Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • polonic

    félisten

    válasz PLaci58 #81760 üzenetére

    Az a baj, hogy dchard kolléga igencsak benne van a szakmában. Szóval nagyon is tudja, hogy mit ír.
    A hwsw-s cikkek meg a ph topikok kanyarba sincsenek az ő hozzáértéséhez. ;)

  • dchard

    veterán

    válasz PLaci58 #81760 üzenetére

    Az mindig vicces, amikor a tök fogalmatlan ember osztja az észt, de pár havonta mindig felbukkan itt egy újabb hasonló figura.

    Első link: ez mit is bizonyít, hogy mikor indult el a VoLTE a vodánál? Az hogy még mindig vannak olyan telefonok amik nem tudják, az pont a gyártói problémára világít rá.

    Második link: ez gondolom valami sajátos humor amit nem értek. A vodánál és a Yettelnél is a Vowifi 2023 szeptmeberében indult, nem 2019-ben, és nem is 2014-ben ahogyan arra célozgattál, de a VoLTE is csak 2019-ben indult, ergó a semmiféle 10 évőről szó sincs. De persze akár 10 vagy 20 éve is elindulhatott volna: arra a szolgáltatónak továbbra sincs hatása, hogy egyes gyártók a mai napig nem profilozzák fel a készülékeiket rendesen. Azon lehet vitatkozni, hogy vajon a szabványosítás során nem követtek-e el súlyos hibát, hogy mind a VoLTE és a VoWIFI bevezetése ilyen káoszt okozott, de erre a szolgáltatóknak megint kevés ráhatása volt.

    És akkor mégegyszer: sem a voda sem más szolgáltató nem korlátoz semmit: ha magától esetleg nincs bekapcsolva az előfizetéseden akár a VoLTE vagy a Vowifi (vagy ez a gyanú), egy 5 perces ÜFSZ hívással mind a kettőt leellenőrzik és ha nincs fent kérésre fel is rakják. De ettől még nem fog működni, ha a telefonod gyártója az adott szoftver verzióba nem rakta bele a szükséges profilt. Ez akkor is így van, ha te ezt nem akarod elfogadni.

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák