Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reaper04

    aktív tag

    válasz WolfLenny #13351 üzenetére

    Igazából nem tudom. Nem azért írtam, hogy kétségeket keltsek.. bár visszaolvasva eléggé így jött le :DDD
    Elvileg nagyon sokféle probléma miatt lehet, de legyen így, hogy csak a fékolaj, mert azt könnyen orvosolni lehet.

    Olvastam gázpedál, lufik, szénkefe-szabályzó (kevés fesz), de fals riasztásokról is. (mondjuk utóbbi inkább service lámpás dolgok.)

    Esetleg még azt megnézheted, hogy melyik lámpa nem villan fel gyújtáskor, vagy épp melyik marad úgy. Mert ugye minden kijelző, ábra felvillan, majd elalszik kis idő múlva.
    Ha valamelyik úgy marad, akkor az a ludas.
    Ha viszont a sok ábra közül egy (vagy több) nem villan fel, akkor az miatt is lehet.
    például diaggal le lett tiltva (a biztonsági öv sípolása, ha nincs bekapcsolva. Vagy akármi), és mivel le van tiltva, nem villan fel a stop jel mellett...

    Vagy még akksival kapcsolatban megmérheted, mennyit ad le... ha kevés akkor valami a generátorral lehet. Írtak szénkefékről ... vagy ha az rendben fesz szabályzóról is.

  • rob210

    Topikgazda

    válasz WolfLenny #13351 üzenetére

    Uram az a fékolaj szintje lesz ami egyébként nem olaj hanem folyadék, de mindegy.
    A lényeg azt a rendszert inkább nézesd át, én egyetlen dolog van amit nem szerelek otthon az a FÉK.
    Ha szétesik a motor mert elkúrok valamit max a fejem verem a falba.
    De ha elb@szom a féket és megölök 10 embert vagy csak a családom azzal nem tudnék együtt élni.

    Szóval a lényeg az a folyadék valahova eltűnik.
    Szvsz a fékmunkahengerek ereszthetik el ha el vannak kopva.
    Ha szivárog a folyadék az rontja a fékhatást és nem tesz jót semminek amire ráfolyik.
    Szóval ezzel ne barkácsolj nézesd át!
    :R

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák