-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ezt tudtuk eddig is
A lényeg, hogy próbáztasd ke, mert ha nem kell hozzányúlni a hengerfejhez, akkor ne basztassák.
Akkor tömítésből is az egyes kell azaz az alapméretes.Ha nekiállnak a hengerfejnek mert baja van akkor biztos lehetsz benne, hogy 30nem lesz elég, nem riogatni akarlak, csak ne érjen váratlanul.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
A hűtőrendszered rendben van, vagy azt is csinálják egyben?
Mert én mióta a hűtősnél hagytam a 18.000-et, és elmagyarázta, hogy mire hagytam ott, megvilágosodtam, hogy nem egy kis jelentéktelen dolog ez a hűtőrendszer... Legalábbis én úgy voltam vele idáig, hogy ha folyik majd utánatöltöm, koszos koszos, mit zavar az?
Aztán kiderült, hogy a hőgombának is jókor kell jelezni, hogy a ventilátor induljon, és hűtsön, a rendszer ne legyen lyukas, mert akkor totál szar az egész, ne legyen benne túlnyomás, és ugye ha túl meleg a víz, az szar a motornak...
Szóval most elvileg rendben van a vizem, nem néztem manapság, holnap ránézek majd hogy áll a szint, de a lényeg, hogy a hűtőrendszernek nagyon rendben kell lennie, mert a motor kárára válhat könnyen, pl. egy hengerfejesség múlhat rajta.
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
Szia! Király vagy köszi!
Jövök 1-el
Megvan a keresett cucc. Találkoztam vele bontottan 15E, 8E majd 3800Ft ajándék bilincsel.
Majd megnézem milyen állapotú és ha úgy találom, hogy szükséges akkor lehet megerőssíttetem. (bár nem tudom, hogy célszerű e)
Az tuti, ha el van már használódva a hirtelen parkettázást nem díjazza.
-
-=Tiger=-
tag
Azt mondta az eladó mivel nem jelentkezett rá annyira senki és németben van (mármint Ő, nem a kocsi) viszont jön haza pénteken, hogy van egy ismerőse aki majd megcsinálja neki. :S (állítólag van mindene hozzá) ---> nyílván így éri meg.
Ha nem valami húzós és főleg lutris művelet lenne bevállaltam volna mert épp szükség lenne valami hasonlóra, de ilyen áron, hogy még bukhatok is inkább nem.
-
vzozo
senior tag
Köszönöm a további kommenteket! Teljesen jogos, nekem se tetszenek ezek a pöttöm motorok, viszont tényleg az a helyzet, hogy erre állnak át a gyárak.
Mivel nem sürgős a vásárlás, még lesz alkalmam rágódni ezen. Addig is ott van a listán a hibrid Auris, csak ne lenne olyan kiba' drága...
-
dhgm
tag
Hát most már éppen eleg becsmérlő íeást olvastam a R-től.
Kedves Mindenki!
R19-el kezdtem a Renautozást. 11 év után adtam el. A feleségem megsíratta én megkönnyeztem. A kocsi 16 éves volt eladáskor, hát egy ai 5 éves néz úgy ki mint az nézett. Eladás oka az volt, hogy valamelyik nagytudású szerelő kerékcsapágy cserekor féltengely kinyomásánál a felfüggesztés bekötési pontjaiot baszta kikötni valszínű szébarmolta a difiben a dolgokat 100 fölött nem igazán volt szép zaja... A váltócsere az autó értékében állt volna meg. 16 éves autóra meg az ember nem szívesen költ ekkora összeget.
Egyébként tankolás, olajcsere és ment. Legnagyobb baja az volt, hogy egy jólirányzott alsó mosásánál sikerült mind a generátort, mind az önindítót elbarmolni. ( Gt csapágycsere és csúszógyűrú felújítás 3000 ft, önindító generál 2000 Ft,) ezenkívül 2 első csapágy csere ugyanazon az oldalon 10.000 km-en belül. Nem a kocsi hibája volt, hanem a bolti eladóé, aki azt mondta, hogy csak be kell rakni a helyére, nem kell zsírozni, hát kellett, mert a második csapággyal 80.000 km után sem volt baj, mondjuk az kapott zsírt.
... a mai napig bánom, hogy eladtam...
2010 augusztus 'hirhedt" 1,,5 dci ( 86 LE )... megláttam és beleszerettem...
foglaló fizetés után néhány nappal forgalomba helyezés vásárlás előtti átvizsgálás a motor beindításából állt, másra nem terjedt ki annyira bíztam a típusban ( lehet nevetni). Itthon próbáltam ki rajta mindent, természetesen hiba nélkül működött és működik azóta is. ( klíma 4 elektromos ablak, ésd a többi M2 nyalánkság)
Vásárlás után fékbetétcsere történt minden keréknél tárcsa maradt, azóta is az. Motorolaj csere 10.000 km+ olajszűrő. gázolajszűrő .30000 km-ként. EGR szelep tisztítás higitóban félévente. Tankolás csakis OMV alpesi dizel télen nyáron.Hibái: akkucsere vásárlás után két hónappal akkor 4 éves volt a kicsike.
bal tompított kiégett
jobb tompított kiégett
rendszámtábla világítás kiégett, ekkor bizti csere a motortérben mert zárlatot csináltam. Nem kívánom senkinek ( akku ki, motorvezérlő elektronika ki, akku tartóvas ki utána hozzáférhető
Kímatöltés idén tavasszal tehát 7,5 évig bírta a gyári... nincs mit mondani. A klímatöltő mester is szidta mert csak egy kivezetése van a csönek nem kettő mint a svábnak, dehát megvan enn is az előnye, kevesebb helyen tud szivárogni
Vezérléscsere még nem volt nálam 120,000 km van benne 160000 nél írják, de lassan rászánom magam mielőtt baj lesz...Fogyasztás nagy átlag az elmúlt 4 év és 70.000 km tekintetében 4,8 l/100 km... magáért beszél.
Város 70 zázalék igaz nem Bp. de itt is tud egy kis eső vagy műszakzárás gondot okozni.Városon kivül 90 betartva 3,2 ( vicc) robogó fogyaszt ennyit.
Ha kérdés van nyugadtan tegyétek fel.
1,5 dci-nél a lényeg a jó üzemanyag, időben olajcsere, időben gázolajszűrő csere. Megzavarás után ill. induláskor ici pici motorjáratás.Gázolaj bef. rendszerrel még nem volt hiba, remélem nem is lesz.
Ők megtanultak autót csinálni, nekünk meg kéne tanulni használni.
A jó sváb autó is beszarik ha rá sem b.sznak.Még marad vagy 10 évig, addigra nagykorú lesz.
Bocshhh ha hosszú voltam.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
-
-=Tiger=-
tag
Egyszer megpróbáltam pár éve. Bár türelmes ember vagyok, de ehhez már nem volt türelmem.
Az a probléma, hogy ha nincs megemelve az autó akkor nagyon nehezen hozzáférhető, szerelhető.
Anno szétégett valami vezeték, de a motor sem volt már százas. Aztán rá 1-2 évre behalt a motor. Most akkor jöhet a harmadik műtét. Az-az igazság, se erőm se időm az ilyen dolgokhoz mostanában, nemhogy ebben a jó időben.
-
dhgm
tag
(#33602) dhgm: az fm transzmitterek hangminősége kegyetlenül sz@r és instabil is az átvitel (sokminden bele tud zavarni). Az igaz, hogy olcsó meg nincs kábel, de nekem pl. iszonyat vol a hangja.
Nem vagyok nagyigényű, nekem stabilan megy azóta is. Van rajta külön equalizer... Szerintem nem rosszabb minőségű a hangja mint a gyári fejegység cd-je..
Arany megfizethető középút, a legegyszerűbb megoldás.1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
-=Tiger=-
tag
Már 2x bontattam szét kb. 15-20E Ft-ért... / bontás. Először elégett benne egy csatlakozó, hol ment, hol nem, aztán már egyáltalán nem, majd behalt a motor. A szerelő szarul tette össze vagy 3/4 évig jártam égő légzsák lámpával mire meglett a saját Clip, hogy MAGAM tudjam orvosolni a hibát, mert a gyári kiolvasás után is csak rossz ötleteket kaptam. Szal még így is szoptam. A légzsák az addig is meg-megviccelt, így azt hittem most is az a baja. Hát most más volt.
1x megpróbáltam szétszedni, de valamiért a fék pedált nem tudtam kivenni, mert fogta a bowden és nem jöttem rá, hogy... aztán ott volt a merevítő amin össze-vissza mennek a vezetékek. Úgy tudnám még a szerelését elképzelni, hogy kivszem az ülést is és úgy fekszem be, de ebben a mocsok időben kinek van ehhez kedve?!
-
Josi
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Politika
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- World of Tanks - MMO
- DIGI kábel TV
- Netflix
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA