-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Onderon
senior tag
válasz anonymus89 #32746 üzenetére
ugyanígy jártam, lemondod a net&roll-t akkor kikapcsolja a rendszer teljesen az interneted és ügyfélszolgálaton (telefonos vagy személyes) kell visszakapcsoltatni azt, ami alapból a csomaghoz jár. vicc. persze erről sehol semmi info, én is csak lestem, hogy hová lett netem. azt hittem rendszerhiba van. most meg jön ez a VOIP tiltás, aminél nagyobb köcsögséget én még nem is hallottam. szép lassan vágja maga alatt a fát nálam a telekom.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz lugosi #32751 üzenetére
ennyire nem veszem szigorúan, hiszen adott a lehetőség, csak tudni kell a módját, aki pedig nem ismeri a módozatot, az hívja díjmentesen a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy probléma adódott, és már orvosolják is!
más kérdés, hogy esetlegesen már régen több forgalmazás történt a probléma jelentkezésekor a bővítés miatt, mint az alapban adott a díjcsomagban - mert először az pörög le -, szóval...Parasite; a másik két szolgáltató sem jobb, ha náluk meg már megy a tiltás egy ideje...
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
-
anonymus89
addikt
De ez akkor is kész vicc, magyarán mondva ha pl. az ügyfél nem az internetért rendeli meg hanem az olcsóbb percdíjért -persze azért néha-néha barangol- és történik egy ehhez hasonló eset de mondjuk kórházba menetel miatt nem használja a mobilinternetet.
Szóval akkor akár több hónapig nincs aktiválva az internetje mert nem kapcsolják vissza alapértelmezésként ami járna???
Ezeknél ugyebár nincs túlforgalmazási díj akkor mi félnivalónk van?
(már bocs de ezen csak kacagni tudok, hogy még itt tartunk)
Parasite
mindig okoz meglepetést nekem a szolgáltató..[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
kali
legenda
válasz anonymus89 #32755 üzenetére
olcsóbb percdíj? az miként jön ide?
amikor díjcsomagot ugrik valaki, például történt nálatok a mozaik xs -> mozaik s lépték, akkor nem kapcsolja ki a rendszer az adatforgalmat, az csak a bővítő kikapcsolásakor történik meg. -
anonymus89
addikt
-
Turbomann
tag
válasz lugosi #32758 üzenetére
Tisztelt érdeklődő.. Én csomagot váltottam és nem tűnt fel, hogy fel óráig szórakozott és így nem vettem észre hogy a másik net csomagot is benne hagyta és 2 nézem volt. A máskor történt, hogy vettem egy nokiat és net is kertem hozza. Majd tv ztem és több száz ezer forintos számlám kijött azt a rabszolgatartás hívom hogy ez mi? Közli , hogy majd fizesembe. Mondom hogy a Playstation alá az volt írva ingyenesen használhatóm forgalmi díjat se von le. Akkor megnézte, hogy a csaj net startot ami 10kb 13 Ft kell fizetnem ebben a csomagba rákot. Én néztem az én elofizumat és nem abban a csomag szerepelt. Azt vissza hívott, hogy most át kapcsoltak abba a díj csomagba amit szerződésben lekabeleztuk, de a net startot fizesembe majd be. izgultam, mert nem volt annyim, de rendes számla jött. [moderálva] Viszont sorozatban szópatott a T és ennyire hülye voltam, de ez mar csak október 30 íg áll fent.
[ Módosította: radi8tor ]
-
Soulfly842
addikt
válasz h1ght3chzor #32748 üzenetére
Persze... evidens... úgy lenne az igazi, ha bárki bemehetne az utcáról és kártyacserét kérhetne pl. egy cégvezető alatt mindenféle igazolás nélkül...
Két tanúval és bélyegzővel legyen hitelesítve és igen, legyen nálad egy aláírási címpéldány is az ügyintézéshez.
-
h1ght3chzor
őstag
válasz Soulfly842 #32762 üzenetére
Hát azért van különbség aközött, hogy pl én bemegyek, és kérek a jelenleg is használt, ott az orruk alá dugott kártya helyett egy másikat, mert nem megy bele a másik telefonba, és még ezért persze 4500Ft-ot lekasztanak, amikor egy új domino kártyát egyenleggel együtt olcsóbban megkapok...
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
kali
legenda
válasz anonymus89 #32757 üzenetére
nem a díjcsomag módosítása miatt kapcsolódott ki az adatforgalom, akinek pedig az olcsóbb percdíj fontos, abból nem következik a rendelkezésre álló, és az elvárt adatforgalmi mennyiség.
lugosi; nem is kell magyarázni, de az előfizető eszközölte először a módosítást - a bővítés aktiválásával -, és onnan már kövesse a fejleményeket - mondom ezt még úgy is, hogy én is csak előfizető vagyok, és csak részint van rálátásom a kivitelezés ilyenségének az okára.
a régebbi csomagok esetén is így működött, csak ott sms útján is visszakapcsolható volt. -
lugosi
MODERÁTOR
De ennek továbbra sincs értelme. Miért kapcsolódik ki egy olyan szolgáltatás, aminek a díját elkérik? Amire elő van fizetve? Az előfizető által eszközölt módosítás, a plusz szolgáltatás lemondása, az alapszolgáltatást egyáltalán nem érintette.
Ez pont olyan, mintha lenne egy kábeltévé előfizetésed, 60 csatornával, majd úgy gondolod, hogy előfizetsz az HBO-ra. Aztán 3 hónap múlva úgy gondolod, hogy nem kell az HBO, lemondod. Akkor kikapcsolnak a 60-ból 20 csatornát, amiken filmek mennek. Igaz, az előfizetésed továbbra is 60 csatornára szól, de hát ilyen a rendszer, majd ha szólsz, akkor visszakapcsolják. Röhej. Szerinted valóban logikus?
-
kali
legenda
válasz lugosi #32765 üzenetére
én is mozaik xs + 1gb lte kombót használok, és bizony érinti az alapszolgáltatást a bővítés bekapcsolása, mivel a mozaik xs díjcsomag(ban foglalt adatmennyiség) nem 4g/lte képes, de a bővítéssel már az lesz.
ettől függetlenül értem a problémát, bár részint tudom is az okát, de szerintem nem akkora probléma, hogy csak szolgáltatós illetékes segítségével lehet orvosolni a problémát, mert nem annyira jellemző, hogy olyan sűrűn kapcsolgatná valaki csak ki a bővítés, bármilyen bővítés visszakapcsolásával meg ugye azonnal visszaáll az alapban adott keret is, tehát így sem kell telefonálgatni amiatt. -
Zoli2010
csendes tag
válasz jazzkifli #32651 üzenetére
Hello!
Ha a wifi hotspotra gondolsz akkor az tuti, mert nem tudják a szolgáltatók kideríteni.
De nem is akarják, mert a NEXT XL esetében éppen adnak egy duonet kártyát amit csak internetezésre használhatsz, tehát pont arra, ami Neked kell.
DE! Ha pl. van autós kártyád (1900 Ft kb. és arra jó, hogy a fő kártya minden beszélgetését, sms-ét és adatforgalmát használja), akkor az ügyintéző ígérete ellenére sem fogják beaktiválni a duonet kártyát.Persze az autós kártyát ne vedd készpénznek. A média mánia esetében nekem ment. A next esetében meg még nem kaptam teljes havi számlát, így a trémobil állítása és a valóság között még lehet eltérés....
De elvileg mennie kellene....Zoli
-
Zoli2010
csendes tag
NEXT L és XL figyelők!
Érdeklődnék, hogy ki mire emlékszik augusztusra (esetleg júliusra) a t-mobile.hu WEBOLDAL tekintetében a NEXT díjcsomagokkal kapcsolatosan.
Ajánlott-e T(ré)-mobile +1G adatforgalmat online megrendelés esetén júliusban és/vagy augusztusban?Segítek egy picit egy pillanatképpel, de ezt szeretném ha valaki megerősítené aki hasonló csomagban gondolkodott:
http://web.archive.org/web/20130818061729/http://www.t-mobile.hu/lakossagi/tarifak/havidijas/NextElőre is köszi bármi apró szösszenetet..
