-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #17266 üzenetére
Minden ok az xmax-al. Ahogy terveztem ezzel járok mindenhova bp és környékén. Dobtam rá egy 47 literes dobozt, így most már kiváló autóhelyettesítő, bevásárolni is ezzel szoktam. Beleraktam 1200km-t az elmúlt 1.5 hónapban. Idén marad a 250es, jövőre meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17266 üzenetére
Szerintem önmagában az tök jó, hogy gyárira, sérülésmentesre alakítod!
Persze rengeteg pénz, meg utánajárás... de legalább nem kell tuningolni:
elég visszaállni* a gyári állapotra. A tuning sokkal több pénz, idő, sz.pás.
Viszont szórakoztató is! És ez is egy hobby. Kell hozzá kreativitás is.Az én vasam pl. soha nem fog elkelni, annyira egyedi: csak nekem jó.
És mindig van mit reszelgetni rajta. (Napok óta kábeleket forrasztok, lol.)
Viszont mindenből tanulok, így jobban értek hozzá, mint "x évvel ezelőtt".A leggyakoribb problémák arra vezethetők vissza, hogy tekert órás, olasz
vasakat vásárolunk olcsón, aztáncsodálkozunk, hogyösszefossa magát.
A 180-as Maja abszolút "roncs" volt az elején: rengeteg pénz ráköltésével
lett jó. De aztán a kora miatt makkantak meg rajta dolgok. Később meg a
szerelői hülyeségem miatt is. De legalább amit már anno megjósoltál róla,
hogy "kevés a kompót, fúrni kell" már csak az új tulajánál következett be...
Kapott új hengerszettet, aztán megy tovább: most egy kollégám jár vele.Madisonnak is voltak beépített hibái, ezeket se volt olcsó orvosolni, aztán
ami gyári hiba, azt érdemes kijavítani. Ahogy te is tetted az akkus csővel.
Nálam a sebességmérő volt sötétben leolvashatatlan: mivel úgyis teljesen
szét volt borítva a gép, ráértem forrasztgatni, meg LED-ekkel szórakozni...Amúgy a "hírhedtség" ellenére, komolyabb műszaki gondom elég rég volt:
vezérműlánc volt cserés 2014-ben és nem volt egyszerű találni megfelelőt.
Legutóbbi "komoly" műszaki gondom a hűtővíz elfogyása volt. (Rám jött a
sikítófrász, hogy megeszi/hengerfejes/biztos full trutymák az olaj, de nem.
Simán tömítetlenségi gondjai voltak a hűtőkörnek... a korral jár, rohad stb.)Fogok kompótot mérni. Aztán összerakom. Óra szerint 50000 körül jár, de
sanszos, hogy 2-3x ennyi is van benne... Lényeg, hogy amit én cseréltem,
arról tudom, hogy ki van cserélve, így nem tartom megbízhatatlannak.
Nyilván a gyári új alkatrészek elég drágán beszerezhetők, de ezt tudod.*: egy dolog bassza a csőröm, hogy a gyárilag sérülésmentes, és a pont
úgy kinéző közt azért van különbség... Oké, ha a váz, futómű nem sérült,
és egy elcsúszáskor jellemzően nem szokott, akkor nem versz át senkit,
max. magadat. De nekem pl. elment a kormány kicsit a csúszásnál... ha
azt nem rakom helyre (tökéletes sose lesz, max. ha lecserélem vadiújra),
és csak az idomokat pofozom ki, nem mondhattam volna rá, hogy "gyári".
Új hozzászólás Aktív témák
- Le Mans Ultimate
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Futás, futópályák
- Óra topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Kés topik
- További aktív témák...
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen