-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13416 üzenetére
Azt azért hozzá kell tenni, hogy minél fiatalabb a motor, annál kisebb az esélye a rossz állapotnak, ha egy 2012-es robit vesz (mondjuk nem ennyiért), akkor szinte csak hibátlan állapotút talál, a szar ebben az esetben laikus szemmel is kiszúrható. Viszont a 2000 körüli évjáratokhoz tényleg jó, ha szerelővel megy az ember, vagy olyannal, aki ismeri a típust.
-
Burt1793
veterán
Ne szenvedjetek, általában sokkal könnyebb (többször előforduló dolog) ülésből szivacsot kivéve vagy geometriát módosítva alacsonyabb ülésmagasságot nyerni, mint magasabbat. Motoron magasnak lenni sokkal rosszabb (persze itt nem a 180-190 centire gondolok, hanem a 200-ra...). Az érzés, amikor a legmagasabb plexivel is a fejedre megy a menetszél, tökéletes.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13526 üzenetére
Nagyobb gyorsulás = nagyobb terhelés, szóval az egész hajtást jobban igénybe veszi a dolog szerintem. Hosszú távon nem biztos, hogy megéri, de ezt lehetetlen előre megmondani, ha nincs bajod a gyorsulással, szerintem nem érdemes piszkálni, ha meg van, akkor nincs miről beszélni.
-
Burt1793
veterán
Milyen hirdetést?
Nem is tudtam, hogy motoros merítések is vannak.
Fura, hogy azt írja, nem lassítja jelentősen az utas vagy, hogy kényelmes 140 km-en keresztül ülni rajta. Mondjuk kinek mi, egyszer-kétszer ülök rajta fél óránál többet és akkor már kezdem érezni a hátsó felemet, pedig én biciklizem rendesen, ahol nem fél órát ül az ember a nyeregben... (más kérdés, hogy ott is meg tud fájdulni )Most nézem, a 300-asról csak egy ítélet van, lehet, hogy írni kéne... Tényleg igaz, amit az első bekezdésben ír, bár ez lehet, hogy általános.
A 120 feletti kígyózásról is ír, nem is tudtam, hogy ez ilyen durva. Érződik rendesen egy kis "szlalom a lábaiban" 120 felett, de nem éreztem veszélyesnek. Túrabiciki jobban be tud szitálni.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13556 üzenetére
Jó, de te használod rendesen, ez még így meg is érte, vagyis nem rosszabb, mint az én esetemben.
Nekem van hatezrenként egy szerviz (háromnegyed évente), kopó-fogyó alkatrészeknek, márkaszervizben, ez 30 és 40 ezer között van (tudom, ti megoldanátok negyedennyiből is, mert tényleg meg lehet), 15 ezrenként kell gumit cserélni, ez se sokkal több 30 ezernél és itt ki is fújt a dolog. Marad a tankolás a 3,5 liter alatti fogyasztáshoz és az, hogy amikor kell, indul.
Ezen kívül vannak a saját hibás dolgok, pl.: egyszer eldőlt, 4 óra után elsüllyedt az oldaltámasz a földben és eltört a plexi vagy a defekt, amit a kékhold javított 4 ezerért.
Viszont én többet is megyek, szezononkénti 5000 megvan, sőt ez egyre több, idén 3500km ment bele, szerencsére nyáron kevesebbet használom. -
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #13567 üzenetére
Szerintem most már nem éri meg eladni, hazudva eladni elég necces, bár ilyen árkategóriában lehet, hogy nem annyira. Sok szerencsét hozzá most már.
(#13562) bogyo112: Tökéletesen csináltad a cserét szerintem. Ilyen racionálisan kevés embernek megy.
(#13568) DigitXT: Donort én se vennék, amik az egyiknél elhasználódtak, azok mind rosszak lesznek a másiknál is. Kisebb baleset esetén érdemes venni donort, egy máshol töröttet.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz miresz #13587 üzenetére
Nem tudom mennyivel kevesebb száznál egy robogónak a légellenállása egy autónál, autóval százas tempóhoz kell kb. 20 ló (újabb, 1,3 tonnás szedánhoz pl). A robogónak kisebb a homlokfelülete, de rosszabb a légellenállási tényezője, plusz jóval könnyebb, szóval kisebb a súrlódása a talajjal. Tippre azt mondom, hogy 15-18 ló így is kell robival a stabil százhoz, persze nagy a szórás.
Nézd meg, hogy mekkora fordulatnál tud 15 lóerőt a motorod, kb. annyit kell forognia. 😃[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz miresz #13587 üzenetére
Még ha érzésre könnyen meg is van a száz, a légellenállás durván nő nagyobb sebességeknél, így hirtelen lesz kevés a 20 ló.
Én 27 lóval ugyanezt érzem, csak mondjuk 10km/h-val nagyobb sebességnél.8750nél tudja a max teljesítményt, azután kicsivel valszeg le van szabályozva. Nézz egy teljesítménygörbét.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13611 üzenetére
A 300-as valójában 280ccm (SH300-nál), tényleg csak egy picivel erősebb 250-es, gondolom azért csinálták, hogy ezzel szívják el az embereket más gyártók 250-esétől. Amúgy városban, nyugodt óráimban fél gáznál többet nem is húzok, mert így is gyorsabb vagyok bőven az autóknál, sose próbáltam 125-öst hosszabb távon (bejárásra, stb.), de szerintem tökéletes lenne. A nagyobb motor csak arra késztet, hogy bőven gyorshajts városban, viszont országúton kell ez a huszonpár ló ahhoz, hogy 10%-os emelkedőn felmenj 100-zal. Ahhoz meg már megint kevés, hogy szerpentinen kocsikat előzz, vagy, hogy egy 90 kilós utassal (én is vagyok annyi) kényelmes legyen, elkezd küzdeni. Gondolom ilyen, amikor 125-össel országúton próbál menni az ember.
Múltkor is azt mondtam, hogy elfogy a tuning-ban lévő potenciál és érdemes feljebb lépni, ez a 400-asra is igaz lehet. Mindennél van feljebb, a 600-as BMW-nél is. Gondolom egy gyári ilyen 600-assal gyorsultál, neked gyorsabban elpörög a motorod, ő viszont még 100 felett is rendesen gyorsul gondolom, én is találkoztam már ilyen motorosokkal, könnyeden, de tényleg nem sokkal léptek el folyamatosan, viszont legalább szép hanggal. Konstans tempójú hosszabb robogózások közben meg tudok őrülni ettől az egyhengeres hangtól, kell a forgalom, hogy elterelje a figyelmemet.
Most a legutóbbi szerviz óta még jobban remeg szegénykém hidegen, az első 1-2 km-en, 1 és 20 km/h között. Nem engedi el a motort a hajtás, összezárja a kerékkel folyamatosan és leesik a fordulatszám a francba. Eddig nem remegett ennyire. Nem tudom, hogy visszavigyem-e. Gyertyákat cseréltek, szíjat most nem kellett. Amint bemelegedik (nem is kell teljesen), nincs ilyen probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13628 üzenetére
Értem én, hogy miért tuningolod, jól teszed, egyáltalán nem akartam megszólni.
Az unatkozás azért elég erős szó, mert ennyi erővel kocsival közúton mindig unatkozom, inkább úgy mondanám, hogy monoton és ugyanolyan, de ez szükséges, mivel nem a belvárosban lakom. Amúgy is messze kevesebb idő robogóval a bejárás, mint kocsival, vagy tömegközlekedéssel, így ez a legjobb alternatíva. T-max-on ugyanígy "unatkoznék", ehhez motor kell, amivel ugyanúgy vagyok, mint huszi, ha lesz rá pénzem, időm, rendesen, akkor biztosan lesz egy régebbi vágású, pucér motorkám. Persze ehhez nem elég ez a 48 lóerős jogsi sem.(#13629) Hauptmann: Lehet, hogy adózás miatt, de simán lehet, hogy csak a jobban csengő (nem olyan unalmas, ugye 250-esből nagyon sok van) név miatt van ez a 300-as csoport. A 150-es az jogos az olaszok miatt, plusz elvileg tényleg sokat számít az a plusz 4-5 lóerő a 125-öshöz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13641 üzenetére
Világos, voltam Olaszországban, tetszett a sok SH. Szívesen kipróbálnék egy 125-öst, hogy mit tud. Azért hozzá kell tenni, hogy 300-asból is nagyon sok van. Nekem tavaly még volt autópályamatricám Pest megyére, de havi egyszer se hajtottam fel a pályára, autóval kétszer is meggondolom, hogy merre menjek, a városban menve 10 km-rel rövidebb az út, mint a pályán, robogóval szeretem a dugót, ma is volt, mert esett és mert bombát találtak a Petőfi és a Rákóczi híd között. Jó szlalomozni a kocsik között, egész nap csinálnám.
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13649 üzenetére
Ez sajnos ilyen bemelegedési probléma, elvileg a legtöbb nagy egyhengeresnél előjön a dolog, eddig is volt, csak most kicsit jobban érezhető, igazából napi egy-egy gyorsításnál szar. A legelsőnél még jó, utána rossz. Nem balesetveszélyes, mert csak kis gáznál ilyen, ha húzol egy nagyobbat (mondjuk negyed gázt, annyi is bőven elég), akkor már nem csinálja és amúgy is csak szigorúan bemelegedés közben. Az index-es fórumban úgy látom, hogy próbálkoztak orvoslással, ahogy nézem, van akinek sikerült: [link]
Felpörögnie nem kell, mert nagyjából 20-25 km/h-ig rossz, utána úgy pörög fel, ahogy szeretnéd, kicsit nagyobb gáz pedig szépen felgyorsítja 25-ig könnyedén, még alapjárat közelében is.A gyertya szót azért raktam többes számba, mert ugye a használtat kivették, az újat berakták, szóval két gyertya volt a szerelő keze ügyében minimum, sőt, lehet, hogy aznap volt a születésnapja.
Amúgy nem csináltak semmit, szelephézaggal se volt gond, pedig 24 ezrenként rá kell nézni elvileg.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13651 üzenetére
Eddig nem volt ilyen érezhető, simán betudtam a hideg motornak az erősebb remegést, amúgy is gyorsan abbamaradt még télen is. Most viszont már tényleg zavaró, tényleg viszi egy kicsit alapjáraton hidegen, de aztán old a kuplung, plusz ott a fék is. Szerencsére induláskor nincs mit centizgetni, mert vagy otthonról, faluból indulok, vagy Budapest közepéről, ahol gyorsan kilövök és megyek és az első pirosig már be is melegszik, annyira, hogy eltűnjön ez a gond.
Ezt a fórumbejegyzést amúgy az itteni kiírásom után találtam, nem is tudtam, hogy van ilyen topik. Majd írok a linkelt fórumozónak, hogy tényleg bevált-e nála a dolog. A kis sebességnél nagyobb fordulatszám lehetősége is elég csábító, amit még emlegetett. Érződik, hogy bőven van tartalék a motorban 0tól 60ig, amit a nyélgáz se tud előhozni. Néha ki tudnám használni.Sejtem, hogy nem tesz jót neki hidegen az alacsony fordulat, próbálok is gyorsan menni, csak sajnos a faluban sok a jobbkezes...
Autóval úgy váltok, ahogy kell, sajnos itt nincs sport mód vagy hasonló.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13653 üzenetére
Holnap megnézem, hogy középállványon kis gáz után tartja-e a levegőben a kerék az alapjáratot hidegen. Lehet, hogy amíg nem kezd melegedni, addig forgatja a kereket, ha megadom neki a kezdő lökést. 😃
Az tart vissza amúgy a mindenféle variálgatástól, hogy ezen kívül tökéletesen teszi a dolgát (és tényleg gyorsan bemelegszik), nem akarom, hogy plusz pénz ráköltésével bármibeb is rosszabb legyen.Első körben azt hiszem, hogy a típushibára kellene gondolni, nem hiszem, hogy pont nálam más lenne a gond. A nem egyenlő felmelegedés okozta hőtáguláskülönbség az ok elvileg.
Fordulatszámot nem tudok, mióta tudom, hogy stabil 50nél elvileg 4200at forog, meg vagyok lőve. 😃
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13655 üzenetére
Újkora óta ilyen ez, így gyorsul (nem gyengén). A rángatós para nagyon gyorsan elmúlik, majd felveszem hanggal a gyorsulást. Amikor be van melegedve akkor is olyan nyélgázon nulláról, hogy felbőg, meglódul, amikor zár a kuplung, visszaesik kicsit a fordulat, aztán megy-megy-megy. Alapból ilyen volt, lehet, hogy az idei sh már jobb és jobban pörög. Bőven gyors, nyélgázzal csak akkor indulok, ha elment az eszem. 😃
Szerk.: most, hogy így mondtad, inkább olyannak érződik a dolog, hogy "nagyobb fokozatban" akar indulni a hajtásbés nem az, hogy a kuplung nem old, azt gobsoltam, hogy nem csúszik eléggé, de 25nél már zárni szokott.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13657 üzenetére
Világos, köszi, hogy leírtad. Igen, amúgy pont arra gondoltam, hogy azt a kuplung zárás utáni leejtést meg lehetne szüntetni (nem kell, hogy ott még feljebb menjen a fordulatszám, csak ne lejjebb), biztos érezhetően javítana a gyorsuláson. Csak nem tudom, hogy egy ilyen beavatkozás mennyire tartós. Most is nagyon jól gyorsul és nem kell hozzányúlni. Értelemszerűen, ha nem húzok nyélgázt, akkor nem is bőg fel álló helyzetben és nem ejti vissza a fordulatot, amikor már rázár a kuplung, tehát a tervezők nem arra szánták ezt a valszeg tartós beállítást, hogy nyél gázzal induljon az ember. Érzésre olyan, mintha 50ig mindegy lenne, hogy nyélgázt húzok vagy háromnegyedet, a fordulatszámot nem viszi magasabbra a hajtás, csak kicsit jobban küzd. Na erre mondom, hogy nyomatékból megy, mert a 27 lóerő biztos nincs jelen 60-70 alatt jelenleg, ami nem feltétlen baj, ha tartós motort akarok, tfh 20 ló van nyélgázon eddig a tempóig, az is bőven jó.
Ezért lép el messze a te motorod, pedig ezek szerint 3 lóerővel több és még lehet, hogy nehezebb is. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13659 üzenetére
Nem feltétlenül belevált, szerintem nem olyan nagy a legkisebb áttétel, hogy 20-25-nél, amikor a kuplung teljesen összezár nem tud annyit pörögni, mint nem összezárt kuplunggal, maximum ez az, ami miatt megéri hozzányúlni, görgőkkel, vagy kuplung rugóval és akkor már ki lehetne cserélni azt a palástot, ami rosszul tágul bemelegedéskor, ami elvileg ezt a hidegen remegést/rángatást okozza.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13659 üzenetére
Itt van egy jó minőségű videó egy Forza 300-ról, mondjuk kicsit tuningolt, szóval lehet, hogy többet is tud pörögni, de elvileg felrak egy gyári forzáról egy hasonló videót az egyik tulaj. Így nagyjából tudni fogom, hogy mikor mennyit pörög, elvileg ugyanaz a motor van az SH-ban is. Itt látszódik is, hogy mennyire szétforogja magát 120 felett. ( 2 perc körül, 140nél jó 8500at forog a főtengely az óra szerint).
Gondolom ennek az órája is csal egy 4%-ot természetesen.Azt írja, hogy kettőt, gondolom a nagyobb kerék miatt, de persze nem hiszek neki.Párszor meghúzza neki, 60-80 közötti gyorsulások tisztán látszódnak, jól megy.
Én 1000 fordulatnyival lejjebb képzeltem el magamban az egész használatot, így már ritkának tűnik az olajcsere periódus. Remélem csak a tuningja miatt forog ilyen sokat 50-60-nal gurulgatás közben (4-5-6 ezer).
Ui.: Ez a vészvillogózás és bénázgatás elég komoly, még egy motoros is megelőzi a dugóban szegényt, biztos a videó miatt ment ilyen visszafogottan, különben minek a drága varió?
[ Szerkesztve ]
-
-
Burt1793
veterán
válasz tikshow #13697 üzenetére
Az ülés felhajtva nem ér hozzá a kormányhoz? Az SH-n nincs teleszkóp az üléshez, de a kormánynak kényelmesen neki lehet támasztani, onnan vissza se csukódik. Súlycsökkentés.
Mondjuk ahogy nézem a képet, úgy tűnik, mintha nem fordulna át az ülés súlypontja a rögzítési pontján, szóval a te esetedben a kormánynak nekitolva is visszadőlne.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Elkészítették a gyári Forza300-as videót, hogy lássam a fordulatszámokat, így már látszódik, hogy miért érzem azt, hogy "szétforogja" magát 120 felett (7000 feletti fordulatok) és az is, hogy 70-80 alatt nem tud 6000nél többet forogni, szóval nem nagyon tudja variálni alapból a hajtás a fordulatot, 4-6 ezer között tartja 80ig, utána meg lineárisan egyre magasabb (kb.).
A videó
Nem túl izgalmas, most már nem is kell fordulatszámmérő.
140nél 9000-et forog majdnem, ott tudja a 27 lóerőt. 8. perc körül látható egy hosszabb vmax tartás. Azt kértem, hogy mindenféle sebességen mutassa meg a fordulatszámot.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Eddig nem láttam magam az Sh-n képen, elég kicsi alattam, kicsit hülyén nézek ki rajta.
A plexit már vissza is raktam, 70 felett elég kényelmetlen nélküle. Látom volt egy fekete Sh300 egy másik időpontban, amit az oktató is elvitt egy körre bukó nélkül (mondjuk jogos, ha elesik más motorjával, fájjon is neki ). Nem volt rossz, kár, hogy ilyen kevés kép készült rólam, kíváncsi lettem volna arra, hogy a lassú kikerülésnél mennyire tudtam bedönteni, a saját kamera felvételéről sok minden nem látszódik.
Remélem lesz még ilyen, nagyon nagy élmény volt. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13752 üzenetére
Nincs érezhetően nagyobb robogó, igazából azzal lehetne javítani, hogy az ülés tömését módosítom, de a napi kétszer fél óra bőven kényelmesen megtehető így is, nem érződik kicsinek (ezt a kicsiséget úgy értettem, hogy nagynak tűnök rajta). A későbbiekben sajnos tényleg csak a túraendúrók lesznek kényelmesek, illetve azokon nem fogok ilyen menőn kinézni.
Ui.: Sose használom doboz nélkül, most is csak letettem a sátorba, még az is növeli szemre a robogó méretét, azért amikor házak ablakain látom magam, nem ilyen szembetűnő a dolog.Tikshow: láttalak, szép nagy robi, amúgy azon se nagyobb a lábtér, a derékszög még a legbarátibb ilyen magasságnál. Remélem lesz még ilyen, jó lenne, ha külön lenne nagyrobogós csoport. Engem a létrán menés idegesített, direkt nem szopatom magamat ennyire szívesen. A szlalom nagyon jó volt, kicsit kevesebb motorossal vagy hosszabb pályával még jobb lett volna, közúton messze nem lehet így menni, maximum egy-egy kanyarban. A fékezős rész is tanulságos volt, eddig fék készenlétet a harmadik, negyedik ujjammal tartottam, most kiderült, hogy a másodikkal kellene, amúgy az a rész elég jól ment, abs nélkül is, próbálgattam országúton is, a kikerülős feladatot is. Nem tudom miért dicsért úgy a Robi, lehet, hogy a fejemen lévő kamera miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13764 üzenetére
Azt nem róhatom fel neki, hogy 201 centivel nem olyan, mintha rám öntötték volna. Egyik gyári motor se ilyen, mert akkor a 180 centis ember se tudna felülni rá.
Attól még, hogy kanapérobogó a robogó, nem lesz nekem kényelmesebb, sőt, nem tudom előrerakni a lábam, mert a kormányba beleér a térdem folyamatosan. Az ülést lehet módosítani, de elférek így is, jobban meg nem fogok kinézni ezáltal.
Tényleg nincs semmi gond az SH-val, olvass el róla egy tesztet nyugodtan, városba a legjobb robogó elvileg és én se tudok rá rosszat mondani. Az meg, hogy az én 5 éves, 26 ezret futott példányom hibátlan, nem nagy szám.(#13767) Hauptmann: Ez a Hondás, Yamahás duma viszont nettó hülyeség, nem azért jó az SH, mert Honda, le se szarom, hogy Honda. Nagy a kereke, kellően erős a motorja, jó a szélvédelme, olcsó a fenntartása, alacsony a fogyasztása, jó a rugózása városban, jól lehet vele manőverezni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13773 üzenetére
Nem emlékszem, biztos csak viccelődtem, ritkán számít a márka, plusz mindenkinél más stádiumban van ott a robogó, nálam ez még elég új, így mondhatok róla (csak erről az egy példányról) véleményt, de egy 15 éves, behozott, széthasznált példányról nem érdemes túl sokat beszélni, annak a motornak az állapota már csak a karbantartástól függ.
Látom, van az első hsz-ben képes motorbemutató. kcsa-nak a korábbi motorja van ott, ki frissíti ezt? Most, hogy van egy menő képem az enyémről, berakhatná valaki.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13775 üzenetére
Szuper.
Miért 0-60 a gyorsulás érték? Az pont nincs ott sehol, 0-50-et és 0-100-at láttam mindenhol... Na mindegy, akkor ~-ezek. Kamerával nézve "lemértem" már párszor a gyorsulást, úgy ki tudtam küszöbölni a reakcióidőt és a 4%-os óracsalást.
(#13776) csongi: Írtam üzenetet.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13780 üzenetére
Na végre, nem nekem kellett bemondanom.
(#13781) kcsa: Pontosan, az tényleg hiányzik, de elég, ha a plexi öntisztul. Amúgy a robogó többi részén alig látszik a kosz, persze azért elég sűrűn mosom, de hát szép fehér. A tiéd barna? Azon meg aztán nem is látszik a kosz, csak kár, hogy a nagy része fekete a műanyagoknak, amik eléggé koszolódnak.
Ma egy undorítóan hangos vespa 300 gts-sel futottam össze, piros lámpánál mellém ért, jól megnyelezte, követtem, látta, hogy mennék bátrabban a sorok között és elengedett, pedig nem is mentem a seggébe, meglepett, rendes volt, nem tudom miért előzött meg és azt se, hogy minek rá ilyen kipufogó, van egy tök jó robogója, igazi sleeper, erre rárak egy olyan kipufogót, ami nagyobb hangot csinál, mint egy rendes nagymotor kiforgatva.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13790 üzenetére
Egy hibás darab, nem nagy dolog. Ismerősök között több BMW GS is összetojta magát túra közben, az már valami, de még ez se olyan durva egy ilyen kihegyezett, elektronikával teli mindenes motoron. Kell hozzá assistance szolgáltatás (van). Az, hogy a tesztelői példány szar volt, inkább a KTM magyar importőrét minősíti, több motor kell, nem kéne kiadni egy le nem ellenőrzött példányt egy újságírónak.
Azért dicsérte rendesen, szóval biztosan jó motor. -
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13900 üzenetére
A márkaszerviz tényleg nem olyan jó sajnos. A futárok viszont sokat mennek, ha nem sajátjukként bánnak a motorokkal, gyorsabban elhasználódnak, ilyen komoly igénybevételnél jobban kell figyelni, de valszeg szarnak rá, mert új motor, azzal nem lehet gond (tipp, remélem nem igaz). Lásd a vw mentőkben 100 ezrenként kell motort cserélni, mert az amúgy elég megbízható 2.0 tdi nem bírja azt a nagy terhelést a 3 tonnás tömeg mellett, oda már 6 henger kell. Ha 300-as sh-t vesz a futárcég, az biztos jobban bírja/tartósabb, csak persze drágább is, így nem feltétlenül éri meg. Nehéz ebbe belelátni és ilyenekből mélyreható következtetéseket levonni.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13905 üzenetére
Lehet, hogy nem megbízható, nem mondtam ilyet, csak azt, hogy ennyiből mégse kéne általánosítani. Szerintem nem arra tervezik ezeket a "kihegyezett" 125ösöket, hogy egész nap menjenek. Mondjuk a kormánycsapágy elég gáz, a teleszkóp lehet a rossz utak miatt. A lényeg, amit mondtam, hogy a 300as sokkal robosztusabb, ilyen használatra biztosan alkalmasabb.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13908 üzenetére
Nem istenítem, de lehet, hogy annak tűnik, sorry.
Nézz el Olaszországba, ott eléggé veszik az SH-kat, amúgy egyáltalán nem érdekel, hogy te/ti mit gondoltok erről a robogóról, én is csak azért szeretem, mert jól működik és jó vele menni a városban, ezen kívül egy sima robogó, nem egy nagymotor, nem lehet beleszeretni, egyszerű igásló.
Ui.: Én nem szaroztam semmit, veled ellentétben, csak annyit mondtam, hogy biztosan strapabíróbb a 300-as a kisebbeknél, már csak a nagyobb teljesítmény miatt. Mindegy, ilyenekről nem szeretnék vitatkozni.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13910 üzenetére
Azért mert a kereső neked ezt így kidobta, nem ér.
Lefingott régi, rommá tört robogókra gondoltam, nem arra, hogy az SH-kon kívül mind szar.(#13911) DigitXT: Nem szembeállítom, csak jeleztem, hogy a futárkodás komoly igénybevételt tud jelenteni, főleg, ha a futár nem a saját robogóját használja, ilyenkor azért nem figyel oda annyira. Pl kormánycsapágy vagy teleszkóp tönkremegy, ha fel-le csapatják a padkákon. Még egyszer: csak annyit akartam mondani, hogy én nem adok annyit egy ilyen futárflotta vezetőjének szavára, tudom, hogy hogyan működik ez. Nem mondtam, hogy vegyél SH-t, senkinek se ajánlgattam, nem kell ez a nagy felháborodás.
De akkor fordítsuk meg, szerinted ebből a mintából kiindulva, a Honda kisebb nagyrobogóinak 90%-a selejt?[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Nem, ez pontosan az én véleményem, csak nem ment át, mert nekem SH-m van. Hozzátenném, hogy nem is tudom szidni a többi típust, de még a többi Hondát sem, mert egy-egy próbánál hosszabban nem volt nálam más, csak a mostani és az elődje (ami most neked van).
Olyan ez, mint a benzines fűnyíró, amit azért vesz az ember, hogy heti egyszer menjen mondjuk 2 órát a saját kertjében. Egy cég, ami kerteket nyír, nem azt a fűnyírót fogja megvenni, hanem a 200 köbcentis, Honda motoros, japán, 6 lóerős gépet, ami négyszer annyiba kerül, mint egy OBI-s valami. Hülyéskedek, de ettől függetlenül szerintem igazam van. A fűnyírókat nagyjából ismerem, a Honda motor ott tényleg fél siker. Az más kérdés, hogy a robogóhoz semmi köze.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13920 üzenetére
Miért nézel Hondás topikokat?
Egyszer volt szerencsém Windows Phone-os topikhoz (Lumia 930), ahol a szart dicsérték és szándékosan próbálták elmaszatolni a hibáit (nekem is volt olyan telefonom), szomorú. Nem érzem magam Honda fan-nak, de ami jó, az jó, szóval nem fogom szidni[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13954 üzenetére
Csinált videót a gyorsulásról, szóval mindenki eldöntheti, hogy mérgezett egér-e a robogó. A nagyobb ülés alatti csomagtartó, a LEDes lámpák és a kulcsnélküli indítás előrelépés az enyémhez képest, stopstart csak a kisebbekben van? Sajnos alapfelszereltség az abs, így nem lehet nyomott áron abs nélkülit venni, mint anno, sose kellett még az abs 8000 km alatt.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13977 üzenetére
Lehet, hogy ha kedvesen és nyugodtan szólsz neki amikor egymás mellett vagytok, nem őrül meg még jobban és nem ütközik (mondhattad volna, hogy gyorsabban nem biztonságos, főleg felszerelés nélkül). Értem én, hogy fasz, de lehet, hogy csak ilyen napja volt, ha meg nem, akkor úgyis megszívja többször.
Mindenesetre filmbe illő, hogy parasztkodik, majd rögtön földbe áll.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen