-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz wwenigma #19994 üzenetére
Ossze nem kotendo dolgot kotsz ossze, nem kell neki feltetlen azt a szamot ott rogton tudnia.
Ha eletoljak a papirt, hogy -mittudomen mi van benne, asszem adatkezelove valik-, es hogy ezt elfogadja, es igy meg ugy jar el, akkor csillagok nelkuli lesz a reszletezoje. A telenor online-on is. Nem mellesleg, ha ott megmutattak/kezebe adtak csillagosan, akkor ezen papir kitoltese utan csillagok nelkuli telefoszamokat tudtak volna neki mutatni (felteve persze, ha ez azonnal vegig tud porogni a rendszeren, ha nem, akkor marad, hogy otthon megnezi)
A fizetos reszletezorol pedig csak ennyi a velemenyem
EHT (2003. évi C. törvény)
138. §
(9) Az előfizető kérésére a szolgáltatónak az adatkezelési szabályok figyelembevételével biztosítania kell, hogy az előfizető a kezelt adatok törléséig díjmentesen megismerhesse a fizetendő díj számításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó kimutatást. -
asdf_
veterán
válasz wwenigma #19996 üzenetére
GSM ABC talan 7bites kodolas, magyar ékezes meg 8bites - hetvenX karakter/sms éáűőúöüóí ékezetekkel)
A magyar az 16 bites. Unicode. 7 biten 160 karakter vagy 16 biten 70 karakter a ket lehetoseg (most a gsm abc-s € jelrol -ami ket karaktert foglal gsm abc-ben- meg meg 1-2 specialis karakterrol nagyvonaluan feledkezzunk meg)
-
asdf_
veterán
válasz wwenigma #20008 üzenetére
...az előhívószám is elég lenne hozzá mivel az alapján számláznak.
Igen, az meg, hogy az elofizeto be tudja azonositani a hivast vagy sem, az meg reszletkerdes...
Es akkor beken hagyjuk vegre egymast?
Hívásrészletezésekkel kapcsolatos információk
Felhívjuk figyelmét, hogy a 253/2001. kormányrendelet 4. és 5. §-a alapján a Részletes számla, Eseti részletes számla és az Elektronikus hívásrészletezés és letöltés szolgáltatások az alábbiak szerint változnak:Minden előfizető, aki a szolgáltatással rendelkezik, nem teljes hívásrészletezést (Elektronikus hívásrészletezés és letöltés is) kap, ami azt jelenti, hogy nem tartalmazza a hívott fél telefonszámának összes számjegyét, vagyis a hívott számok utolsó két számjegye nem azonosítható módon van feltüntetve (pl.: 062012345**).
A részletezési szolgáltatások megrendelésekor az előfizetőt tájékoztatjuk a törvényekben (adatkezelési rendeletben) előírtakról. Amennyiben a tájékoztatást tudomásul veszi, és kéri a teljes részletezést, akkor az előfizető részére olyan hívásrészletezést nyújtunk, melyen a hívott számok összes számjegye szerepel.
Adatkezelési rendelet:
Az Előfizető a Részletes számla/Eseti részletes számla szolgáltatás igénybevétele során kézhez kapott hívásrészletezéssel a mobilrádiótelefon-szolgáltatást igénybe vevő egyéb természetes személy (magánszemély) felhasználók személyes adatainak birtokába juthat, amire a hatályos jogszabályok szerint csak akkor jogosult, ha ahhoz a felhasználók - azaz az Előfizető mobiltelefonját használó személyek - tájékoztatásukat követően hozzájárultak. Ezen hozzájárulás meglétét vagy tartalmát a Telenor Magyarország Zrt. nem köteles vizsgálni, a hozzájárulásért kizárólag az Előfizető tartozik felelősséggel.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz wwenigma #20017 üzenetére
Azert a "kotelessege kiadni" es a "valoban akadalyok gorditese nelkul elismeri ezt, felvetelt megtalalja, es eredeti minosegben es vagatlanul ki is adja" kozott kepezHETo szakadekot gondolom el tudod kepzelni. (Es nem, nem a telenyomorrol, hanem barmely cegrol el tudom ezt kepzelni, ha elegge kelloen erdeke.)
-
Outlander
őstag
-
axioma
veterán
válasz wwenigma #20035 üzenetére
Az a naivitas, hogy ha a szerviz azt mondja, akkor az biztos, hogy ugy is van. Nem irtad oda, hogy a kereskedo szempontjabol.
Egyebkent me'g igy se ertek egyet, mert amennyiben a kereskedo kezeben is manifesztalodik a hiba (olyan jellegu), akkor azt sztem siman vissza kene kuldenie... nem szettart kezekkel megvarni, amig ugyfel csapkodja az asztalt, hogy menjen mar mashova csapkodni. -
Outlander
őstag
válasz wwenigma #20033 üzenetére
Ezzel tudod az a problémám, h én mint egy másik szolgáltató szervize csatoltam egy fél hivatalos papírt, melyben kifejtettem h "bla..bla"...
Aztán helyszínen kézhez kapva, ismét produkálta, természetesen ezt is beleírtuk, és ismét elküldtük...meg még más papirokat is.
Azt nem értem h miért nehéz felfogni h engem nem érdekel az ő szervizük, az egy dolog.. természetesen nekik az a mérvadó.... de mivel h én a telenortól vásároltam egy terméket... és nem müködik, a szolgáltatást sem tudom használni, így igenis velük van problémám.
Most ez olyan, mintha egy pcboltban vettél volna valamit, amit tönkrement, beviszed gariztatni, ott is előjön a hiba... de széttárt kézzel aztmondja a bolt h.. hmmm a nagyker szerint jó..
Kit érdekel? Az már az ő meccsük, nem az enyém...
Na mindegy, ez nem ide téma, a feltett kérdésre válaszolj ha tudsz...
#20037) wwenigma
Te télleg ennyire debil vagy?! Visszakaptam, bő 2 perc múlva már írtuk is az új papírokat h beadom... ezt írtma a másik a topikban is... miért nehéz felfogni?!
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz wwenigma #20039 üzenetére
"A "debil" részt még van időd kiszerkeszteni..".
Rögtön miután kiszerkesztetted a balf@szt...
Téma részemről lezárva...
De egyébként miért akarsz meggyőzni olyan dolgokról, amikkel te nem foglalkozol nap mint nap és fogalmad sincs?
Én sem megyek be kórházba operálni...[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
club1
veterán
válasz wwenigma #20087 üzenetére
Ez abszolút így van. Viszont valamiért a másik kettő nagyvárosi környezetben (ott ahol a telefon egyszerre 2-3 3G-s cellát is lát) meg tudja oldani, hogy jó legyen az átadás a 3G cellák között, a Telenor ilyenkor inkább 2G-re vált (ha nem szakad meg a kapcsolat). Mivel mind a 3 szolgáltatónál használunk mobilnetet járműben 3G/LTE routerrel osztva, van összehasonlítási alapom. És az is látszik, hogy ugyanazon az útvonalon végigmenve, sokkal többet váltogatnak az eszközeink a cellák között (és sajnos a 3G-2g cellák között is), mint a másik kettőnél. Na ez utóbbi optimalizálatlanságot jelent (mivel a 3G cellák száma viszont nagyjából azonos).
-
csernak75
senior tag
válasz wwenigma #20250 üzenetére
Épp az volt a lényeg hogy nekem szinte mindig jól megy(6-10Mbps) de ma reggel volt egy kis baja ami már megjavult. Csak épp amit le akartam tölteni az nem sikerült most meg a speedtest hiába jó a nappali keretem elfogyott így nem tudom letölteni.
1220-on meg inkább nem jelentgetek-be mert mire kapcsolnak valaki addig megjavul!
-
-
bopeti98
őstag
válasz wwenigma #20306 üzenetére
Tett már hibabejelentést de tudtommal ezen a fórumon azért van Telenor topic hogy az emberek a Telenorral kapcsolatos tapasztalatait, véleményeit, kérdéseit beírják ide és nem azért hogy mindenki ezt a sz@r céget dicsérje...
(#20305) club1 Ezt majd mondom neki de milyen fail már hogy ha telefonálni akar akkor 2G-re kell állítani a telefon, ha mobilnetezni akkor meg 3G-re.
[ Szerkesztve ]
-
-
bopeti98
őstag
válasz wwenigma #20312 üzenetére
Ne E/2-be írj hanem E/3-ba. Ismerősömről van szó. Én már megszabadultam ezektől.
Egyébként már durva hogy mennyire véded a telenort. Értem én hogy elégedett vagy velük amivel nincs probléma de nem tudom miért baj neked ha valaki leírja ide a panaszát a fórumba. Nem mindenki lehet elégedett mindennel.
Ismerősöm bejelentésének hatására nem hiszem hogy máris optimizálják az évek óta optimizálatlan hálózatukat. Az ÁSZF-be lévő minőségmutatót meg nem nehéz teljesíteni... -
club1
veterán
válasz wwenigma #20324 üzenetére
Jellemzően a Telenor Online-on feltett problémás kérdésekre kb. 20-30 múlva reagálnak, a regisztráció nélkül a honlapon feltett kérdésekre viszont elég gyakran soha. Tehát ha érdemi ügyintézést akarsz, marad a 1220 (meg sok türelem, hogy kapcsoljanak egy élő és hozzáértő ügyintézőt). Persze nekünk vállalati előfizetőknek egyszerűbb az ügyintézés, persze csak addig amíg nem ütközünk a bele a Telenor ügynemvitel furcsaságaiba.
-
bopeti98
őstag
-
Vangelis
nagyúr
-
pinnacle
nagyúr
válasz wwenigma #20341 üzenetére
Köszi!
Úgy néz ki, hogy megoldódott a régi problémám. Okostarifánál, ha GPS-t használtam, mindig eldobta az internetet. PAP, default,supl beállítással működik.
-
-
Blackmirror
senior tag
válasz wwenigma #20563 üzenetére
És a hozzászólása többi részét is elolvastad?
Mert akkor a telenor a hulye má'megin'Annak mi lehet az oka,hogy az online rendeléseket visszautasítják?gondolom vmi kockázatot mérlegelnek.
Egy diáknak pedig lehet náluk 3 előfizetése.
Kicsit szigorúan mérlegelnek,egy középkategóriás készülék vásárlásánál s/xs-es előfizetéssel...SZERINTEM.[ Szerkesztve ]
iPhone X@R, iPad Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Autós topik
- Fűnyíró topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen egeret válasszak?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Autós kamerák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Iqos cigaretta
- További aktív témák...
- - 44% OMEN by Hp 15"iPS 144Hz, 99% sRGB -- RTX3070-8G, Ryzen 7-5800, 16/512NVME WiFi6 2025/0317+SZLA
- ASUS TUF RTX 3070 8GB OC - eladó!
- iPad Pro 11" 2022 256GB M2 + Apple Pencil (2. gen) + Mous tok
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen