-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #15377 üzenetére
Az a másik oldal, hogy jogilag nehéz őket felelősségre vonni. Hollandiában sincs rendszám, de ha valaki kárt okoz, azt beismeri általában.
Amúgy nekem most volt jó tapasztalatom, igaz, autó jött belém, segítőkészen, gyorsan kitöltöttük a kéksárgát.Értem az írásának lényegét. Szegény fel van háborodva azon, hogy más ingyen ugyanúgy vagy inkább még szabadabban közlekedik, mindezt olcsóbban és gyorsabban, felkészületlenül. Igaza is van, ezen csak hosszabb távon lehet segíteni, egy ilyen blogbejegyzés nem ér sokat, hangulatot kelt. Aki úgy közlekedik, ahogy le van írva, nem olvassa, vagy leszarja ezt az írást, a többiek pedig együtt mérgelődhetnek...
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Aha és a végén kiderül, hogy ő ugyanilyen futár volt annó, aki ugyanúgy ész nélkül ment, párszor eldobta a nem akkora sebességre tervezett robogóját, most viszont, hogy kicsit idősebb lett és bölcsebb , plusz telik neki motorra, szabályosan él.
Itt is látszik a különbség a nagyrobogó és smkp között, én az sh-val vészfékeztem többször is nagy sebességről próbaképpen, ha esetleg majd egy vad kerülne elém az erdőben. Még ABS nélkül is szépen lassul, stabilan. A vezetési tréningen az oktató is megdicsért , igaz, az kb. csak 60-ról vészfékezés volt, ott úgy kellett megállni, hogy a hátsót kicsit hamarabb behúzod az ideális terhelés érdekében, majd erősen az elsőt és ügyelni kellett rá, hogy tapadáshatáron tartsd a fékerőt (persze párszor megcsúszott a hátsó, sőt az első is).
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #15381 üzenetére
Tudok erről, voltak már csúszós helyzetek, olyankor szinte teljesen elengedem a féket és kanyarodom. Nem vagyok beképzelt, tudom, hogy ugyanúgy elesnék, ha olyan a helyzet.
Az abs-es féket max. erővel húznám, ezt viszont nem szabad (legalább is nem mindig és folyamatosan).
Amúgy a mai autókban már olyan okos a fékrásegítő, hogy magától fékez teljes erővel baleset előtt, még akkor is, ha nem nyomod teljes erővel (vagyis növeli a féknyomást). Motoron én inkább ésszel megyek, hogy ne kelljen vészfékeznem minden sarkon. Eddig a megtett 12-13 ezer km alatt párszor vészfékeztem a közúton veszély elkerülése érdekében, eddig sikerült mindig megállni, vagy kikerülni, ilyen hidegben lassabban megyek, sőt, a héten nem is motorzom, majd jövő héten még talán lesz pár melegebb nap.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #15388 üzenetére
Hihetetlen, hogy még mindig ugyanott tartasz, kiemelsz egy mondatrészt és abból levonsz minden olyan következtetést, ami neked tetszik. Azt is írtam, hogy nem húzhatod végig teljes erővel a féket. Mindegy, nem fogok vitatkozni veled ilyen hülyeségeken, látom, hogy neked ez tetszik, remélem tudod mással csinálni.
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #15410 üzenetére
Abban igazad van, hogy a sok km miatt többször lesz balesete, de nem ő volt szabálytalan. Ez van, balszerencse. A buszt én is kiengedem, ha jönnek mögöttem, ha nem, akkor csak gyorsítok és átmegyek a másik sávba, ha lehetséges. Nagyjából csak ilyenkor és piros lámpa előtt szoktam fékezni. Autóval múltkor belémjöttek, az ellen se lehetett mit tenni, rögtön be is ismerte a faszi.
-
Burt1793
veterán
Ne viccelj, nincs ilyen szabály. Már bőven villogott az a lámpa (vagy piros volt). Olyan szabály van, hogy hosszú zebrára kell sziget, mert a minimális sebességgel nem tud teljes egészében végigmenni rajta egy mozgássérült, vagy egy mami. Ha lassú a járókelő, akkor ne induljon el a zöld jelzés végén, várja meg míg piros lesz és utána, a friss zöldön keljen át.
DigitXT: maximum annak lehet ismeretlen egy olyan sárgán villogó gyalogosra figyelmeztető lámpa, aki nem jár a városban (lehet, hogy csongi ilyen), de ezzel is csak a biztonság felé téved, mert lassít, amikor nem kéne, esetleg hátulról megtolja egy 260-as ikarus, ami siet pótolni a 4-es metrót. Vannak ilyen mamik, szarnak mindenre, lehet, hogy azt várja, hogy elüssék, szerencséje van, hogy nem jött busz...
Ui.:Ha elütöd kiszámolom, de így nem elég a motiváció, plusz te úgyis megtetted.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Oké, az biztos, hogy az új átkelőkhöz csinálnak szigetet, ha kevés a zöld a biztos átjutáshoz. Amit linkeltél, abban az van, hogy igyekeznie kell, de nincs elsőbbsége, meneküljön (vagy valamerre még lehet görgetni ezt?). Igaz, ez egy szar helyzet, azt, hogy villogó zöld vagy piros jelzés esetén indult-e vissza lehet következtetni a videó alapján, ha ismered a lámpaprogramot.
Más: Újbuda központ felől a Móricz felé van egy lámpa, ami sötét, nem is villog sárgán se, van alatta egy zebra, táblával. Múltkor az autós dudálva ment át az emberek között lassítás nélkül... majdnem utána dobtam a sisakom.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #15950 üzenetére
Tőlem is kérdezték már, a gumi szélei miért nem olyan kopottak, pedig az enyém is kétkomponensű. Városban a menet 99%-ában egyenesen van a motor, kevés lassú kanyarban kell annyira bedönteni. Országúton is kevés a nagyobb kanyar, avagy 150 felett kéne menni.
Nálam a középső 6 centis íven látszik, hogy kopottabb és a szélső 2-2 centin, hogy ritkán (vagy sosem, nem tudom ) használt.
Neked még azért is kophat jobban, mert minden másnap mérsz nullaszázat. -
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #16009 üzenetére
Lehet, hogy ezért nincs, mivel az OT rendszám is hatjegyű és akkor az OT után következő számot a kamera nehezen értelmezné vagy fordítva. Szép megfejtés! Kicsit én is próbáltam gondolkodni rajta, eszembe se jutott.
Bár ott van a DT diplomata rendszám, mégis kiadtak DTx rendszámokat, hozzáteszem, akkor még nem voltak térfigyelőkamerák, én úgy olvastam, hogy a kamerák miatt hagyták ki az O-t, amúgy meg teljesen lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #16110 üzenetére
Pont ezt akartam írni ezeket olvasva. Kíváncsian várom, hogy mikor vesz rendes motort, hiszen, ahogy írta korábban, nem korán reggel megy be a városba, így a csúcsot elkerülve motorozik egy robogóval, motorral gyorsabb lenne (és valóban élvezetes). Persze tudom, mindenkinek más jön be, de egy jó motort nehéz megtagadni. Ma már nagyon sok automatát lehet kapni, ha a váltást szeretné elkerülni az ember, stb.
Azért az a gyorsítási LOG odaüt, jó ránézni, gratulálok hozzá, szép munka.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Golota #16120 üzenetére
De nem csak robogót kell nézni, ott vannak a motorok, lehet venni olcsóbban, hiszen a tmax a robogók egyik csúcsa, azért ilyen mocsok drága. Szerintem ez nem zsebben turkálás, csak egy ötlet, amit érdemes megfontolni, főleg hosszabb távon. Avagy miért ír le az ember ennyi mindent egy fórumra, ha nem két semmilyen reakciót.
Igen, elég jó ez a city grip, nekem lassan cserés lesz, de még mindig jó, néha érződik, hogy mászik kifele a robi, de ez tavaly is megvolt, csak most félősebb vagyok, jóval lassabban megyek, avagy több ésszel. Ma találkoztam egy új SH300-assal, teljesen más a hangja, még visszafogottabb. Egymás mellett mentünk egy ideig, nem lett gyorsabb az új, de elég szép, az is pont fehér volt.Igen, a robogó praktikusabb jóval, kicsit fel kell málházni a motort, ami tényleg nincs ingyen, ettől függetlenül az ő motorozási szokásaihoz (elővárosban, nem csúcsban általában) egy motor jobban meg is felelne szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16134 üzenetére
Egy-két sorral nyugatabbra van egy sokkal jobb, nemrég aszfaltozott út, a Dunától indul. Ez a Zsámbék-Tinnye-Piliscsaba út nem a legjobb.
Mennék én csak azt meg te nem akarod, plusz lebetegedtem, most értem haza, elég volt a szokásos 50 km, inkább kirándulok az erdőben a kutyákkal, hátha elmúlik ez a csúnya köhögés. Holnap meg teljesítménytúra.
A két órás menetidő tényleg jó sok, másfél alatt "motorosan szabályosan" meg kell lennie, egy SW600-zal gondolom egy óra alatt is megtehető.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16152 üzenetére
Van, hogy a valóságban beszélve se megy át, amikor viccelek, írásban még nehezebb, főleg, hogy mindenki más stílushoz szokott, más a korunk is, stb.
Csoda, hogy nem találkoztunk útközben eddig. Oké, motorral csak Budakeszi felső részén megyek át, de kocsival random időnként megyek Budaörs felé, akaratlanul is figyelek minden járművet, biztos nem láttalak még.
Egyszer találkozhatunk, szólj, ha mész ilyen körre, nekem is van valami sjcam-om, nem használom, de a sisakon ott a helye, fel tudlak venni és akkor lesz külső felvétel.
Én most így szerviz előtt amúgy se szívesen mentem volna 100 km-t pluszban, ez most egy nagy kérdés, hogy menjen-e a dreambe vagy mi legyen.
Nagyon veszélyes az Üvegtigris környéke, még autóval is, a kanyarok, a kamionok (ez nekik az M0 északi része...), amik alig férnek el, a rosszul megtervezett vízelvezetés (nagyon sokszor visz fel sarat, kavicsot az útra az esővíz), illetve a földek miatt a munkagépek is kifordulnak. Az a kanyar, ami előtt a BMW-s megelőzött nagyon szemét, mondjuk inkább visszafelé, mert nem akar abbamaradni, sőt, még csökken a sugara is. Ma pont jártam erre, a Börzsönybe menet, reggel kocsival, sietve, utasoknak szar, én azért élveztem, főleg, mert muszáj volt nyomni, senki nem szólhatott, hogy lassabban, forgalom se volt, ilyenkor van dölöngélés, igazi jávorszarvasteszt. Persze nem hatvannal kanyarodtam ott, de maximum 80 volt (a kanyar kezdetekor) és az már halálközeli...
Egy óra alatt maximum hajnalban folyamatos nyélgázas gyorsítással lehet megcsinálni valami nagyon erős motorral, nagyon tapasztalt és környéket ismerő sofőrrel, sőt valszeg így sem.
A Petőfit én is akartam mondani, azelőtt Kossuth volt, ez Tinnye Üvegtigrise.
Az üvegtigrisnél miért fordult mindenki feléd/az út felé?A videót mindjárt megnézem.
szerk.: megnéztem, ez a legdurvább útszakasz, itt még sose mentem motorral, most kb. 1 órája kocsival megvolt visszafelé is. Ettől az úttól nyugatra tényleg van egy frissen aszfaltozott, ezzel párhuzamos út, most nem találom. Én biciklizni szoktam errefelé (Tarján, Bajna, Lábatlan stb.), az aszfalt nem sokkal jobb, de nincs forgalom.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16160 üzenetére
30 ezres szerviz lenne: szíj, görgő, olaj, szűrő(k), Hauptmann most ajánlott valakit, holnap felhívom. Április első hetében lenne esedékes.
Az a baj, hogy a múltkori dreames szerviz után is szükségem volt kcsa segítségére, hogy kitisztítsuk a variátorházat, mert rosszabb lett szerviz után az indulás, amikor zár a kuplung, ez azóta is jó, de ugye a kötelezőket meg kell csinálni hatezrenként.Én az új Africa Twin-nel mentem tavaly itt a környéken (bár nem Tinnyénél, hanem Zsámbék-Páty-Budakeszi), kanyarokban teljesen más, biztosabbnak érződik ugyanannál a tempónál, de a robogót már megszoktam. Ha minden jól megy, akkor nyáron megcsinálom az A2 kibővítését A-ra és akkor egy-két túrán kipróbálom magamat.
[ Szerkesztve ]
-
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16234 üzenetére
Tényleg, most megnéztem még egyszer, az első és a furgonos kanyar volt levágósabb. Az jogos, hogy a kinyíló ajtók miatt nem szabad a jobb szélen menni. Nem látszik a videón jól a tempó, lefelé menet amúgy is rosszabb bedönteni, én a középső, rücsisebb részt gondolom ideálisnak, így tanították, de gyorsan menve jobb több helyet hagyni, hogy visszább lehessen venni a döntésből.
Egy ilyen audi 4,5 alatt van kb. százon, a lejtő is segít a talán még a terheléselosztásban is, az út kanyargós és nem túl jó minőségű, motorral nem könnyű megfogni, nem is tudom, hogy versenyzőknél ki érne le hamarabb a lejtőn.
Minimális sodródást érzel a kanyarokban? Nem tudom, hogy ez mennyire normális, körforgalomban valszeg az, de nagyobb tempónál nem szeretem. Ha meg szar az út (szinte mindenhol ) és kicsit "beszitál" az egész motor, elég kellemetlen. Elég sok km van már a gumiban, de még bőven előírás felett van az állapota, az első nagyon jó, a hátsó is bír még pár ezret, úgy néztem. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16236 üzenetére
Először a gumira gyanakodtam, aztán arra, hogy valamit rosszul csinálok (pl.: jobban a lábtartót terhelve lejjebb kerül a súlypont). Amúgy nagyon-nagy minimális ez a kúszás, kisebb, mint amikor utcai autóval kicsit gyorsabban kanyarodsz és azt érzed, hogy "driftelsz" (mert az is semmi igazából, de ez még annál is kevesebb), szóval lehet, hogy sokan észre se veszik, vagy tényleg lassabban kell menni, vagy az aszfalt nem elég meleg még.
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #16253 üzenetére
Mekkora potroha van már ennek a robogónak, innen látszik, hogy egy fél házat bele lehet pakolni.
-
Burt1793
veterán
válasz Golota #16259 üzenetére
Erre van kereslet, vagyis a legtöbben ennyiért szeretnének ilyen motort, amik új korukban 1,5-2 millióba kerültek, azokat szeretnék 5-10-15 évesen töredékéért megvenni, ezért van ilyen a piacon. Nyugodtan nézelődhet az ember feljebb is, valószínűleg rendben lévő motorokat fog kapni.
Az SH is rendben volt és most is rendben van 30 ezer km-nél és 6 évesen, semmi baja, ahogy ez elvárható. Nagyon sok ilyen van, ebben biztos vagyok.
Annyit kellett volna tennie a szerencsétlennek, hogy megnézi, mennyiért mennek a nagyrobogók, láthatta volna, hogy nem ez a középút. Ennyi pénzért vegyen 125-öst.(#16258) DigitXT: Nem mondtam, hogy baj, az én szememnek ez már nagynak számít, így jobban érthető, hogy nem akarsz motort. Nekem az SH-n nincs több rekeszem, mint egy nagymotoron, a kerék nagyobb, mint a csomagtartó, itt fordítva van.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16267 üzenetére
Jó, de ez, hogy minek kell beleférnie, használatfüggő.
Nekem fontos az, hogy reggel, amikor beérek, minden motoros cuccot ott tudjak hagyni a csomagtartóban, mert egész nap a motor nélkül mozgok, gyalog.
De ott van pl apám, aki bejár Budapestre, de csak ügyeket intézni, nagyobb távokat megy Budapesten belül (ezért mindig visszaül a motorra), a megállókban max egy-egy órát tölt, ahol bent leveszi a cuccát, majd indulás előtt visszaöltözik.szerk.:
igazából szerintem a fő választóvonal az, hogy az ember TÉNYLEG minden nap motorral jár, vagy csak néha arra ül fel, ha nem akar dugóban ácsorogni. Néha-néha beleférhet, hogy viszed a sisakot kézben, hiszen az menő is, rólam meg se mondják, hogy motorral vagyok, max annyiból, hogy nyáron is farmer van rajtam, nem rövid nadrág.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16293 üzenetére
A 10e km-rel vett, bő 2 éves sh300 (oké, tényleg nem olcsón, persze az áhított abs nincs benne, ezért mégis olcsóbban a többinél) most, 30e km-nél és 6 éves korában tényleg rendesen működik. Kötelező szervizem kívül egyszer szedtük szét kcsa-val (de az a szerviz után lett hirtelen szar) és egyszer kellett pár deci olajat beletölteni kb. 27e km-nél. Ennyi. Persze ez nem egy olyan kényelmes kanapérobogó és nincsenek extrái, szóval nem lehet összehasonlítani a tiéddel, de működik és pl ha leosztod a 4 évre (kb. a ties is annyi idős, nemrég linkelted), akkor biztosan kevesebbre jön ki az enyémmel egy km. Az össz szerviz volt kb. 150e forint, plusz 30e a citygrip. Ráadásul 2 literrel kevesebbet fogyaszt. Szóval, ha innen nézed azt, hogy valaki minél kevesebb pénzből szeretne egy km-t megtenni (eltekintve a 125ösöktől és a csak városban használható segédmotortól), akkor lehet, hogy jobban megéri egy összegben az elejé kifizetni többet, egy nagyon nagy valószínűséggel jóra, mint 60 ezerért venni valamit, amit sok idő és pénz árán tudod felhúzni 80%osra (természetesen ezt nem a te motorodra értem, az tényleg 120%os, emelem kalapom előtte).
Na ennyit se írtam még mobillal. 😃 -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16295 üzenetére
Nem tudom mi van vele, azt se, hogy mennyiért vette és, hogy valójában mennyi km van benne. Szívás, azon gondolkoztam, hogy rendes szervizelés mellett mikor jönnek elő ezek a hibák. Addigra kell valami más. 😃
A munkaóra eléggé rugalmasan van árazva. Dreamnél kb. 10k egy óra, hivatalosan.
Neked ebben a ft/kmben benne van minden "felesleges" dolog is? Akkor nem olyan rossz. 😃
Olcsóbb, mintha taxiznál. 😃Nekem kb. 60 forint/km ez a 20e km alapján számolva, benzinnel, szervizzel és otthon se kellett hozzányúlni az olajbetöltést, mosást, gumifújást, tucano felrakást leszámítva. Oké, volt egy hátsó defelt, az nincs benne, +5 ezer forint.
Ja és a motort el lehet adni még nem kevés pénzért. Persze egy jöl felújítottat is, bár mivel ez újabb gyártású, talán többért, mint egy 10 évvel öregebbet.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #16299 üzenetére
Kis motorgenerálra van szüksége.
Amúgy más nem is nagyon mehet tönkre, ami drága, avagy amit még érdemes megcsinálni. -
Burt1793
veterán
Ja, én csak írom egy excelbe a tételeket és igen, az az idő, amit megspórolok (napi szűk két óra dugó), megfizethetetlen), főleg, hogy szerelés sincs, bár annak azért van élvezeti értéke, ha már jól megy.
Bár akkor vegyünk bele mindent, a városi motorozás veszélyes, nagyobb a felelősség.A motoros cuccok (sisak, kabát, kesztyű) nincsenek benne a km árban, tehát csalóka az autóhoz képest...
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16307 üzenetére
Már írtam régebben, szűk 800ezer forint volt az sh. Újonnan 1,2-1,3ért mentek ezek, akár ABS-szel, de kell rájuk a doboz, általában az is benne van az árban.
Amúgy nekem van egy olyan szokásom, hogy nem vészfékezek, ha baj van, most is rámhúzta egy volvos a kormányt, párhuzamos 2 sávnál, mert előtte lelassítottak és ő nem akart. Persze, fékeztem erősen, de inkább húzódtam a szembejövők felé. Ez ilyen ösztönös dolog, persze vannak esetek, amikor nem jó. Autóval pl ténylegesen satuzok, ha muszáj.
20k km alatt nem volt szükségem az abs-re, csak ne is legyen. Szerintem ahhoz erősebb fék is kéne. Nem úgy lassul pl 100ról a kicsike, mint egy motor, ha kifordulnak elém egy bekötőúton, marad a kikerülés.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16309 üzenetére
160 km-t mész egy tankkal?
Én a tankolást utálom a legjobban, belezsonglőrözni azt a 8 litert, ha úgy jön ki. Este szeretek tankolni, nincs senki a kúton és nem sietek sehova, így sokszor már 210nél tankolok.A rosszul tapadó út tényleg bajos, ott se fékezek (van ilyen, busz vagy mubkások ráküldik a sódert...), illetve mivel mindig ugyanott megyek, ismerem a veszélyes helyeket. Ismeretlen helyeken, gyorsan menve nagyobb szükség lenne jobb fékre és abs-re, de akkor már azzal is baj lenne, hogy nem tudom ott tartani magam az ülésen, még térddel a homlokfal hátát támasztva sem. Jó ez így, ésszel, szerencsével, széles úttal.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16313 üzenetére
Folyamatos autópályán ez is többet fogyaszt jóval, még sose mentem egy tanknyit 120 felett, szóval ezt se tudom, hogy mennyivel.
Fél óra után elkezd sajogni a hátsóm és biztosan elkezdek gyorsabban menni, tehát nem nagyon menne egy ilyen lassabb túra, de egyszer kipróbálom. Avagy megnézem a spritmonitoron a német fogyasztózsenik értékék.Ő vagy 40 kilós, vagy jóval kisebb kerék van a motorján.
Itt a másik véglet (oké van még egy efelett, de kép sincs, régi is és fura adatokat írt be).
Ezek a 4 literek valszeg autópályások, így elővárosban 100-zal és városban 60-80-nal keveset fogyaszt. Hagyom kigurulni, de azért gyorsítok rendesen, felesleges húzni sok helyen, tudom, hogy hol mennyivel érdemes menni, hogy zöld legyen a lámpa.
Olajcsere megvolt, 36 ezernél, idei szezon végén lesz a nagyobb kopóalkatrész szerviz. Most elég jól be van járva a rendszer, egy új SH-ssal gyorsultunk pár lámpát, lehagytam. Az újnak sokkal szebb, visszafogott, csendes hangja van. Kcsa-é és az enyém között nagy eltérés volt hangban, na ugyanennyi van az új és az enyém között is.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #16327 üzenetére
Miért, mi a baj az N-max-szal? Valaki nézegette már korábban itt is: [link]
Szerintem országútja válogatja, hogy kell-e 125-ösnél nagyobb, ha nem két kisebb város között megy az ember, egy kamionjárta szakaszon, akkor elég az a 80 km/h, amit ezek a 125-ösök még kényelmesen visznek.
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #16329 üzenetére
Na jó, de ez teljesen más felhasználás, oké, nem mentem hosszú távon 125-össel, de biztosan nem halnék bele, ha egy ilyen N-max-szal vagy bármelyik 125-ös robogóval kéne megtennem ezt az utat, pedig ez napi 50 km.
Persze a nagyobb motor biztonságosabb, mert jobb a futóműve, a féke, van tartalék benne (feltéve, hogy nagyjából olyan tempóval mész vele, mint a 125-tel).Plusz mivel ez automata, nincs az a szenvedés, mint nálad volt a nyélgáz, kuplung-váltás, nyélgáz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs