-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #24134 üzenetére
Pedig ebben az esetben mégis az. Ugye karbis motorról beszélünk, aminél
az ég világon semmi nem zárja el a benzin útját motorfék üzemben (Zsigáknál
már előfordult erre megfelelő szolenoid, nekünk ez se jutott), tehát motorféken
akármennyi üzemanyag is jut a hengerbe, az pazarlás. Ha elég, ha nem.Normál beállítások mellett olyan kevés jut, hogy nem igazán ég el, tehát ebből
a keverékből jut a kipuba, ezért durrog: ha zavar a durrogás, egyszerűen dúsra
veszed a keveréket és voilá: elég a hengerben, nem durrog. De többet fogyaszt
emiatt (logikus + tapasztalat!) és persze szarabb lesz a motorféked is. Extrém
esetben ugye (manuális szívató van rajta) gáz nélkül is el lehet vele közlekedni.
Viccelődött a szerelő, hogy van rajta tempomat haha. Mármint a szívatókar...Télen ha mész szívatóval (motorfék kb. nuku), lejtőn elcsukod, jön a durrogás...
Minél hidegebb, azaz minél inkább elszegényedik, annál brutálisabb mértékben.Anno, amikor a szerelő beállította fülre a karbit, elsőre az tűnt fel, hogy csuklott
gázra, s borzasztóan kelepelt motorféken. Vissza is kellett vinnem még egy kis
csavarintásra, onnantól lett jó a gázreakció, és csökkent a durrogás is.Szerk: a linken melléklevegő csavart írok, ami tévedés, keverékcsavarról van szó.
És azért ment fel az égbe az alapjárat, mert a betekeréssel szegényített rajta.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen