Új hozzászólás Aktív témák

  • adika4444

    addikt

    válasz Öcsielvtárs #136542 üzenetére

    Megjelenés után nem sokkal, talán december végén kihoztunk két 6S készüléket, hozzájuk Next S csomag, meg egy harmadik számra vlmi mégnagyobb csomag. Nem egyszerre vettük a telefonokat, a másodikért kb. két órára rá szaladtunk vissza, de az ügyintéző adott privát számot, névjegykártyát. Rendes volt amúgy is, de a feltételezhető jutalék után meg aztán pláne.
    Hozzáértő is volt, képben volt a dolgokkal. Az más kérdés, hogy mint kiderült, partnerüzletben voltunk (vagy ahogy akkor hívták), így az értékesítésen túl sokat nem tudtak segíteni:(

    @rasotamas (bocs, mobilon vagyok) Én is tapasztaltam a színvonalesést, vettünk két domino kártyát. Megkaptuk, de az ügyintéző mindenből a minimumra ment (kommunikáció, szaktudás, lelkesedés). A munkáját elvégezte, de látszott, hogy nem rég jött és nemsoká megy is. Én is sajnálom ezt az irányt, 10 éve iPhone 5C-t vettünk, első almatelefon:D ott mondtam, hogy első Apple emiatt 5C. Javasolta a 5S-t (mindenben jobb kb.), de nem akarta tukmálni, látszott, hogy tényleg jót akar. Akkoriban a garizás is egy álom volt, beszart a jack csatlakozó. Onnan indultunk, hogy majd ha megvan a cseremobil, akkor veszik be, legyen telefonom. Utána jött, hogy a készülék leadási kísérlete utáni napon nagy elnézést kérve felhívott egy ügyintéző, h nagyon sajnálja, de ugyan megállapítottak egy cseretelefont, de a város másik végén van, nem probléma-e, vagy pár napon belül át is tudja hozatni. Elmentem érte és így az iPhone cseréje 24 órán belül lezajlott...

    üdv, adika4444

Új hozzászólás Aktív témák