-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
Nem feltétlenül kell digitálisan használni a 125-öst, lehet vele kényelmesen tartani a városi tempót. Persze a 350d-t nem fogja legyorsulni állórajtból. Nálam nagyon ritkán lát nyélt a gázkar. Bár én huszi másik véglete vagyok, a lehető legkíméletesebben használom a gépet.
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Hibakódot nem villog, ileltve ez talán nem is tud olyat...
Hűtés talán nem, mert a blokk még nem érte el az üzemmeleg állapotát...
Légtömegmérő? Ezen nincs, vagy bent van az ECU-ban... Rosszul tudom?
Fals szívás: az injektort az eredeti O - gyűrűvel raktam vissza, de érzésre brutálisan tömít még, mert elég volt kihúzni, visszatolni a helyére. A gumi nem volt rideg, teljesen jó állapotú.
Ettől függetlenül lehet máshol fals szívás, mert ugye van egy magassá váló alapjárati problémája is olykor, de ez már régi sztori... Lehet, hogy ez erősödik?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
Hát ja, ahhoz már szkóp kell. Nekem kétcsatornás van, de nem vágnék bele.
-
-
DigitXT
félisten
Nekem annyira nem jön be, valószínűleg meg sem bírnám ülni, nemhogy hajtani:
csak véletlen futottam bele, átolvastam, és a cikk utolsó mondata kicsit fura volt.ON: múlt héten megfordultam Siófokról egy tankkal laza 90-110-es tempóban.
Ez egyrészt nem nagy szám (uis 12L a tank), másrészt nem is túl jó, mert ilyen
körülmények közt eddig 4,2 körül evett a gép... Most 4,7-et sikerült beleerőltetni.
(Ez pont olyan "szar" eredmény, mint amikor kormoló kipuval voltunk "túrázni"...)Oké, az elején volt egy kis baki: rosszul csuktam rá a tanksapkát, s pár km úgy
ment bele, hogy szépen feltűnés nélkül (csak benzinszagúan) folyt el a benya...
Az volt nagyon durva, mikor egy előzés után nagyobb tempó / menetszél mellett
gázelvételre elkezdett a lábamra spriccelni a benzin. Mondom ezt most hogy?
(Nyilván a lassulástól sok anyag indult meg a tanksapka alatt, a menetszél meg
kifújta a "csöpögtetőből". Mindenesetre rögtön félreálltam és "megigazítottam"
a tanksapkát, utána teljes nyugalomban, és eseménytelenül mentek a km-ek...)A kuplungom sz*rakodik, egyszerűen nem vált vissza "egyesbe", de tkp. ezért is
mentem le Siófokra, elhoztam egy erősebb (Polini) kontrasztrugót. Meglátjuk.
Ahogy a találós kérdéses HSZ-ben jeleztem, pont olyan. Ráadásul ahogy csongi
írta, kicsit félre is van kopva az amúgy eléggé új gyári kuplung, ezért a héten egy
új Malossi kuplungharang is befigyel, csak nem tudom, mi legyen a kuplunggal...
Elvileg a Malossi Fly nem kompatibilis, hiába Burgman a hajtás, a tárcsa más. -
Burt1793
veterán
Nem, ez pontosan az én véleményem, csak nem ment át, mert nekem SH-m van. Hozzátenném, hogy nem is tudom szidni a többi típust, de még a többi Hondát sem, mert egy-egy próbánál hosszabban nem volt nálam más, csak a mostani és az elődje (ami most neked van).
Olyan ez, mint a benzines fűnyíró, amit azért vesz az ember, hogy heti egyszer menjen mondjuk 2 órát a saját kertjében. Egy cég, ami kerteket nyír, nem azt a fűnyírót fogja megvenni, hanem a 200 köbcentis, Honda motoros, japán, 6 lóerős gépet, ami négyszer annyiba kerül, mint egy OBI-s valami. Hülyéskedek, de ettől függetlenül szerintem igazam van. A fűnyírókat nagyjából ismerem, a Honda motor ott tényleg fél siker. Az más kérdés, hogy a robogóhoz semmi köze.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Sima, átlagos jármű. Ezt írd be egy Honda topic-ba, meg fognak keresni, és lehugyoznak. Amúgy tényleg az, ha új motorokat nézzük, egyik sem jobb a másiknál, mindegy a márka. A használt gép meg erősen karbantartásfüggő. Attól, hogy Honda, az elmaradt olajcsere után ugyanúgy megkopik a nika, mint mondjuk egy Piaggio-nál.
burt,
Aggregátban is jó a Honda. Haver ilyeneket ad bérbe,meg javít,a múltkor láttam, hogy csak Honda van nála, rá is kérdeztem, hogy Hondabuzi-e vagy. Röhögve mondta, hogy nem, csak jelenleg ez a legjjobb.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ha karbis géped lenne, akkor simán a gyári hőmérő jeladó helyére tekerve az
adaptert, feltéve, hogy 1/8 NPT kúpos menetes az is, nem vmi más egzotikus.
De mivel a gép injektoros, így ha van gyári hőmérő jeladó*, azt biztosan kell is
használnia a motorhomérséklet ellenőrzésére, szóval nem nyúlnék hozzá. Így
a legkisebb károkozás, 1 db vízcső megvásárlását jelentené az eladás előtt, s
a megfelelő közdarab használatát addig. Vízcső belső átmérő ismerete kell.
Azért is jobb a vízcső+közdarab megoldás, mert az sokkal kevesebbet mozog
a motorblokknál, utóbbin hajlamos a jeladó vezetéke megtörni => kontakthiba.*: akkor is szokott lenni, ha nincs kijelző, mert arról megy a "forr a víz" lámpa.
Persze ilyenkor a gyári jeladó rém buta szerkezet: olajnyomás mérőnél dettó.
(X beállított érték alatt letestel, és kész. Semmi ellenállás változás, mérés.) -
csongi
Topikgazda
En kiprobalnam a homero gombarol mit mutat. De ne a ventillatort kapcsolo gomban, mert az ki be kapcsol csupan. A homero gomba viszont elkezleheto, hogy lehet, ehhez nem kell szetvagni semmit, egy csipeszes veuetekkel kiprobalhato.
Hetvegen megcsinalom a bemutatkozoba, higyan kepzeltem el a vasak tablazatat, es a proba topikba beteszem, es linkelem ide. Remelem jo lesz
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
sokkal több dzsuva kijött, azóta sokkal kevesebbet megy a venti
Hát igen, valaki nagyokos egyszer azt mondta, a karbantartás a legjobb tuning.Ui: a vízpumpa felújítás indikátora az alacsony áramlás kellene, hogy legyen. De
arra meg csak két vízhőmérő egyidejű figyelésével tudsz következtetni... Nekem
a Madisonon pl. van is két hőmérőm (amikor épp működik a kecseg második),
tehát tudom, hogy amíg 20-25 fok különbség van a hideg/meleg víz közt, addig a
termosztát nincs nyitva, mert ilyen hőmérsékletkülönbségnél az áramlás csekély.
Amint nyit a termosztát megindul a rendes keringés, "kiegyenlítődnek" a hőfokok.Akkor is lesz 2-3 fok különbség, de az teljesen normális. Mellesleg a vízpumpa
működési elvéből adódóan az áramlás a mindenkori motorfordulatszám függvénye.Ja és nálam 86 fokon kapcsol a venti a gépkönyv szerint, és a mérések szerint is.
Az "50-es haladás" sajna pont nem kímélő üzem, a hűtés szempontjából. Igaz, a
hőtermelés kisebb, mint nagyobb gáznál, viszont a hűtőlevegő sebessége is kicsi.
Ezért is mehet olyankor* a venti. Lenne több menetszél, nem is lenne rá szükség!*: pláne, ha forgalomban mész, s az előtted haladó konkrétan fogja a menetszelet.
Szerk: ebben a HSZ-ben fasságot beszéltem, a másik irányban megy az áramlás.
Tehát a blokkon van a melegebb víz, és ahhoz van belőve a 86 fokos hőkapcsoló...
Azért volt könnyű összekeverni, mert termosztát nélkül még a hideg oldal is elég
hamar meleg lett. (Bár nem üzemi hőfokú, csak langyos: lassabban melegedett.)
Nameg megtévesztő a vízpumpa fedél alakja, de nem ugyanolyan, mint a Beverly.[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
-
DigitXT
félisten
Lassan légszűrőt kell cserélnem, dúsult az alapjárati keverék, utánahúztam
egy csavarmozdulattal, de ez csak tűneti kezelés... Hidegen is pöcc-röff, ez
minimum gyanús, szívatót sose kér ezért elég egyértelmű: pár decit számít.Szerk: arra nem számítok, hogy be tudok menni 5 alá városban: már a túrás
4,7 is egy kicsit sok(k) volt, Multivar ide, vagy oda... Ez egy ilyen bicikli.
(Gondolkodok egy gyári varió beszerzésén, s az összehasonlító teszteken.)[ Szerkesztve ]
-
tigipuf
senior tag
Köszi neked is!
110/70 16" és 140/70 16" méretben a city grip a legajánlottabb?
20 rugó/db alatt (szállítással) nem is nagyon találni,a contitwist az olcsóbb (soha többet) ,esetleg valami más márka?[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Grillo
senior tag
FeelFree van nekem is, jó döntés volt.
A budipózról annyit, hogy a Scarabeon is így lehet ülni, kicsit előrébb szívesen raknám a lábam, de nem vészes. Napi 25-25 km-t megyek melóba, ahogy írtátok, városon belül kell eleget nyújtogatni lámpák és balfékek miatt.
Én hosszú távon olyan 1,5-2 óránál állok meg mindenképp, addigra a seggem is kéri a pihenést, de egy 10 perc után kényelmesen megyek tovább. Leghosszabb ilyen utam kb. 270 km volt, bármikor végigcsinálnám újra. -
DigitXT
félisten
Én nem vagyok "antifanboy", 2 érvecskét mondtam, hogy ÉN miért nem vennék
soha budinülős robeszt, és pont leszarom, hogy 15-20 percet "a köszörűkövön"
is ki lehet bírni, mert ha nem muszáj, minek kínozzam magam? Te magad írtad,
hogy van egy véleményed, "nem kell egyetérteni"! Senki nem kötött bele.Egyébként meg komolyan félnék egy nagyobbat fékezni, ha nincs lábtámasz...
Ahogy a nagymotorosok a combjukkal fogják a tankot féktávon olyasmi plusz. -
Burt1793
veterán
Igen, azt nem szabad elfelejteni, hogy arányosan nagyobb egy ilyen hokedli nagyrobogó a kis smkp-nál, szóval ezen rendesen el lehet férni. Még én is tökéletesen utazom rajta napi kétszer fél órát a 2 méteremmel. Meg se érzem az utat. Nagyjából egy óra után kezd el sajogni enyhén a hátsó felem. Szinte sose megyek ennyit egyszerre.
-
DigitXT
félisten
Mit nem értesz rajta? Kifekszik a mutató, onnantól mész "tartalékon".
Amúgy meg csak tájékoztató jellegű műszer. Ha ismered a gépet, és az
a tapasztalat, hogy X/100-nál többet sosenem, akkor tank/X km belefér.(Én is elgurultam 202-ig, mert normál esetben 6 alatt járok vele. Írtam is
huszinak 04.29-én priviben, hogy új tankolási rekord: 12,35L. Akkor még
azt hittem, hogy pár deci volt benne, de a teszt óta tudom, hogy 0,02.)Sokkal érdekesebbek az ismeretlen üzemeltetési körülmények, pl. túra...
Ott jön az, hogy mennyire pontos a műszer, vagy van-e jó referenciapont.Szerk: azzal a 3,3-mal meg még haza is értél volna simán: elkapkodtad!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Amúgy viccen kívül a Kymco 500 (gyári görgőkkel már) normálisan evett:
az nem volt "jobban motorozható" gép? Külsőre az szimpatikusabb volt...Ha ennyire fogyifétis van, 3,5 a(z álom)határ, maradhatott volna a Satelis:
az is egy szép motor volt. Persze, az ember kipróbál ezt-azt, az is érthető. -
Burt1793
veterán
Egyszer-kétszer mentem 250 km-t vagy kicsit többet egy tankkal, ott már majdnem megvan a 8,5 liter a benzinkútnál. Ha nagy vész van, én el tudnék menni vele 260 km-t, de nagyon utálom. Ösztönből 230 km-eket megyek egy tankkal.
Az erejével én is úgy vagyok, hogy, ha már több, mint az átlag, akkor lehetne jóval több is, de így is messze gyorsabban megyek, mint kéne. Még erősebb motorral még gyorsabban mennék. Városon belül nagyon-nagyon ritkán mondom azt, hogy kevés és olyankor nem lenne jobb egy 40-50 lóerős robi, olyankor motor kéne 100 lóval.
Velem 80-ig nagyon jól, szinte lineárisan gyorsul, utána kezd elfogyni. Ha ketten ülünk rajta, akkor eléggé belassul.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A regadója elvileg 43875 Ft. A többi meg ugye fix. Ha a külföldi műszakija lejárt,
akkor persze az is drágább, mint a normál műszaki. Szerintem úgy érti, hogy el
is intézi a papírozást ennyi pénzért: nekem is 30K volt a Majára a "munkadíj".
(Viszont nem kellett sehova sem rohangálni, névre írva, rendszámmal hoztam el
a roncsot. Aztán, hogy ez megérte-e, mindenki döntse el maga: tapasztalat, lol.
Madisonnál mivel magyar papíros volt nem volt hosszú az átírás, 5K-ért csinálták.
Ez nekem abszolút megérte. Nagy Majánál én jártam utána: biztos több idő volt,
mint az 5K értéke. De legalább csináltam olyat is. Eredetvizsga, meg ilyenek.) -
StoneBridge
senior tag
Szerintem ez a búgós gumma volt fent nekem is a GTS-en, Heidenau volt az is. Hát terepesebb vidékre biztos jó, városba nem annyira.
Most egy kicsit sportosabbat választottam, Michelin Puwer Pure 2CT került fel hétvégén, sokkal komfortosabb a Heidenau után. Elég jónak tűnik, de esőben még nem próbáltam, a City Grip ott jobban teljesít állítólag.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó olcsóbb lett
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs