Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz runner 125 #17266 üzenetére

    Minden ok az xmax-al. Ahogy terveztem ezzel járok mindenhova bp és környékén. Dobtam rá egy 47 literes dobozt, így most már kiváló autóhelyettesítő, bevásárolni is ezzel szoktam. Beleraktam 1200km-t az elmúlt 1.5 hónapban. Idén marad a 250es, jövőre meglátjuk.

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #17266 üzenetére

    Szerintem önmagában az tök jó, hogy gyárira, sérülésmentesre alakítod!
    Persze rengeteg pénz, meg utánajárás... de legalább nem kell tuningolni:
    elég visszaállni* a gyári állapotra. A tuning sokkal több pénz, idő, sz.pás.
    Viszont szórakoztató is! És ez is egy hobby. Kell hozzá kreativitás is.:DDD

    Az én vasam pl. soha nem fog elkelni, annyira egyedi: csak nekem jó.:K
    És mindig van mit reszelgetni rajta. (Napok óta kábeleket forrasztok, lol.)
    Viszont mindenből tanulok, így jobban értek hozzá, mint "x évvel ezelőtt".

    A leggyakoribb problémák arra vezethetők vissza, hogy tekert órás, olasz
    vasakat vásárolunk olcsón, aztán csodálkozunk, hogy összefossa magát.
    A 180-as Maja abszolút "roncs" volt az elején: rengeteg pénz ráköltésével
    lett jó. De aztán a kora miatt makkantak meg rajta dolgok. Később meg a
    szerelői hülyeségem miatt is. De legalább amit már anno megjósoltál róla,
    hogy "kevés a kompót, fúrni kell" már csak az új tulajánál következett be...
    Kapott új hengerszettet, aztán megy tovább: most egy kollégám jár vele.:D

    Madisonnak is voltak beépített hibái, ezeket se volt olcsó orvosolni, aztán
    ami gyári hiba, azt érdemes kijavítani. Ahogy te is tetted az akkus csővel.
    Nálam a sebességmérő volt sötétben leolvashatatlan: mivel úgyis teljesen
    szét volt borítva a gép, ráértem forrasztgatni, meg LED-ekkel szórakozni...

    Amúgy a "hírhedtség" ellenére, komolyabb műszaki gondom elég rég volt:
    vezérműlánc volt cserés 2014-ben és nem volt egyszerű találni megfelelőt.
    Legutóbbi "komoly" műszaki gondom a hűtővíz elfogyása volt. (Rám jött a
    sikítófrász, hogy megeszi/hengerfejes/biztos full trutymák az olaj, de nem.
    Simán tömítetlenségi gondjai voltak a hűtőkörnek... a korral jár, rohad stb.)

    Fogok kompótot mérni. Aztán összerakom. Óra szerint 50000 körül jár, de
    sanszos, hogy 2-3x ennyi is van benne... Lényeg, hogy amit én cseréltem,
    arról tudom, hogy ki van cserélve, így nem tartom megbízhatatlannak.:R
    Nyilván a gyári új alkatrészek elég drágán beszerezhetők, de ezt tudod.:K

    *: egy dolog bassza a csőröm, hogy a gyárilag sérülésmentes, és a pont
    úgy kinéző közt azért van különbség... Oké, ha a váz, futómű nem sérült,
    és egy elcsúszáskor jellemzően nem szokott, akkor nem versz át senkit,
    max. magadat. De nekem pl. elment a kormány kicsit a csúszásnál... ha
    azt nem rakom helyre (tökéletes sose lesz, max. ha lecserélem vadiújra),
    és csak az idomokat pofozom ki, nem mondhattam volna rá, hogy "gyári".

Új hozzászólás Aktív témák