Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz -Mosquito- #1603 üzenetére

    Holnap kigurulok oda, és rákérdezek. Nem "kell" újat venni, de ha 40-50K-ba fáj
    egy felújítás, akkor már elgondolkodnék az állítható, "überbrutál" cuccon is. Bár
    nem lenne rá szükségem. A gyári új szintén hasonló árba jönne ki. (Olaszoknál
    lehet kapni valami 122 EUR körül darabját, csak ha nem szállítanak ide - ahogy
    a kerék sem volt triviális -, akkor hiába.) Az teljesen jogos, hogy a karbantartás
    meghálálja magát, hiszen a kosz gányolja a szimeringet, meg minden... Értem.
    Csak a napi használatban lévő (munkába járás) motornál nem fogom minden út
    után pucolgatni: nem túragép, hogy 1000-2000 km-eket toljak bele 1-2 nap alatt,
    ami után már van értelme nagytakarításnak. Oké, az esőben lett így televeretve:
    eső után lemoshattam volna picit, való igaz. Mindenesetre, már az elejétől "fos":
    az első HSZ-emben a motorról leírtam, hogy ez egy "ladik", nem most lett ilyen.

    kcsa: annyival lettem "okosabb" a mai nap folyamán, hogy azt le lehet mérni,
    hogy mennyi a rugó útja. Felpolcolt motor, mint nyugalmi helyzet VS. a motor
    saját súlyának terhelése, majd a neheze a pilótával terhelt motoron mért érték.
    Ezekből lehet következtetni arra, hogy ha túlságosan összeül, akkor elfáradt...
    (Nálam szinte 100%, hogy ez a helyzet, pláne, ha a legkeményebb beállításra
    fel van tekerve, és mégis így leül, meg himbálózik. Szóval a rugó IS szar, meg
    a csillapítás is. Amúgy a hangján is hallani, hogy valami nagyon "necc".:R)

    Ezzel mindenképp kezdek valamit, mert amúgy nem rossz a motor, és inkább
    az a fontos, hogy stabilan menjen, mint hogy picit jobban gyorsuljon (Multivar,
    és külső tárcsa együtt, kb. 70K új szíjjal 100K körül), vagy dobhártyaszaggató
    hangja legyen (4Road szintén 70K). Igen, rá lehetne locsolni még százezreket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák