-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
110 lóerős, K9K 846 motor van benne, a felszereltség pedig egyedi. Ami fontos nekem az benne van (tempomat, klíma, bluetooth kihangosító), bár nem egy agyon extrázott kocsi, lévén, hogy céges autó volt.
Én utaztam benne sokat, igaz nem vezettem, vasárnap párommal elmegyünk egy mustrára egy autószerelő ismerős társaságában, és ha minden ok, hétfőn elindul az adás-vétel folyamata, szerdán remélem meglesz az autó, ha minden rendben van.
u.i.: Motorszám alapján írtam a 846-ot, bár pont a linkelt Wikipédia oldal szerint azt csak IV Megan-ba szerelték, a III-ba a 836-ost. Érdekes...
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
rob210
Topikgazda
Más a szempont
A grand coupé na az igen nyami nyami.
Most volt nálam olaj és egyébb időszakoson egy isten az a gép. Nagyon bejön a próbakörön le se lehetett vakarni a mosolyt a képemről, aztán rendben visszaadtam a tulajnak és fájó szívvel megváltunk egymástól.Öröm volt rajta dolgozni, sehol egy berohadt csavar, sehol egy sufnituningos gány. Ehhhh.
Renault power
-
gooool
őstag
Köszönöm, akkor nem vészes, ráérni ráérek, kibelezésről lenne szó, csak magát az ajtót venném, minden mást átpakolnék a mostaniból.
xuldar:
Ezzel tisztában vagyok, de teljes átköltöztetés lesz, a belét nem veszem meg az ajtóknak, a mostaniból pakolnám át az újakba, így gondolom ilyen probléma nem fog fennállni.
Üdv, Balázs
-
footy
addikt
+Mindenki aki valaszolt
Koszi az infokat.Mas:
ELM327-es interfeszen ki lehet olvasni a DPF telitettseget es a befecskendezes korrekcios ertekeit?
Mennyire jellemezo a befecskendezok pusztulasa? Jol tudom hogy 2.0DCI-nel Bosch van ami felujithato?
A tempomatot ugye a kormanyrol lehet kapcsolni? Mi a "tempomathoz hasonlo" kapcsolo a ket ules kozott? -
rob210
Topikgazda
Nem márka hanem a technika, ez főleg a sima szervo nélküli fogasléces verziókra igaz. (de van kivétel)
A másik pedig a kor, ami kitétel, 10 év felett szokott előjönni, közelebb a 15 höz.
Kikeményedik a persely ilyenkor elkezd porladni ezt a port felkapja a fogasléc és elkezd tőle morogni a kormánymű.
Ilyenkor elmegy az ember és alkatrész hiányában kikapja a sajátját és kap helyette olyat amit már valaki felújított, mert okos esztergályos ismerős megcsinálta a perselyt, amit itthon egyébként nem lehet kapni.
A másik komolyabb okozó a por.
Ha ki van szakadva az egyik harang aár csak rövidebb ideig is akkor az a kormánymű záros határidő alatt tönkremegy. Sajnos ez ilyen.
Ha csak facebook csoporton körülnézel nagyon kelendőek a kormányművek.Renault power
-
footy
addikt
1. A motortartokra tippelek inkabb, mert
a, leallitasa(es azonnali ujrainditas) utan nem volt koppanas vagy vibralas.
b, ezt is kizarnam, mert a motor egyenletesen huzott, nem volt torpanas vagy alapjarati ingadozas es hasonlok
c, szoval valoszinu ez2. Szerintem nem mert inkabb ilyen mely frekvencias bugas volt, csinaltam egy felvetelt, de sajnos ezen nem annyira hallani.
Lehet ki kellene probalnom egy masikat is hogy legyen osszehasonlitasi alapom
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
nah kódot nem találtam meg az alkalmazás remekűl műlködött köszi!
Viszont már csak két hibám maradt a kocsiba... bal ablak emelő kapcsoló nem müxik ....írtátok hogy ebay .. viszont akik szerelik az autómat suzuki márkaszervizesek
ők azt mondták kompletten kell cserélni a bal oldali vezérlő panelt , viszont én ebayen csak párosával találtam..
párosával van? vagy van kompletten tokkal vonoval?
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
#orosziem81
Azonban nálam ez 2-3 jobbra full és balra full kitekerés után eltűnt.
Pontosan. Ide-oda tekergetéstől elmúlt, de nálam nem tűnt el. Következő nap megint hallottam, ha garázsból állok ki, nincs is ez a hang, szóval...
Srácok, akkor ez hidegfüggő valami lehet. Elméletileg jönnek akár napi +10, +11 fokok is (Pécs), kíváncsi vagyok, hogy ez hallható lesz-e akkor, de le merném fogadni, hogy nem.
És a szervó olaj színtelenségére mi lehet magyarázat? Gyárba ilyen kerül bele? Én valami pirosas-bordó színre számítottam, de mint írtam, sosem volt gond a szervóval, kormányzással. Na mindegy, talán az lesz a legcélszerűbb, ha abból is kap frisset. De ennél a gyárilag nem FAP-os M9R 740 es változatnál, hogy miért került a kerékjárati ív mögé, az számomra érthetetlen. Ráadásul belenézni sem tudsz, csak belekamerázni, pl mobilról, mert még egy egér feje sem fér oda.
-
rob210
Topikgazda
-
#32577792
törölt tag
Ez az a kocsi, ami városban is használandó a szépsége miatt, de oda dieselt...
Kompromisszumok hada.
Elmúlt 2 hétben kénytelen voltam itthon használni a kocsit, egészségi okok miatt, hát nem örültem neki. 1km-t menni helyben.. Az 5,5 átlagom felment 6,5-re, nulla melegedés. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez a dpf regenerálás érdekes dolog, egy sz@ros J astra is ki bírja írni, hogy ne állítsd le, mert regenerál, itt meg semmi....max a pillanatnyi fogyiból észlelhető, hogy valami történik.
Ismerősnél láttam, hogy egy gusztusosan beépített piros kis led (ESP kapcsoló mellett) világít, ha regenerál.
-
forceberg
veterán
Én is lecseréltem az M2-ben, mert bár tűrhető hangon szólt, de nem bírta a hangerőt.
Nekem az Impact hangszórók csipogókkal + csomiban saját méretezett láda nagyon jól szól a M2-ben, csak épp a mélyláda van kivéve már jó ideje[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
Én azt nem értem, hogy lehet jobb, mint a gyári olaja, amit ezekhez a motorokhoz fejlesztenek.
Szvsz én is sokáig xado olaj párti voltam, jó is a mai napig azt mondom, hogy frankó olaj, de az ELF ehhez a motorhoz van fejlesztve és nekem ezzel sincs semmi gondom, úgy, hogy kb, 1/3 árral olcsóbb.Ezt a hangos motor jeelenséget meg nem tudom, szerintem inkább a csúcsrajáratás miatt van.
Hiszen mint tudjuk, az övé igencsak ki van hegyezve és még csak nem is 90 es papásban hajtja[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én azt írtam, hogy a gyári elf sxr 5/40 az csere után, kb 4k-ig bírja, utána hangos, morgós lesz. A Top Tec 4400 meg igazi sima járású vadállat lesz tőle egészen a csereig.
Erre itt ez a motul és még az LM-et is kiröhögi.
Akkor melyik is való bele? 😀
Hát a tkm tudja, de nálam, ami morgós, hangos az megy a picsaba. Maradok motulon...
Leírni nem tudom az érzést, ki kell próbálni -
forceberg
veterán
Ez a tervezés csúcs, hogy a lapátokat alaphelyzetben nem lehet felnyitni, vagy nálam vannak nem jó pozícióban feltéve? (már ha fel lehet tenni többféleképpen a forgató tengelyre)
Én ócskásban szoktam venni valami jobb féle olcsóbbakat, ha látom, felismerem. A drágák sem bírnak annyival többet.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jah, az összeset cseréltem/cseréltettem már.
De itt is beleszól az olajminőség, ha az kezd szar lenni, akkor a vadiúj zselés sem tud annyit csillapítani, hogy ne érezd újból a rezonanciát, bár közel sem lesz olyan, mint egy régi, már szinte csak dísznek lévő az autódban. Ránézésre a zselést meg hiába nézed, vagy kiszereled, vagy cserekor látni fogod, hogyabban 1 deka zselé nem lesz, ha már legalább 2 éves. Ennyit bír, többet nem.