Új hozzászólás Aktív témák

  • #50433536

    törölt tag

    válasz csongi #24098 üzenetére

    Ismerős szám. Nekem 320-ba volt a teljes felújítás, motorgenerál, elektromos rendszer és a sok apróság (új gumik, lámpa foncsorozás, stb...). A madison órája 41000km-t mutatott, de szerintem volt az 60-80ezer is, az állapotából kiindulva. Vagy nagyon hanyag gazdái voltak.

    Akkor elmondhatjuk, hogy egy lelakott nagyrobogó teljes felújítása simán 2-300 ezer forintot kóstál, munkadíj nélkül. Jó lenne ezt tudatosítani, mert még most is sokan mennek bele az "olcsón nagyot és jót" hirdetésekbe. Sokan foglalkoznak mellékesen, vagyis feketén használt robogók behozásával és egyből visszatekerik az órát.

    Volt egy sztorim tavaly, egy starjáni fickó szokott robogókat behozni. Hazafelé megálltak a bgyarmati tesconál vásárolni én meg megnéztem magamnak egy kis piros honda doi-t 27ezer km volt benne. Egy hét múlva már hirdették 9ezer km-el. Az egyik kolegám vette meg, otthon kiderült, hogy az első lámpa fordítva volt bekötve, stb... kicsi kókány volt rajta és füstölget.
    A tarjániak lemosták a gumikat és felpolírozták a fényezését és eladták 180ezer forintért kevés kilométerrel. A valóságban pont abban a korban volt, amikor motorgenerál és váltó felújítás kellett volna, erre meghirdették kevés kilométeres újszerű robesznak.

    Jó, egy ilyen kisrobesz motor- és váltó felújítása nem nagy pénz, megáll 50ezer körül, ha magunk dolgozunk és 80-100ezer, ha mással csináltatjuk, de akkor is nagy átbaszás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák