Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz DigitXT #12954 üzenetére

    Teljesen igazad van, én is ezért vettem meg tavaly "erőn felül" pont ezt a GS-t. 400k körül lett volna sok, de arra mindegyikre azonnal sokat kellett volna költeni. Ezt 549-ről le bírtam alkudni 500-ra, és azon kívül, hogy vagy 6-8 évvel fiatalabb amazoknál és garantált a km is benne (vezetett szervizkönyv + számlák). Ezt vadiúj, szőrös Michelin Pilot Street radial gumikkal és új láncszettel kaptam, ami összességében már majdnem kiadja az árkülönbséget, ráadásul így egy jóval fiatalabb, megkíméltebb vasam van. Erre csak egy hátsó féktárcsát betétekkel, és egy új Yuasa akkut kellett költeni (mindösszesen 50k, ezt tudtam lealkudni az árból a kereskedésben), slussz-passz. Azóta csak karbantartom, meg pimpelgetem, és egyetlen röccenés nélkül megtett már 4000 km-t nálam. Szóval legtöbbször valóban a "drágább" az olcsóbb. :R

    (Érdekes amúgy, hogy a pécsi Suzuki motorkereskedésben 3 hónapig állt beszámított motorként, és a lőtéri qtyát nem érdekelte, pedig már a képek szerint is kiemelkedően jó volt az állapota a nagyátlaghoz képest.)

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák