Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz mukibuci #39171 üzenetére

    Az ügyfélmegtartó ajánlat hogy működik?Van egy fix tarifa amit mindenkinek felajánlanak vagy ezt az ügyfélmegtartó ember dönti el, hogy épp mit fog ajánlani?
    Azt tudom, ha bemegyek a vodához, hogy szeretném a szerződést felmondani vagy feltöltősre váltani, akkor addig azt nem teszik meg, amíg a központban egy embert felhívnak és egy ügyfélmegtartó ajánlatot meg nem hallgatok majd ott rögtön eldöntöm, hogy az jó-e nekem és mégis maradok vagy nem jó és akkor elengednek.
    Namost nekem ez egy fél délutános menet lenne, átutazni a szomszéd városba, épp akkor odaérni amikor mindenki másnak is ott van dolga :) várni ~ jó hármonegyed órát-órát (tapasztalat), majd megkapva az ajánlatot eldönteni mit tegyek. Lejárt a go előfizetésemről a hűség, ár-érték arányban így már nem a legjobb, lenne jobb máshol, de ha kapnék egy elfogadható, nem publikus ajánlatot, ahogy adtak februárban is a másik előfizetésem megszüntetésekor, akkor maradnék.
    Kérdés, ha felhívnám a1270-et ott nincs ilyen opció, hogy ezt a nem publikus ajánlatot elmondják nekem és akkor megspórolnám a fél délutánnyi felesleges utazást/sorbanállást?Régebben volt, amikor maguktól hívtak, mert lejárt a hűségem, akkor is és ajánlottak kedvezményt, ha maradok előfizető.

Új hozzászólás Aktív témák