Üdv:
Zoli[ Szerkesztve ]
-
Nimda
addikt
Az én példámat is hozzátéve, pár hónapja lemondtam a limitbővítő opciót, majd utána döbbenten vettem észre, hogy nincs adatkapcsolat.Napokig kerestem a hibát, azt hittem a készülékemmel van baj.Senki sem tájékoztatott, hogy ilyenkor "külön szólni kell" az ügyfélszolgálatnak, hogy ugyan állítsák már vissza az előfizetéshez járó alapcsomagot.Ha jól emlékszem innen kaptam a segítséget, hogy ilyenkor mi a teendő
[ Szerkesztve ]
-
erdoke
titán
válasz Zoli2010 #32768 üzenetére
Igen, én is nézegettem a nyáron, és volt ajándék adat akció a webshopban. A pontos dátumot is meg tudod nézni, ha nagyon kell, mert itt a topikban érdeklődtem akkor, hogy át tudok-e lépni Nextre hűség hosszabbodás nélkül (NEM volt a válasz).
A legjobb aláírás a héten
-
kali
legenda
válasz anonymus89 #32770 üzenetére
adják is alapból, ha csak díjcsomag módosítás történik.
gondolom, először a díjcsomag módosítását léptétek meg, és utána kapcsoltátok ki a bővítést, és bár a gyakorlatban még nem próbáltam, de fordítva talán nem jelentkezett volna a probléma - ezt majd véleményezi egy t-s illetékes.Nimda; nem várnék napokig. velem is történt már hasonló, de akkor nem én kapcsoltam ki a bővítést, hanem a szolgáltató, pedig volt még kellő számú pont, amire aktiválva lett, viszont azonnal ellenőriztem, hogy adott helyen más t-s előfizetőnek okés, a telefonomban másik sim kártyával megy, szóval az én sim kártyámmal vagy előfizetésemmel van gond, mert azzal másik telefonban sincs adatkapcsolat, és a my t-mobile felületre belépve láttam a hibát, illetve orvosoltam is azt.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Kedves Fórumtársak!
A lemondott kiegészítő adatcsomag polémiával kapcsolatosan, mindenki megnyugtatására idézném a Telekom utólag fizetett mobiltelefon szolgáltatásának díjszabásában szereplő mondatot (2. 1. 2. pont):
Az opcionálisan megrendelt kiegészítő adatdíjcsomagok vagy adatopciók lemondását követően a díjcsomagban benne foglalt adatmennyiség igénybevételéhez az internet szolgáltatás újraaktiváltatása szükséges.
Szerintem ez semminemű további magyarázatra nem szorul. Azért van így, mert a mindenki által megismert és aláírt előfizető szerződés 2.számú melléklete ezt tartalmazza.
(Megjegyezném még azt az alapvetést is, miszerint a "törvény nem ismerete nem mentesít annak a betartása alól".)Jó szerencsét!
-
slice14
veterán
válasz dedike #32774 üzenetére
Ezzel nincs semmi baj, csak a telefonos vagy személyes aktiválással. Igazán bekerülhetne az internetes felületre, hogy ne keljen fölöslegesen zaklatni az ügyélszolgálatot.
Pl: Csomagban foglalt adatforgalom aktiválása.
Szerintem lenne rá igény. Vagy csak én vagyok így vele?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
kali
legenda
válasz dedike #32774 üzenetére
hiába hivatkoztam rá korábban, aki napokig más irányban halad, és akár a telefonon is képes újrahúzni a szoftvert...stb, mielőtt egyszerűbb módon leszűkítené a dolgot az előfizetésére, majd hívná vagy felkeresné a szolgáltatót a problémával, annak szerintem az lenne az utolsó utáni lépés, hogy jogi hátteret keressen a problémának...
-
kali
legenda
válasz lugosi #32779 üzenetére
írtam a tévés példádra, hogy nem feltétlenül jó, mert ott nem érinti az alapszolgáltatást, esetemben - és bizonyos esetekben másoknál is - viszont igen.
a szolgáltatónak így jó, esetlegesen okkal állították be így, és rögzítették a szerződéi feltételekbe, de biztos nem azért, hogy az ügyfészolgálatnak több munkája legyen...
a szánalmas az lenne, ha nem rögzítették volna az ászf-ben, és támadható lenne az előfizető részéről.[ Szerkesztve ]
-
erdoke
titán
Ha valami a szolgáltatónak jó, és az ügyfélnek egyértelműen rossz, akkor normális esetben a szolgáltató versenyhátrányt szenved, és megváltoztatja a rendszert, hogy az ügyfélnek előnyös helyzetet teremtsen. Persze ha nincs valódi versenyhelyzet, akkor beleférnek az ilyen és hasonló szívatások...
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
Sejtem, de nem tudom. Mindenesetre egyértelműen hátrányos az ügyfelek számára, gyakorlatilag mindenki megszívja legalább egyszer, ha ilyen szituációba kerül. Volt már olyan üfsz. ügyintéző, aki figyelmeztetett a problémára kiegészítő net rendelésekor, de még ez se garancia arra, hogy mondjuk 4 hónap múlva emlékszik rá az illető.
A legjobb aláírás a héten
-
addikt
Mondjuk gondolkodtam kicsit (bár most meg a nyakam fáj.... ), szóval mikor valaki lemondja a bővítő opcióját, akkor kap egy SMS-t. Ha valaki illetékes beleírná az SMS-be, hogy aktiváltassa újra a netet, s az úgy kerülne kiküldésre, akkor a panaszok 80%-a kapásból megszűnne. Szerintem.
Jó szerencsét!
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz dedike #32784 üzenetére
Ez mondjuk szerintem a legjobb megoldás lenne, ha már a rendszer ilyen! Na remélem olyan is olvassa a fórumot akinek lehetősége van ezen változtatni. Ez egy kifejezetten jó ötlet, adott szituációra ennél jobbat nem tudok elképzelni.
Sőt, talán annyiban, hogy lehetne beleírni az sms-be, hogy tisztelt ügyfelünk, visszakapcsolhatja a szerződése szerinti adatcsomagot, ha erre az sms-re válaszban elküldi, hogy mittudomén mondjuk +ADATVISSZANa ha már ezt így kollektíve megoldottuk akkor segítsen már valaki legyen szíves a következőben, arról lenne szó, hogy van két biznicnet díjcsomagunk, és azt hogy tudom lekérdezni, hogy hol járnak ezek adatfelhasználásban. Van hozzá tandem kártya is, hogy nehezített legyen a kérdés. De ha csak egy adott kártyára le tudom kérdezni, már az is királyság.
Szerk.: a tmobil app-ban nem tudom megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
roland0111
újonc
Üdv mindenkinek. Lenne egy olyan kérdésem, hogy van nekem egy mobil netes elofizetésem amin még van màsfél év hűség. Ézt àtlehet alakítani rendes hìvószàmos előfizetéssé?
Másik kérdés: nov1-től vàltoznak a havidìjak(kaptam tájekoztatàst) ez azt jelenti, hogy en felmondhatom a szerződést mert ez szerződésmódosítàsnak bizonyul? -
Vangelis
nagyúr
válasz roland0111 #32786 üzenetére
Az internet ára is változik?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
RM1
aktív tag
válasz roland0111 #32786 üzenetére
Felmondhatod, de ha van hűségszerződésed, vagy kaptál készülékkedvezményt, akkor kötbért kell fizetned.
-
djculture
félisten
-
Vangelis
nagyúr
válasz djculture #32791 üzenetére
Hát nem tudom, én beszéltem többel is.
Azóta is rákérdeztem, hogy rendben volt e a felmondás. Azt mondták, hogy ott van a bejegyzés, hogy nincs kötbér.
Nem tudom a tpontban sem mondták, hogy kötbéres lesz. Simán kifizettem a 2700ft ot és kaptam egy domino kártyát.
Azt mondták , ha bármi gond van akkor hívjam a 1430-at.
Hívtam is és nincs kötbér megállapítva. Akkor lehet csak simán szerencsém volt és nálam a törvényes utat választották?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
anonymus89
addikt
Tényleg nem vitatkozni szeretnék de ez akkor is fura számomra...
Egyébként augusztusban került aktiválásra a drágább csomag és szeptember 7-én lett lemondva a limitbővítő opció.dedike:Ehhez meg annyit fűznék hozzá, élve édesapám szavaival: "Ezt ki a jó isten tudja elolvasni mikor az ember kezébe nyomják hisz oly hatalmas betűkkel vagyon megírva?" Azt mondja az ügyintéző: " akkor elküldöm e-mail-ben ha úgy megfelel" .. küldje bár az is csak szemétnek lesz ott amennyit használj fater a gépet...
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
kali
legenda
válasz anonymus89 #32793 üzenetére
ezért is írtam, hogy fordítva talán nem adódik a probléma, de ezt még abszolválni kell a gyakorlatban, vagy igazolja/megcáfolja egy t-s illetékes.
nem muszáj elolvasni a szerződési feltételeket, csak ugye ha látatlanban elfogadja az előfizető, akkor pláne meglepetések érhetik, ráadásul a dühöngésen kívül nem nagyon tud mit tenni, hiszen elfogadta a feltételeket...Vangelis; mivel több tényező függvénye a dolog, ezért hiába írja le valaki, hogy neki engedték, másnak meg nem, mindegyik törvényes út, csak ugye eltérnek a feltételek, ezért esetlegesen a végeredmény is.
azt most nem veszem alapul, hogy néhány ügyintéző nem kellően képzett, ezért egy konkrét helyzetben több állásfoglalás is születhet - számtalan példa volt már rá -, de ha már olyan szintre jut a dolog, akkor olyan fog dönteni, aki kellően képben van.[ Szerkesztve ]
-
cris78
őstag
Ha januárban lejár a két év hűségem akkor jól számolom, hogy októberben lehet már előre hozott készülék váltásom? Ha igen és élek vele, akkor a régi telefonomra ami elméletileg garis még, meg készülék biztosítás van rajta. Be is adhatom még javításra?
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
glaci
őstag
Sziasztok!
Én egy hónapja szerződtem le a T -vel, minden létező hűséggel, LTE -s kedvezményes készülékkel.
Azóta kiderült, hogy emelnek.
Most ha viszaadom nekik a készüléket, SIM kártyát azzal, hogy nem erről szerződtünk egy hónapja, és így inkább nem kérem, akkor ezt most megtehetem mindenféle kötbér fizetése nélkül, ha jól értelmezem?
Csak mert nem igazán jó ez így, ha maradok, akkor januárban megint egy emelés, aztán majd egy valamior a nyár végén és így tovább, azt hittem az árak már csak lefelé fognak majd menni, de úgy lágom tévedtem.
(Így lassan jobban járok, ha maradok a régi Vodás csomagomban. Esetleg ha átengednek kisebb csomagba, akkor maradhatnék, de azt gondolom nem lehet.) (Nyilván itt nem az a pár forint a gond, hanem az egyoldalú kiszolgálltatott helyzet és az egyre rosszabb irányba mutató tendencia.)
Remélem az EU hamarosan rákoppint az orrukra, mert nem igazán jó ez így.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
Real Ghoost
aktív tag
Édesapámnak valami ezer éves sima relax díjcsomaga van, amiben temrészetesen semmi internet nincs, de a héten veszek neki egy okos telefont, még jövő áprilisig hűségidő köti ehhez a díjcsomaghoz, lehetséges valamit így bármit módosítani? Gondolom ha valami drágábbat szeretnénk akkor azt engedik szó nélkül? 1-200 mega már bőven elég lenne.
-
erdoke
titán
válasz Real Ghoost #32799 üzenetére
Azonos kategórián belül válthat díjcsomagot, ami akár olcsóbb is lehet pár száz forinttal. Mozaik díjcsomagot között nézelődjetek, majd beszéljetek meg az ügyfélszolgálattal.
A legjobb aláírás a héten
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...