- Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Cyberpunk 2077
- xDefiant
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
Nekem 2 hét alatt megjött, annyit kellett tennem, hogy nem a kerületi, hanem a központi okmányirodába kellett kérni. Kb. 2 hét után jött az SMS, hogy mehetek érte.
Új Beverly került fel, véleményetek?
3 évvel fiatalabb, mint a Scara, bár külföldről behozott. És még papírozással is olcsóbbról indul.Huszi, mindjárt felhívlak, hogy mi van a szerelővel.
-
Grillo
senior tag
Megnéztem a szigethalmi beverlyt, hát, röviden összefoglalva fos.
2006-os, órájában 23k, Olaszországból hozta a srác. Műszerfal nagyon lekopott, mattult, bal oldali gomboknál törött, jobb taposó repedt, a görgők hangosan csilingelnek alapjáraton. Kipuff enyhén rozsdás, a védőrész törött. Plexi szarrá karcolva.
Lehetséges, hogy karbis volt még ekkor? Mert a korábban jelzett kontrollámpa nem világított gyújtásra.
Szóval eddig még a penci Scara a nyerő. Sokkal jobb állapotban volt. -
Grillo
senior tag
Na, rátelefonáltam ER RE, szimpatikus eladó, hang alapján 40 körüli, ráadásul a szülővárosom mellett, már csak keresnem kéne valakit otthon, aki megnézi, és nem utazom 500 km-t feleslegesen. Mondjuk legalább a családot is meglátogatom.
Olajat cserélt rendesen, idén kell hűtővizet, valamint a gumik ezt a szezont még megfutják, de jövőre mindenképp cserések.
Szíj, görgők a szerelője szerint ok, az oldaldobozokat ő is utólag vette, azok karcosak, de a robogó rendben van, nem tud törésről, vagy javításról.
18k van most benne, ő munkába járásra használja, 2009-ben vette 4k km-rel egy öregtől, az azt jelenti, hogy évi 3-4k km, ami reális is lehet, vagy nem. Végül is 80 munkanap 50km-es távval.Tegnap rájöttem, hogy nekem a Beverly kényelmetlen, nincs lábtér. Scarabeo jó volt, bár ott is leghátra kell tolni az utasülést.
Ha ez lesz végül, akkor fasza lesz az első út, egyből 250 km.
Én, ha valóban minden ok vele, max 300 000 forintra gondoltam, vélemény?
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #2547 üzenetére
Tudom, hogy ugyan az. Egyértelmű, hogy 330-ról indulunk.
A vicc, hogy szerintem a drágább hirdetés számán hívott vissza, mert egyik számon sem vette fel először, mikor kerestem.
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #2549 üzenetére
Stimmelhet, mert elmondása szerint az első tulaj lebetegedett, és nem is használta a robogót sokáig, ezért is adta el. És ha mondjuk 2009-ben, mikor megvette, vizsgáztatta le, akkor kijön a 2015. Első műszaki továbbra is 4 évig érvényes?
-
Grillo
senior tag
Motorra eredetiségvizsgát hol csinálnak?
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #2629 üzenetére
Hát, otthon egy ismerős a hétvégén megnézi, ha ajánlottnak tartja, akkor hét közepéig lemegyek én is, és jó eséllyel azzal jövök vissza. Egyből egy 250 kmes túra, legalább szokom.
A kérdés kifejtve az, hogy autós helyeken is megcsinálják az eredetvizsgát?
-
Grillo
senior tag
Na, ismerős holnap reggel megnézi a ganajtúrót, aztán ha fasza, akkor csütörtökön megyek érte.
Bár azért addig lehet még meglátogat Murphy...
-
Grillo
senior tag
Milyen füldugót nézzek? 80-nál már eléggé hangos a sisakom, ami kis távon nem gáz, de ha esetleg elmegyek messzebb, akkor talán nem ártana valami.
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #2670 üzenetére
Mehe, ja, végül is jogos.
Csak az első utam egyből 250 km lesz. Mondjuk tapasztalatom legalább lesz a hangerőről... -
Grillo
senior tag
-
Grillo
senior tag
válasz AndrewTdi #2681 üzenetére
Ja, mindenképp rendesen lesz papírozva, úgyis kijön velem fater is, mert 10 km-re van a várostól az eladó. Mondta, hogy majd behozza Zegre a motort, ne fáradjak, de aztán vázoltam neki a motoros cuccban hazasétálást. Utána végül maradtunk abban, hogy kimegyünk hozzá.
Ha hétköznap jönnék vissza, megcsináltatnám az eredetvizsgát helyben, de így majd itt fent. Még a második kulcsot is meg kell keresnie.
Ha meg lerohadok valahol, betolom valami biztos helyre, aztán másnap lemegyek teherautóval érte. De elvileg nincs baja, napi 90 km-t ment vele jó időben dolgozni. A fékolaj, meg a hűtőfolyadék lesz most cserés, meg jövőre kell új gumi.
-
Grillo
senior tag
Na, 17 óra körül megyek a robogóért, ha semmi nem jön közbe, este már megyek is egy kört. Holnap meg a nagy túra, hőségriadóban fasza lesz.
-
Grillo
senior tag
Na, hazahoztam a Scarabeot. A reggel 9-es indulásból lett 14 óra, mert volt még egy fékolajcsere is, meg nem ért rá reggel.
Végül a Zalaegerszeg-Keszthely-Nagyvázsony-Veszprém-Szfehérvár-Biatorbágy-Dunakeszi útvonalon jöttem, épp elég lett egy tank, majd holnap kiszámolom a fogyasztást.
Óra szerint 115öt bírja simán, bár olyan 100 körül jöttem. Gps szerint 103 volt a csúcs, átlagom 66 körül.
Nem kényelmetlen nagyon, szoknom kell, mert a jobb csuklóm fájt egy idő után. Keszthelyen és Nagyvázsonyban álltam meg, Alcsúton csak ittam egyet.Asszem diszizdöbiginingoföbjutifulfrendsip.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Jól tudom, ugye, hogy motorral parkolhatok a járdán is, ha 1,5 méter hely van még mellettem, valamint nem kell parkolódíjat fizetni közterületen?
Amúgy a Zalaegerszeg-Dunakeszi fogyasztásom 2,74 lett. Elégedett vagyok.
Most lemostam, leszedtem, az oldaldobozokat, városban így egyszerűbb lesz.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Nekem vagy 10 éve volt hasonló, akkor egy Piaggio mopeddel sikerül egy vidéki, romantikus úton egy nagyot zakózni, persze rövidnadrág-rövidujjú póló kombóban. A jobb oldalamra estem, aztán csúsztam kicsit, a sisak nem ért le, a hátamat meg megvédte a hátizsák.
Én akkor egy hónapig cseréltem a kötést 2 naponta a jobb könyökömön, meg a térdemen, fasza volt. Mikor bementem másnap a balesetire (motoron mentem haza, kicsit elhajlott a hátsó tengely, de ment), akkor kérdezte is a nővér, hogy ki kötözött be? Mondtam, hogy egy ismerős nővér. A válasz egy rövid "akkorköszönjeneki", majd letépte a kötéssel a sebet is De jó is erről most, ilyen messziről anekdotázni... akkor annyira azért nem voltam boldog. -
Grillo
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #2847 üzenetére
A Scarabeonak 16-os kerekei vannak, a 125ösnek is. Hihetetlen, hogy milyen kényelmesen gázolok át a pesti kátyúrengetegen. Rugóútja is valami 15 cm, bár gondolom kanyarodásnál, meg technikás egyeneseknél ezek nem feltétlen előnyök.
Eredetiségvizsga meglett, mondjuk mit csinált egy órán keresztül, az rejtély, mert az első 5 percben átnézte a papírokat, és lefotózta a váz meg motorszámot.
-
Grillo
senior tag
Na, tegnapi olaj és hűtővízcsere után megvolt a Bp-Aszófő táv. Minden fasza, ez a Tótvázsony-Aszófő út kurva jó.
Vettem Shoxos hálós dzsekit, 19 óra után már fáztam, amúgy fasza.
Kipróbáltam a gépet markolatvédő és plexi nélkül is, városban fasza, de szerintem hosszú távú országútnál rohadtul fárasztó lenne kapaszkodni.Huszi: tükör volt tuttóéknál, faszaság. Kicsit több volt, de majd boltolunk.
-
Grillo
senior tag
No, hétvégén lementem Balatonra, fasza volt minden. Egy dolgot kivéve, amikor másnap reggel megint csak benzint töltve a hengerbe indult. Se előtte, sem utána nem csinálja, csak úgy tűnik hosszú utak után. Meglátjuk, reggel mi lesz.
Egyik felmerült ok lehet talán az, hogy miután elkezdtem nézegetni a dolgokat kiderült, hogy 6 Ah-ás akku van benne. A 12-es helyett.Szerintetek?
Milyen márkát nézegessek, ha az akkuvétel a következő lépés?
-
Grillo
senior tag
Yuasát néztem, az elvileg Japán, olyan 12k körül van, méretekben a 130x80x160 körül van a maximum hely.
Még azon gondolkodom, hogy a szívató lehet még szar, azt hogy lehet tesztelni, és merre keressem a motorban. Mert amúgy a mostani akksit megnéztem, full fel van töltve, nem is tűnik réginek.
Csak gondolom indulásnál annak is kicsi az indítóárama, így meg, hogy a lámpa automatikusan kapcsolódik, lehet kevés áramot kap pl. a benzinpumpa? Vagy nemtom.
-
Grillo
senior tag
Hosszabb, 5-8 órás leállás utáni első indításnál fordul elő, hogy nehezebben pörög fel, de 1 perc, pár száz méter után ez elmúlik.
A nemindulásnál teker szépen az önindító (elég sokat bírt, első alkalommal nyegtettem pár percig), szikra is van, de nem röffen be, csak ha benzint töltök a hengerbe. Legalábbis kétszer így jártam. A két eset között 1 hét telt el, napi szinten használtam közben, akár pár km-es távokra is, és nem volt gond.
Az akkut kivéve a motorból 12,5 V-ot tudott, Lidlis töltő 2 perc múlva mondta, hogy rendben van, kész a töltés. -
Grillo
senior tag
Karburátortakarításról, szerelésről van valahol valami, ami alapján hobbiskodhatnék egyet hétvégén?
-
Grillo
senior tag
130/80 R16 gumit milyet vennétek?
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #3157 üzenetére
Na fasza volt, majd a képeket fürdés után lövöm.
Viszont a sötétben való használat arra jó volt, hogy meglássam, hogy alapjáratnál nagyon gyengén pislákol az olajlámpa, úgyhogy úgy néz ki, nem kevés szivároghat el ott a csőnél, amit múltkor észrevettünk. Vagy eszi, bár a kipufogó nem kormos kicsit sem.
Ha rakok a gyári pattintós bilincs mellé csavarost, az működhet? Ha jól emlékszem, hely az van ott még.Olaj milyen volt, azon kívül, hogy 5w40?
-
Grillo
senior tag
No, hát nem egy Capa album, de azért:
-
Grillo
senior tag
Egyébként a Nexust elneveztem Mózesnek, ment előttem, és szétnyíltak a kocsisorok. Mondjuk mellékhatásként még a sisak alatt is lobogott a hajam, meg a dobhártyámat csak a füldugó tartotta a helyén, de mindenképp élmény volt.
Megnéztem az olajat, a min és max között van félúton, ami azt jelenti az álmoskönyv szerint, hogy 1 dl körül van a max alatt. Akkor van még 9 dl. Azért lehet veszek, aztán töltögetek, ha meg lesz időm, megnézem azt a szivárgást, mert olyan 700 km alatt elcsöpögött volna 1 dl?
-
Grillo
senior tag
Na, ma bevásáltam rendesen. Plexi+pinlock a sisakra, mert már rohadtul karcos volt. Sajnos az N-comra azt mondták az Euromotorosok, hogy a basic kit nagyon halk, az erősítős meg 40k, úgyhogy ezt most szkippelem.
Huszitól olaj, be is töltöttem, közel 2 dl ment bele, és jól láthatóan a csőnél szivárog nagyon lassan. De ennek egyedül nem állok neki, lehet megyek kékhód felé, aztán a gumival együtt rájuk bízom ezt is.
Vettem végül akkut, Yuasát. Fel is töltöttem savval, minden fasza, viszont rá kéne tölteni. Apósnak viszont csak egy 30 éves töltője van, 6-10 A-ral tölt, míg az akkunak csak 1,2-t kéne adni. Lehet reggel megnézem itt a szomszéd utcában az akkust, hátha egy ezresért bevállalja, hogy feltölti. Dél körül indulnék Balatonra, arra jó lenne, ha be lehetne szerelni. -
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #3324 üzenetére
A Burgonya hónapok óta fent van, mikor tavasz végén el kezdtem keresgélni, valamikor olyantájt került fel. Persze ettől még lehet jó is.
-
Grillo
senior tag
Na, reggel beszoptam, nem akart beröffenni a gépezet, csak tekert kitartóan (még szerencse, hogy vettem új akksit).
Szóval most vagy túl sok a benzin, vagy túl kevés, bár próbáltam a hengerbebenzint, de most azzal sem röffent be, korábban ez megoldás volt.
Lehet fázott, és szarakszik az önindító? Vagy állítani kéne a karburettón?Hódok foglalkoznak ilyennel?
-
Grillo
senior tag
Na most segíjjetek!
A hidegben nemindulásos elméletem azt hiszem megdőlt, mert most sem indul, pedig napon állt egész nap. Ugyan úgy, tekeri szépen, de nem röffen be.
Tehát adott egy robogó Zuglóban, amit nem nagyon tologatnék kilométereket, ha nagyon kell, teherautóval tudom vinni csütörtökön vagy pénteken valahova. Csak ugye egyedül elég szar lesz berakni...Kit hívjak, melyik szerviz vagy szerelő elérhető ezen a kettészelt héten? Igazából nem olyan sürgős, mert az autóm pont elkészült, de azért nem kéne itt állnia heteket.
Ötletek?
Vagy mit próbáljak még, amit helyben meg tudok tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest