-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
Na, ma meló után végül csak beraktam az akkut a Scarabeoba, leengedtem a karbiban lévő benzint, és kb 3 perc köszörülés után ment gond nélkül. Augusztusban használtam utoljára.
Ettől függetlenül hétfőn hívom valamelyik szerelőt, hogy mikor tudná fogadni, mert a görgők és a szíj túl van a 6000 kilométeren, valamint ugye letámasztás előtt volt egy leállásos móka.
Majmeglássuk. -
Grillo
senior tag
válasz Hauptmann #16548 üzenetére
Erre a pályára ilyen alkalmakkor biztosan nem mennék fel semmilyen motorral. Versenyzők közé simán, de amikor a Pistike felmegy az apuka által frissen vett erőshotheccsel, aztán odarúgja neki, és nem adja ki, akkor nem jó épp mellette/előtte/mögötte lenni még valami normális autóval sem, nem hogy egy 12 colos kerekű, túlterhelt 125ös lófasszal.
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #16728 üzenetére
Szerintem vegyél egy 250-es Piaggio-t, lehetőleg frissen olaszból behozottat, és abba pont berakhatod. Úgyis írtad, hogy a 400-ashoz túl közel lesz az új lakhely-dolgozó. És akkor
haamikor elbaszódik épp valami, akkor van alternatíva.
Huszi keres neked egyet.Amúgy ha működőképes lesz az X9, arra vetnék egy pillantást én is, ha lehet.
-
Grillo
senior tag
Ti hova hordjátok műszakira a robogókat? Meg mennyiért?
-
Grillo
senior tag
-
Grillo
senior tag
Na, hívtam őket, de a kapcsolás után 5 percre sem vették fel. Majd még próbálkozom.
Mondjuk fasza volna megcsípni valami reggel 6os időpontot, bár gondolom erre a hétre már nem lesz semmi.
Motor elvileg rendben van, ha odáig elérek.
Csütörtökön hazamentem, ma bejöttem, eddig jó. Idén szerintem már túl vagyok a 100 km-en hiba nélkül... koppkopp -
-
Grillo
senior tag
válasz lehella #16891 üzenetére
Na, meg is volt, csak kiderült, hogy nincs nálam semmi, amivel az élő biztosításomat tudom igazolni, úgyhogy volt egy köröm a bankbe zöldkártyáért. Utána gyorsan meglett, igazából én vizsgáztattam, ültem a motoron, húztam a féket, bácsi meg nyomta az instrukciókat. Még a váz/motorkód helyét is én mutattam meg a gyári szerszámok segítségével.
Ja, és 4500 Ft körül lett a vége.
Én most vettem egy biciklis telefontartót a Lidlben, a tükörszárra fel is raktam, de még kicsit finomítani kell a dolgot, mert még nem az igazi, de a telefon nem esik ki belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Valakit nem érdekel robogós tréning?
IHUN E! -
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #16958 üzenetére
Scarabeon nekem is gyári volt 10 évesen, olyan 18k km-nél. Mondjuk cserélni is kellett.
-
Grillo
senior tag
Skacok, mennyi idő egy görgő, szíj és mittomén csúszkacsere?És mintha múltkor valaki írta volna, hogy tudtok segíteni.
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #17026 üzenetére
Köszi srácok,válogatok szépen. Akkor elvileg görgő, csúszka, szíj kell ugye? Meg mivel tudtommal zsíros a varió, ezért oda való zsír.
oemparts.hu-na van csúszka 3745-ért, görgő 1629-ért, Dayco szíj 7271-ért. Görgő ára irreális, SPD-nél 3-4-kért van Polini meg RMS, szíj máshol inkább 9k körül van (Polini, Malossi).
Görgőnél érdemes Malossi/Polini vonalon mozogni, vagy elég az RMS?
Szíjnál gondolom inkább márkás legyen. Kevlár előny/hátrány (pl. Malossi X-kev)?
Csúszka mindegy? -
Grillo
senior tag
Rákérdeztem TuttoMotonál is, hát elég érdekes árakat adtak, pedig Gulliverhez voltak jó árú alkatrészeik:
- Hajtásszíj AP0280102 - 23.215 huf , van raktáron
- Görgő AP0229423 8,8 gr - 1925 huf / db , van raktáron
- Csúszka AP0260335 - 4550 huf / db , nincs raktáron
Variátorba való zsírunk sajnos nincsen.Ehe. Asszem holnap megrendelem/megveszem a cuccokat, neked jövő héten mikor lenne jó, DigitX?
-
Grillo
senior tag
Srácok, az reális, hogy a csúszkaára 3k/db, vagy a csomag lehet annyi? Mennyire biztos, hogy azt is cserélni kell?
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #17052 üzenetére
Megvettem a rugóidat, szíj és görgők is vannak. Azt mondták, hogy a malossi görgőknek olyan a felülete, hogy nem kell zsír.
Valamint, hogy ha csúszka is kell, akkor szinte olcsóbb komplett variátort venni szettben, mert a műanyag darabja 3-4k, és az elejére még van valami fém basz is, ami hasonló árban van. Na ebből kell ugye 3-3.
Úgyhogy ezt majd meglátjuk. -
Grillo
senior tag
Ja, és már párszor végigpróbáltam a cseréket ez alapján, többi dolognál is segítség volt: Scarabeo Rotax
-
Grillo
senior tag
válasz csongi #17067 üzenetére
Elvileg igen, az itteni 18-as alapján is.
Már ha gyári van benne, bár 22k után szerintem még az.
De erre mondta azt a Motorline-os srác, hogy a vett malossi görgőkhöz nem kell zsír. -
Grillo
senior tag
válasz yodamastah #17074 üzenetére
Az van itthon, viszek, ha kell.
Nekem egyelőre jónak tűnik a kedd, estig még véglegesedik.
Nézegettem a használt oldalakat, hátha van fent a felénak harmadáér multivar, de nem látok sehol (képesmotor, jófogác, racingbazár, vatera). -
Grillo
senior tag
Nos, ma elvégeztük a ganajtúró görgő és szíj cseréjét.
Annak a Dzsovánninak az anyukáját puszilom, aki kitalálta a zsíros variátort. Mert bizony ebben vót, olyan jó sötétszürke, adtam neki kontakt tisztítóval meg féktisztítóval felváltva, de elég jól ellenállt így is. Vagy egy órát sikáltam, meg elment egy fél tekercs papírtörlő.
A meghajtás alkatrészei faszán néznek ki (mármint állapotra, meg ugye a takarítás után), a szíj és a görgők állapota sem indokolta a cserét, de ha már letelt a 6k km, meg ott volt mindenből új, azért megejtettük. Amit kiszereltünk, az megy a polcra, mert simán visszarakható állapotban vannak.
Az összeszerelést zsírozás nélkül ejtettük meg, ugye itt is írtátok, hogy felesleges, meg a Motorline-ban is azt mondták, hogy ezek a Malossi görgők már ezt nem igénylik.Jelentem, hogy kurvára kopog.
De amúgy sokkal feszesebbnek érződik az egész, nincs az az érzés, hogy olyan kicsit holtjátékos a rendszer. Azonnal reagál gázra, szerintem érzésre jobban is gyorsul, meg rugalmasabb is, ez gondolom egyrészt placebó, másrészt a kevlár szíj, meg az eltérő görgők is okozhatják. Mondtam már, hogy kopognak alapjáraton, meg szar úton tolva?
Ja és emlékezzünk meg az Aszalós családról, akiknek tavaly 3 hónap alatt sikerült olyan minőségi munkát végezni, hogy a karbi szívótorkán lötyög a gumicső, ami a légszűrőből jön, hisz faszán basztak rá egy gyorskötözőt a fém bilincs helyett. Lehet ezért magas az alapjáratom? Másik oldalon meg az olajvisszavezető cső volt hasonlóan kiforrott eszközparkkal rögzítve a hengerfejhez, ezt tudtuk orvosolni egy pont oda illő "ababilinccsel".
Mást most nem találtunk, de majd még nézelődök.Köszi DigitX!
Ja, említettem, hogy zörögnek a görgők?
-
Grillo
senior tag
válasz csongi #17102 üzenetére
Mármint én használtam így. Ja. Olyan 1600 km-t.
Veszek bilincset ma, aztán meglátjuk, hogy a gumicső deformálódott-e, vagy rámegy vele faszán. Ha nem zár jól, akkor elvileg 7k körül kapni.
Nem tudok fordulatszámot mérni, viszont jelentősen magasabb, mint kéne, néha leejti, de nem marad ott huzamosabb ideig. Mikor tegnap ráhúztuk a karbira rendesen, akkor alacsonyan ment, de aztán gondolom nem tökéletes a dolog, meg lehet azóta el is mozdult, mert megint magasan tartotta reggel, hogy jöttem, néha esett le. -
-
Grillo
senior tag
válasz yodamastah #17124 üzenetére
Oszt ez is megy pályára?
-
Grillo
senior tag
Na, most a Váci út Praktikernél szoptam be, leállt egy pirosnál. Szerintem túlmelegszik, egyébként vettem bilincset, úgyhogy a karbi most nem szív falsot. Lehet most meg az a baj?
Kocsit várj, hűljön, aztán meglátjuk. Nyomok egy jégkrémet a tescóban...
Viszont biztos, hogy nem ezzel megyek holnap Köveskálra, legalább nem valahol a világ végén állt le. -
Grillo
senior tag
Na, fél óra után kis köszörű után indult, szinte biztos, hogy melegedés miatt van. Nem ment a venti leállításkor, meg álláskor, mondom az a rossz. Felhúztam középsztenderre a leállított, gyűjtáslevett motort, és elindult a venti...
Lehet kontaktos a venti? Járó motornál érdemes lehet benézni a kiegyenlítő tartályba, hogy áramokkor a víz? Szar lehet esetleg a termosztát? -
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #17206 üzenetére
Köszi, akkor fasza.
Tegnap volt időm megbontani kicsit, venti és a hőgomba csatlakozóját megtisztítottam, meg még egy-két helyen rendezgettem a kábeleket. Állva járattam vagy 20 percet, de nem melegedett fel nagyon, így a venti sem indult.Viszont kicsit zavaros a hűtővíz, ami eddig sztem nem volt, úgyhogy instant csere következik. Lehet két csövet sem ártana.
Jól gondolom, hogy a hőgombát a hűtővíz leeresztése nélkül nem nagyon tudom cserélni?
-
Grillo
senior tag
Az enyém ugye magyar, kb. valós km, oszt mégis okleveles tag vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- MG5 menetpróba
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen