-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #16051 üzenetére
Az első még elmegy jó 30-at... 50%-os. A hátsó tényleg kopottas:
nálam 6000 alatt néz ki így. Mondjuk a City Gripnek esélye sem volt
a defekt miatt. De a Power Pure SC-t kifejezetten élvezem (jól gurul).
Szerk: mekkora is a gép? Nem nagyon gyűri le magáról a hátsót.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #16055 üzenetére
Tengelyenként azonos kell legyen, abból meg motoron összesen kettő van a két gumira, tehát olyat veszel, amilyet akarsz
De korábban mintha olvastam volna már olyat, hogy eltérő gumiknak (természetesen már gyártón belül is) más a "profilja" - itt persze nem a mintázatra gondolok, hanem van hegyesebb, laposabb formájú, és ha erősen eltérő az első-hátsó az nem annyira szerencsés. Persze hogy egy városi robogónál ennek van-e jelentősége, az már vitatható
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #16080 üzenetére
Nekem ezzel csak az a bajom, hogy olvasom a manuálban, hogy ha utas is van,
vagy nagyon fel van pakolva a gép, akkor többet kell fújni a kerékbe. Szóval csak
annyi lenne a kérdésem, hogy ilyenkor be kell vinni a Honda márkaszervizbe?Egyáltalán levegő kell ezekbe, vagy abban túl sok az oxigén, inkább nitrogén?
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #16096 üzenetére
Eegen. Mondjuk sok jót nem jósolok: valószínűleg szarabb lesz mint a J.Costa,
mivel olyan kicsi a mozgástartománya, hogy az vmi félelmetes, és akkora gyári
hézagoló jár hozzá, hogy az már egy fojtással is felér... De kiindulásnak jó lesz!
Aztán végigtesztelem, melyik konfigban a legjobb és eladom a többi szart. LOL.Olajból igazából az érdekelne, hogy van-e értelme a "fullszintnek" az ásványival
szemben, hiszen tudjuk, hogy egy pörgős versenymotorról van szó... Ja nem.Szerk: amúgy most az 5100-as van benne, s télen nagyon "sok" volt az a 15W,
folyton dolgozhatott a nyomáshatároló szelep... (Lassan melegedik be a blokk.)
Gyanítom, ezen a 7100-as sem segítene, csakis a viszkozitás csökkentése.huszi.gyb: sikerült már indexrelét szerezni a Kymcoba?
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #16098 üzenetére
Az Eni olajakat még be lehet szerezni, szerintem attól, hogy a kúthálózat kivonul, még lesz, maximum kevesebb helyen. Én Eni I-Ride 10w40-est használok, tegnap rendeltem 2L-t a citybikeból.
Btw. Ha kell valakinek valami, még nem késő megrendelni, szombaton megyek a cuccokért.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #16163 üzenetére
Költői kérdés: csillagvillással hogy akarod nyomatékra húzni?
Meg kell venni az odavaló dugókulcsot aztán mehet a csere...Burt: ilyen tapasztalatokkal hanyagolnám a Dream-et. Csak a
Hitleres videóm idevágó részét idézném: "Egy vagyont kértek,
a semmiért... Nekem kellett megcsinálni, amit elrontottak."Szerk: természetesen a korrekt szervizekre nem vonatkozik...
(Csak találj olyat. Nekem a Kék Hold eddig bevált, legutóbb
ők csinálták az olajcserét is. Persze vittem hozzá mindent.)Kormánycsapágycserén volt náluk. Lámpa nélkül. De egy füst
alatt akkor már megcsináltattam az olajcserét, lustaságból.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #16198 üzenetére
A TDM szerintem öntökönbökés a Belvárosban... Most az egy dolog, hogy a
pályán hasít, de az nem olyan hosszú szakasz, hogy a ~300-as gép ne bírná!
A Bálna hasonló gondokkal küzd + alattad el is van átkozva kicsit: szerintem
azt add el, mielőbb, ha végre összerakod KGFB alapon. Én a Forza-t venném.Burt: "váltós" motoron hirtelen kanyargós lesz az az út, vagy mi a tök?
Mi a gond azzal, hogy 100-zal kell menni? Vagy Africa Twin alá NE adja, mert
azzal 200-zal mész a 6-os úton, és attól mindjárt "izgalmas" lesz az ingázás?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #16209 üzenetére
Szerintem rossz helyen kérdezed... A topikot jellemzően olyanok látogatják,
akik robogót hajtanak, legyen az kicsi vagy nagy. De azért rendszámos...
Ergo nem különösebben vagyunk felkészülve a "nagymotor" ajánlásból.
Aki mégis, csak csak kibic a partvonalról. És valójában nincs is robogója.Főnököm mondjuk simán lemopedezte az SW600-at is, szóval ez van, LOL!
A robogó az sokak szemében nem motor. Én másban nem is gondolkodom,
mert az én felhasználási szokásaimhoz ideális... Tudod, csomagtartó stb.Szóval én nem vagyok motoros. És nem izgatja a fantáziám a váltórugdosás.
DT50-en megvolt. Túl sok is volt belőle: azon az emelkedőn, ahol egy moped
simán felmegy nekem a (béna*) kuplung- és váltókezelésemmel nem sikerült.Mentem 125-ös Hondával is eleget (terepen is, sőt, főleg ott, de nem ugrálva)
nem sírom vissza. A 250-es 2T krosszmocit sem, amit egyszer (!) próbáltam.
(Be is sült.) A kényelmes fogalma az én fejemben ütközik a hagyományos
motorra való fel- és leszállás módjával. Persze értem, hogy rajta ülni.Vegyél valami Harley-t szerintem. Azon előre lehet nyújtani a lábat, alacsony,
és egy bizonyos kor fölött abszolút menőmanó: nem is kell annál jobb gép.*: mentségemre legyen szólva, lehettem vagy 14 éves, a franc tudja már.
Szerk: azok a Hondák amúgy úgy voltak, hogy háromból kettő ment, de egyik
brutálisan füstölt, erő sem volt benne sok... de azért a DT-t alázta. A legszebb
fényezésű volt a donor. Azt egyszer szétszedték. Soha többet össze nem állt!
Régi szép idők. (Ill. boldog és gondtalan gyerekkor. Riga, Romet és a többiek.)[ Szerkesztve ]
-
Golota
aktív tag
válasz Hauptmann #16198 üzenetére
Milyen magas vagy? Mennyi pénzt szánnál rá? Ezen a távon a kényelem szerintem elég nehezen értelmezhető dolog. Én nyomtam már le 1000 km/nap távot Yamaha Xt660-nal és élveztem.
Az a baj, hogy a kényelem és a városi praktikum általában egymásnak ellentmondó dolgok, mert az igazán kényelmes gépek jellemzően méretesebbek, nehezebbek.
Ha váltós motor kell, akkor én városba valami könnyű, magas, jó futóművű motort néznék. Mondjuk egy Suzuki DR400 supermotot. Egyenesen ülsz, magasan átlátsz a kocsik felett, ez hatalmas előny. Nagyot tol, filigrán, nem kell pörgetni, igénytelen szerkezet. Ha kicsit túrásabbra vágysz, aminek van valamennyi időjárás-védelme, akkor egy Kawa Versyst nézegetnék. Az egy kényelmes, nyomatékos, kultúrált gép.
-
Golota
aktív tag
válasz Hauptmann #16222 üzenetére
Versys és ER6F ugyanazt a blokkot használja, sok alkatrészük közös. A Versys futóműve jobb, üléspozicioja kényelmesebb. Magasabb motor, de nem testesebb. Mindkettő 17 colos keréken áll. Én a Versyst venném a kettő közül, pláne ha túrázni is mennék néha. Nálunk nincs tulhájpolva, pedig az egyik legjobb mindenes motor.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #16224 üzenetére
De a Runnerbe nem lehet annyit pakolni. Amúgy van valami közös a Runner és a Hexagon 180 2T blokkjában, vagy csak véletlen az azonosság? Gondoltam tartalék gépnek jó lenne. Bár a pici kerekek miatt túrázni annyira nem lenne jó, cserébe sokat is enne, de legalább futár üzemmódban is használható... Inkább az NSR, azzal már azért egy-egy túra benézhet.
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #16327 üzenetére
Miért, mi a baj az N-max-szal? Valaki nézegette már korábban itt is: [link]
Szerintem országútja válogatja, hogy kell-e 125-ösnél nagyobb, ha nem két kisebb város között megy az ember, egy kamionjárta szakaszon, akkor elég az a 80 km/h, amit ezek a 125-ösök még kényelmesen visznek.
-
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #16391 üzenetére
Miről írt megint ez a szerencsétlen TC? Milyen lámpa váltások meg beletaposott, stb.... egyebek?
A bicajos már villogó zöldnél vágott neki. Az autósnak még jó darabig zöldje van, mivel az ütközés után engedte el a balra kanyarodókat, és ezzel együtt a jobbra kanyarodókat is tovább engedni. Kiszállt a nő hátramegy, még akkor is van kanyarodó jármű mögötte.Semmilyen gázba nem lépett bele, hogy átcsússzon a zöldön. Tipikusan takarásba volt a biciklis. Éppen a lámpaoszlop, majd az A oszlop takarta ki. Szívás..
A kerékpáros benézte, de közös lesz a balhé, mivel a kanyarodó járművel szembe elsőbbsége van az egyenesen haladónak. Kb 60-70% a biciklisé,[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #16394 üzenetére
Sajnos a a szabály ellentmondásba ütközik. Ezért Jogi csűrés csavarás lesz belőle.
Az 54. § (4) bekezdése két tilalmat tartalmaz, majd külön mondatban ad utasítást e két tilalom esetén elvárt közlekedési magatartásra:
(4)Kerékpárral
a) lakott területen kívül a főútvonalról balra bekanyarodni vagy megfordulni, továbbá
b) a kerékpárútról a vele párhuzamos útra balra bekanyarodni
nem szabad.
A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva – a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint – kell az úttesten áthaladnia.
Szóval tiltva sincs, sajnos.
Igen jó lenne ha rendet tennének ebben a kérdésben is, de ez 2010óta változatlan és az is marad még sokáig, mivel a bizonytalanság, forgalom lassító tényező. -
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #16391 üzenetére
Akartam linkelni, de gondoltam, hogy te hamarabb megtetted...
Azért egyik fél helyében sem lennék... A bringást mint embert sajnálom, mert valószínűleg rendesen megsérült, de ugye addig jár a korsó... Elég, ha az autósnak egyszer nem sikerül kivédenie... Ettől mentsen meg az ég, még mindig jobb amikor tele torokból anyázok...
www.dongosofor.hu
-
Golota
aktív tag
válasz Hauptmann #16394 üzenetére
Szerintem ez a szabály hatalmas baromság. Úgy kellene szólnia, hogy a biciklisnek meg kell állnia zebra ellött, ezzel jelezve, hogy át akar menni, majd körültekintöen átkelhet. Mindenki érdeke, hogy mielöbb átmenjen, így a biciklit tekerve gyorsabban halad. A veszély abban rejlik, ha az úttal párhuzamosan tekerö biciklis egyszer csak kivágódik a zebrára, mert ilyenkor az autósnak/motorosnak esélye sincs, hogy észrevegye.
Mondok még valami: gyereküléssel felszerelt férfi kerékpárról leszállni, úgy, hogy közben a gyerek mögötted ül, kb lehetetlen komolyabb elökészület nélkül. Elvárni, hogy egy ugró-pörgövel minden kiba..ott zebránál leszálljon (közben persze egyensúlyozza a bicajt, hogy ne essen ki a gyerek) a legnagyobb prosztóság és kb ellehetetleníti az egészet.
Én két gyerekkel egy biciklin is szoktam menni (elöl-hátul gyerekülés). Nem egyszer elöfordult, hogy megállva a zebránál, szépen lassan leengedve az elsö kereket az úttestre, még ránk is gyorsított a suttyó véglény a kocsijával, kb ezzel a kommenttel: "nehogy mááá!!! Szájjjál le a bicikliröl köccsög!!!. Képes veszélyeztetni 2 kisgyerek éltetét mert A SZABÁLY AZ SZABÁLY. (persze az elsö szabály, hogy TILOS veszélyeztetni, de eddig már nem terjed az IQ). Nem egyszer történt meg...
Megnézném, hogy szállna le-fel a sok oktatási kényszeres agyhalott egy ilyen bicikliröl. Tudom, nem kötelezö így biciklizni, mint ahogy a 45-ös fölötti IQ és empátia sem kötelezö a közlekedéshez.
Lényeg, hogy ez a jelenlegi szabály ezzel a vezetési morállal kb egy kapal szart se ér. Életszerülten, logikátlan és inkorrekt.
