-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6124 üzenetére
Benne bizony. Luigi tudta, mit küld, én tudtam, mit rendelek.
Akadozás megszűnt. A gyertya volt szar. Indexet szerelő "végleg"
letörte, mikor tolta ki a garázsból: csak 8 óra munkadíjat számolt.
Nem tudom, hogy ennek van-e köze hozzá: szerintem több volt.
De így kellemesen csalódtam. Végül megállt a javítás ~100K-ból?
(Nem számolva a fel nem használt tömítéskészletet, utánajárást,
időt, benzinköltséget. Mondjuk a komplett 250-es Maját sem...)Másképp alakulnak a dolgok, ha októberre kész van, de sebaj!
Tök jó motor a nagy Maja is, nem bánom, hogy kipróbáltam.Technikai kérdés: kipufogócső felizzott a blokk közelében, mitől?
Olajnyomás csak volt, fedkomp sipákolna, ha nem. Hűtés is volt.
Az volt a fura, hogy igen hamar "bepirult". Aztán lejjebb vettem
a szívatót, és látszólag visszahűlt. Hazaúton viszont motorféken
szegénykeverékre jellemzően durrogott - eléggé hideg idő is volt.
Tuti túl hamar ment vissza a szívató, de nagyon elszoktam tőle...Azért beszerzek egy rendes* vízhőmérőt, meg olajnyomásmérős
fordulatszámmérőt, aztán végre abba kéne hagyni a ráköltést.Mondjuk a hódok mondták, hogy a kuplung 5K km múlva cserés,
meg ugye ott vannak a kopott variótárcsák. (Never ending story.)*: kell hozzá az adapter a csőbe. Ha huszi szétdönti a Maját, van.
Persze a gyári hőmérő érzékelő helyébe is tekerhető. De az necc.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #6126 üzenetére
Hát, most rakta össze a szerelő, csak jó... Kipu most nem nyitott, benne a hangtompító: jó kérdés, hogy régen csinálta-e, mert nem sokat mentem a perec előtt, utána meg csak állt a szerelőnél. Mindenesetre nem vettem észre, mert nem is szoktam álló helyzetben járatni, főleg ha nem ülök rajra. De majd most figyelem: szelephézagra rákérdezek, ha megint csinálja.
-
DigitXT
félisten
Simán jó! Malossi is szétmegy, ha olyanja van...
Mitsuboshi mondjuk azért jó, ha van, mert az gyári,
és Madisonba 32K körül kapható: annyi a Dayco is.Nem mondom, hogy olcsó. Ja: annyi a Malossi is.
Ui: Majában volt Dayco szíj, nem volt vele bajom, bár
a szerelő kicsit idejekorán cserélte, s biztos oka volt.
Teszem hozzá, Malossit is legyilkoltam: hézagolóval.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Sok TopSpeed mellé egy tankolás: 4,1/100
Alakul ez! (Pedig megyek vele, ahogy kell.)+besuvasztottam mindkettőt a garázsba!
-
DigitXT
félisten
Holnap havaseső? Tavaly is pont ugyanez volt, pont ekkor. Ja, meg egy defekt.
Annyi a különbség, hogy most mennem kéne a hegesztett indexért motorral... -
DigitXT
félisten
Pattintanám be az edzőtáskámat a dobozba, nem megy: rájövök,
hogy ez nem a Madison doboza. (Alig fért bele, de megoldottam.)
Azért jó, hogy nem a kis Maja doboza volt, azzal buktam volna.
Ellenben a kis Maja csomagtartójába elfér hosszában, LOL.Szerk: azért ideiglenesen kicseréltem őket.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6185 üzenetére
Nem mondtad nekik, hogy már lassan úgy eszi az olajat mint egy 2T? Hátha?
Amúgy nem baj, ha spéci szerszám kell: megveszed nekik, aztán lesz hozzá!
Legközelebb meg már te fogsz főtengelyeket felújítani. (Nekem is ott van ugye
a lendkerék lehúzom - speciálisan a Madisonhoz! -: ha legközelebb kellene.) -
DigitXT
félisten
Na, végre hazaértem (új rekord 1,5 fok a kijelzőn, kezem kicsit fázott), reagálva:
lehet, hogy egyszerűbb kicsit kérdezz-felelek formában, de azért írok valamit!Malaguti Madison K400, 2004, ~35800 km (ebből saját ~7300, 14 hónap)
Magas, sportos, erős. Városban iszákos. Országúton kényelmes utazó 100-110,
végsebesség 150 fölött (függ a körülményektől, de azért a 150 is elég durva már).
Használható csomagtartó (kabát+gerincvédő simán), de a sisakom nem fér bele,
ellenben szélesebb dolgok sem nagyon - nem olyan "öblös", mint a Majesty...
Sporttáska lehet, hogy ebbe se fér, de nem is kellett, mert 45 literes doboza van.
Max. fogyasztás: 8,6 (rossz karbibeállítással, nagyon dús keverékkel, városban)
Min. fogyasztás: 4,1 (már jó karbibeállítással, jó keverékkel, országúton túrázva)
Utolsó mért fogyasztás: 6L/100 (város, agresszív stílus, ill. kihagyogató gyertya)
Teljes átlag: 5,7, főleg városi használat, de párszor azért elmentem (mini) túrára:
országúti fogyit 5 fölé hajszolni csak tartós autópályatempóval (s fölötte) lehet...
Túrán amúgy nem jön zavarba az úttartása jó teleszkópokkal teljesen jó.
13-as kerék határeset: nyomvályúkat ez sem nagyon szereti, de azért elmegy...Yamaha Majesty 250, 2002, ~35300 km (ebből saját ~1200, ~1,5 hónap)
Alacsony, nagypapis, könnyen kezelhető. Kedvezőbb fogyasztás. Országúton
kényelmes utazó 80-90 körül, végsebesség 110 fölött, de elég nehezen jut oda...
Hatalmas csomagtartó (két fullos sisakot benyel!), de ketté van osztva lépcsővel:
hosszabb, nagyobb dolgok nem férnek bele. Pl. sporttáska. Rácsukódik az ülés.
Max. fogyasztás: 5,2 (mérési hiba/becslés, nem működött a kilométer óra)
Min. fogyasztás: 3,5 (szintén becslés, de ez egybevág az előző tulaj adataival)
Utolsó mért fogyasztás: 4,1L/100 (Átlag a nálam töltött időszakban: kb. 4,2.)
Túrázni nem voltam vele, de volt hosszú távú menet Gödöllőre a 3,5-es fogyiból.
12-es kerék "kicsi": a nyomvályúkat nagyon nem szereti, oda kell figyelni rájuk.mire kell odafigyelni?
Madisonnál konkrétan a motorra: a 400-asokat Morini blokkal szerelték, aminek
gyengéje a vezérlés, bontott alkatrészt nehéz hozzá találni, uis viszonylag ritka
típus (bár vezérlésből pont nem vennék bontottat), idomzat az van, mert 125-től
a 150/180-on, ill. 200/250-en át egészen az emlegetett 400-ig (383 ccm) sokféle
blokkal gyártották MAJDNEM ugyanolyan kasztnival. (Pici különbségek vannak,
de tipikusan nem az idomzatot érintik, inkább a hátsó felfüggesztést + kereket.)Majáról nincs sok tapasztalatom, gyengéje a végsebesség, uis hamar elfogy az
áttétel. Ha vki hosszabb távon túrázgatni szeretne vele, a gyorsulás kárára vehet
bele hosszabb végáttételt. Vagy "felokosíthatja" a variót is. Amúgy gyorsulás JÓ:
0-80: 11 mp Madisonnál 0-100: 9 mp -> sokkal durvábban megindul. Vmit vmiért!Tippelős rész:
Azt mondják, a 400-as Maját annyira nem érdemes megvenni, mert nehéz, tehát
kevésbé megy, és városban "esetlenebb". Nem tudom, a 250-es Madison milyen
lehet. Gondolom nem megy rosszabbul, mint a 250-es Majesty. (A kisebbeket
1:1-ben a kisebb Majestyben lévő Yamaha blokkal gyártották - 125/150/180 -, de
mintha a huszi.gyb által bontott 250-esen is ott figyelt volna a Yamaha felirat!)
Még a 200-as a kakukktojás: Piaggio, azt hiszem, de ebben nem vagyok biztos. -
DigitXT
félisten
válasz forest_ns #6193 üzenetére
Én azt mondom, hogy városba elég "a" 125-ös: állatkodni nem igazán tudsz vele, de nem is azért van. Azért az idézőjel, mert nem mindegy, milyenek a peremfeltételek (blokk, önsúly, pilóta, cucca). 125-ösből is van, ami meglepően jól megy, más meg mint a csiga. Nagy általánosságban: közlekedni mind jó. Szerk: országútra necc, mert nincs erőtartalék, végig végsebességen menni meg nem az igazi.
250: általánosságban egy jó kompromisszum. Városban sem "sok", de országúton sem (nagyon) "kevés". Mondjuk autópályára nem mennék vele. A 400-as már jó oda is, kicsit állatkodni is, cserébe a (karbis) Madison iszákos a városban, főleg, ha lámpától lámpáig gyorsulgatsz, mert élvezed az erejét. Finomabb csuklóval talán le lehet vinni 5-re, de akkor már kb. úgy használod, mint egy 125-öst, csak az meg 3 lityiből jár. Szóval főleg városba szerintem felesleges egy 400-as gép, viszont még az is picit kompromisszumos, ha túráról van szó (megérzi a két személyt, meg ha felmálházod). Robogóban viszont kevés nagyobb van. Van persze egy csomó 500-as, néhány 600/650, meg csodabogár-számban 750/800/850, de azok nem az átlag magyar vásárló pénztárcájához szabottak.
T-max 500-ra mondják, hogy nagyon jó. Viszont abból az olcsó, régi, csúnyácska karbis még a Madisonnál is szomjasabb, az újabb, szebb, injektoros kivitelűek meg drágák. Ez van. (Tökéletes motor nincs.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6210 üzenetére
Szerintem ez öregebb, mint amilyen drága, de ne legyen igazam.
Amúgy szerintetek ez a fordulatszámmérő jó lesz nekem?
Természetesen maradnék a fehér számlapos + piros mutatósnál.8600-nál tilt az elektronika, szóval 9000 pont ideális, s ugye egy
olajnyomásmérőn agyaltam. 2 in 1. (Vízhőmérőnek meg esetleg
egy olyan, mint a benzinszintmérő lesz, akkor szimmetrikus.)Hátulütője, hogy menne a "levesbe" a (kis) Maján korábban még
használt (onnan átmentett), amúgy borsos elég árú (két) műszer.
Mondjuk tudnám hol felhasználni, ha lenne, aki megfizeti. -
DigitXT
félisten
Jap, nekem sem ingyen külték a kiput a hollandusok, pedig az egy jóval kisebb csomag volt. Ill. emlékszem, hogy a Majára a plexi milyen elb*szott árban postázódott 4 éve... (Konkrétan annyi volt a postaköltség, mint maga a plexi.) Egy orridom még sokkal nagyobb... De ha egyszer vállalták, hát vállalták! Utólag mókuskodni nem ér...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6222 üzenetére
Igazán nincs mit. Alapjáratot egész jól sikerült belőnünk, ahhoz képest,
hogy fogalmam sincs, honnan szívhat falsot... De a tuning Vileda kendő
"adta alá a lovat", mondjuk úgy 5-6-ot biztos. Azért óra 80-at vitt, hoppá!
Ui: vettem helyette valami mikroszálasat, sisaktisztításra jó lesz az...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6227 üzenetére
Nagyon sokat húztad a szétdöntést. Már 55 ezer van benne.
Lehet bármi, de azért egy csattanás és elerőtlenedés: nagy pech!Szerk: hogy ne maradjon ki: nincs benne kompót, fúrni kell!
Szerk2: engem a Madison akadozása akasztott ki. Pedig az csak
egy gyertya volt, mint kiderült. Ha kicseréltem volna még nyáron...
Más kérdés, hogy így elvittem szerelőhöz: vezérműlánchoz időben!
Szerk3: hozzá való, tutira működő szívatót mindenképp szerezz be.Reméltem, hogy az idei szezont kihúzza...
December 5-e van. Pár napja Dobogókőn Mackóék motoroztak. Így.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6229 üzenetére
Ha legközelebb motort veszek első út tréleren a szerelőhöz
Nem jó, mert a szerelőt ki kell fizetni. Meg miért kéne tréleren vinni?
(~4000 km-t beleraktál már, azidő alatt elég sok szerelő útba esik, nem?)Most írtam motordoktornak (Totalcar)
Aha! Ezért siettünk úgy a céghez.Meleg is van, meg van net is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6233 üzenetére
néhányszor pingvinezett már fölötte
Nekem mondod? Egyébként nem vmi pontos a megfogalmazás, mert
amikor volt nála vmi konkrét hibával, AZT mindig megcsinálta! Pont nem
pingvinezett. (Azt, hogy néha csinált mellé 1-2 másikat most hagyjuk...)
Meg azt is, hogy nem vett észre olyat, amit észrevehetett volna ugye.Azért reméljük a legjobbakat, és hogy nem is ~100K lesz a vége.
Egyébként NEM gólokat akarok rugdosni! Sajnos benne van a pakliban,
hogy költeni kell rá. Már évekkel ezelőtt cseszegetett vele runner, hogy
nincs kompót, fúrni kell. Mert már évekkel korábban is ette az olajat.
(Tkp. az elejétől fogva, amióta nálam volt?) Tudom és megértem amúgy,
hogy nagyon bosszantó, hogy már költöttél rá rendesen, és egyben van
a gép (új gumik, kormánycsapágy rendbetétele, újrahúzott ülés), ERRE
a motor döglődik. Megértem, mert én is ezt éltem át ősszel. Max. ugye
annyi "előnyöm" van, hogy a Madison ki van fizetve: gyufa/Duna játszott.Kis Majának amúgy tényleg lelke van, eddig minden kis/nagy baját lábon
kibírta. (Mínusz a szíjszakadás 4 éve, de azt már legutóbb is említettem,
hogy nem ér, s nem a motor hibája volt, hanem az átverős kereskedőké.)
Szóval se vontatás, se trailerezés, út szélén még sosem hagyott...
(Nem mondom, hogy ez nem következik be, ha nincs ráköltve! De hát ez
van, itt a tél, szét lesz döntve, össze lesz rakva, s megy újabb 50000-et.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6244 üzenetére
Egyébként ez korántsem vicces. Én egy nyáron át jártam vele kevés olajjal.
(Nyilván arra célzol, hiszen ott van a gonosz smiley, szóval ez is ismert.)
Persze töltögettem rá becsülettel, csak éppen betekerve mértem a szintet.Ui: azért tudom, hogy milyen, amikor kevés benne az olaj. Kezd "kihagyni",
akadozni. Még jó, hogy megragadnia akkor sem sikerült, és összekaristolni
a hengerfalat sem, de ez majd kiderül ha beborul. Csattanás: gyűrűtörés? -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6246 üzenetére
Jogos, csak (rossz) poén volt. Pöcc-röff a motor. Szép hangja van.
Ellenben nyelezve szinte fuldoklik, erő nincs benne: kis gázra van,
de mint kiderült, a gyakorlatban azért az sem valami hatalmas erő.Passz. Valami elszállt, az tuti, mert egyik pillanatról a másikra...?
(És az, hogy nem lehet lefullasztani a légszűrő eldugításával sem,
meg a levegő csavar tökig becsavarásával sem, az minimum fura.)Amúgy gondoltam arra, hogy a szívató miatt túldúsul, azért fullad,
de az sem ilyen "azonnalos" történet. És játszottunk a szívatóval,
csak nem sokra jutottunk. Mindenesetre nem jó a keverék, az tuti.
Csörögni továbbra sem csörög... az alapjárata is teljesen normális.
Csak (lol "csak") a gázra reagál most eléggé rapszodikusan.Szerk: nem lehet, hogy mondjuk "beszakadt" az EGR? Ki kéne
próbálni, hogy kiiktatod. Raksz rá gumidugót a szívócsonkra, és...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6248 üzenetére
Ha gondolod, rárakhatjuk a fordulatszámmérőt, úgysem kell most a Madisonra,
aztán ugye akartam rá venni már rég azt az olajnyomásmérős csodát.Amúgy az az új cső, amit néztünk az EGR rendszernél ekkor volt lecserélve.
Perszehogy láttam élőben, DE én csak pingvinezek, nem vagyok szerelő...
Az EGR-nek amúgy csak a vezérlését piszkáltuk, de nem iktattuk ki... Ha pl.
beszakadt a membránja (most csak úgy hasraütök), akkor lehet, hogy maxon
kapja rajta folyamat az "extra" levegőt, a kipufogógázból visszavezetve persze.
A kiiktatása akkor lenne teljes, ha ezt a visszavezetést kötnénk le/dugóznánk.De ez amolyan hályogkovácskodás. Azt még logikusnak találom, hogy mikor
levetted a csövet, és nem fogtad be, akkor ott(!) falsot szívva "elszegényedett"
és leállt, hiszen az már a karbi után van, ugye a szívócsonkon, ellenben ha a
karbi elé sikerül betolni sok levegőt, akkor mehet hozzá extra üzemanyag is?
Amúgy meg ha lefojtjuk, és túldúsul, akkor chopperesednie kéne / lefulladnia.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6250 üzenetére
"Az EGR szelep meghibásodására utaló jelek: motorfüstölés, hidegindítási problémák, motorteljesítmény csökkenés, motormegtorpanás, rángatás bizonyos motorterheléseknél." Szerk: Majánál Air Induction System néven fut.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6253 üzenetére
Asszem a légszűrő hátuljára van bekötve, ami kívülről nem látszik.
Azt a csövet kéne megnézni*, esetleg lekapni, és ledugózni.
Most nincs előttem, de ugye amikor letörtem a légszűrőt anno?
(Amikor rajta maradt a lánc, és eltanyáztam a garázs előtt, LOL.)
Szóval van egy törött légszűrőházam, tudnom kéne, hogy néz ki.Egy próbát megér - mert ha csak ennyi a baja, akkor még nem kell
nyugdíjazni: cserélni nyilván horror, kiiktatni viszont nem nagy pénz.
Igaz, a káros-anyag kibocsátás nő, de tesztelés erejéig csak kibírja.*: pl. hogy rajta van-e egyáltalán! Ahogy kcsa írja, ha elpukkant,
az is falsot szívást jelent... De legalábbis a légszűrő megkerülését...
(Ami nem jó ómen...) Kerék magasságán"friss" levegőt beküldeni.Szerk: amúgy ez a légszűrő letörés nálam már hagyomány. Madison
légszűrője is letört, igaz, nem eséstől, amikor a szívófalsnit cseréltem.
Ellenben arra nem vettem újat, viszont a javítás nem volt tartós, szóval
most tkp. a sárhányó tartja a légszűrőt, bár meglepően korrekten. Na,
és ott IS van ilyen EGR megoldás, az konkrétan előttem van... Szokta
is dzsuvázni a légszűrőházat belülről: "rém okos" megoldás...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6256 üzenetére
Nem a légszűrőházra megy (vagyis a belső felére tuti nem),
a külső felét már kidobtam, mert el volt törve, a belseje ép...
Viszont van a légszűrőház hátulján egy ledugózott cső, ami
gondolom valami lefolyó lehet, ha folyadék kerül belülre: ha
annak a dugója nincs meg, ott is szívhat "extra" levegőt.Szerintem keress holnapig valami robbantott ábrát hozzá...
-
DigitXT
félisten
válasz polimorf #6260 üzenetére
Mondjuk a Hurricane 2T, tehát ha jutunk is valamire a szerelő előtt,
nem biztos, hogy nálad releváns, de ötletelni persze mindig lehet.Szerk: önmagában az eredmény, hogy nem kellett az utcán hagyni,
vagy trailerezni, esetleg kilométereket tolni, még lábon "hazament".
(És a szerelőhöz is el fog tudni gurulni, ha minden jól megy...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #6288 üzenetére
+1. Kicsit túl van spilázva. Tizenpár emberke írogat ide rendszeresen:
mind régóta robogózunk, többen már több motoron túl vannak... Nem
perdöntő, hogy alulmotorizált-e vmi. De ha mégis: egyéni preferencia!Ettől függetlenül örülök a vitának, legalább van miről olvasni, ami nem
szopóroller. Btw. ha nekem a 400-as Madison JÓ, akkor a 250-es?
(Látatlanban rámondhatnám, hogy alulmotorizált, noha franc tudja.
De azért a 125-ös Yamaha blokkot nem próbálnám bele a kasztniba.
Márpedig létezik olyan verziója. 0-80: jó mérője a városi dinamikának.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6314 üzenetére
A hézagoló nélkül NEM nagyon ment 8000 fölé...
(Ha visszakeresel, leírtam, milyen konstellációkban
használtam: a teljesítménycsúcsra nem lőttem be.)Fordulatszámról látatlanban bármit, necc: tippelem
a túlpörgést "fülre". De azért a mérés nem ártana.
Nálad a gyári varió. Tán a kontrasztrugó is megvan. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6330 üzenetére
Semmi sem biztos... De pl. a szerelő, aki csak a tünetleírásból, látatlanban
megmondja, hogy pontosan egy adott 15000 Ft-os alkatrészre van szükség,
az vagy egy zseni, vagy egy kókler. (Zseni, ha ráhibázik, kókler, ha mellélő.)Olyan érzésem van, mint HGabor89 szerelőjével kapcsolatban, aki közölte,
hogy 10000 Ft-ért megjavítja a km órát elektromos szakival, csak épp ki kell
szedni hozzá a műszerfalat pár napra, amíg elviszi. Nem lett megcsináltatva.
Elektronikusan semmi baja nem volt, a meghajtó rotort kellett cserélni. Most
az, hogy ez külföldről rendelve tényleg kb. 10000 Ft-omba került véletlen...
Szóval őrá ezzel a hozzáállással azt mondtam volna, hogy kókler...
(Talán ha megnézi/teszteli, hogy pontosan mik a tünetek, és utána okos!)kcsa: 180-asból is az lehet, hogy 250-esből. Létezik ilyen is, olyan is.
Ez a PDF pl. együtt tárgyalja a 180-200-as típust, ami nyilván nem Yamaha.
Már csak azért sem, mert a Yamaha 180-asa az 175 ccm, ez meg épp 182.
PIAGGIO 4T - 4V[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Előfordulhat bármi. Csak annyira, nem specifikus szerintem a tünet,
de hát nem is én vagyok a szerelő. (A tiéd meg típushiba volt, nem?)Ui: a PDF-ben benne van, hogy EZ a konkrét 180-as Piaggio.
Lásd a 250-es esetét, amiből szintén van Yamaha, meg Piaggio is...
De én sem túrtam annyira utána, meg hát annyira nem is érdekel.
(Lenne kifizetve a motor, nyugodtabban olvasnám a találgatásokat:
nem kívánom huszinak a szopórollerezést, de ez a főtengelyesdi az
már erősen rejtett hiba kategória, ami egyelőre nem is bizonyított...)@huszi: amikor hirdettem a Multivart, előtúrtam rengeteg típust, ami
kompatibilis. Persze az csak hajtás, nem komplett blokk, de irányadó.
(Csak tudnám, hova mentettem, és miért telefonról pötyögök, LOL.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6337 üzenetére
a 180-as Piaggio blokkos az eladója szerint, szóval esélytelen
Egyre kevésbé értem, hogy miről beszélsz. (Tippem van! Néztél
egy 180-as Madisont donornak, hátha jó lesz belőle pár alkatrész?
Nekem ezzel csak az a bajom, hogy az is zsákbamacska...)Oké a szerelős szöveget értem, esélyt adok neki, hogy igaza van.
Csak megemlítettem, hogy azért nem biztos... Azaz nem venném
meg pl. előre az alkatrészt, mert a telefonba azt monda, hogy...Sőt, már abból is elegem van, hogy én vigyem az alkatrészt, LOL.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Eegen, csak az első szopatásnál még nem tudtam, hogy miért szopatnak.
Ti. a Motostyling katalógusból hozta a cuccot, és az volt. Lassú volt, de az...
(Mármint megfelelt a katalógusbeli típusnak, csak sajnos nekem nem volt jó.)Aztán viszont bekamuztak egy olyan típusszámot, ami sehol se volt! Sajnos,
ez volt a történetben a legnagyobb hiba: elhittem, pedig akkor már kezemben
volt a régi lánc, magam is lemérhettem volna, ahogy meg is tettem végül.Addig nem tudtam külföldről rendelni, amíg nem tudtam pontosan, mi kell.
(Viszont ez a szerelő sara is: nála volt a lánc eredetileg: leméri, megmondja?)Szerk: oké, a City Bike-nak már kár volt esélyt adni: azt rendesen elcseszték.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jó esetben 1-2 nagy műanyag lesz benne. (Rossz esetben sok kicsi.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen