-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz ANDROID??? #36090 üzenetére
Minden ilyen kedvezménynél megvan az hogy visszavonásig érvényes. A honlap meg olyan amilyen, tudtam már akkor mikor irta itt valaki hogy majd átalakul hogy eleinte káosz lesz az egész.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz ANDROID??? #36102 üzenetére
Telekomnál mindig attól függ bármi hogy melyik ügyintéző intézi én ezt már megtanultam. Ha az ember nem idegből intézi a dolgait és netán még normális ügyintézőt is fog ki akkor ha csak nincs vezetői ukász akkor el is fog intéződni a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
Onderon
senior tag
Nem olvastam el a közleményt, fogalmam sincsen semmilyen közleményről. Itt, a fórumon olvastam, hogy milyen kódot kell beírni a kedvezmény igénybevételéhez. Így én úgy gondolom jóhiszeműen jártam el, mivel adott kód érvényes volt az általam igénybe vett kedvezményekre, a rendszer nem jelzett hibát, az ügyfélszolgálat nem jelzett hibát, így én éltem a lehetőséggel, amit ők teljesítettek. Továbbra sem látom hol a visszaélés. És örülnék, ha visszavennél az "egyéb kérdés"-es hangnemedből, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Onderon #36105 üzenetére
nincs miből visszavenni, a tájékozatlanságod miatt meg pláne nem, ha a részleteknek/feltételeknek nem/sem jártál utána, hanem csak itt olvastad a kódot.
igaz, itt a témában is leírták sokan, hogy mire is lenne hivatott alapban az akció, persze az nem lényeges, csak a kiskapu - néhányan anyira túlzásba vitték, hogy moderációs intézkedés is történt, bár annak a részleteiről pont lemaradtam, csak a végeredményt láttam; link[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
érdekes. minek kellett volna utánajárnom? kód adott volt, rendszer adott volt, használtam. milyen jogon dönti itt el bárki is (főleg te), hogy mettől meddig számít élni vagy visszaélni vele? pedzegetitek a nagy nyilvánosság előtt elkövetett rágalmazás esetét, csak szólok.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Onderon #36107 üzenetére
mondom, tájékozódj a részletekről, hogy - normális esetben - miként és milyen feltételekkel kapták meg bizonyos személyek/előfizetők a kedvezmény lehetőségét, és utána visszatérhetünk a dologra, de addig nincs miről beszélni.
nem pedzegetek semmit, amit viszont leírtam, azért vállalom a felelősséget, akár jogi szempontból is!
az akció bizonyos feltételekhez volt kötve, az csak egy dolog, hogy a rendszer olyat is átengedett, amit alapban nem lett volna szabad.[ Szerkesztve ]
-
ShadowX
őstag
Valahogy neked tudok igazat adni, a nagy felháborodás ellenére is. Ez az egész dolog olyan tipikus magyaros...nem biztos, hogy egy német, amerikai, kanadai is felhasználta volna a kódot olyasmire, amire a fórumozók többsége tette (mondom ezt úgy, hogy a múltkori kóddal vettem egy pendrive-ot én is).
-
punky10
addikt
válasz ShadowX #36109 üzenetére
Én meg biztos vagyok benne,hogy az általad említett német,amerikai vagy kanadai nem élt volna a kedvezménnyel.De abban is,hogy a német,amerikai vagy kanadai előfizetőnek a valaga fényesre van nyalva a szolgáltató részéről,jobbnál-jobb ajándékokkal,kedvezményekkel,ajánlatokkal ajnározzák őket,így eszükben sincs a kiskapukat használni/kihasználni...
Igaza van Kalinak,nem volt teljesen jogszerű az elmult hetekben a viselkedésünk.
De ettől én még jót alszom.Nem a szomszéd Erzsi néninek lett belőle hátránya,csak egy multinak lett(az éves bevételéhez képest említésre sem méltó)kára.Kifizettük mi azt már más úton...Samsung Xcover6 Pr0/Samsung Tab A9+
-
Vangelis
nagyúr
válasz punky10 #36110 üzenetére
Hidd el a végén még ŐK jönnek ki jól belőle!
Majd jön a hír, hogy a telekom webshop lett a leglátogatottabb oldal a hónapban!
Többet nyernek ezzel ők mint vesztenek!
Az is lehet, hogy ez csak egy teszt volt. Így olcsóbb volt nekik a hibákat kideríteni mint ha milliókért kértek volna fel valami céget tetsztelni!
Ha gond lett volna akkor észrevette volna mindeki.
Majd kapnak valami díjat megint ügyfélkiszolgálásból.
De reklámnak tényleg nem volt utolsó!
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
Aki szeretne akciósan Y300 as mobilt 10eFt-os kártyával domino 5 csoamgban most megteheti!
Huawei Ascend Y300
+10 000 Ft-os feltöltőkártya fél áron
51 990 Ft helyett
46 990 FtHELYETT= 34.990.-FT
KATT a Dominóra
12.000Ft kedvezmény!
Használjátok!
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
t-bali3
senior tag
Egyik kollégám iPhonet szeretne venni úgy, hogy meghosszabbítja a jelenlegi Ikon 200 LTE előfizetését. Korábban írtátok, hogy ez most így már Voip tiltással fog aktivizálódni.
Kérdés, hogy ez a tiltás az Apple Facetimera is vonatkozik majd? -
ANDROID???
addikt
válasz lord.lakli #36114 üzenetére
Amire ő már utána használja az már az ő baja, hogy mit bír el a lelki világa...
Nem mindenki így jár el...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz adequate_cou #36116 üzenetére
De akkor lebeszélhetőség volt kb 600HUf, ez meg 10E feltöltő kártya mellé, tudom mert vettünk egy ilyet...
Ha nem kell a 10E feltöltő, valakivel "le boltolod" úgy is lekaparható a kártya mint régen is... -
cris78
őstag
Én egyedül azokat sajnálom akik húzták a kuponos vásárlást, és valóban telefont szerettek volna venni.
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
ANDROID???
addikt
Rákérdeztem, egy ügyintézőnél, aki azt javasolta, hogy menjek be a T-be és a helyi vezetővel beszéljem meg, vigyem a telefont és a papírokat személyes okmányokkal, mert hogy kivizsgálást lehet kérni a szitura...
Szerinted próbáljam meg, van értelme nekifutni ennek egy nagy kört?
Mivel tudom "sarokba" szorítani a szituval kapcsolatban?(995-szerviz után vagy levásárolhattam volna a készülék kisker lista ár +5000 értékig, ráfizetést nem engedélyeztek, vagy visszavásárolták azzal a feltétellel, ha helyben új hűséget aláírva veszek másik készüléket.)
-
313313
addikt
válasz lord.lakli #36114 üzenetére
De akár a többieknek is címezhetném.
És aki folyamatosan kap "új" iphone készüléket mert itt kopott, ott kopott esetleges kiskapuval szoftveresen kisüti? Azok nem tudatosan csalnak ki a T-mobiltól készülékeket? Gondolom nem egy ember élt már ilyennel....
Vannak emberek amiknek semmi se szent, kihasználnak gátlástalanul mindent... de nem biztos, hogy attól jobb/rosszabb ember, nem tudhatod ki mit miért tesz...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Gerasz
aktív tag
válasz ShadowX #36109 üzenetére
Szerintem mindenhol hasonlóan használták volna ki a lehetőséget. Amit a sztoriban inkább magyarosnak találok:
1. Előfordulhat ilyen baki egy ekkora gigacégnél.
2. Sztori az ügyintézőről, aki látván az átvételnél a problémát, maga is nekiállt rendelgetni - ideális alkalmazott
3. Te, a hipokrita "tipikus magyarozó".
3+1. A kartellező, lehúzós telkócégekEz utóbbi miatt az egész akció erkölcsileg csak annyira kifogásolható, mint drogdílert vagy politikust meglopni.
-
ShadowX
őstag
válasz Gerasz #36122 üzenetére
Nem mondanám magam hipokratának, csak a munkámból és a kalandvágyamból kifolyólag sok nemzet embereivel találkoztam, és próbáltam a jó szokásaikat átvenni (és nem így járnának el az általam említettek...a rosszabbakhoz meg mi értelme viszonyítani magunkat). De nem is próbálok meggyôzni senkit az igazamról, vagy nem igazamról, mert így is-úgy is támadásnak veszi valaki és nem a jó oldalát fogja látni a mondanivalómnak.
-
sutszi
veterán
válasz Vangelis #36130 üzenetére
Milyen akció lesz holnap?
Szerk.:
Ja ok. Azt hittem tudsz valamit...Nálad sosem lehet tudni...[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
tomi613
aktív tag
Amúgy is az ügyintézők olyan elfoglaltak hogy hétfő óta nem jutottak semmire.....
Ha lenne még egy akció leállna a telekom szervere.※ Samsung Galaxy S21 Ultra 5G (SM-G998B) Android 14 ESIM※
-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok! Előfizetéssel vásárolt készüléket szeretnék visszavinni mert meghibásodott. Online rendelés volt,most 4 napos. Az előfizetés Édesanyám nevén van. Ilyen esetben csak Ő viheti vissza vagy én is? A számla garancialevél nálam van,a készüléket én használom.
-
ANDROID???
addikt
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #36120 üzenetére
van/lehet értelme, de akkor készülj be rendesen a jogszabályokból, linkeltem/linkeltük korábban az összes kapcsolódót.
GLOCK34; lehet, hogy félreértették a visszavitelt - ahogy számomra sem volt világos elsőre -, viszont akkor csak a készüléket vidd és a jótállási jegyet vagy a számlát.
ez az új online nyilvántartás (jótállási jegy...stb) kicsit bonyolítja a helyzetet, hiszen az alapján fizikális jótállási jegyet nem igazán adnak ki nem illetékesnek, tehát ahhoz az előfizető kellhet.[ Szerkesztve ]
-
skylinelaca
senior tag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy hónapja vásároltam Domino feltöltős kártyát. Már akkor jelezték az ismerőseim ,hogy kb 3-4 csörgés után bekapcsol a hangposta. Ezt az online felületen lemondtam, de a dolog nem változott csak annyi történt ,hogy ugyanúgy 3-4 csörgés után: "ön a telekom hangposta szolgáltatását hallja.....ehhez a számhoz nem tartozik hangpostaszolgáltatás". Most jöttem el a tescoban lévő T-ből, ahol fél óra próbálgatás, új sim kártya után sem tudott mit csinálni a srác ő sem értette miért csak javasolta menjek be valami nagyobb központba. iPhone 4S a telefon, hívásátirányítás ki van kapcsolva. Párom ugyanúgy 30-as szintén i4s és 3gs tulaj, őt tudom akár egy percen keresztül is csörgetni mire felveszi. Mi lehet a gond?
Üdv: Laca
-
ANDROID???
addikt
válasz skylinelaca #36143 üzenetére
Próbáld meg felhívni a 1430 at és ott kérni a kikapcsolást, nekem a múltkor egyik dominós számra megoldották így a kikapcsolást.
-
Blackmirror
senior tag
És még annyit hogy ne erőszakosan,türelmetlenül esetleg ingerülten intézd az ügyet,mert abból jó nem származik.Könnyen egyezségre lehet velük jutni.
Pl az NFH honlapján fel vannak sorolva ezek,régebben épp kali linkelte azt hiszem.
Szerk.:ez Androidnak szólt bocsánat!
Milyen típusú telefonnal van probléma amúgy?[ Szerkesztve ]
iPhone X@R, iPad Pro
-
GLOCK34
aktív tag
Köszi! Úgy néz ki holnap megoldjuk,hogy együtt menjünk. Így biztos nem lesz gond.
Egyébként már a 2.nap is visszavittem,elmondtam,hogy mi a gond (jobb esetben ha nincs wifi nem áll át mobilnetre,rosszabb esetben hívni sem tudok) és azt mondták,hogy vizsgálatra átveszik mert vissza kell állítani gyári állapotra és úgy tesztelik mivel nem állandó a hiba. Naponta 3-4 alkalommal eljátssza és csak újraindítással jön helyre. A kártya biztosan jó,mert próbáltam másik telefonban. -
kali
legenda
válasz ANDROID??? #36142 üzenetére
itt minden lényegit megtalálsz, a jogszabályt is behivatkozták; link
ami számodra fontos; kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás
nincs levásárlás;
Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
nincs csere eltérő típusra;
Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
megnézném én azt a két eltérő típusú mobiltelefont, ahol nem találok legalább egy meghatározó eltérést.
elfogadhatsz eltérő típust, de nem kötelezhetnek rá!
amennyiben mutatnak egy listát, hogy azokból lehet választani, de neked egyik sem tetszik, akkor egyiket sem vagy köteles elfogadni!GLOCK34; butaságot mondtak, 3 munkanapon belül azonnali csere van, amennyiben a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, tehát nem vehetik át úgy, hogy küldik bevizsgálni vagy szervizbe, azt csak aztán tehetik meg, hogy kicserélték.
[ Szerkesztve ]
-
GLOCK34
aktív tag
Akkor jól átb@sztak! Komolyan mondom lassan ügyvédet kell fogadni egy nyomorék mobil miatt is. Ezelőtt azért nem vettem észre,hogy ennyire trógerek,pedig már én is régi motoros vagyok a T-nél.
Az a baj,hogy a másik két szolgáltató is egy nagy trágyadomb,pedig most szívem szerint dobbantanék innen. -
Blackmirror
senior tag
válasz GLOCK34 #36149 üzenetére
Én pl. tartozékot vittem vissza hozzájuk 2.munkanapon átvételtől számítva.
Oda kellett mennem a szervizes pulthoz és ott intézte is a dolgot a srác,pénzvisszafizetés és csere között választhattam,cseréltettem pikk-pakk el lett intézve.
Gondolom egy nagyobb értékű dolognál-mobiltelefon jobban átvizsgálják a hiba okát stb.iPhone X@R, iPad Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...