Új hozzászólás Aktív témák

  • D55

    aktív tag

    válasz Noukoum #49 üzenetére

    Na mondjuk az is igaz, hogy a kisebb méret önmagában nincs szankcionálva, csak ugye általában ez régen nagyjából együtt járt a kedvezően alacsony tömeggel és árral, onnan a párhuzam a fejekben. Most viszont pont ez utóbbi két érdemben előnyös tulajdonság ami viszont aránytalanul kárt szenved a korrupt szabályozások miatt.

    "Megfizethető új autód meg sosem lesz rekord áfával, rekordgyenge valutával, rekord drága országgal és rekord alacsony fizetésekkel."
    Úgy 10 éve még 2-3 millió körül is voltak, néha akár értelmes méretű modellek is (pl. kifutó szériás compactok, jó eséllyel megbízható 1,4-1,6 literes egyszerű szívómotorokkal). Ma ez a kategória 9-12 millió lett, cserébe már minimum közvetlen befecskendezés, turbó és részecskeszűrő (avagy a pénztemető szentháromság) van a benzinesekre is ráerőszakolva. Volt infláció közben persze, de nem 400-600%-nyi, az teljesen irreális.

Új hozzászólás Aktív témák