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #16404 üzenetére
Hajjaj, már a cangás is majdnem elkapta az egyik útjelző karót a mutatvány elején. Viszont meglepően nagy sebességelőnyre tett szert: a többiek tekernek veszettül, ő meg végigelőzi őket... Természetesen én soha nem próbálnám meg így javítani a 0-100 idejét (mondom soha!), de ez megmosolyogtató videó volt.
Akkor a lényegi részét eltaláltam, hogy X-Max? -
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #16472 üzenetére
Télen elkezdte, hogy nagy gázra néha befullad... Gyertyacsere csak ideiglenesen tűnt megoldásnak... Aztán jött az, hogy állt pár hetet, és indulás után (melegen is!) úgy füstölt, mint egy gőzmozdony... A végén a hűtőfolyadék is eltűnt a rendszerből elég rendesen (valószínűleg kipufogón át távozott...), és még melegen nehezen is indul... Szóval ment Marcellhez, hengerfej gyanúval... Remélhetőleg a tömítések teljes cseréje és egy karburátor pucolás megoldást nyújt minden problémára. Több dologból is látszik, hogy valószínűleg néhány évet állhatott a motor, lehet, hogy eddig bírták a tömítések...
Burt: Kell valami, nem lehet mindig Stiloval járni.
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
válasz Hauptmann #16548 üzenetére
Erre a pályára ilyen alkalmakkor biztosan nem mennék fel semmilyen motorral. Versenyzők közé simán, de amikor a Pistike felmegy az apuka által frissen vett erőshotheccsel, aztán odarúgja neki, és nem adja ki, akkor nem jó épp mellette/előtte/mögötte lenni még valami normális autóval sem, nem hogy egy 12 colos kerekű, túlterhelt 125ös lófasszal.
-
tigipuf
senior tag
válasz Hauptmann #16572 üzenetére
részlet egy cikkből vagy igaz vagy nem:
Így aztán „Ricsi” 2015-től már önállóan alkalmazta azt az értékesítési technikát, amit volt főnökétől sajátított el: német banki finanszírozással, Németországban bejegyzett cégen keresztül luxusautókat ad (36-48 hónapra) tartós bérletbe - Magyarországon. A gépkocsi értékétől és a bérleti konstrukciótó függően, 20-25 százalék saját erő befizetését követően, havi 1000-2000 euró lízingdíj megfizetésével juthatnak hozzá nagy értékű, német rendszámú autóhoz olyanok, akik szeretnék elkerülni, hogy az adóhivatal felfigyeljen rájuk. Ennek a szisztémának ugyanis az a lényege, hogy a valódi bérlő neve rejtve marad a hatóságok előtt. Ezért aztán a kliensek jellemzően olyan személyek, akik nem legális forrásokból finanszírozzák a luxuséletvitelüket, amelynek elengedhetetlen kelléke a méregdrága, nem ritkán 50-60 millió forint értékű autócsoda. A Molnár közreműködésével Magyarországra kerülő gépkocsik rendszámain MB betűjelzés olvasható, amely Miesbach város területi kódja. A „csodaautók” magyarországi bérlőinek „igazolást” állít ki a németországi cég, amely lehetővé teszi, hogy magyar állampolgárok Magyarországon használhassák a gépjárművet.
Forrás: https://kuruc.info/r/6/173075/"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #16701 üzenetére
Mi számít nagyonnak egy 280 köbcentis egyhengeres, napi 2szer 25km-t járó, motornál? Múltkor 4 ezer km után töltöttem bele 2 decit asszem (de ide megírtam, lehet, hogy 3 deci volt), én maxig töltöttem, lehet, hogy olajcserekor nem is töltötte fel a szerviz odáig.
Amúgy megkérdeztem a szervizest, azt mondta, hogy ez természetes.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #16701 üzenetére
Én a Leonardoba múltkor majdnem 1L olajat töltöttem bele... Jó, kb 1dl maradt a flakonban, ami már új korában folyatott, és még mellé is sikerült önteni egy picit... Ja és oké, nem volt tele a rajtnál, de 1,5 tank benzin után... Meglátjuk a Xado adalékhoz mit szól
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- SörcsaPH!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Politika
- Google Pixel topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Mozilla Thunderbird
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óvodások homokozója
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!