-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hmura
tag
Vajon hová tűnt a hozzászólásom?
-
Hmura
tag
Akkor mégegyszer:
54 hónap és átlag havi 7000 forintos számla után az alábbi ajánlatot
kaptam a Thank you Vodafone programban:Válaszd a kényelmes és gyors E-számlát!
MobilWeb Hobbi csomag 1 hónapig díjmentesen
MobilWeb ProfiErre szokták azt mondani, hogy köszönjük Emese?
-
Hmura
tag
Bels� hiteles�t�si hiba t�rt�nt
A művelet v�grehajt�sa k�zben hiba t�rt�nt. K�rj�k pr�b�ld �jra!Most éppen ez a favorit belépéskor.
-
Hmura
tag
Minél nagyobb egy cég, annál kevesebb értelmes ember dolgozik ott.....
És minél nagyobb a marketingesek arca, annál rosszabb a szolgáltatás
színvonala. -
Hmura
tag
A Személyes menűn belül van még a Thank you link külön?
Ritka értelmes megoldás....Amúgy olyan ajánlatot kaptam, amire nem is vártam!
54 hónapos hűségedért cserébe 2.000 Ft+4x500 Ft kedvezmény::)))
.....olyan telefonra, amit függetlenül 10.000-rel olcsóbban lehet megvenni
a MediaMarktban.
Háááááát..... ez erősen a hülyének nézés minősített esete. -
Hmura
tag
válasz Valentino K. #14124 üzenetére
Ha már többet költenék, akkor azt biztosan nem a Vodafone-nál tenném.
Amúgy ha belegondolok, hogy az 54 hónap alatt több mint 400E forintot
tettem a Voda zsebébe, akkor minimum azt elvárnám, hogy a nyeresége
10% értékben (kb. 25-30.000 Ft) adjon vagy készüléket vagy kedvezményt.Helyette egy fantasy árból odalöknek eléd 4.000 Ft kedvezményt, így
már csak 6.000 Ft-tal drágábban vehetsz készüléket a piaci árnál.
Hát nem. Ennyire nem kellene idiótának nézni az ügyfeleket. -
Hmura
tag
Te komolyan úgy gondolod, hogy a befizetett számlád 60-70%-a haszon egy mobilcégnél?
Nem gondolom, tudom.
Akkor kezdetnek:
2010-ben 156 milliárd forintos bevétel mellett 60 milliárd forintos adózás előtti eredményt ért el a Telenor Magyarország, ami némi csökkenést jelent 2009-hez képest. A jelentés szerint az előfizetők száma emelkedett, hála elsősorban a mobilinternetes előfizetéseknek.
Több mint 10 milliárd forintos adózás előtti eredménycsökkenés volt a Telenor Magyarországnál 2010-ben, 2009-hez képest, ami jórészt a különadó, másrészről a kimenő hívások díjcsökkenésének következményeTovábbá
A Pannon üzemi eredménye, norvég koronában számolva, a második negyedévben 441 millió volt, 4,5 százalékkal több a tavalyi második negyedévi 422 millió koronánál, a Telenor szerdán megjelent beszámolója szerint. A Pannon bevétele, 1,057 milliárd norvég korona, 4 százalékkal meghaladta a tavalyi második negyedévi 1,016 milliárdot. Forintban számolva még csökkent a bevétel, 2 százalékkal, az összekapcsolási díjak tavaly februári és idén januári csökkentése, továbbá a barangolási díjak tavaly szeptemberi csökkentése miatt. Ezt részben ellensúlyozta a tovább növekvő ügyfélszám: a második negyedévben 14 ezer ügyfelet szerzett a Pannon, de piaci részaránya enyhén csökkent, 33 százalékra. Az egy ügyfélre jutó bevétel azonban havi 138 koronára csökkent az egy évvel korábbi 150koronához képest, ez tavaly évi átlagban 148 korona volt, a Telenor beszámolója szerint. Forintban számolva 6 százalékkal csökkent az egy ügyfélre jutó bevétel.
Az első negyedévben a Pannon üzemi eredménye, norvég koronában számolva, 416 millió volt, 3,7 százalékkal több a tavalyi első negyedévi 401 millió koronánál.Számoljunk csak:
156 Mrd Ft a bevétel, az adózás előtti eredmény 60 Mrd AMI JELENTŐSEN CSÖKKENT
a várhatóhoz képest.
Azt még számold hozzá, hogy az adózás előtti eredmény az, amit MÁR NEM TUDNAK
SEMMILYEN TRÜKKEL TOVÁBB CSÖKKENTENI. Ebből már lejött a teljes management
bahamai nyaralása cégpénzen, a rengeteg felesleges luxus cégautó, az off-shore cégeken
keresztól kivitt haszon, a trükkös elköltségesítések stb.
És ennek ellenére maradt a 60 Mrd..... -
Hmura
tag
válasz Studi22 #14143 üzenetére
Ha jól látom ez Telenor eredmény és az is 2010-es illetve ebben még nincs benne különadó,illetve egy laza 10%-kal nagyobb piaci részesedéssel bíró cégről mutatsz eredményt ami még mindig nem magyarázza vodafone 60-70%-os "átlagos" nyereségi kulcsát
Jól látod. A Voda nem ad ki értékelhető eredménykimutatást a sajtónak.
A távközlési szektorban a költség/bevétel arányok szignifikánsan nem térnek
el egymástól, mivel mindegyik piaci szereplő azonos feltételek kartellezett
össze magának.
Ha elolvasnád és értelmeznéd a cikket, azért lett "csak" 60 Mrd a nyereség,
mert a KÜLÖNADÓ MIATT ENNYRE csökkent.
A 10%-os piaci részesedés eltérés nem fog a nyereséghányadban 2-3%-nál
nagyobb eltérést okozni, mert mind a bevétel mind a kiadás legnagyobb része
előfizető arányos. A fix költségek meg nem olyan mértékeúek, hogy jelentősen
rontsák a nyereségességi tényezőt., pl. a tornyok díja.. -
Hmura
tag
válasz dedike #14149 üzenetére
Mi van akkor, ha az annak a 60 milliárdnak a 2/3-a mondjuk egy vagy két jól sikerült tőzsdei tranzakciónak az eredménye, és nem az üzemi eredmény?[
Nem jött be a kifogás keresés. Azt külön tételként kellene szerepeltetnie
egyrészt (adózás miatt), másrészt a tőzsdei eszközöket szigorúan külön
kell nyilvántartaniuk és elkülönítve kezelniük. Lásd Kulcsár-ügy..... -
Hmura
tag
Igazából én is régebben mint 100 hónap vagyok előfizető,
de valamiért csak 54 hónapot ír ki.
Amúgy ezzel az "akcióval" elérték, hogy megint független
telefont fogok venni OLCSÓBBAN mint a kedvezményesen
felkínált ár.
Csak javasolnám, nézzél körbe a piacon, mielőtt elfogadnád
a felkínált lehúzós akciós árat. -
Hmura
tag
válasz kaller1 #14191 üzenetére
Mi van ezzel a Köszönet programmal? Hiába vagyok regisztrálva, csak a regizős ablakot tolja elém, elérhető menüpontot nem is ad.
Csak a szokásos Voda színvonal. Próbáld meg kipipálni alul az
elfogadom a feltételeket kockát, talán tovább enged. Engem is csak
úgy enged tovább, ha minden alkalommal újraregisztrálom magam.Amúgy addig leszel nyugodt, amíg meg nem látod a fantasztikus
kedvezményeket....:::) -
Hmura
tag
válasz mukibuci #14197 üzenetére
Nocsak, kipróbáltam az általad jelölt módon is.....
Akkor a tények:
1.
ha "Nézd meg te is milyen kedvezményekre számíthatnál"-ra klikkelek,
bezárja magát a lenyíló ablak, anélkül, hogy bármilyen infót adna
Nagyon meg van írva ez is.
2.
Gyakrabban cseréld a telefonod-nál "Már a szerződés lejárta előtt"
noninformatív felirat van, semmit nem ajánl fel
3.
"Olvass további részleteket a Vodafone Köszönet Programról!. "-nál
visszadob a reklámos főoldalra.Mit fizettek azért, hogy kitesztelem nektek ennek a webes
barkácsszakkörnek a kóklermunkáját? -
Hmura
tag
válasz -Süsüke- #14216 üzenetére
Ja, a Köszönet Programmal és a weboldallal kapcsolatban annyi hogy folyamatosan fejlesztés alatt és tesztelés alatt van, tehát egyenlőre ezért vannak nehézségek!
Nagyon elegánsan tudsz fogalmazni. Nem "vannak nehézségek", hanem nem működik
normálisan az egész. Trehány, amatőr munka.
Csak két dolgot kellene számolni:
1.
milyen kép alakul ki azokban az emberekben, akik választás előtt állnak,
hogy melyik szolgáltatót válasszák.
2.
hány ember nem tud készüléket vásárolni illl. hányan nem tudnak a
Köszönet program keretében szerződést hosszabbítani.Csak ez ebből eredő károk tizedét rávernék erre a webes barkácsszakkörre,
életük végéig a kőbányában robotolnának az okozott kár miatt.
Mondjuk arról a vezetésről is megvan a véleményem, aki ezt a töketlenkedést
eltűri.Mi lenne a világgal, ha mondjuk egy atomerőműben vagy egy repülőgép
tervezésénél hasonló elvek és hozzáállás mellett menne a munka..... -
Hmura
tag
válasz -Süsüke- #14220 üzenetére
Valóban igazatok van, de nem mindig minden oldható meg egy-két nap alatt. Kicsit lehetnénk megértőbbek is, és a végén az eredményt mi is élvezni fogjuk.
Abban biztos vagyok, hogy eredményt (ezért a nulla teljesítményért) élvezni
fogjátok, mert egy valag pénzt markoltok fel a végén, Gondolom, jut belőle
a megbízást nektek juttatónak is....Minden nem oldható meg egy-két nap alatt? Ez igaz, de ha valami nem működik,
akkor azt nem kell sem bemutatni, sem élesben használni és főleg nem kell
érte pénzt kérni. Ennyi -
Hmura
tag
Alakul ez a kedvezményesdi. Nagyon úgy tűnik, nem tudja a jobb
kéz mit csinál a bal.
A "Köszönet program" szerint járna a Klasszik szint, de a "Te ajánlatod "
szerint meg Alap kategória::
Nincs ez kicsit elqrva?Csak jelezném, ha a (nincs benne) Köszönet programban a
hosszabbítást választom, visszadob a címoldalra. És kiléptet
a bejelentkezésből, lehet újra belépni. Ááááááááá......Tapsikáim, lehet egy 845-öst küldeni ajándékba a mai tesztelésért.
-
Hmura
tag
Azt nem értem, ha itt mindenki ennyire nagy webprogramozó, miért nem keresi meg a Vodafone-t azért, hogy 2 óra alatt megváltsa a világot?
Mondjuk azért nem rohan senki, mert:
1. valakinek az LENNE a munkája, hogy normális weblapot csináljon
2. ezért pénzt kap
3. össze-vissza bénázik, használhatatlan gagyit ad ki a kezébőlÉs ez a gányolást kellene a jelöltnek rendbe tennie.
Kisebb munka az egészet előről kezdeni, mind egy más által hónapok
alatt elbénázott barkácsolást megpróbálni rendbe rakni.Meg ekkor jönne a kérdés, hogy ki fizeti ki a dupla fejlesztési
költséget? Mert a mostani bandának már garantáltan fizettek,
ebben biztos lehetsz. -
Hmura
tag
válasz mukibuci #14240 üzenetére
Akkor kezdjük az elején, mert látom nem érted.
Van a "(nincs benne) Köszönet" programnak egy ismertetője, ahol
az szerepel, hogy
Ha a számlák vagy egyenlegfeltöltések átlagértéke bruttó
7 999 Ft-nál kisebb - Klasszik szintEllenben:
a "Te ajánlatod"-ban már a felajánlott árkategóriája az
ALAPMost jön a kérdés:
ha a "(nincs benne) Köszönet" alapján a Klasszik szintű árból
jönne le a 2.000 Ft kedvezmény, akkor a "Te ajánlatod"-nál
miért az annál drágább, ALAP kategóriájú árból kaphatja
ugyanazért a szerződés-hosszabbításért 2.000 Ft kedvezményt
ugyanaz a személy?Ugye nem ezt hívják a 'hülyéneknézzükazügyfelet' minősített
esetének?
Amúgy ilyen árak mellett nem hosszabbítok. -
Hmura
tag
válasz mukibuci #14246 üzenetére
Tegyük fel, hogy 7999ft alatti költéssel 4 éve vagy a vodánál, mondjuk 100 plus csomagban. Ennek megfelelően kiemelt kategóriás ár vonatkozik rád (15000), és ebből kapsz további kedvezményeket, 2000Ft az online rendelés miatt, valamint a klasszik szinted miatt minden eltöltött évre 500Ft-ot, vagyis 15000-2000-2000=11000Ft-ért kapod meg az áhított nokia 3210est.
Akkor mégegyszer, mert továbbra sem akarod megérteni, hogy
miről beszélek.1.
A "Te ajánlatod'-ban az alábbi szerepel (idézem betű szerint):
Válaszd ki most új mobilodat a Alap árhoz képest 2 000 Ft kedvezménnyel*, melyet csak a Te ajánlatodban vehetsz igénybe. Ajánlatunk 2 éves határozott idejű szerződés aláírásával érvényes. A 2000 Ft kedvezményt a futártól történő átvételkor érvényesítjük! Új mobilodat az ország bármely területére díjmentesen házhoz szállítjuk, kérd akár az irodába, akár az otthonodba.Ez mit jelent szerinted? Csak nem azt, hogy példaként a
845-öst 23.990-2.000 = 21.990 Ft-ért kapnám meg hosszabbításkor2.
A "(nincs benne) Köszönet" mit állít (idézem betű szerint):
Mitől függ, hogy ki melyik csoportba tartozik?
Ha a számlák vagy egyenlegfeltöltések átlagértéke bruttó
7 999 Ft-nál kisebb - Klasszik szintEz mit jelent szerinted? Csak nem azt, hogy ismét a
845-öst alapul véve 19.900 Ft induló árból (Klasszik)
jön még le további kedvezmény szerződéshosszabbításkorAkkor az egyszerűség (és a Te) kedvedért a kérdés:
miért nem egyezik meg a két ár akkor, ha ugyanarra
a készülékre ugyanúgy két év hűségszerződést írnék
alá?[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #14253 üzenetére
Akkor csak a kedvedért, ismét beregisztráltam magam, és
az alábbi adatokat kaptam vissza:Továbbá idézem a (nincs benne) Köszönet program Részvételi feltételeiből:
http://www.vodafone.hu/akcioreszletezo/KoszonetProgramReszveteliFeltelek.pdf
Szerződéshosszabbításhoz kötődő készülékvásárláskor, a felhasználó abból az árkategóriából választhat készüléket, amelyik az ő szintjéhez van rendelve.Azt hol látod itt bárhol is leírva, hogy a Klasszik szint nem a Klasszik
árkategóriából választhat?
Hol van az leírva, hogy a Klasszik szinthez az Alap árkategória tartozik?Mi LENNE a logika abban, hogy a Klasszik szint az Alap, a Kiemelt
kategória a Klasszik, a VIP meg a Kiemelt készülékárakból
választhat? Mert a te logikádból ez következne.
És a te logikád szerint ki választhat a VIP árakból?Nem lenne egyszerűbb azt mondani és elismerni, hogy ez
is el van qrva a weblapon? Mint annyi más.... -
Hmura
tag
válasz mukibuci #14257 üzenetére
Akkor induljunk ki abból, hogy a besorolás és az ahhoz
tartozó ár két különböző tétel, ahogy írod.
Tehát az én esetemben Klasszik szinten vagyok, de ehhez
az Alap ár tartozik.Most jön az első kérdés:
hol van ez meghirdetve bárhol is, vagy közzétéve az, hogy a
Klasszik szint-hez nem a Klasszik ár tartozik?
Vagy a kuncsaft akkor lepődik meg, amikor alá akarja
írni a hosszabbítást?A második kérdés:
ez a hozzárendelősdi, hogy a szint név és az
árlista kategória neve ugyan azonos, de nem tartoznak
mégsem össze, vajon nem esik-e bele a fogyasztó
megtévesztése kategóriába, márcsak azért is, mert
sehol nem hívják fel erre a figyelmét?
A Versenyfelügyelet like it az ilyen ügyeket: -
Hmura
tag
Továbbra sem változott a témában a véleményem:
ha egy weblap nincs készen, akkor azt nem szabad addig élesben
kitenni és használni, amíg az nem működik legalább 99%-os
megbízhatósággal.Jelen esetben elég messze van az oldal a 99%-tól, úgy jóindulattal
60%-ot szavaznék meg neki.Csak úgy kérdezném:
valamikor eldöntötték, hogy lesz ez a (nincs benne) Köszönet
program. Tudták, hogy X hó Y napján kezdődik az akció.
Tudták azt is, hogy lesz hozzá web-es felület, ahonnan az
ügyfél tájékozódni fog.
Nem lehetett volna a kampányt elhalasztani vagy a részleteit
módosítani amiatt, mert a lényeg, a weblap nem működik?
Mindent ész nélkül pár félfunkcionálisan analfabéta marketinges
dönt el, tekintet nélkül arra, hogy mi a valóság? -
Hmura
tag
válasz dedike #14267 üzenetére
Ez szép szóösszetétel lett... kár, hogy nem értelmezhető
Nagyon OFF, de akkor megpróbálom levezetni.
Funkcionális analfabéta:
az a személy, aki képtelen a megszerzett VÉGZETTSÉGE
ellenére a megtanult dolgokat helyesen a gyakorlatban
alkalmazni és nem mer megfelelő döntést hoznifélfunkcionális analfabéta:
az a személy, aki képtelen a megszerzett VÉGZETTSÉGE
ellenére a megtanult dolgokat helyesen a gyakorlatban
alkalmazni, képtelen az önálló gondolkodásra, ellenben döntést
mer hozni, ami az estek többségében hibás -
Hmura
tag
Ne keseredj el, a Gazdasági Versenyhivatal és a Fogyaztóvédelem
felé küld el azt, ami a kezedben van.www.gvh.hu
Aztán a Voda majd elmagyarázza a GVH-nak, hogy miért is
nem szállít neked a MEGADOTT ÁRON.Olvasmánynak:)
Százmilliós bírságot kapott a Tesco
http://www.jogiforum.hu/hirek/17363#axzz1KjczBBnyJelezném, hogy a Vodának sem az első esete lesz...))))
-
Hmura
tag
-
Hmura
tag
Végre.....
A Gazdasági Versenyhivatal eljárást indított a Vodafone-nal és a Magyar Telekommal szemben a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt.
Mindkét telekommunikációs vállalkozás széles körben jelentetett meg olyan tartalmú reklámokat 2010. év végén és 2011 elején, amelyben saját mobilinternet-hálózatát piacelsőségi állításokkal népszerűsítette.
A Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. 2010. december 1-jétől az általa alkalmazott kommunikációs eszközökön az alábbi kijelentéseket alkalmazta, és alkalmazza a mai napig:http://index.hu/tech/2011/05/10/a_gvh-nak_elege_lett_abbol_hogy_a_vodafone_es_a_t-mobile_is_a_leggyorsabb/
-
Hmura
tag
Csak érdeklődöm, hogy miféle gyakorlat az, hogy veszek egy
Vitamax SIM-et a Voda márkaboltban, erre az eladó pipi fogja
magát, kibontja és elkezdi aktiválni KÉRDEZÉS NÉLKÜL:Mikor ezt szóvá tettem neki, hogy nem az enyém lesz és
másnak vettem, erre közli, hogy akkor annak a személynek
kellett volna jelen lennie, akinek a nevére akarja venni.
Neki meg kötelessége aktiválni a kártyát, mert elő van írva.Hol vagyunk, a Balkánon?
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #14383 üzenetére
Na azért nem ugyanaz. Az áruházban vett kártyás telefont
az aktiválja be, aki akarja. Ha meg csak simán kártyát veszek,
akkor meg meg kell adnom mint vevőnek az adataimat.Ez kb azzal ér fel, hogy ha a benzinkúton csak akkor vehetek
benzint, ha előtte megadom az adataimat.
Vagy csak úgy vehetek TV vagy monitort, ha előtte megadom
a nevem és a lakhelyem, majd az eladó kibontja a TV-t és
megadja az adataimat a gyártó cégnek. -
Hmura
tag
válasz dedike #14386 üzenetére
Ha SIM kártyát veszel, ott a szolgáltatónak további, nagyon szigorúan vett és betartatott kötelezettségei keletkeznek veled szemben!
A szolgáltatónak azzal a személlyel szemben lesznek kötelezettségei,
aki a kártyát AKTIVÁLNI és HASZNÁLNI FOGJA:
Az meg nem én leszek..... vagy rosszul tudom?[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
válasz ngabor2 #14396 üzenetére
Nekem volt pont ilyen csomagom, és úgy dereng, hogy arra
kellett ügyelni, hogy a hívás 8 óra előtt BE IS FEJEZŐDJÖN.
Ez volt benne az átverés. Én is fizettem párszor sokkal többet,
mint vártam.Amúgy ki tudod deríteni, hogy trükközött-e a Voda. Ha van a
hívott számok között külföldi, lehetőleg német, osztrák, szlovák
vagy szlovén, akkor ott tudnak adni FOGADOTT HÍVÁSLISTÁT
a tőled kimenő hívásokról.
Azt kell megnézni, hogy a te kimenő hívásod időpontja
megegyezik-e a a külföldi fogadott hívás idejével. -
Hmura
tag
válasz NixonHUN #14400 üzenetére
Akkor mégegyszer, és kifejtve a Voda alkalmazottak kedvéért.
Fel kell hívnod egy olyan ismerőst, barátot, rokont, akinek külföldi
száma van. Megjegyzed az időpontot, majd a felhívott fél fog kérni
egy FOGADOTT HÍVÁS RÉSZLETEZŐT.
Ezzel lehet például meglepni a hazai szolgáltatókat, hogy a csak
kicsöngetett hívásokért ne számolgassanak fel ravaszan 2-3 másodperces
fogadott hívásokat.... -
Hmura
tag
válasz Studi22 #14405 üzenetére
Akkor mégegyszer.
KIMENŐ HVÁSNAK kell ahhoz lennie, hogy a fogadó fél
tudjon FOGADOTT HÍVÁS RÉSZLETEZŐT kérni.A kicsöngetéses trükk pedig bevett gyakorlat volt a hazai
szolgáltatóknál olyan személyeknél, akik többször használták
a telefonjukat külföldi szám hívására.
Volt valós 20 külföldi hívás, meg melette a mondjuk 10
kicsöngetésért egyenként 2-3 másodperc lazán kiszámlázva
1 percként, mert az elszámolási egység 1 perc.
Utólag meg bizonyítsd be, hogy az a kicsöngetés nem volt
hívás. Ez ellen volt tökéletes módszer a fogadó féltől kért
hívásfogadási lista, ha a kezedben volt, nagyon csöndben
lett hirtelen a szolgáltató..... -
Hmura
tag
válasz -Süsüke- #14493 üzenetére
Persze, hogy meglesz, mint ahogy meg kellett volna lennie
az 50%-os lefedettségnek 2010-re is. Az sem lett meg.Amúgy jelezném, hogy hétvégén voltam Zalában, nem hogy
teljes 3G lefedettség nincs, hanem több helyen még a 2G
sincs meg, főút mellett. Simán szakadt a vonal, a 86-oson.Ha kételyeid lennének:
http://vodafone.hu/lefedettsegi-terkep -
Hmura
tag
válasz -Süsüke- #14496 üzenetére
Sorry, de én TELEFONÁLNI nem tudtam, nem hogy netezni.
De hogy lehűtsem a lelkessdésed a hihetelen fejlődéssel
kapocsolatban:
http://www.nmhh.hu/dokumentum.php?cid=26926Ez azért eléggé hivatalos, mert az NMHH hivatalos
lefedettségi térképe. Itt még Zala ötöde sincs lefedve,
(8. oldal)
plusz a 2g lefedettségben is fehér foltok vannak.....
(7. oldal)[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
Volt a régi vezéigazgató, a Vitaimax Attila, aki azt
propagálta, hogy a mobilnet terén olyan piacvezető
lesz a Voda, hogy csak na. Meg két éven belül az
ország fele szélessávú mobilnettel fog nyomulni.Ezek sem jöttek be.
Utána jött az a bangladesi vezér, aki az ottani
szokásokat akarta meghonosítani itthon.
Meg volt a szöveg, hogy ócsó telefonálást
mindenkinek. Aha, csak a percdíjak valahogy
erről nem tudtak, és nem akartak csökkenni.Most meg megy ez a full EDGE meg a teljesen
lefedett Zala etetés. Már nem a komcsi hatalom
van uraim, hogy ha a Népszabó azt írja, hogy le
van fedve teljesen Zala, akkor abban nem szabad
kételkedni.
Ez a stílus eléggé sok párhuzamot mutat:
hazudunk egy ordas nagyot, aztán meg ártatlan
pofával hőzöngünk, hogy "olyannincshogynincstérerő"
meg "nemszabadahivatalosadatoknahinni"....Jelentem: és a saját tapasztalataimnak hiszek, azok
pedig a következőek:
Zalában kilométereken keresztül nincs térerő főútvonalak
mellett, Vas megyében dettó, Sopron környékéről meg ne
is beszéljünk, van olyan útszakasz, ahol 2 kilométeren
belül 3 helyen nincs térerő, előre szólok a másik félnek,
hogy bocs, de mindjárt szakadunk, mert jön a süketek
völgye.Bocs fiúk, de az Adria helyett a tornyok bővítéséhez
kellene menni...... 2011 van.... -
Hmura
tag
válasz #67489280 #14512 üzenetére
Fontos fejlesztési lépés zárult le a Vodafone-nál
A cikkből én is kiemelném a lényeget:
A szolgáltató a Huawei berendezéseit használta a központi elemek modernizációja során is - köztük olyan rendszerekkel, melyeket eddig még sehol a világon nem alkalmaztak.
Magyarán megint mi leszünk a kísérleti nyulak, egy kiteszteletlen
kísérleti rendszert helyeztek üzembe, aminek az összes
problémája nálunk fog fellépni.A cég emellett a 2G-s hálózaton országos lefedettségű EDGE-szolgáltatást is ígér,
Itt az ÍGÉR szó a lényeg, nem kötelezettséget vállal rá.
eddig csak GPRS technológiát biztosított azokon a helyszíneken, ahol nem volt 3G-s szolgáltatás.
...vagy azt sem, lásd hány helyen nem lehet még telefonálni sem normálisan.
így például az UMTS lefedettségű területeken a jóval fejlettebb beszédkódolási eljárásnak köszönhetően készüléktől függően jelentősen javulhat a hangminőség
Tehát nem a 3G-vel lefedett terület növelése a cél, hanem a hangminőség
javul. Marketing.... -
Hmura
tag
válasz Barthezz2 #14589 üzenetére
Meg lehet valahol nézni, hogy hol érhető már el EDGE?
Fölösleges nézegetni, Süsüke kollléga néhány nappal
ezelőtt deklarálta, hogy nem szabad hinni a hivatalos
lefedettségi térképeknek:)))Amúgy csak kérdezem, nem pont az EDGE-nél van az,
hogy ha a toronyra minél többen jelentkeznek fel, akkor
gyakorlatilag használhatatlanná válik a torony? -
Hmura
tag
sajnos ezzel teljesen megértem, hogy miért váltottál szolgáltatót. Én is ugyanezzel a problémával küzködök. Nagyobb városokból kiérve használhatatlan a hálózat.
Szívesen mutatok neked helyeket, ahol nagyvárosokban sincs térereje
a Vodának. Nemhogy 3G, de még sima 2G sem.Pl. Gyulán, Veszprémben, a 44-es út mentén, Mosonmagyaróvár térségében,
Zalában. Külön izgalmas, hogy pl. Fertőrákoson, kiemelt idegenforgalmi
helyen a település közepén zéró a térerő, bezzeg az onnan 7-8 km-re
lévő osztrák tornyoknak meg van min. 40%-os térereje.
Kőszeg környékékén dettó ez a helyzet, a kinti tornyok vidáman
adják a jelet, a Voda tornyaira meg feljelentkezni sem lehet, olyan
gyenge a jel.Csak azt nem értem, hogy nincs valamilyen elfogadott minőségi
minimum, amit lefedettségben és térerőben teljesíteniük kellene,
amihez lehetne viszonyítani a jelenlegi szolgáltatás minőségét? -
Hmura
tag
válasz icecave #14597 üzenetére
A telenor nyomja a hipernetet, a voda is reklámozza, hogy olyan gyors lesz a net, hogy besz*arsz, beh*gyozol..
Engem az egészben az zavar, hogy a kínaiak fillérekért építik ki a rendszert,
plusz 10 milliárd Ft állami támogatást is kapnap a hálózatbővítéshez
a szolgáltatük (2014-ig), akkor miért halad olyan lassan és kis területen
a hálózatbővítés.
Arról nem beszélve, hogy miért nem csökken az ár, ha már több mint
1 millióan fizetnek a mobil internetért. -
Hmura
tag
Az, hogy a T-nek meg a P-nek jobb a lefedettsége annak tudható be hogy több éves előnnyel indúlnak és ország szerte már telepítettek tornyokat a legjobb helyekre.
....csak éppen a Vodának is volt vagy 10 éve arra, hogy kiépítse
a saját hálózatát. Vagy úgy véled, 10 év kevés ehhez?
Mondjuk az említett Fertőrákos központjában 10 éve sem volt
térerő és most sincs.Meg a jelek szerint nem is lesz.
Tudod, addig nem kellene országosEDGE szöveget nyomatni,
amíg az ország minimum ötödén nincs értéklehető térerő sem.Nem egy olyan hely van ahol régen volt térerő és most nincs mert például oda építettek a közelébe valami hatalmas ipartelepet vagy vasbeton complexumot.
Igen, ezt főleg a 44-es út körzetében lehet elmondani az Alföld
közepén, ahol régebben volt térerő, most meg szakad mint az állat.
Teljesen sík terep....
És semmi nem épült, inkább dőlnek össze az épületek.Nem azért nincs ezeken a helyeken térerő mert szarnak rá, hanem mert nem kis összegű beruházásokról van szó és nem kis utat kell megjárni az elképzeléstől a megvalósításig.
Nekem pedig úgy tűnik, hogy szarnak rá. Egyszerűbb "országos lefedettség"
meg "jön az országos EDGE hálózat" marketing dumát hinteni, mint
csinálni is valamit.Nem feltétlenül a szolgáltató a hibás pl azért se mert budapest-miskolc közt nincs normális lefedettség.
Nyilván a nem a szolgáltató, hanem a mátészalkai betlehemesek.... mindenért
ők a hibásak???? -
Hmura
tag
válasz dedike #14605 üzenetére
Á! Hagyd! Szerintem nem területalapon dolgoznak, sokkal inkább "lélekszámalapon"
Na igen, a statisztika csodákra képes. Ilyen alapon azt is
ki lehet mutatni, hogy amelyik szolgáltatónak a legkevesebb
működő tornya van, az a legjobb szolgáltató, mert az egy toronyra
eső lakosok számában fölényesen vezet.....
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)