-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
KamuMazsola
őstag
válasz wwenigma #23967 üzenetére
Olyan ez mint a benzinkút, drágálljuk a benzint, mégis tankolunk, mert a mindennapjaink része. Így van ez a telefonnal is, a többin meg kár rágódni. Ettől függetlenül nem tudok velük (szolgáltatókkal) együttérezni! Ez csak egy vélemény, a sajátom, amit vállalok!
Üdv.: KamuMazsola
-
csab2
veterán
válasz wwenigma #23975 üzenetére
Nem támasztok alá semmit. Nincsenek konkrét adataim. Mint a téma iránt érdeklődő, különböző cikkekben olvastam erről. Nálunk ha jól emlékszem 3 különadó terheli a mobilszolgáltatókat. Az ÁFA köztudomásúlag magas nálunk. Azt is úgy olvastam valahol, hogy nálunk Európában az egyik legmagasabb a frekvencia használatáért fizetendő díj. A frekikre kiírt pályázatokon több tíz milliárd forintot kell kifizetni.
Egyebként már rohadtul unom a témát, úgyhogy én részemről lezártam.
További jó rinyálást és okoskodást!Egyébként ki beszélt itt arról, hogy sajnálni kellene valakit is?
[ Szerkesztve ]
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
MODERÁTOR
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz wwenigma #32488 üzenetére
Hopp, érdekesség. Át kell olvasni megint.... Smarttarifanal tovabbra is lassitanak csak.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
MODERÁTOR
válasz wwenigma #32498 üzenetére
Akár tetszik akár nem, az adóknak, béreknek, egyéb, a szolgáltatót érintő költségeknek igenis köze van a magasabb árakhoz. De nem megyek bele, mert nem szeretek széllel szemben pipilni.
Az örüljünk, hogy ilyen olcsót nem én írtam, szerintem nem volt teljesen normális, aki ezt írta.
Samsung Galaxy A54
-
LanyUs
senior tag
válasz wwenigma #32489 üzenetére
Tegnap voltam szekszárdi üzletbe. A hölgy arról tájékoztatott, hogy minden csomagnál megszűnik a lassítás, tehát elfogyott, akkor game over. Remélem tévedett, mert éppen ez volt az előnye a telenornak. Nem ő a hibás tudom. Azért magamban elmondtam párszor, hogy a jó édes k..... ....... annak, aki meghozta a döntést
-
MODERÁTOR
-
apaszka
veterán
válasz wwenigma #32580 üzenetére
Igen így szoktak kedveskedni.
Persze mindegyik szolgáltató, nem ám csak a telenor.Én anno a voda-tól való lelépés előtt kaptam rengeteg kedvezményt tőlük. Igen egyedi előfizetést csináltak az őt számomra.
Aztán pár... év és csak léptem tőlük. Egy mocsok banda .Az első előfizetők közt voltam náluk, és két éve jöttem át ide!Igazából a telenor még a legjobb szolgáltató szerintem a rosszak közt itthon.
Persze adhatná ingyen, vagy negyedéé az internetet és a perceket, de ez álom.
Az új csomagok viszont tényleg átverősek, így vonta lesz belőle biztosan. Alaki ezt kitalálta, börtönbe kellene csukni. Ráadásul erőltetik, éld ezt gondolom parancsba is adják az ügyfeleseknek. Ez hiba!
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
#79335424
törölt tag
válasz wwenigma #32700 üzenetére
Legutóbb karót adtam nekik. Visszahívtak, hogy mi volt a problémám az ügyintézéssel, sztem mit csinált rosszul az ügyintéző. Mondtam, hogy az ügyintézővel semmi problémám sem volt, viszont nem volt szándékomban megtanulni a Telenor zenéjét. Az angol királynőt is hamarabb tudtam volna elérni. Azt mondta az ember, hogy az más, nem rajtuk múlik. Ha én a Telenort hívom, akkor ketten vagyunk az ügymenetben. A Telenor, meg én. Ezek szerint úgy gondolja, hogy én tehetek arról, hogy nem tudtam hamarabb elérni az ÜFSZ -t? Na, ez övön alulinak tűnt, mert nem volt rá az embernek sablonja.
-
#79335424
törölt tag
válasz wwenigma #32718 üzenetére
Visszahívtak, elmondtam.
szabogabor10:
Nem ez a pontos megfogalmazás, mert sztem ez elég egyértelmű. Legfeljebb a Telenor nem erre gondolt. De ha az "apróbetűsben" oly pontosan tud fogalmazni, akkor miért kéne feltételezzem az, hogy itt nem?asdf_:
Nekem nem ilyet küldtek. Konkrétan úgy szólt, hogy "Kérjük, hogy értékelje az ügyintézést..."[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz wwenigma #32718 üzenetére
Hat figy, akkor az ugyintezo munkaltatojanak illetekes embere tanuljon meg magyarul beszelni es fogalmazni, mert ameddig azt kerik, hogy a Telenort ertekeljem, addig en a Telenort ertekelem (nem ertekelem amugy mar sehogy, mert egyetlen prepaidem van naluk es azt se nagyon hasznalom semmire)
Vagy lehet, hogy tobbfele rizsa megy ki, de nekem harombol haromszor a Telenorra kerdeztek ra, nem az ugyintezore.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wwenigma #32718 üzenetére
Az ugyintezo meg elveszti a munkajat
Valahogy nem tud érdekelni, mostanában mind karót kapott tőlem, főleg az a f..sz, aki vagy 20 percen keresztül az adataimat kérdezgette több telefonszám miatt, végül benyögte, hogy jelszó nélkül nincs rálátása semmire.
Konkrétan RABOLTA az időm. Karó. Hat telenor számmal/előfizetéssel, ebből kettő, több, mint 20 éves előfizetés, a másik 4-et 1999-ben kötöttem. nyalja tisztára seggem, ne szopasson!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wwenigma #32723 üzenetére
Gratulálok nektek, szövegértelmezés az cseszettül (nem) megy!
Gyorsan írok, mert nem sok időm van, de próbáljátok lassan olvasni, hátha sikerül felfogni.
Először is. Azért telefonáltam, mert ez tűnt a legegyszerűbbnek. Az ügyintéző kérdezte a jelszót, mondom nem tudom, mert már régen volt. User error, mi? Ki a szart érdekel a több, mint 15-20 éves jelszók!
Erre kérdeztem azt tőle, ha bemondok minden adatot/adatokat, AMIT CSAK ÉN TUDHATOK, akkor tud-e ügyintézni, amire a válasz igen volt. A többit már leírtam, 20 percen át tartott, mire a végén benyögte, hogy jelszó nélkül nincs rálátása semmire!
Ezek után menjen a p..ba! Nekem van fontosabb dolgom is, mint ilyennel feltartsanak. És milyen 75 évről nyomod a baromságot? Szerinted, amit írtam, azt kitaláltam? Felőlem, legyél ebben a hitben. Cöhhh ---->Óvódás!
Én ha bármilyen dolgot intézek a telenornál köszönés után már át is adom az okmányaimat. Nem bemondás alapján kell ügyet intézni...
Te most miről is beszélsz/írsz? Milyen okmányokat adsz át telefonon keresztül, mert idáig erről volt szó!
Emiatt (is) mentem a telenor kirendeltségre, ahol nem resetelnek, hanem megtudtam a jelszókat is. Ennyi előnye volt, a többi 1 óra szintén ment a levesbe, az ügyintéző nem tudta normálisan megfogalmazni másodszorra sem, amit mutattam, mondtam neki.
Ezek után, szerinted tízeseket fogok dobálni? A fent leírtak érthető volt, vagy rajzoljak is hozzá, hogy feltudjátok fogni csesszétek meg!? Nem, inkább az utóbbi, erre sincs időm!
[ Szerkesztve ]
-
apaszka
veterán
válasz wwenigma #32784 üzenetére
+1
De aki így vesz telefont az okból teszi,és meg is lehet érteni.
Én nem szeretem az előfiztést,vagy is a rabláncot amit hoz magával némely esetben.
Így telefon nélkül jobb belemenni szerintem.A féltöltőst meg kényelmetlennek tartom pár éve.
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
asdf_
veterán
válasz wwenigma #33299 üzenetére
Meg ez is bosegesen keves ahhoz, hogy meg lehessen itelni, hogy ez sok vagy sem. Nem azt kell feszegetni, hogy a konkurencianal mennyi volt az osztalek (10 ev alatt a magentaeke e amugy a Telenor masfelszerese, csak szolok), hanem hogy mennyi penzt, mikor, mennyi idore tolt bele valaki, es ahhoz kepest ez most mennyit is hozott. Par eve is ment valamelyik topicban, hogy kocsogmocsok Telekom, ennyi meg ennyi milliard osztalekuk van, tele vannak penzzel a szemetek, erre itt arakat emelnek meg minden. Aztan amikor utana kellett volna szamolni, hogy akkor egy ev alatt hany szazaleknyit is hozott a reszveny osztalekkent a reszvenyeseknek mondjuk az allampapirhoz kepest, egybol csond lett, mert kb. ugyanannyit (es ha beleszamoltad, hogy kozben esett a reszveny arfolyama -5 evvel ezelott 550 Ft felett tanyazott, most 400-on van- meg osztalekkal is lehet siman buko a tortenet). Szoval a 60 milliard nekem tovabbra is csak egy szep nagy szam, amivel nagyon szepen lehet dobalozni, anelkul, hogy barmi konkret lenne mogotte.
-
tothjozsi96
addikt
válasz wwenigma #33528 üzenetére
Hívtam tegnap a 1220-at, azt mondták hogy visszahívnak, hát azóta.
Küldtem egy emailt.
Nagyon remélem hogy nem kell többet fizetnem. f*sz*m az egészbe.
Tök jó, pont most vettem 2 évre hűségnyilatkozattal telefont......pont most.....Most hívtak az előbb a Telenortól, hát baromi jó hogy nem voltam itthon.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
asdf_
veterán
válasz wwenigma #33608 üzenetére
Ha kesobb majd akar kedvezmenyes keszuleket vasarolni (vagy csak siman szamhordoz majd a huseg lejartaval ), akkor tok mindegy neki, hogy nem fogadja el/kedvezmenyt kap, mert ahhoz ugyis uj szerzodes kell, az meg mar az uj arakon lesz. A nem fogadom elre azoknak kell hajtaniuk, akik nem a szolgaltatotol veszik a telefonjukat, es a mostani tarifacsomagjuk jo, es evekig biztosan nem akarnak valtani belole masikra.
[ Szerkesztve ]
-
DS39
nagyúr
válasz wwenigma #33624 üzenetére
ha a Lidl-s cucc nem lenne, még mindig ez számítani a legkedvezőbbnek, a többi rosszabb. ha új kártyás akar valaki lenni, akkor meg főleg. de mivel nincs hűség, bármikor válthatok a Blue-ra.
a másik, hogy az eddigi 32,5-es tarifát veszem kapcsolási díjjal nagyjából egálra a Blue-val, és ez eddig még megfelelt, akkor most ha havonta átlagosan 50 percet beszélek, akkor 225 Ft-ot bukok havonta. ez azért nem eget rengető, főleg ha azt nézem, hogy néhány hónapja a kedves UPC egy tollvonással emelt 400 Ft-ot a határozatlan idejű szerződésű Trio S-emen. na az jobban zavart, mert ezt minden hónapban tuti benyelem.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz wwenigma #34140 üzenetére
Igen, ez mondjuk erdekes szerintem is, mert amint lejar a husegido, ugyanaz a szerzdes el tovabb, csak most mar hatarozatlankent. A dijakban akkor lehet csak modosulas, hogy ha eleve ugy szolt a szerzodes, hogy a husegido lejartaval listaaron megy tovabb a dolog. Szerintem ez a husegido lejartaig adunk kedvezmenyt az elutasitas miatt, ez nem franko... Persze aztan lehet, hogy van benne egy jogi blikkfang, mint ahogy pl. a kartyasnal a feltoltes egy uj szerzodest keletkeztet, szoval a franc tudja...
-
#79335424
törölt tag
válasz wwenigma #34140 üzenetére
Mindent neten intézek. A telefonálást is. A 2GB Deezer ára nem változott. 4g -n nyomom szerte az országban és eddig jól működött. Hibahatáromon belül tudtam használni. 7 -ről, 9Ft -ra emelték a vezetékes hívó kapcs. és percdíját. Havonta mondjuk van ilyenből 2x3 percem. Eddig 10Ft -nál tartok. Akkor most vernem kéne az asztalt 10Ft miatt? Talán kivételezett lennék? Még egy nyomorult előfizetést sem írtam alá nekik, nemhogy hűséget. Ezt bárki megteheti. Akkor most ki van belül és ki van kívül azon a kerítésen?
-
#79335424
törölt tag
válasz wwenigma #34158 üzenetére
No, ezzel tökéletesen egyetértek! Totális szűklátókörűség van, az emberek nem látják a fától az erdőt. Bármilyen közös dologhoz szívesen társulok, ami azt a célt szolgálja, hogy a szolgáltatók fejezzék be a GSM technológia mesterséges erőltetését és a net korlátozásait és a valóban teljes lefedettségre koncentráljanak. Az az igazi szűklátókörűség, amikor vki az előfizetési és a GSM percdíjakért harcol. Mindkettő elavult, viszont kasza a szolgáltatóknak. Ezért erőltetik. Bocs, de ez a harc engem nem érdekel!
[ Szerkesztve ]
-
karl_fischer
aktív tag
-
zseko
veterán
válasz wwenigma #34318 üzenetére
Én is röhögtem rajta mikor olvastam, ez megint csak jó ajánlat, a Telenornak
Azért érdekelne a megvalósítása, és konkrét példák, így első olvasatra nem sok előnyét látom.
Engem is érdekelt volna mit ajánl, de már visszamentem kártyásra így már nem ajánl semmit az S4-emre
HR24.hu
-
MODERÁTOR
-
#79335424
törölt tag
válasz wwenigma #34331 üzenetére
+1
Általában 2 évente veszek új telót és a Nokia 6230 -ig visszamenőleg az összeset megtartottam. Attól, hogy (okos)telóként elavultak, másra még használhatók. Inkább használom őket autóban, tevékenység logolásra, akciókameraként, a riasztóhoz szenzorként, pager -ként, esetleg lakásautomatizáláshoz központi egységként, vagy, csak alkalmazásokat tesztelni, minthogy fillérekért odadobjam a szolgáltatónak. -
djculture
félisten
válasz wwenigma #34331 üzenetére
Még kicsit kinlódnak van 3 évük a lehúzásra utána jön a közös eu-s hálózat,, legrosszabb esetbe is az lesz hogy bevezetnek egy meghatározott dijcsomagot amit minden europai szolgáltatónak biztosítania kell. Már az is sokat fog segíteni a fogyasztókon mert semmilyen szolgáltatást nem lehet majd tiltogatni ennél a dijcsomagnál.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz wwenigma #34454 üzenetére
Sikerult a lenyeget kiragadni.
Szerintem nem latsz az orrodnal tovabb.
Az nem baj, ha mondjuk az otp mindennel brutalisabb profitot halmoz fel ugyanugy a mezei emberek lehuzasaval, csak az nincs kitalicskazva. Vagy az bem baj, hogy kulfoldrol mennyit talicskaz be?Vannak reszvenyeim, az a celom hogy a vallalatok nyeresegesek legyenek, amikbe befektettem, ezaltal kaphassak az osztalekbol. Ehhez meg talicskazni kell a profitot.
Maradjunk mar a realitasok talajan. Igy mukodik a vilag. Ne legyen mar ott a szemellenzo. Vagy ha lazadni akarsz, akkor lazadj, de az egesz kapitalizmus ellen.
Bocsanat az offert. Reszemrol nem lesz tobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest