy a Box egy 6 hónapos késésben volt talàn.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Def26
félisten
"Ha ez normàlis ütemterv, akkor az Acti/Ubi mit szerencsétlenkedik vele SX-en?"
Én most vakon rámondanám, hogy ez lesz végig. Sztem nem fektetnek majd nagy figyelmet SX -re. Meghúzzák a ps -t, box meg lesz ami lesz.Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Wesder
félisten
Hàt úgy elég nehéz bàrmit is elérni ha a 3rdparty fejlesztők is sz@rnak a konzolodra, ràadàsul úgy hogy az Ubi az MS-sel volt megàllapodàsban a Valhallàra, mert Xbox promó ment róla kb mindenhol.
Ha ez tényleg így lesz, akkor kénytelen lesz a belső stúdiókra tàmaszkodni és valami értékelhető minőséget kitermelni.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Madwe
nagyúr
Én is ezt sejtem. Az h ms univerzális sdkt pakolt alá egyfelől könnyíti a helyzetüket, másfelől pont kezelhetik csak egy újabb pcként enyhén jobban optimalizáltan. Nincs ezzel baj, szerintem egy szinten lesznek kb mint ezeknél is hol egyik hol másik kocsit erősebben. Azért ha gyengébb lenne a vas xsxben, akkor baj lenne, így sztem korrekt lesz.
-
Wesder
félisten
Azt platykàljàk hogy az SE eladja az Ubisoftnak a nyugati divíziót az Avengers pofàraesés miatt. Csúnya lenne. 4chan a "forràs" szóval nagy valószinüséggel kamu.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Madwe
nagyúr
DF dirt5 xss vs xsx vs ps5 [link] érdekes
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- Xbox One S / SZÁMLA / GARANCIA
- Ps 4 BONTATLAN játékok
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel