-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5890 üzenetére
És a csavarokat elhagytad, annak rendje és módja szerint?
Nem véletlen kellene szvsz nyomatékra húzni őket. Nagyon nem
kívánják a megtépést a gyári csavarok sem, de lazára sem szabad
hagyni: az más kérdés, hogy a gyári csavarok elvesztek, Gergőnél.Szerk: amúgy amikor hazaértél legutóbb, s csattant/csörrent, majd
durrogni kezdett, kb. akkor veszíthetted el valamelyik csavart, nem?Szerk2: nyomatékkulcsom, és 12/13-as dugókulcsom amúgy van...
HGabor89-nek vinnék 1 db LED-et, ha gondolod fordulhatok feléd.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5892 üzenetére
Már ne haragudj, de a kiput a hegesztés után te magad raktad fel nem?
Ha nem húztad meg eléggé (tudván, hogy megtépni nem szabad), akkor...
Persze, mert Gergő lehagyta a gyárit, aminek ugye volt kis recés alátétje,
amivel meg pótoltátok Győrben, annak nem volt: nem minden fekete/fehér.a könyököt nem bántottuk
Nem emlékszem, hogy ezt együtt csináltuk. "Bántani" meg ugye muszáj
volt, mert az is el volt repedve. A gyári dob meg gyári könyökkel megy fel.Önzáró anyából szerintem simán kiolvadna a gumi. Esetleg csavarrögzítő,
de az sem biztos, hogy bírja azt a hőterhelést. (Többszáz fokos lesz a cső.)Szerk: esetleg egy rugós/recés alátét nem volna hülyeség... És utána nézni,
hogy pontosan hány Nm-re kell húzni. Madisonról 23 Nm rémlik, de nem tuti.---
Szerk: hogy jó hír is legyen, nagy Maja órája pipecül működik! Kicsit persze
csal felfelé, s szórakozott a GPS-em, szóval most nem vagyok benne biztos,
hogy mennyit. Egy picit több távolságot is mér, mint kéne, de egyrészt majd
megnézem a guminyomást, másrészt meg az pont le van ejtve. "Kis" Maja is
2-4%-kal többet mér, mint amit valójában megtesz: "szebb" a fogyasztása.[ Szerkesztve ]
-
-
Brogyi
senior tag
válasz huszi.gyb #5908 üzenetére
Gondolkozzunk már egy picit. Itt valami elb@szás van.
Az 1A, és a 12A az egy nagyságrend. Az elektronok ismerik a fizikát.
Ha az a relé érintkező elbír 12A váltóáramot akkor az nem igaz hogy egyenből csak 1A-t.
A 12A-hoz már keresztmetszet kell. Jól megnézted azt az adattáblát? A 12A kapcsolásához lehet hogy 1A kell a relének. Szerintem nekem van igazam.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5915 üzenetére
Nem kicsit: az 1A az nem amper. Az a típusa.
De amúgy ezt mire vetted? Egyáltalán villogórelé?[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #5908 üzenetére
Milyen relerol beszelunk? Kapcsolo relenel megadjak a tekercs terhelhetosget, es az erinkezo parnak kulon. Iranyjelzo relenel a tekercsen atfolyo aram az erintkezo egy laba. Mikor feszt kap, akkor a releben az erintkezo bimetalkent elhajlik, es nyitja az aramkort, mikor kihul vissza ter alapallapotba es ujra atfolyik rajta a feszultseg melegszik kinyit. Ezert kattog gyorsan vagy lassan a terhelestol fuggoen. Itt van terhelesi ertek wattban megadva, es az uzemi feszultseg.
Amit vetel az egy panel vagy nyak rele. 12V egyenaram az uzemeltetesi feszultseg. A kapcsolo erintkezopar pedig 250V 12A terhelheto, vagyis 3Kw[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #5915 üzenetére
Kb 1000Ft, valahova valamikor még jó lehet
Az eladó meg elmehet a sunyiba. Ez valami elképesztő, hogy ez itthon ilyenné fajult.
Van érettségid? Van. Szakmád van? Nincs! Számítógépekhez értesz? Van róla papírom.
Ambíciód van? Van! Hmm kár, még a végén a fejemre nő, és okoskodik.
Nézzük a következőt.....Van!Nincs!....Tudom hol kell bekapcsolni! ...Az mi?
Szuper felvettelek.
Oktatás! Megbukott törtélemből, földrajzból. rossz tanuló. Igaz műszaki érzéke páratlan. sajnos sosem lesz végzettsége.
Mindenből jeles tanuló, lexikális tudása mérhetetlen!!! Logika? Az mi? Műszaki érzék? Az mi? Valós életre rálátás? Az mi?
Itt tartunk! -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5950 üzenetére
Azé' csak kellett az a nyomatékkulcs! Tanulság: "bicikliszerelő"*
szerszámmal nem húzunk meg kipufogórögzítő csavart. Oda kevés.*: nem pejoratív értelemben, de hát az ilyen 1/8"-os "nulla erőkaros"
cucc 25 Nm-hez azért kevés: a 6-30 Nm-es 1/8"-os nyomatékkulcs
is egy jóval nagyobb szerszám.Túltépéshez 1/2"-os racsnis a jó.
Azzal 75 Nm simán, ha rá tudok tehénkedni - pl. kerékanya oldása. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5956 üzenetére
Linket. Az volt 4L ~7000 Ft körül? Akciós láncspray-vel?
Szerk: igazából 2L-nél most nem kell több, tavasszal meg lehet, eladom.csongi: de milyen 7K/2L? A 4L-t linkeltem 10-ért: az "csak" 5K/2L.
Nem annyira drága amúgy ez a Motul 5100. Ha vmi, akkor a 300V drága.Hogyaszondja: "professzionális versenyzők részére fejlesztve" 10K/2L
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6032 üzenetére
Mondjuk amilyen jó hírem van már, ha tőlem veszi, nem biztos, hogy olcsóbb.
De majd úgy fogom itt beharangozni, hogy ez HGabor89 motorja: én csak pár
apró hibát kijavítottam, de semmi tuning, szóval megbízható + költségmentes.Bár Dr. Pulley görgő van benne, és még így is kevés a végsebessége.
Lehet, egy 4Road feldobná, de azt már írtam Samunak, hogy nem lesz rajta...
Viszont szivargyújtó aljzaton gondolkodom, meg egy vészvillogó kapcsolón. -
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #6032 üzenetére
Nem, nem sürgős. Akkor lehet sürgős, ha kiderül, hogy patika*, mert egy fiatal 125-ösért ez bagó, még külföldi papírokkal is. Gyűjtöm én a pénzt, de másra kell... épp azért látszik jó alternatívának, mert olcsó jogsi, olcsó motor, ami ugye ellentmond a jelenleg uralkodó trendeknek. Nyilván magában rejlik az ordasnagy pofára esés lehetősége, mint mindig, ezzel tisztában vagyok, csak tetszett, hogy fiatal, és nem lepukkant öreg szar, aminél már úgyis ketyeg a képzeletbeli henger/főtengelycsere visszaszámlálója, és egy tank benya mellé megissza a deci olajat.
De mégegyszer kihangsúlyoznám, hogy ezek ötletelések, meg nyálazom a hirdetéseket, és az egyetlen ok, ami miatt megakadt rajta a szemem, hogy tőlem 25 percre van, így egy pillantást megér, csak gondoltam előtte leinfózom, hátha.Nagymaját nem tervezem megvenni. Túl drága, még a fenntartása is, ahhoz képest, hogy 250-es létére nem mennyire nem megy. Egy 125-östől oké a valós 100 utazónak, de én egy 250-estől már egy bolhafsznyival többet várnék, Nem leszólásképpen, egyszerűen számomra nem ideális.
Persze az is ok, hogy kiskeréken guruló kanapéval nem is kell több, de a tudat tuti hiányozna, hogy negyedlityis, aztán már úgyse lenne semmi, ha még 90-nél odahúzok.*=[link]
üszök:
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6095 üzenetére
Ma békésen kocogok a töküres Lágymányosin 60-nal
(GPS teszteltem, tartott tempó), erre egyszer csak, a
semmiből elhúz mellettem egy Opel, de baromi közel!Utána mentem és a lámpánál mellé álltam: lehúzta az
ablakot, én mondtam neki, hogy máskor NE jöjjön már
ilyen közel, ott a teljes másik sáv... bocsánatot kért!Amúgy eléggé pontos a Maja órája IS. Legalábbis az a
pár százalék szinte csak mérési hiba: max. ~3-4%-kal
kellene korrigálni, de azt meg minek. (Mész óra 50-nel,
az GPS 49?! Ez baromira nem számít semmit sem.)Óra 60 az 58-59? Óra 100 az nagyjából 96-97 bőven jó!
De most már nem adom el a SpeedoHealert... ki tudja,
hogy nem lesz-e rá szükség egy másik motoron is. -
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #6106 üzenetére
Én szerdán dobtam el majdnem a motort az esőben, a Suzukis kalapos papa úgy gondolta a Teréz körúton, hogy körülnézés nélkül vált sávot. Szerencse, hogy nem nagy tempóval történt. Aztán ment tovább, mintha mi sem történt volna...
Más. Az Árpád híd környékén rendszeresen látok egy Maját rendszám nélkül közlekedni. Bátor a csávó... Engem meg a rendőr csomószór megállít, nem hiszi, hogy 50-es a Habana, mert túl nagy testű, és nagy kipufogója van. Sőt, három hete megkaptam az alvázszám plakettre, hogy ügyes hamisítvány (az alvázszám mellett ott van a hengerűrtartalom is beütve), mert nem látja a típust a kis listájában. Be akart küldeni műszaki felülvizsgálatra. Mondtam neki rendben, nincs mitől tartanom, de akkor egyúttal a jelvényszámát is kérem, mert panaszt fogok tenni, ha a vizsgálat nekem ad igazat, erre elengedett.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6114 üzenetére
Nagyon leült a topik, de ezúton is megköszönöm a segítséget!
Nagyot mentünk aztán a körúton. Majdnem bele is fértünk az időbe.
Azt a b*zit, aki majdnem telibevert, mert átugrott szembe a zárón az
álló sorból, nem is volt időnk kibeszélni. (Asszem joggal anyáztam.)Nagyon furcsa volt 2+ hónap kihagyás, és 1+ hónap Majázás után a
Madison. Magas. Nagyon. Pedig csak a Maja alacsony. Megszokás.Btw. nem vagyok 100%-ig biztos benne, hogy a Maja dupla halogénje
nem erősebb-e a Madison dupla xenonjánál: egyszer majd lefotózom.
(Viszont a kis félfülű sárkány elcsaklizta a Fáklyát! Milyen már, nem?) -
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #6181 üzenetére
Jók,de azért nézzél szét mert az árak igen változóak. Bontottat meg úgy érdemes venni ha viszed az eredetit majd összehasonlítod,bár használt ebben kockázat van,hogy beválik-e. Vezérműre ha kellene akkor meg ők. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6185 üzenetére
Nem mondtad nekik, hogy már lassan úgy eszi az olajat mint egy 2T? Hátha?
Amúgy nem baj, ha spéci szerszám kell: megveszed nekik, aztán lesz hozzá!
Legközelebb meg már te fogsz főtengelyeket felújítani. (Nekem is ott van ugye
a lendkerék lehúzom - speciálisan a Madisonhoz! -: ha legközelebb kellene.) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #6208 üzenetére
Én csak lemostam a gépet, megtakarítottam és beolajoztam a láncot sima motorolajjal (azzal szoktam, ilyen láncspray meg egyéb úri huncutságok nálam nem játszanak). A kipufogókat bedugózni nem láttam értelmét, mert mindkét dob legmélyebb pontján van egy-egy kb. 2 mm átmérőjű furat gyárilag, a kondenzvíz távozása céljából. Akkut fogom még kivenni, mielőtt bejönnek a fagyok (feltöltve teljesen fel van). Gyertya vadiúj, olajcsere periódus felénél tartok, így azzal nem akarok most foglalkozni: bízom benne, hogy azért a télen bőven lesz még motorozgatásra alkalmas időjárás.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6210 üzenetére
Szerintem ez öregebb, mint amilyen drága, de ne legyen igazam.
Amúgy szerintetek ez a fordulatszámmérő jó lesz nekem?
Természetesen maradnék a fehér számlapos + piros mutatósnál.8600-nál tilt az elektronika, szóval 9000 pont ideális, s ugye egy
olajnyomásmérőn agyaltam. 2 in 1. (Vízhőmérőnek meg esetleg
egy olyan, mint a benzinszintmérő lesz, akkor szimmetrikus.)Hátulütője, hogy menne a "levesbe" a (kis) Maján korábban még
használt (onnan átmentett), amúgy borsos elég árú (két) műszer.
Mondjuk tudnám hol felhasználni, ha lenne, aki megfizeti.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest