-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz vzsryl #92069 üzenetére
132cm a könyöklők között.
Úgy már utaztunk benne, hogy egyik oldalt 9-18kg-os gyerekülés, másik oldalt 15-36-os,közte párom. Egy bő 100km-es utunk volt így, elvoltunk.
Megane 4 (5 ajtós) jóval szűkebb belül.Amúgy csomagtér nyílás alul és a csomagtartó az ablakvonal körül 106cm, az alja 109cm széles.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz zsola400 #92107 üzenetére
Renolinket most vettem tőlük: [link]
Állítólag eredeti, 80 euró volt a vlinker fs kábel/modul + szoftver.
A ddt4 kinézetéhez és használatához már annyira hozzászoktam, hogy nekem teljesen megfelelő.
Nekem a ddt4 android változatával van olyan kínom, hogy újabb autókat, bár olvas, de írni már nem minden egységet tud.
A windows verzió az stabil, ír/olvas mindent.Aztán jött az ötlet, hogy megpróbálok összebarátkozni a renolink-el, egyelőre a polcon áll.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz MasterMark #92205 üzenetére
Annó leírtam énis ezekkel az adalékokkal kapcsolatban a véleményem.
Nyilván valamilyen bevonatot létrehoz a felületeken, amivel érintkezik, ami rövid távon okozhat pozitív változást.
De, hogy ez nem csodaszer, meg nem épít semmit-sehova, az tuti.Munkahelyemen vannak milliós, tízmilliós, százmilliós gépek, forgógépek (pl. kompresszorok, szivattyúk, hajtóművek...) és a belevaló olajon kívül semmit nem kapnak.
Nyilván ipari felhasználás, de itt is nagyon költség/termelés érzékeny a story, tehát ha valamilyen praktikával lehetne élettartamot/üzemórát kitolni, akkor arra a többszáz itt dolgozó gépész/gépészmérnök(olajmérnök) azért már javasolt volna valamit.
Na innentől hiteltelenek nekem ezek a löttyök.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz norbert1998 #92291 üzenetére
Szia, ahogy rob is írja, így az általad elmondottak alapján, tipikus bölcső szilent probléma.
Viszont,
annó én a lagunával beszopt@am, mert ilyen volt a tünet, kicseréltük a bölcső szilenteket jó nagy szívás árán és ugyan így megmaradt a jelenség.
Szintén, ahogy írod nálam is minden ki lett cserélve az első futóműben...gátló, rugó, stabpálcák, komplett lengőkarok szilentekkel, toronycsapágyak....és mégis valami tompa-fémes koppanó-kottyanó hang jött az úthibákon.(ez még saját tipp: esetleg külső-belső kormányösszekötők, ha még azok nem voltak cserélve???)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz norbert1998 #92311 üzenetére
Közben eladtam az autót, így sajnos nem derült ki, hogy ezt mi okozta.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Morales72 #92346 üzenetére
Szia, bár már többen leírták, megosztom a saját véleményemet is:
Ahogyan rob írta, PH2-t érdemes belőle nézni (2006 utáni). Amit az alap dolgokon felül érdemes tüzetesebben megnézni, az az összes elektromos berendezése: világítás, irányjelzők (tud vicces dolgokat csinálni), ablakemelők, klíma, fűtés ventilátor, stb. ...
Rohadni nem szokása, az 1.6benzines motor strapabíró.
Futómű:
Nekem 1,5dci volt, bő 100.000 km-t használtam, 16-os kerékkel, 4cm ültetéssel. Nálam a stabpálcák voltak, amik fogyóalkatrészek voltak...
A futómű többi részével nem volt bajom. (amikor mevettem, a trapézgömbfejeket + toronycsapágyakat cseréltettem, utána nem volt azzal sem baj)Ja igen: FÉK --> valamiért nagyon gyakran kellett hátsó féket cserélnem (tárcsát is, mert elkopott). Több márkánál is ugyanez volt a jelenség...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz norbert1998 #92370 üzenetére
Jajj nem, rosszul fogalmaztam, a megane2-nél kopott a hátsó fék és több alkatrészmárkát kipróbálva is, ilyen volt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz domper2015 #92611 üzenetére
Nekem a talismanban a két első adaptív gátló 94.000km-nél kuka...engem ez lepett meg.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz polonic #92628 üzenetére
Igazából azért lepett meg, mert ugyanezeken az utakon, ugyanekkora felnivel a laguna 3 gátlói valahol 250.000km-nél adták meg magukat.
A lengőkarokat szintén itt körül cseréltem a lagunán, a talisman már 50.000km körül átesett a komplett lengőkar cserén.
Igazából már százszor megbántam, hogy eladtam a lagunát és megvettem a talismant, ez bekerült az "életem legrosszabb döntései" közé.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ha már hűtőfolyadék...
Nekem amikor kicserélték a motort, azután valami sötétkék lötty került bele....ez mi lehet?
Majd megpróbálom lefényképezni.
Munkalapon, talán csak annyi van, hogy hűtöfolyadék.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Köszi srácok az infót, ez valamiért kimaradt az életemből, hogy leváltották a régi típusú hűtőfolyadékot.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Fateromnak 1.33,140 ló van, sok várossal inkább 8l felett eszik.
A kolléga által írt 5l alatti, elég extrém felhasználás lehet.Valahol régen írtam, Miskolc-Burgas-Miskolc (Románián keresztül) 3 fő + csomagok, valami 6.6 literes átlagra emlékszem.
Mod. : közben megtaláltam: [link]
+1 találós kérdés, mi ez
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Gombinyó #92919 üzenetére
Ohh, én bő 15 éve járok ugyanarra dolgozni,
Megane 2 1.5dci 106 - 5l környékét evett
Laguna 3 2.0 dci - 6.5l
Talisman 1.8tce - 8.5l
Ugyanaz az út, forgalom, vezetési stílus.Igen, hibrid/elektromos kellett volna...
Nálunk költözés lett a vége(folyamatban) így megszűnik a napi kb. 70km inga.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz lsebestyen #92941 üzenetére
Ültetve van, az biztos.
Meg kell kérdezni őket / alá kell nézni, hogy mi van alatta.
Lehet, csak rugót cseréltek, akkor azt kell visszarakni gyárira, az nem nagy költség és nem nagy mutatvány.
Ha már a gátlókból is gyárit kell venni, az húzósabb, bár nyilván az alatta lévő futómű eladható, ha valami márkás jó állapotú darab.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz lsebestyen #92943 üzenetére
Ha csak rugót cseréltek, az nem nagy kaland, hogy vissza alakítsd.
Egyébként, ha tényleg érdekes az autó, ki kell próbálni.
Nem biztos, hogy olyan vészes így, hogy csak a rugó van cserélve.
Nekem megane 2 volt ültető rugóval valami 3-4cm,teljesen élhető, használható volt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz AMD Power #92974 üzenetére
Idő előtti olajcserére nekem azt mondta a Renault,hogy felesleges.Ettől függetlenül kb. 5.000km után lecseréltettem.
Illetve annyit mondtak,hogy az első 1-2.000km alatt kerüljem a túlzott igénybevételt (nagy sebességgel haladás,magas fordulatszám,extrém kigyorsítàsok)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen