Új hozzászólás Aktív témák

  • SpongyaBob

    veterán

    Mai köröm a vodafone-nal.

    Tárgy: eSIM-re váltás.

    Miskolc, nagy Tesco. Itt írta valaki, hogy van itt egy hozzáértő srác, mondom hát bepróbálkozom. Két csaj volt ma délután és ahogy beléptem, rájuk néztem, valahogy éreztem, hogy itt ma nem lesz eSIM...
    Megkérdeztem, hogy tudok-e váltani mire hulla csend mintha finnül kérdeztem volna, majd megszólal az egyik "nem lehet..." Mondom miért nem? itt már másnak megcsinálták. Ezt követően a pofámba röhögött cinikusan, hogy ez kizárt dolog, mert dokumentációjuk sincs az eSiM-re váltásról. Hogy micsoda??? Mondom akkor mikor? Majd valamikor szeptemberben. Ok, akkor viszlát.
    Ha már rajtam volt a mehetnék betértem a Miskolc plázai vodafone-ba ahol sokan voltak előttem, de már csak azért is kivártam. Egy sráchoz kerültem aki mondta, hogy lehetséges megcsinálni, de nem ígéri, mert nem százas a rendszer, mondom persze oké, erről nem te tehetsz. Végül megcsinálta (volna) félig, mert végig vitte, de sajnos valamiért nem jelent meg a kijelzőn generált QR kód. Így maradt egyelőre a hagyományos kártya, de így is lehet. Máskor megyek még.

    Egyszerűen felháborító az első féle hozzáállás. Az ügyfelek képébe hazudnak, röhögnek és hülyének néznek. Simán csak le akartak rázni, mert büdös a munka, lusta dög mind.
    Nem volt kedvem, se időm se energiám visszamenni, hagytam az egészet a francba...

    i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

Új hozzászólás Aktív témák