-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ariel96
tag
Sziasztok!
Nagyon kiakadtam a Vodafonra. Hétfőn tettünk 5.000fT-ot a feltöltős kártyánkra, vagyis csak tettünk volna, ugyanis a kis hölgy, elírta a utolsó számot. Amikor fölhívtam az ügyfélszolgálatot - nem kértek elnézést, és nem ajánlották föl, hogy orvosolják a problémát. Azt mondták, hívjam föl azt a számot, amire a pénzt tették, és én beszéljek az illetővel, hogy küldje el a pénzt az mi számunkra.
Hát tele lett a hócipőm. Lehet, hogy kidobom a SIM kártyát, és elfelejtem a Vodafont.
Egyébként T mobilosok vagyunk, és nagyon keveset használjuk a mobilt - az utóbbi években egyre kevésbé van rá szükségünk.
Mit szóltok ehhez? Még soha nem fordult elő, hogy nem a megfelelő számra tették volna a pénzt (T mobil).
... és most épp a Vodafon egyik üzletében történt ez - nem benzinkútnál, nem postán...
Mellesleg a Vodafon térerő is nagyon labilis - látom egymás mellett a T mobil és a Vodafon jelét...
Lehet, hogy ti elégedettek vagytok, de nekem most elegem lett belőlük.
-
ariel96
tag
Nem volt semmilyen masina, ha lett volna, akkor nem rossz számra ment volna a pénz. A kis hölgy fülecskéje volt az egyetlen "műszer". A lakhelyünk irányítószámára többször rákérdezett, a számra nem. Nem mondta, nézzük meg, helyes-e az általa beírt szám - ami meglehetősen rosszul látható a bizonylaton. Álmunkban sem gondoltuk, hogy elírja a számot a drága.
Soha nem fordult még elő hasonló - eldobom a Vodafon SIM kártyát, menjenek a bús, büdös....
[ Szerkesztve ]
-
ariel96
tag
válasz mukibuci #48313 üzenetére
Kértem segítséget, csak nem kaptam. Annyit sem mondtak a Vodafon ügyfélszolgálatánál, hogy elnézést kérnek a történtek miatt. Azt mondták, én hívjam azt a számot, amire elküldték a pénzünket. Ez a hozzá állás megdöbbentett, és kiakasztott.
Egyébként a kis hölgy, a Vodafon üzletében az első pillanattól kezdve lekezelő és flegma volt.
Az az érzésen, hogy ebben topicban a hozzászólók közül többen a Vodafonnál dolgoznak.
-
ariel96
tag
válasz lugosi #48317 üzenetére
Köszönöm a támogatást. Nagyon jól esik. Nagyon kibuktam ezen a ... Rég voltam ennyire magam alatt, mint most. Nem annyira a pénz, mint inkább a hozzá állás az, ami megvisel.
Azon gondolkozom, most a feltöltő kártyásoknak is kötelező az adategyeztetés. Oda megy az ügyfél, megkérdezik a nevét, lakcímét, a saját kártyájára szeretne feltölteni - miért nem keresik ki az adatbázisukban, és akkor nincs hibalehetőség.
-
ariel96
tag
válasz Daffni2 #48345 üzenetére
Én speciel elég nehezen jöttem rá, hogy hol van a telefonszám. Először látok ilyen bizonylatot. Látszik rajta a feltöltő neve (ez nem én vagyok), a párom száma, ő töltötte föl. Biztonság kedvéért elővette a telefont, és abból diktálta le a számot.
Mellesleg én álmomból fölébresztve is tudom a saját számomat - gyakran kell megadni a legkülönfélébb helyeken, de mint mondtam a párom elő vette a telefonját, és a biztonság kedvéért onnan diktálta a számot.
Azt az egyet nem értem, miért kellett többször rákérdezni a lakhelyünk irányítószámára, mint kiderült nem ez a bizonylat legfontosabb része - a telefonszámmal viszont nem sokat foglalkozott a fiatal kis hölgy. Leírta, amit leírt, kinyomtatta, és itt az eredmény.
Köszönöm Vodafon, hogy ilyen profi embereket alkalmazol.
[ Szerkesztve ]
-
ariel96
tag
Ezért a biztonság kedvéért a hölgy is elismételhette volna a számot, hogy egyeztessék mielőtt kinyomtatja.
Úgy emlékszem, a postán is kétszer kellett bepötyögni a telefonszámot föltöltéskor.
Mindenesetre teljesen fölösleges itt szaporítani a szót.
lugosi: Köszönöm a támogatást. Nagyon jól esik.
-
ariel96
tag
válasz #08205312 #48407 üzenetére
Először a telefonos ügyfélszolgálatot hívtam, ezután az online ügyfélszolgálatnak írtam. A két helyről egymással ellentétes választ kaptam 03.13-án (SMS, email). Végül megjelent ez a bizonyos összeg az egyenlegen, de a kártya lejárata nem változott, pedig kizárólag ezért történt a feltöltés.
(Én nem tudom egyedül elhagyni a lakást, bankkártyám pedig nincsen. A párom 03.14-én elment, mobilját kikapcsolta.)
Jó móka volt? Hát nem. Elégedett vagyok a Vodával? Hát nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Automata kávégépek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Trollok komolyan
- Formula-1 humoros
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- MACBOOKPRO15,1/A1990 2019 15.4" Touchbar i7-9750H 6 mag! 32Gb/512Gb SSD Radeon Pro 555X 4 GB GDDR5
- Dell Latitude 5300,13.3",FHD,i7-8665U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- Macbook Pro M2 24/512gb Cto, garanciális, vadonatúj állapotban
- Dell Latitude 5290,12.5" ,i5-8350U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Új Gamer PC i5 10400F/RTX 3070 8Gb/500SSD NV2 M2/2x8Gb 3200Mhz DDR4/700W Bronz 3Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs