Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    válasz dptrsk #107854 üzenetére

    A régebbi korlátlan+korlátlan -ról váltottam az újra, hogy igénybe tudjam venni a 2 db ingyenes MultiSIM -et, amit most így 1/1 Mbit -el tudok csak használni. Tengap 10 körül volt a módosítás, azóta ugyan az a szöveg megy "TECHNIKAI HIBA MIATT AZ ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT JELENLEG NEM ÉRHETŐ EL". Nekem ez azért furcsa, mert nem az első eset, hogy díjcsomagot váltok és eddigiekben csak kiírta, hogy "díjcsomag váltás folyamatban". A kiírás ideje alatt semmit nem tudtam változtatni az előfizetéssel kapcsolatosan, de a többi számomat láttam és tudtam velük bármilyen ügyet intézni (számlát is tudtam befizetni, most ezt sem lehet). Egyébként a Telekom appból nem csak ez a szám tűnt el hanem az összes ehhez a folyószámlához kapcsolódó is.

Új hozzászólás Aktív témák