Új hozzászólás Aktív témák

  • Andreas

    tag

    válasz ddddd4 #1007 üzenetére

    Minden szolgáltatónak nagyon szigorú kritériumoknak kell megfelelni a számlázást illetően. Feltöltőkártya esetén is kérhetsz tételes kimutatást az egyenleged mozgásáról, kvázi egy "részletes számlát", amin meg tudod nézni, hogy mi történt.

    Bemész egy ügyfélszolgálatra, kikéred, megnézed, ha hibát találsz, akkor pedig reklamálsz, és jóvá fogják írni. Egyik szolgáltató sem fog ok nélkül rád terhelni pénzt, mert mindegyiknek fontos a saját ügyfele.

    A legtöbb ilyen eset, amit hallok, úgy végződik, hogy a panaszos nem járt utána a problémájának. Ne vedd magadra, de ha nem mentél utána a dolognak, akkor csak magadat hibáztathatod. (És itt most nem arra gonolok, hogy felhívod őket, mert sajnos azon is nagyon sok múlik, hogy ki veszi fel a telefont, egy ilyen tájékoztatás nem referencia szerintem.)

Új hozzászólás Aktív témák