Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz kazuma921 #1489 üzenetére
Azok mindket oldalon hulyek, jobb ignoralni oket, kiveve ha epp olyan kedved van, hogy rohogni akarsz hulyeken.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
zkxdn
őstag
válasz kazuma921 #1516 üzenetére
De, MSnél !még! nincs játék viszont, pöpec a gép meg a BC. Sonynál meg már ott sorakoznak a next-gen gamek. Erre vonatkozott a "kinek-mi a prioritás"
Válassz next gen gamek vagy régi gamek fulhúzása között. A Sony csak azért foglalkozott a a Spider Mannel mert halálra keresték magukat vele 2018ban. A többi játék max több/stabilabb FPSt meg 4Ks felbontást fog kapni és ennyi. Míg az MS nagyobb hangsúlyt fetetett rá. Miért? Mert !jelenleg! nincs más game amivel demózni tudnák mit tud az új gép. Ennyi. -
T.Peter
őstag
válasz kazuma921 #1531 üzenetére
Eloszor a cikkre reagalnek:
DiRT 5 lead designer Mike Moreton
“From development and gameplay perspectives, it doesn’t really have an impact. When it comes to tuning, tweaking and optimizations at the end of a game, it might mean slightly less work for one platform.”Designer-kent nem fog mast mondani, foleg multiplatform cimeket fejlesztve. Mindenkeppen arra torekednek, hogy egyseges elmenyt nyujtson a jatek design szempontbol. A masodik mondata arulja el, hogy hol lesz kulonbseg. A hardveres adottsagok mellett az sdk is beleszol majd abba, hogy melyik mennyire fogja hozni stabilan a kituzott felbontast es frame rate-et.
Az SS-szel kapcsolatban:
Mindenkeppen lesz kulonbseg, nem veletlen, hogy a bc cimeknel a one s verziot futtatja.
Design szempontbol itt sem kene attol tartani, hogy gondot okoz a kevesebb eroforras.
A memoriaval kapcsolatban nem veletlen, hogy kisebb felbontasu texturak lesznek az SS-en. Ez mar alapbol valtoztat a grafikan, szoval nem csak a felbontas lesz mas emiatt sem. A lassabb sebesseg ronthat az osszkepen, mert azzal mar szamolni kell, hogy amiatt nem fog tudni ugyanannyi adatot kezelni egysegnyi ido alatt. Kisebb reszletessegu (valtozo hogy milyen szempontbol) asset-eket kell hasznalni, hogy beleferjenek a limitbe.
Jo hir pl, hogy mivel a processzor tempoja kozel azonos, az animaciok frissitese megegyezo lesz. Voltak cimek xbox-on, amik 15 fps-es animaciokat hasznaltak. Erre nem hiszem, hogy kene szamitani. -
hombre[EU]
veterán
válasz kazuma921 #1591 üzenetére
nem hiszem,hogy egyszeri eset, de azt sem hogy késōbb nem fognak több teljesítményt kihozni a konzolokból.
azért az,hogy a pocsolyában megcsillan egy féklámpa vagy egy komplett utcát tükrözöl vissza (Miles Morales) az nem ugyanaz illetve azokat ssr-rel is lehet[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
opr
veterán
válasz kazuma921 #1606 üzenetére
Kizártnak tartom, hogy gond lesz (már csak azért sem, mert ilyen téren a boxok elég jók általában), de a tisztánlátás kedvéért meg kell jegyezni, hogy az XSX-nél ez akkor fog kiderülni, ha kijön az első nextgen játék rá, ahol tényleg ki van használva a vas.
Valószínűleg PS5-nél se ezek lesznek a végső hőmérsékletek, +10 fok simán benne van a dologban később, amikor kijön az első nem crossgen, direkt ps5-re írt mondjuk pajkos kutya játék, ami megizzasztja rendesen a vasat."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hombre[EU]
veterán
válasz kazuma921 #1642 üzenetére
90-120 -at észre sem veszed...játszottam anno kompetitív multikat, gyengébb kártyákkal is ha az volt (adaptív sync sehol sem volt)... ha már hosszasan lent marad és onnan ugrál fel az már stuttert eredményez. vrr-el pedig buttersmooth lenne
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
opr
veterán
válasz kazuma921 #1687 üzenetére
Minden konzolrajtnál van egy pár ilyen fogyatékos kretén. Lesz még bőven XSX meg PS5 videó is, amit szétvernek. 2 perc hírnév ezeknek bármit megér.
Ps4 meg xbox one launch-nál volt olyan videó, amire emlékszem is, hogy úgy verte szét pár majom a konzolt, hogy végignézette a day1 sorban álló néppel, és röhögött rajta, hogy milyen fejet vágnak. Van ilyen, kb az emberiség legalja.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz kazuma921 #1710 üzenetére
Teljesen jogos, amit írsz, egyetértünk. Mondjuk én szarásig vagyok ds4-el, még egy egyedi, bontatlan is van, de így se bánom, hogy el lett engedve a keze, szeretem az innovációt.
És igen, nagyon más irányba megy a két cég, nagyon izgalmas lesz a generáció kb a közepétől a végéig, már nagyon várom, hogy elteljen az a 3-4 év."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Madwe
nagyúr
válasz kazuma921 #1729 üzenetére
Mondjuk pont ha mindegy h egy játékot mikor játszol de nem mindegy h mit, akkor kezdi elveszteni a gp az előnyeit szerintem. Ok, 30k újonnan most egy játék, de fél-egy éven belül megvezsed használtan 20kért majd eladod 18-20kért... gyakorlatilag ingyen volt.
[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
-
Madwe
nagyúr
válasz kazuma921 #1735 üzenetére
Egyébként míg az előbbit hébe-hóba elfogadnám mert sok esetben rámondhatják, h a legerősebb konzol, pont a saját kategorizálásuk miatt nem lehet a legerősebb xbox - lévén az xbox náluk már nem csak a konzol hanem egy ökoszisztéma mobiloktól konzolokon át a pckig. Márpedig nem kehet az xsx a legerősebb xbox, ha a pc-k is az xbox ökoszisztéma részei
viccet félretéve, így biztosabb a slogen. Arról meg h jelenleg a ps5 jött ki jobban 3rd partyk esetén inkább a jobb apik, sdk állhatnak, amiben most ms eléggé kullog sony után, de ez javulhat.
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz kazuma921 #1735 üzenetére
" nem ok nélkül változtatta a marketing szlogenjüket"
Semmit nem jelent. Sony és Microsoft is eljátszotta a "Legerősebb konzol" témát. Ez csak marketing. Ha van is különbség a teljesítmények között egyes játékokban (Mert az túlzás hogy minden Third party címben a PS5 jobb), az elenyéző, és a hétköznapi user ebből kb semmit nem vesz észre.
Live-Die-Respawn
-
opr
veterán
válasz kazuma921 #1735 üzenetére
Oszinten szolva ebbe nem latnek bele tobbet, mint feltetlen muszaj. Ha tippelnem kene, azt mondanam, hogy valami gebasz van SDK szinten. Majd lesz vele tapasztalat, aztan kijavitjak szepen, nem hiszem, hogy tartos lesz ez az elony, szerintem fej-fej mellett lesz a ket gep par ev mulva.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
T.Peter
őstag
válasz kazuma921 #1738 üzenetére
Egyszerubb, ha utananezel, hogy melyik rendszer milyen apit hasznal es mik a lehetosegek. Nem tudjuk, hogy jelenleg az MS milyen megoldasokat biztosit pluszban a dx12 lehetosegein tul konzolon ahhoz, hogy nagyobb befolyassal lehessen az eroforrasokat kezelni.
A backward compatible jatekok tobbnyire az alacsonyabb felbontas miatt futnak stabilabban ps-en a df elmondasa alapjan, de emellett kozrejatszhat a szoftveres hatter ami lehet ps-en jelenleg stabilabb.
Az uj jatekokrol nem lattam meg osszehasonlitast, de valoszinu, hogy a sony megtesz mindent, hogy szoftveresen kezeljek a hardveres hatranyt. -
Madwe
nagyúr
válasz kazuma921 #1753 üzenetére
Az adott cím xsxen 4kban fut, psen viszont rtvel gondolom fhd vagy 1440p.
egyébként miért aggaszt, ha mindkettő jó eredményt ad? Max az egyiken kicsitt jobbat, na bumm, ha nincs egymás mellett a kettő nem tűnik fel.
(ok, az observer esetében az rt hiánya nyilván más, de itt egyedi dev döntés volt, nem tudni mi volt a hátterében h egyik helyen a 4k a fidelity mód másikon meg az rt...) -
Madwe
nagyúr
válasz kazuma921 #1755 üzenetére
Ezt max a devek tudják de gyanítom egyszerübb volt az rt-t implementálni a psre mert mondjuk jobb az sdk (tudjuk h az) s kevesebb időt szántak rá. Nyilván nem hw limit van a dolog hátterében.
az sdk meg idpvel kiforrja magát.
(egyébként én a kék oldalt erősítem, de ezt a hol mi hogy fut dolgot ilyen 5-15% eltéréseknél sose értettem h miért jó azon rugózni )
de az adott cím valóban érdekes kérdés, azért az h a komplett rt opció kimarad, furcsa. Nem lepne meg ha idővel belekerülne ugyanakkor. -
VTom
veterán
válasz kazuma921 #1753 üzenetére
Hát, ez érdekes.. Valamit mégis tud akkor a Sony a konzoltervezésről.
A kiadás előtt voltak olyan hírek, hogy a fejlesztők szerint a PS5-re a legkönyebb fejleszteni a valaha kiadott összes konzol közül. Lehet, hogy igazat mondtak?[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
hombre[EU]
veterán
válasz kazuma921 #1753 üzenetére
mérgesek lettek,mert nem vette meg ōket a micro?!
kis stúdió és lehet náluk ennyit számított,hogy az egyik devkit hamarabb meg volt egy stabilabb környezettel
de ez csak kiugró eset az elején, ugyanazt fogják tudni...itt már ilyen pár százalékokat fognak mérecsgélni ebben a generációban annyira hasonló a teljesítményük.
inkább az lesz az érdekes a firstpartyk mit kezdenek a konzolokkal,mert itt már lassan a stúdiók erōforrásai a bottleneck nem a gépek[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Wesder
félisten
válasz kazuma921 #1761 üzenetére
Kb úgy képzeld el, hogy PS5-re fejleszteni kattintgatós szines szagos àbràkkal, Xboxra meg parancssoros, ahol csak egy konzolablak van és a sarokban villog a kurzor.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
válasz kazuma921 #1761 üzenetére
Az MS-nek ilyen teren sokkal nehezebb dolga van, mint a SONY-nak.
A SONY-nak "mindossze" annyi a dolga, hogy egy adott hardware-hez irjon egy olyan SDK-t, amit egyszerre konnyu hasznalni, de ki is lehet vele hasznalni a hardware-t, kifacsarni belole az utolso biteket is. Mar ez is rohadt nehez dolog.
Ezzel szemben az MS-nek, meg kell csinalnia ugyanezt, mikozben atjarhatosagot kell biztositania a PC platformmal, ami egy teljesen mas allatfaj. Ezt elmondani is nehez, hogy mennyire bonyolult feladat. Mar abba is bele szokott torni szinte minden ceg keze, hogy azt megoldja, amit a SONY. Es az MS meg ezt tolja meg egy (ha nem ket) nagysagrenddel komplexitas szempontjabol. Siman el tudom kepzelni, hogy napokig, sot, akar hetekig megy a vita egy-egy komolyabb design dontes korul.
Ezert gondolom ugy, hogy fej-fej mellett lesz a ket konzol a jovoben, mert ha az MS nagyon jol csinalja a dolgokat, akkor csak annyit veszit a teljesitmenybol, hogy kb fej-fej mellett legyen a ket konzol. En bizok az MS-ben, szerintem elobb-utobb kikupaljak a dolgokat, ne iteljunk elore."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz kazuma921 #1770 üzenetére
Pontosan. Amugy egy egyszeru, de talan megfelelo analogia az a szerszam.
Az a szerszam, ami mindenre IS jo, az igazabol semmire se jo.
Minel inkabb celszerszam, annal hatekonyabban fogja ellatni a feladatat, viszont annal kevesebb feladatot fog tudni ellatni. Ezek kozott kell megtalani a megfelelo egyensulyt, ami viszont finoman fogalmazva nem trivialis."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
válasz kazuma921 #1781 üzenetére
Ennyi. Az MS ezzel kivédte a sarazàst, mert adhatja 50k-ért is ha Day1 GamePass-os minden jàtékuk.
Az meg hogy 3rdparty mennyiért akarja adni, abba az MS-nek és Sony-nak sincs beleszólàsa.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Projektor topic
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- EA Sports WRC '23
- Parfüm topik
- További aktív témák...